Speeldag 2: Standard-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Tompie »

Wedstrijd achter gesloten deuren.

Kan STVV stunten tegen ex-coach Yannick? Of ondergaan we simpelweg de wet van de sterkste?
Vorig seizoen pakte STVV een onverhoopte maar gouden driepunter op Sclessin, met 2 doelpunten van Proschwitz.

Junior en co zijn wellicht gebrand op een glansprestatie tegen de kanaries. Na het gelijkspel in Westerlo kunnen ze zich al geen uitschuiver meer veroorloven.

STVV kan relatief ontspannen naar de confrontatie toeleven na de 1-0 overwinning tegen Lokeren.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Jack »

Wet van de sterkste?
Ben niet overtuigd of Standard momenteel zo veel sterker is.
Ik heb ze bezig gezien in de Supercup en dat was huilen met de pet op.
Ook dit weekend was 't weer rampzalig...
Er zou iets mogelijk moeten kunnen zijn...een 0-0?
xenon
Berichten: 94
Lid geworden op: 16 mar 2016, 18:52

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door xenon »

bij STVV méér een ploeg dan bij Standard -- Het is de moment om ze te pakken of tenminste 1 punt mee te krijgen... in plaats van een afbetaling te doen kan Standard StVV ook punten geven ...
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Mikman »

We zullen meteen weten hoe zwak Lokeren eigenlijk wel was op de eerste speeldag...

In theorie is het een voordeel voor ons dat er geen thuispubliek is, maar gezien de huidige spanning op Sclessin en de roep van een deel van de supporters op Wilmots zou het publiek zich wel eens tegen de ploeg gekeerd kunnen hebben als het wat stroef liep. Zal sowieso een vreemd sfeertje zijn, hoewel we vanuit tweede klasse ook wel wat gewoon zijn wat dat betreft, het is weinig anders dan in Woluwe/Molenbeek spelen qua sfeer.
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door save-stvv »

een straf zou pas geweest zijn als stvv wel supporters mocht meenemen
Daar voor 2000 man gaan spelen, dat zou wel een voordeeltje geweest zijn

wellicht starten dezelfde elf, defensief dus vrij solide
punt moet mogelijk zijn en dan voor 10 000 man tegen anderlecht proberen te stunten!
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Dreke »

Ik blijf het fout vinden dat de STVV supporters (en de onschuldige van Standard) gestraft worden voor iets waar ze totaal niks mee te maken hebben...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Brusselmans »

Dreke schreef:Ik blijf het fout vinden dat de STVV supporters (en de onschuldige van Standard) gestraft worden voor iets waar ze totaal niks mee te maken hebben...
Algemeen probleem in alle geledingen van de maatschappij vandaag de dag !
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Jack »

Ik begrijp dat ook niet goed. Logisch zou zijn dat wij wel toegang krijgen.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door zipke373 »

Jack schreef:Ik begrijp dat ook niet goed. Logisch zou zijn dat wij wel toegang krijgen.
Een beslissing van de voetbalbond en logisch...tja..perfect match. :lol:
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door vdl »

Normaal straf je de daders,niet de club die er niks aan kan doen en zeker niet de onschuldige supporters die een abbonement hebben gekocht voor een heel seizoen.
De daders kunnen ze voor mij niet fel genoeg straffen.
Nu straffen ze beide supporters clans en nog eens de club,typisch voor de KBVB
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Brusselmans »

De blunder van Davino, en de enorm zwakke prestatie van zijn ploeg heeft hoop doen opleven, maar vooral veel zand in de ogen gestrooid.

Kansloze en simpele 2 - 0 ....
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door save-stvv »

wanneer worden de data en uren vanaf de 4de speeldag bekend gemaakt?

nogal moeilijk iets te plannen vind ik met dat zo laat bekend te maken, een maand op voorhand zou toch mogen!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Jacques »

Voor ons is het spijtig dat we uitgerekend de kortste verplaatsing van het seizoen missen. Ik begrijp echter dat ze ons ook niet toelaten. 1 000 Truienaars in het stadion en 10 000 Luikenaars er rond, niet allemaal even snugger of nuchter. De politie gaat er mee kunnen lachen. Volledig gesloten deuren is oneerlijk, maar praktisch het meest haalbare. De club Standard niet straffen na herhaaldelijke problemen is geen optie, want de club is verantwoordelijk voor haar fans. De onschuldige Standard fans zijn slachtoffer van hun marginalen en van hun bestuur dat de marginalen niet in de hand weet te houden. Maar meer dan een "spijtig" kan er ook voor hen niet af. Er is nog zoiets als sociale controle en peer pressure. Als de gewone supporters mee getroffen worden, zullen zij mogelijk mee druk zetten op het bestuur om hunne nest uit te kuisen.
Overdrijven is een kunst
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door stvv'er »

save-stvv schreef:wanneer worden de data en uren vanaf de 4de speeldag bekend gemaakt?

nogal moeilijk iets te plannen vind ik met dat zo laat bekend te maken, een maand op voorhand zou toch mogen!
Vrijdag 5 augustus
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 2: Standard-STVV

Bericht door Dreke »

stvv'er schreef:
save-stvv schreef:wanneer worden de data en uren vanaf de 4de speeldag bekend gemaakt?

nogal moeilijk iets te plannen vind ik met dat zo laat bekend te maken, een maand op voorhand zou toch mogen!
Vrijdag 5 augustus
Kan je ergens terugvinden wanneer de uren bekend gemaakt worden?
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie