Speeldag 2: Standard-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Missé-Missé »

Hadden we maar een steenrijke voorzitter...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door toyotacorolla »

Wie kan mij vertellen waarom Tchenkoua niet in de basis staat op de plaats van Ono?
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door darion »

Tegen Anderlecht dan maar een puntje pakken..
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door voetballiefhebber »

darion schreef:Tegen Anderlecht dan maar een puntje pakken..
Hopen dan dat we met 0-0 gelijkspelen, want scoren gaat toch niet lukken, tenzij Roef zwaar blundert. Geen flanken en geen spits, dan kun je niet scoren.Ono en Swers zijn spelers voor de amateurliga. Bij Beerschot-Wilrijk halen die 2 met moeite de bank. Bij momenten in de eerste helft was Bezus, samen met Djene één van de weinige lichtpunten.

Het hoogtepunt was het vuurwerk buiten het stadion. De mensen die geen abonnement hebben genomen gaan echt wel gelijk krijgen.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Tompie »

Het is vrij simpel. Zonder offensieve versterking moet je elke week hopen op blunders zoals die van Verhulst.
Met offensieve versterking kan je hopen op een rustig seizoen, want defensief zit het zo slecht niet in elkaar.

Zonde van die belachelijke penalty. In feite verdient Standard de overwinning niet. Als je ziet wat die er na de rust van bakten...
Dat lag naar mijn gevoel toch niet enkel aan (de afwezigheid van) het publiek.

Bij ons is er wel een idee, maar er moet kwaliteit bij. Een beetje de omgekeerde wereld van vorig seizoen (bij momenten).

En ja, ik hoor Since al aankomen met de glansprestatie van Ono. :mrgreen: Dat was behoorlijk pijnlijk... Zelfs om geen flankspeler te zijn mag je toch al eens tussen de palen proberen te trappen.

Je kan dan wel zeggen dat Tchenkoua moet starten na zijn 2 goede invalbeurten, maar dat betekent dat je niks hebt om nog in te brengen. Als je tegen RSCA tot de 70ste minuut stand kan houden en je kan dan nog Tchenkoua inbrengen... Terwijl als je in de 70ste minuut Ono in moet brengen...

Goed, voor mij zouden ze beiden niet meer dan back-ups mogen zijn. Offensieve kwaliteit, zowel op de flanken als in de spits, dringend erbij graag.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door updatedb »

Tompie schreef:Het is vrij simpel. Zonder offensieve versterking moet je elke week hopen op blunders zoals die van Verhulst.
Met offensieve versterking kan je hopen op een rustig seizoen, want defensief zit het zo slecht niet in elkaar.

Zonde van die belachelijke penalty. In feite verdient Standard de overwinning niet. Als je ziet wat die er na de rust van bakten...
Dat lag naar mijn gevoel toch niet enkel aan (de afwezigheid van) het publiek.

Bij ons is er wel een idee, maar er moet kwaliteit bij. Een beetje de omgekeerde wereld van vorig seizoen (bij momenten).

En ja, ik hoor Since al aankomen met de glansprestatie van Ono. :mrgreen: Dat was behoorlijk pijnlijk... Zelfs om geen flankspeler te zijn mag je toch al eens tussen de palen proberen te trappen.

Je kan dan wel zeggen dat Tchenkoua moet starten na zijn 2 goede invalbeurten, maar dat betekent dat je niks hebt om nog in te brengen. Als je tegen RSCA tot de 70ste minuut stand kan houden en je kan dan nog Tchenkoua inbrengen... Terwijl als je in de 70ste minuut Ono in moet brengen...

Goed, voor mij zouden ze beiden niet meer dan back-ups mogen zijn. Offensieve kwaliteit, zowel op de flanken als in de spits, dringend erbij graag.
De nagel op de kop Tompie...
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door mourinho »

Die Ono is nog te slecht om in Zepperen mee te kunnen .weg daarmee met die klungel .geen eersteklasser . :bweik:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Since '54 »

Pech bij eerste doelpunt voor STVV. Zwakke Edmilson lapt ons een penalty aan de broek kinderachtige speler die na een paar jaar Standard in het luchtledige zal vertrekken. Sterk laatste half uur van STVV dat in mijn ogen de drawn verdiende.

Ono en Swers 2de klasse materiaal op zelfs lager.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Dreke »

Samenvatting gezien. Edmilson heeft alles waarvan ik een afkeer krijg. Vuiligheid.
A loyal football fan only supports the shirt...
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door voetballiefhebber »

De eerste 2 speeldagen had het eigenlijk telkens 0-0 moeten zijn. Veel goede wil, inzet en een goed blok achteraan. Dus de trainer valt nu al helemaal niets te verwijten. Meer kwantiteit ipv kwaliteit is er. Verdedigend gaf je 2 keer nauwelijks iets weg. Dutoit moest hoop en al 3 schoten pakken van bijna 25 meter.

Nu hopen dat ze die MMae of hoe je zijn naam ook schrijft bij Standard gaat halen, want dan haal je zeker geen kwaliteit extra.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door enrique »

Hoeveel ballen heeft STVV vandaag tussen de palen geschoten?
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door miel »

Ik kan niks meer zeggen dan ZWAK OVER DE HELE LIJN . :oops:
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Jones »

"E kind bu een tie in zenne mond " kan zien dat Ono en Swerts niks voorstellen. Ceballos en den andere zouden dat moeten keren ? :grappig:
Arm STVV en arme supporters. Gillet kreeg niet een deftige bal te pakken. Waar was Ceballos trouwens ? Waarom wederom geen kans voor Valdivia ?

We hebben 3 rechtsbacks ( Bagayoko, Dussaut en Djene) maar geen spits die naam waardig en al zeker geen flankaanvallers al vind ik dat Tchenkoua moet starten voor Swerts die alleen kan lopen en daar houdt het op. Zo een houten Klaas zeg. Een heel verschil met een Wilmet bv., een Peireira destijds en nog eerder : Rudonja. Die mannen maakten een actie, kwamen naar binnen en waagden hun kans op doel.

Bagayoko laten gaan, Swerts verhuren aan Lommel of zo en Ono op een raket naar de maan. Proswitz zou in het beste team van STVV nooit van de bank mogen komen, een schim van een andere Duitse spits die hier meer furore maakte ooit : Mario Krohm
Hopelijk zijn Ceballos en de nieuwe spits wiens naam ik zelfs niet meer weet, breedtevulling en komt er toch nog DEFTIG volk.

De statistieken waar Roland zo voor is, projecteert hij of zijne nozem Driesen toch niet op het aantal assists en goals in de vorige seizoenen van de laatste STVV-aanwinsten. Gene rotten euro geeft die Duchatelet ergens bij een van zijn clubs uit van zijn eigen kapitaal .
Die gebruikt gewoon het clubbudget van inkomsten door sponsoring en abo-verkoop en tv-rechten.
Geslepen smerige vos dat hij is. Meent die nu echt dat het zonder hem niet gaat ?
Narcist en egoist die denkt dat hij God de vader is en de supporters geen ploeg gunt die offensief goed voor de dag komt.
Hoe zou Leko zich voelen ? Zo lang zagen en nu niet krijgen wat hij verdient : deftige offensieve krachten.
Ik zie Mechelen met Croizet, Matthijs, Verdier en Veselinovic. Daar kunnen wij van dromen. Vandaag hadden we geen grip op het middenveld. Bezus ? Als nr 10 te weinig de bal opeisend, snelheid van uitvoering moet omhoog. Mag veel bepalender worden.

Standard was zwak en verdiende geen doelpunten. Wij ook niet. Erg, heel erg.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Louis XIV »

Voor te janken ...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Brusselmans »

Brusselmans schreef: Kansloze en simpele 2 - 0 ....
STVV-fan schreef:Verklaar u nader

Waarom kansloos en waarom simpel?

Voor hetzelfde geld stuur je Lokeren met 3-0 naar huis.

Maar nee, het is voor Brusselmans "zand in de ogen strooien", terwijl iedereen een hemelsbreed verschil ziet tussen dit en de oefenmatchen.
:o
Mijn oren hebben de hele nacht getoeterd.
In de volksmond zegt men dat zoiets komt als er iemand erg hard aan je denkt :lol:

Verder nog vragen ?
Nu heb je de match eens op TV gezien.
Dan is alles veel duidelijker dan wanneer je in de tribune zit te zingen en met vlaggen te zwaaien !
Plaats reactie