Speeldag 3: STVV - RSCA

Alles over de wedstrijden van STVV
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door den ief »

Brusselmans schreef:Nogmaals !
Het is verlengd weekend, het wordt mooi weer, aan de kust zijn meerdere festivals, er zijn de Olympische Spelen, het EK is pas voorbij, binnenkort kermis en de scholen die beginnen.
En het is op ne vrijdag, er zijn mensen met de late shift.
Daarenboven : de boerkini wordt verboden, Het is de internationale dag van de jeugd, er is een geweldige Pokemon-vangst te doen in Walibi, Pukkelpop komt eraan, Tanja Dexters heeft een psycholoog geraadpleegd, Mark Knopfler van de Dire Straits verjaart, de 100km-dodentocht, Tim Wellens komt maandag koersen, 1 Belg op 2 wil meer controles en hogere boetes, er is een blauwe kreeft gevangen (1 kans op 2 miljoen), er is brand in Zuid-Frankrijk, en er zitten teveel honden in het asiel !
:end:

In allerijl worden er nu vrijkaaren weggegeven, om het toch iets of wat toonbaar te maken op TV.
Nu die 5 onderste rijen nog zien aan de man te brengen.

Thema-tribune niet opengesteld ?
Maar allé, dit was toch de uitgelezen mogelijkheid om de foute tribune te doen, met Sven als orgelpunt !
Roland en Marie hadden niet eens moeite moeten doen, en in de zuinige portemonnee moeten zitten om de juiste outfit te zoeken.

Feit is wel dat er +/- 100.000 euro misgelopen wordt aan inkomsten (tickets + extra's)
Maar :fuck:

Geld is dus niet het probleem, het is de prestige die in het gedrang komt.
Vele lege plekken, tegen Anderlecht nog wel, , zelfs aan de Tiense snappen ze dat dit niet bevorderlijk is voor hun status.
Alleen de oorzaak, hoe het zover is kunnen komen, zover zijn ze nog niet, en zover zullen ze ook nooit geraken ...
Nogmaals, inderdaad. Zucht
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Brusselmans »

Tsja pie, ik wil maar alleen behulpzaam zijn !
Ik lees en hoor ook maar elke week hetzelfde van de andere kant !
:cool:
DJ Amiga
Berichten: 405
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door DJ Amiga »

Jan Bulder schreef:
Caravaggio schreef:Gaat er echt zoveel volk minder dan "ander jaren" zijn vanavond ?
Men spreekt toch van tegen de 10 000 toeschouwers, al is dat via de media relatief
Zullen ongeveer 8000 "Truienaars" + het bezoekersvak zijn. Totaal dus een dikke 9500. Dat zijn er nog altijd 2000-2500 minder dan vorig jaar. Toen waren Oost en Noord al dagen op voorhand uitverkocht, nu zijn er daar nog honderden plaatsen vrij en de thematribune en staanplaatsen op West werden niet eens in verkoop gebracht. En Anderlecht is dan historisch gezien nog de ploeg die het meeste volk naar Staaien lokt.
er zijn nog jaren geweest dat de toppers geen 10 000 man trokken. Oorzaken hiervan waren legio.

het is aan stvv om aan klantenbinding te doen, hoe ze dat willen invullen is hun werk maar je kan stellen dat het werk voorlopig niet goed wordt uitgevoerd
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door den ief »

Ik kan er uitzonderlijk eens niet bij zijn vandaag. Gelukkig kan ik wel nog via tv volgen.

Hopelijk is er strijd en organisatie. Aanvallend zit het nog niet goed, maar die eerste 2 zaken kunnen alvast veel compenseren. Anderlecht mag dan wel een zeer goede match hebben gespeeld tegen Kortrijk, tegen Moeskroen en Europees liep het ook voor geen meter. Ik denk dat het wel een interessante match gaat worden die alle kanten uit kan.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door BoemBoem »

Brusselmans schreef:Nogmaals !
Het is verlengd weekend, het wordt mooi weer, aan de kust zijn meerdere festivals, er zijn de Olympische Spelen, het EK is pas voorbij, binnenkort kermis en de scholen die beginnen.
En het is op ne vrijdag, er zijn mensen met de late shift.
Daarenboven : de boerkini wordt verboden, Het is de internationale dag van de jeugd, er is een geweldige Pokemon-vangst te doen in Walibi, Pukkelpop komt eraan, Tanja Dexters heeft een psycholoog geraadpleegd, Mark Knopfler van de Dire Straits verjaart, de 100km-dodentocht, Tim Wellens komt maandag koersen, Pat Krimson draait in Schelle, 1 Belg op 2 wil meer controles en hogere boetes, Renata Stas heeft brons behaald in komen eten, de Limburgse clash in Geusselt tussen MVV en VVV-Venlo (20u), er is een blauwe kreeft gevangen (1 kans op 2 miljoen), Vin Diesel is live op Facebook, er is brand in Zuid-Frankrijk, en er zitten teveel honden in het asiel !
:end:

In allerijl worden er nu vrijkaaren weggegeven, om het toch iets of wat toonbaar te maken op TV.
Nu die 5 onderste rijen nog zien aan de man te brengen.

Thema-tribune niet opengesteld ?
Maar allé, dit was toch de uitgelezen mogelijkheid om de foute tribune te doen, met Sven als orgelpunt !
Roland en Marie hadden niet eens moeite moeten doen, en in de zuinige portemonnee moeten zitten om de juiste outfit te zoeken.

Feit is wel dat er +/- 100.000 euro misgelopen wordt aan inkomsten (tickets + extra's)
Maar :fuck:

Geld is dus niet het probleem, het is de prestige die in het gedrang komt.
Vele lege plekken, tegen Anderlecht nog wel, , zelfs aan de Tiense snappen ze dat dit niet bevorderlijk is voor hun status.
Alleen de oorzaak, hoe het zover is kunnen komen, zover zijn ze nog niet, en zover zullen ze ook nooit geraken ...
Ze hebben wel sven ornelis geboekt he Herman..
Dan valt alle voorgaande toch in het niets?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Caravaggio »

Anderlecht ZONDER Defour straks ?

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2737887
volgens Sporza is zijn transfer naar Burnley rond
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door den ief »

Caravaggio schreef:Anderlecht ZONDER Defour straks ?

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2737887
volgens Sporza is zijn transfer naar Burnley rond
Niet alleen volgens Sporza. en ze speelden sowieso zonder hem, Weiller had hem al uit de selectie gelaten. Goed voor ons.
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door stvv'er »

Caravaggio schreef:Anderlecht ZONDER Defour straks ?

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2737887
volgens Sporza is zijn transfer naar Burnley rond
Das 1 blaas minder.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Halenaar »

den ief schreef:
Caravaggio schreef:Anderlecht ZONDER Defour straks ?

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2737887
volgens Sporza is zijn transfer naar Burnley rond
Niet alleen volgens Sporza. en ze speelden sowieso zonder hem, Weiller had hem al uit de selectie gelaten. Goed voor ons.
Bwoa, weinig voordeel aan. Defour is overschat, ik schat Dendoncker hoger in.
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door den ief »

Ono niet in de kern. Ik zal wel de enige zijn, maar ik ga em missen.

Ceballos in de ploeg en Koubemba op de bank.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door toyotacorolla »

Eenzijdige gele kaarten door Vandevelde.
Anderlecht niet beter dan Stvv, stand 0-0 bij de rust.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Mikman »

toyotacorolla schreef:Eenzijdige gele kaarten door Vandevelde.
Anderlecht niet beter dan Stvv, stand 0-0 bij de rust.
Objectief bekeken: kaart van Swers loopt hij bewust de tegenstander op de hakken aan zodat de counter eruit gaat. Op aangeven van de 4e man geel, was terecht.

Kaart van De Petter: raakt de man, ook terecht geel. Opgenaaid door fase net daarvoor in het strafschopgebied maar dat mag niet meespelen in de beslissing.

Kaart Sylla: gaat met de voet vooruit en raakt de bal, maar je kan zeggen dat hij gevaarlijk inkomt en de fysieke integriteit van de tegenstander in gevaar brengt. Gele kaart verdedigbaar ( ik zou ze ook gegeven hebben denk ik ).


Op tv volg je het toch wat objectiever dan als je meegesleept wordt in het stadion.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Mikman »

BTW: wie heeft voor de match de micro van Yvo gesaboteerd, zodat ik die held met veel plezier een bak bier kan trakteren? :toppie: :beer: :love:
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Mikman »

En net als je zegt dat de Youri het eigenlijk zo slecht nog niet doet, gaat hij helemaal de mist in. Zal me leren hem te verdedigen :twisted:
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door den ief »

Ik denk wel niet dat iemand kan zeggen dat we het slecht doen. Ok aanvallend blijft het mager, maar organisatie en strijd zeker aanwezig. Anderlecht krijgt geen voet aan de grond. Feit dat anderlecht slecht speelt is, net als tegen lokeren, onze verdienste.
Plaats reactie