Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Alles over de wedstrijden van STVV
newbori
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jan 2014, 14:16
Supporter van: Stvv / Schalke 04

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door newbori »

Iniesta schreef:
STVV-fan schreef:Ik snap niet wat iedereen zo een "fuzz" aan het maken is.
Nog nooit hebben wij spelers verkocht. Vorige winter was het iets "speciaals" met 3 transfers waar aan alle drie een reukje zat.
:grappig:

Kunnen we STVV-fan niet transfereren naar Geert Hoste FC? Er mag zelfs uitzonderlijk een reukje aan zitten.
inloggen op het forum => gebruikerspaneel => vrienden en vijanden => persoon toevoegen aan de juiste lijst => probleem opgelost
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door Louis XIV »

newbori schreef:
Iniesta schreef:
STVV-fan schreef:Ik snap niet wat iedereen zo een "fuzz" aan het maken is.
Nog nooit hebben wij spelers verkocht. Vorige winter was het iets "speciaals" met 3 transfers waar aan alle drie een reukje zat.
:grappig:

Kunnen we STVV-fan niet transfereren naar Geert Hoste FC? Er mag zelfs uitzonderlijk een reukje aan zitten.
inloggen op het forum => gebruikerspaneel => vrienden en vijanden => persoon toevoegen aan de juiste lijst => probleem opgelost
Done ...bedankt voor de info !
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door Jack »

Ook al aan gedacht, maar hij is zodanig aanwezig dat je dan totaal niet meer kan volgen waar het nu weer over gaat.
En als iemand hem quote zie je 't nog...
newbori
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jan 2014, 14:16
Supporter van: Stvv / Schalke 04

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door newbori »

hoe meer mensen dit toepassen hoe minder quotes :p
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door miel »

stvvilvoorde schreef:eerste keer dat ik de openingsmatch van achter de tv heb gevolgd, best wel onwennig.
Ik vond het wel een goed signaal naar het bestuur toe, die lege tribunes, ik moest spontaan denken aan Geert Smets en zijn uitleg van de hondstrouwe supporter.

Anyway de match zelf.
Verdediging en middenveld stonden er, de aanval nog te plat.
Ono en Swers toch te min om als titularis op die positie te staan.
Proschwitz scoort wel, maar heeft toch nogal een onbehouwen stijl.
Nuja, Gert Verheyen en Thomas Muller hebben dat ook al heel hun carriere gehad...
Nu moet je mij toch eens uitleggen , waarom Ono te min was op die positie in de wedstrijd tegen Lokeren
Het is misschien niet zijn beste positie , maar zijn prestatie zaterdag avond op de flank was meer dan behoorlijk .
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door stvvilvoorde »

miel schreef:
stvvilvoorde schreef:eerste keer dat ik de openingsmatch van achter de tv heb gevolgd, best wel onwennig.
Ik vond het wel een goed signaal naar het bestuur toe, die lege tribunes, ik moest spontaan denken aan Geert Smets en zijn uitleg van de hondstrouwe supporter.

Anyway de match zelf.
Verdediging en middenveld stonden er, de aanval nog te plat.
Ono en Swers toch te min om als titularis op die positie te staan.
Proschwitz scoort wel, maar heeft toch nogal een onbehouwen stijl.
Nuja, Gert Verheyen en Thomas Muller hebben dat ook al heel hun carriere gehad...
Nu moet je mij toch eens uitleggen , waarom Ono te min was op die positie in de wedstrijd tegen Lokeren
Het is misschien niet zijn beste positie , maar zijn prestatie zaterdag avond op de flank was meer dan behoorlijk .
Behoorlijk, maar hoeveel goede voorzetten/schoten op doel heb je genoteerd van zijn kant?
Ik blijf het een leuke speler vinden om naar te kijken, techniek op overschot, maar eentje zonder rendement.
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door Condor »

Heb de match gevolgd (ik was voordien een abonnee en ben nog afwachtend ) vanachter het scherm en ben zeker tevreden met het resultaat. Verdediging was goed, vooraan zoekt men nog teveel naar een medemaat om tot een geslaagde conclusie te komen. Alhoewel we gewonnen zijn moet me toch van het hart dat het terugtrekken in verdediging een ziekte bij STVV aan het worden is. Elke weggetrapte bal van acher naar voor wordt alzo een nieuw aanval van de tegenstander. Hou steeds 3 voorspelers op de helft van de vijand en kom al voetballend uit je verdediging ; dat loont. Niettemin een dikke pluim voor Leko.
Ps Kan iemand aan Dutoit uitleggen in 't frans dat "tijd winnen op IEDEREENS zenuwen werkt"
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door Brusselmans »

Condor schreef: Ps Kan iemand aan Dutoit uitleggen in 't frans dat "tijd winnen op IEDEREENS zenuwen werkt"
Gagner du temps énerve TOUT LE MONDE
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door Since '54 »

stvvilvoorde schreef:
miel schreef:
stvvilvoorde schreef:eerste keer dat ik de openingsmatch van achter de tv heb gevolgd, best wel onwennig.
Ik vond het wel een goed signaal naar het bestuur toe, die lege tribunes, ik moest spontaan denken aan Geert Smets en zijn uitleg van de hondstrouwe supporter.

Anyway de match zelf.
Verdediging en middenveld stonden er, de aanval nog te plat.
Ono en Swers toch te min om als titularis op die positie te staan.
Proschwitz scoort wel, maar heeft toch nogal een onbehouwen stijl.
Nuja, Gert Verheyen en Thomas Muller hebben dat ook al heel hun carriere gehad...
Nu moet je mij toch eens uitleggen , waarom Ono te min was op die positie in de wedstrijd tegen Lokeren
Het is misschien niet zijn beste positie , maar zijn prestatie zaterdag avond op de flank was meer dan behoorlijk .
Behoorlijk, maar hoeveel goede voorzetten/schoten op doel heb je genoteerd van zijn kant?
Ik blijf het een leuke speler vinden om naar te kijken, techniek op overschot, maar eentje zonder rendement.
Laten we het houden op 'niet tegenvallend'. Immers van een speler met zo'n z.g. ervaring mag heel wat meer verwacht worden.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door Halenaar »

Since '54 schreef:
stvvilvoorde schreef:
miel schreef:
stvvilvoorde schreef:eerste keer dat ik de openingsmatch van achter de tv heb gevolgd, best wel onwennig.
Ik vond het wel een goed signaal naar het bestuur toe, die lege tribunes, ik moest spontaan denken aan Geert Smets en zijn uitleg van de hondstrouwe supporter.

Anyway de match zelf.
Verdediging en middenveld stonden er, de aanval nog te plat.
Ono en Swers toch te min om als titularis op die positie te staan.
Proschwitz scoort wel, maar heeft toch nogal een onbehouwen stijl.
Nuja, Gert Verheyen en Thomas Muller hebben dat ook al heel hun carriere gehad...
Nu moet je mij toch eens uitleggen , waarom Ono te min was op die positie in de wedstrijd tegen Lokeren
Het is misschien niet zijn beste positie , maar zijn prestatie zaterdag avond op de flank was meer dan behoorlijk .
Behoorlijk, maar hoeveel goede voorzetten/schoten op doel heb je genoteerd van zijn kant?
Ik blijf het een leuke speler vinden om naar te kijken, techniek op overschot, maar eentje zonder rendement.
Laten we het houden op 'niet tegenvallend'. Immers van een speler met zo'n z.g. ervaring mag heel wat meer verwacht worden.
Je hebt misschien gelijk, maar dan is het wel lachwekkend dat je met Schouterden op de proppen komt in het transfertopic.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door Mikman »

Voor zowel Ono, Proswitch als Swers geldt: goed genoeg om in de kern te zitten maar niet goed genoeg om basisspeler/steunpilaar te zijn bij STVV. Ono kan doublure zijn op de 10 ( al is hij daar waarschijnlijk te duur voor ) , Proswitch kan met zijn specifieke kwaliteiten een goeie invaller zijn als je druk maakt bij een achterstand of als je tactisch eens naar 2 spitsen grijpt, Swers kan flankspeler zijn in een 3-5-2. Maar als je op die spelers telt als volwaardige basisspeler, moet je niet verbaasd zijn dat je een zeer lastig seizoen tegemoet gaat.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door enrique »

Halenaar schreef: Je hebt misschien gelijk, maar dan is het wel lachwekkend dat je met Schouterden op de proppen komt in het transfertopic.
Ik vind daar niks lachwekkend aan
Laat die de flank maar afdweilen en voorzetten rondstrooien en vrije trappen nemen
Hoeveel spelers met dat profiel prijs/kwaliteit voor STVV lopen er zo rond ?
Ge kunt niet akkoord gaan
Maar lachwekkend is dat allerminst
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door Jones »

Mikman schreef:Voor zowel Ono, Proswitch als Swers geldt: goed genoeg om in de kern te zitten maar niet goed genoeg om basisspeler/steunpilaar te zijn bij STVV. Ono kan doublure zijn op de 10 ( al is hij daar waarschijnlijk te duur voor ) , Proswitch kan met zijn specifieke kwaliteiten een goeie invaller zijn als je druk maakt bij een achterstand of als je tactisch eens naar 2 spitsen grijpt, Swers kan flankspeler zijn in een 3-5-2. Maar als je op die spelers telt als volwaardige basisspeler, moet je niet verbaasd zijn dat je een zeer lastig seizoen tegemoet gaat.
Dat is gesproken se !
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door Louis XIV »

Weer ne primeur die ze kunnen opschrijven in de
geschiedenis boeken van Stvv

http://www.voetbalprimeur.be/mobile/677 ... izoen.html
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 1 : STVV - Sporting Lokeren

Bericht door Jacques »

Stanny en Peterke zullen content zijn. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie