Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door Brusselmans »

Laat ze eens eerst proberen om een broek voor hem te vinden die hem past, zodat hij er niet uitziet als een Japanse mini-sumo.
:zot:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door Jack »

Ono moet gewoon gezien worden als nr. 10 en niks anders.
Heeft een puntgave techniek en loopvermogen.
Op de flank deed hij het nu zeker niet slecht, maar daar verwacht je toch vaker een goede voorzet vandaan dan.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door Mikman »

Discussie Ono vs Schouterden is zinloos, omdat beiden niet voldoen aan wat we op die flank mogen verwachten.

Tot aan de zestien is Ono een heel goeie voetballer, in de zestien begint hij steeds te klungelen. Alsof hij plots alle druk voelt. Hoe vaak heeft hij al niet van dichtbij gemist omdat de afwerking technisch niet goed was? Misschien moeten ze er eens mee naar een psycholoog. Het zou me niet verbazen moest Ono alsnog vertrekken, er was eerder al sprake van en als de nieuwe linkerflank er komt is hij waarschijnlijk te duur als bankzitter. On verra...
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door STVV-fan »

Mikman schreef:Discussie Ono vs Schouterden is zinloos, omdat beiden niet voldoen aan wat we op die flank mogen verwachten.

Tot aan de zestien is Ono een heel goeie voetballer, in de zestien begint hij steeds te klungelen. Alsof hij plots alle druk voelt. Hoe vaak heeft hij al niet van dichtbij gemist omdat de afwerking technisch niet goed was? Misschien moeten ze er eens mee naar een psycholoog. Het zou me niet verbazen moest Ono alsnog vertrekken, er was eerder al sprake van en als de nieuwe linkerflank er komt is hij waarschijnlijk te duur als bankzitter. On verra...
Volledig mee akkoord.
Ceballos is trouwens de nieuwe linkerflank, niet?

Ik geloof niet dat je Ono wegdoet, Mikkie, wie (buiten misschien ploegen uit Japan zelf) zou hem willen komen halen?

Persoonlijk vind ik Ono een nuttige speler, vooral door inzet en loopvermogen.

Ik ben pro-Ono, zoals ik pro-Piotr was/ben. dus ik zal niet discussiëren met objectievere mensen over het al dan niet wegbonjouren van ono
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door Mikman »

Ono heeft zeker zijn plaats in de kern maar het is vooral een kwestie prijs(loon)/rendabiliteit die tot een transfer zou kunnen leiden. Enfin, dat is toch wat ik tussen de regels in artikel las enige tijd geleden. Als je met het loon van Ono een echte basisspeler/meerwaarde kan halen...
Plaats reactie