Speeldag 2: Standard-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Johan »

Match gedeeltelijk op TV gezien.Wat een zwakke vertoning was da? Bezus kan goed voetballen , maar gedurende 45 min, dan kaars uit.Ik denk dat YOKO ONO op haar 80 ste meer laat zien dan die kleine van ons.En staat er iedere week weer in de ploeg.Onbegrijpelijk.Swers moet atletiek gaan doen, lopen OK maar voetballen , wa een kettel.Peeters ook onbestaande, doch talentvolle moet tijd krijgen.Pros ... loopt ook wat doelloos rond, krijgt ook geen ballen.Met dit voetbal spelen tot de laatste dag, zoals vorig seizoen.Teveel spelers met goede wil en te weing bruikbaar eerste klasse materiaal.ECHTE EERSTE KLASSE voetballers hebben wij nodig ,niet die rebue die RD weer aan het halen is.Interesseert zich werkelijk NIET in STVV.
Die denkt , ik zal die Truienaars proberen blij te maken met een dooi mus.Awel, hij mag zijn abo houden,ga iemand anders kloten stuk verdriet.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door enrique »

Brusselmans schreef:
Brusselmans schreef: Kansloze en simpele 2 - 0 ....
STVV-fan schreef:Verklaar u nader

Waarom kansloos en waarom simpel?

Voor hetzelfde geld stuur je Lokeren met 3-0 naar huis.

Maar nee, het is voor Brusselmans "zand in de ogen strooien", terwijl iedereen een hemelsbreed verschil ziet tussen dit en de oefenmatchen.
:o
Mijn oren hebben de hele nacht getoeterd.
In de volksmond zegt men dat zoiets komt als er iemand erg hard aan je denkt :lol:

Verder nog vragen ?
Nu heb je de match eens op TV gezien.
Dan is alles veel duidelijker dan wanneer je in de tribune zit te zingen en met vlaggen te zwaaien !
Nutteloze post
Niet negatief naar u, he Herman
Maar het zal hem toch niet dagen

Gisteren hebben we 2 uitersten gezien
Kampioen die zijn vak beheerst tot in de puntjes en die er nog eens alles voor doet en laat
En dan heb je 's avonds 11 mannetjes die iets proberen te doen wat op voetballen gelijkt
Ik weet niet wat het is, maar voetbal is het niet
Ze zouden beter de criteria om jezelf voetballer te mogen noemen veel strenger maken
Maar dan gaan er in Sint-Truiden niet veel overblijven
xenon
Berichten: 94
Lid geworden op: 16 mar 2016, 18:52

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door xenon »

kunt zeggen wa ge wilt maar Leko valt nix te verwijten == Swers mss wel talent maar niet klaar om in 1ste ploeg te spelen

Ono kan geen bal controleren en niet op goal trappen , ik snap niet da hij nog niet weg is....

Bezus is niet fit maar is een goede speler

Je blijft gewoon sukkelen zolang je geen flanken hebt , voor de rest heb je een blok dat de bal nergens kwijt kan aan deftige voorspelers
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door toyotacorolla »

Deze match was nrt zo slecht als de oefenmatchen en de eerste competitiematch. :zot:
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Ozzy »

Snap niet dat Ono nog in de basis staat na zijn snertvertoning verleden week
Ook gisteren liep mijnheer de kantjes van zijn schoenen af. Ik denk dat hij om de vijf jaar een paar nieuwe moet kopen.
Stvv speelde goed georganiseerd maar kan geen rust brengen in zijn spel.
Bezus is nog niet in conditie om nu al de ploeg op sleeptouw te nemen
Te weinig balbezit en te zwakke omschakeling om een sterk Standard te verontrusten.
We hebben inderdaad nog een paar versterkingen nodig maar deze nederlaag moeten we als normaal beschouwen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Niks gezien, niks gemist blijkbaar.
Ono moet je nog zien te lozen voor het einde van de transferperiode.
Zal wel bij de dikkere contracten zitten en heeft niks rendement.
Swers zou ik niet te rap afschieten.
Hij heeft echt een geweldige snelheid, al denk ik wel dat hij meer toekomst als rechtsachter heeft dan echt als rechtsvoor.
Die jongen moet je bij mondjesmaat brengen, niet direct verbranden.
Goed om in te brengen tegen een vermoeide verdediging, maar zeker nog geen basismateriaal.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Jacques »

Andere uitslag, maar zelfde pijnpunt als vorige week: het aanvallend compartiment.
De 1ste helft gaven we niet thuis. In de 2de helft voetballen we nog een handvol halve kansen bij elkaar tegen een zwak Standard. Zet daar een deftige aanval en je sleept nog minstens een gelijkspel uit de brand. Swers, Tchenkoua, Ono op de flank: allemaal (nog) te plat voor een basisplaats bij een deftige middenmotor. Proschwitz een twijfelgeval omdat hij amper deftige ballen krijgt. We gooien 1 punt weg en mogen daarvoor ons transferbeleid bedanken.
Overdrijven is een kunst
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Vouch »

Jacques schreef:Andere uitslag, maar zelfde pijnpunt als vorige week: het aanvallend compartiment.
De 1ste helft gaven we niet thuis. In de 2de helft voetballen we nog een handvol halve kansen bij elkaar tegen een zwak Standard. Zet daar een deftige aanval en je sleept nog minstens een gelijkspel uit de brand. Swers, Tchenkoua, Ono op de flank: allemaal (nog) te plat voor een basisplaats bij een deftige middenmotor. Proschwitz een twijfelgeval omdat hij amper deftige ballen krijgt. We gooien 1 punt weg en mogen daarvoor ons transferbeleid bedanken.
Daarmee wss de transfers van deze week...

Maar inderdaad, deze nederlaag is te wijten aan het transferbeleid. Maw, er is nog ruimte voor verbetering. Bijna een ganse nieuwe ploeg (waarvan de meeste die in de basis moeten/kunnen) staan pas 1-2-3 weken hier zijn. Conditioneel en tactisch kan dat dus allemaal nog niet op punt staan. Wat mij dus wat hoop geeft voor binnen enkele weken... Maar we zullen zien...

Lokeren wint trouwens 3-0 van Westerlo, nja, ik ga zeker niet gelijk Roland beginnen, maar zo slecht zullen ze dan ook niet zijn.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Jack »

Ik ben er niet fier op maar ik heb niks gezien. Ik stond op de bank te springen voor Greg. Lang geleden dat STVV me nog zo in vervoering bracht...
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Ozzy »

We mogen Lokeren toch niet onderschatten
Het is en blijft een moeilijk te bespelen tegenstander
Tel daar nog eens de inbreng van Leekens bij en je hebt een dubbbel georganiseerd team tov je staan
Standard heeft echter meer talent en vooral heel sterke individuen als een Dossevi, een Raman, Edmilson, Trebel, maar ook heethoofdjes wat hun wel eens zuur kan opbreken
Maar als die gasten in hun dagje zijn
In ieder geval hebben we geen makkelijke start gehad en moeten we zorgen dat we zeker en vast onze organisatie moeten vasthouden
Vallen onze twee aanwinsten mee dan hoeven we niet zo dadelijk panikeren.
Tegen Anderlecht proberen een puntje te pakken
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door BoemBoem »

Ozzy schreef:We mogen Lokeren toch niet onderschatten
Het is en blijft een moeilijk te bespelen tegenstander
Tel daar nog eens de inbreng van Leekens bij en je hebt een dubbbel georganiseerd team tov je staan
Standard heeft echter meer talent en vooral heel sterke individuen als een Dossevi, een Raman, Edmilson, Trebel, maar ook heethoofdjes wat hun wel eens zuur kan opbreken
Maar als die gasten in hun dagje zijn
In ieder geval hebben we geen makkelijke start gehad en moeten we zorgen dat we zeker en vast onze organisatie moeten vasthouden
Vallen onze twee aanwinsten mee dan hoeven we niet zo dadelijk panikeren.
Tegen Anderlecht proberen een puntje te pakken
Lokeren was vorige week gewoon slecht.. niet meer, niet minder..
Lokeren speelde deze week overigens met 4 andere spelers een in een andere formatie dan vorige week..

En vergelijken van week tot week heeft trouwens totaal geen zin.. elke match is anders
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Louis XIV »

Denk dat er vrijdag ek veel goals zullen vallen...Anderlecht bezig gezien vandaag , jawadde seizoenen geleden dat die nog zo'n goede ploeg hebben gehad, dat belooft met ons ploegske uit het 7de knoopsgat
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Jacques »

En als je ze tegen Rostov bezig zag, zei je "zwakste Anderlecht in jaaaaren"...Als die match nog een week langer had geduurd, hadden ze nog geen kans bij elkaar gegudderd, laat staan een goal gemaakt. Iedere match moet gespeeld worden.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Jack »

Jacques schreef:En als je ze tegen Rostov bezig zag, zei je "zwakste Anderlecht in jaaaaren"...Als die match nog een week langer had geduurd, hadden ze nog geen kans bij elkaar gegudderd, laat staan een goal gemaakt. Iedere match moet gespeeld worden.
Het is dat.
Je bent nooit op voorhand al kansloos!
En Anderlecht presteert maar wisselvallig hoor. Heb ze al behoorlijk onmachtige momenten zien hebben.
Kan natuurlijk ook dat ze nu vertrokken zijn...we shall see!
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Louis XIV »

Jacques schreef:En als je ze tegen Rostov bezig zag, zei je "zwakste Anderlecht in jaaaaren"...Als die match nog een week langer had geduurd, hadden ze nog geen kans bij elkaar gegudderd, laat staan een goal gemaakt. Iedere match moet gespeeld worden.
Klopt maar hebben met hun hoge pressing gisteren toch serieus indruk gemaakt, niet klaar voor CL maar absolute top voor onze competitie
...we zullen zien
Plaats reactie