Speeldag 3: STVV - RSCA

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Tompie »

Vrijdag komt Anderlecht op bezoek, dat met een 6/6 voorlopig het maximum van de punten telt.

STVV deed het met 3 op 6 ook meer dan behoorlijk. Een terechte overwinning tegen Lokeren, een verdienstelijke 2de helft tegen Standard.

Organisatorisch lijkt het bij de kanaries wel snor te zitten en bovendien zit er ook een idee achter het spel van de troepen van Ivan Leko. Het grootste pijnpunt blijft het gebrek aan offensieve kwaliteit: Ono en Swers kunnen voorlopig niet overtuigen op de flanken, waardoor Proschwitz (zelf ook niet altijd even overtuigend) weinig aanvoer krijgt. Wat rest zijn de flitsen van Bezus, die conditioneel echter nog geen 90 minuten aan lijkt te kunnen, en de hoopgevende invalbeurten van Tchenkoua.

Krijgen de gehaalde nieuwkomers vrijdag meteen hun kans? Kan STVV Anderlecht wat in de weg leggen? En hoe vol zal Stayen écht zitten?
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door STimVV »

Tompie schreef:... En hoe vol zal Stayen écht zitten?...
Ik heb daarnet eens gecheckt bij het online-ticketsysteem. En Stayen zit ver van vol... Nog heeeel veel vrije plaatsen. En dan mag je er nog rekening mee houden dat er heel wat anderlechtsupporters in onze vakken zullen zitten.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door mourinho »

STimVV schreef:
Tompie schreef:... En hoe vol zal Stayen écht zitten?...
Ik heb daarnet eens gecheckt bij het online-ticketsysteem. En Stayen zit ver van vol... Nog heeeel veel vrije plaatsen. En dan mag je er nog rekening mee houden dat er heel wat anderlechtsupporters in onze vakken zullen zitten.
Tegen Lokeren was er al een heel duidelijk signaal wat de opkomst betrof . Nog nooit gezien zo weinig toeschouwers voor een openingswedstrijd. Hopelijk blijven dezelfde mensen hardleers nu het tegen Anderslecht is .Ik gun die gierige :Roland: alvast geen rosse cent meer uit mijne portemonnee :beer:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Jan Bulder »

STimVV schreef:
Tompie schreef:... En hoe vol zal Stayen écht zitten?...
Ik heb daarnet eens gecheckt bij het online-ticketsysteem. En Stayen zit ver van vol... Nog heeeel veel vrije plaatsen. En dan mag je er nog rekening mee houden dat er heel wat anderlechtsupporters in onze vakken zullen zitten.
Ik snap ook niet hoe ze aan die "nog slechts 2800 tickets" komen. Misschien op Noord en Oost. Zonder de 1500 plaatsen van de bovenste ring op West mee te rekenen, die ze pas openen als andere plaatsen bezet zijn. En waarschijnlijk ook zonder de VIP mee te rekenen die, als ik hoor hoeveel lokale zelfstandigen afhaakten, ook verre van vol zal zitten.

Dan ga je al naar de "nog bijna 5000 tickets beschikbaar". Dat lijkt me allemaal ook veel realistischer dan die zogezegde nog maar 2800 plaatsen.

Nogal een geluk dat ze op Stayen de waarheid niet kunnen verdraaien :yes:
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door the fan »

Wij gaan met een groepje voor de eerste keer in jaren niet. Ook geen abonnement meer... 22€ voor Noord! Ga op cafe zien
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Louis XIV »

Pronostiekse 4 tegen 0 alleen vrees ik niet voor ons :mrgreen:
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door stvv'er »

the fan schreef:Wij gaan met een groepje voor de eerste keer in jaren niet. Ook geen abonnement meer... 22€ voor Noord! Ga op cafe zien
En € 30 tot € 40 voor tribune Oost is er ook niet naast geteld :gek:
"Familietribune", noemt men dat dan ...
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door vdl »

Ik vrees voor een zware nederlaag,dit Anderlecht is echt sterk,een ploeg waar veel beweging in zit en met scorend vermogen.
Als we ons gaan ingraven gaan we het ongelofelijk moeilijk krijgen,je kan enkel iets halen als je hoog druk zet,dat hebben de anderlecht verdedigers niet zo graag.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Brusselmans »

We zitten hier met spelers, die maximum 45 tot 60 minuten kunnen shotten :zot:
Stel je voor : je begint ergens te werken, en je zegt tegen je baas :"Sorry chef, maar tot aan nieuwjaar functioneer ik maar aan 50-60%, en dan is het tijd voor mijn wintervakantie".
Die gaat sprongetjes van blijdschap maken zoals de smiley's ---> :geel: :blauw:

Kansloos, en simpele 0 - 4 / 0 - 5 !
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Vouch »

Sommigen op dit forum zouden beter eens een pint gaan drinken, in plaats van al dat azijn. Véél lekkerder, en door het sociale contact zie je het leven misschien wat positiever in. Een klein roos brilletje zou het leven al veel aangenamer kunnen maken!

Is een deftige nederlaag mogelijk? Zeker, we spelen tegen een club met een budget dat 4-5? keer groter is. In de omgekeerde situatie in Europa vreest Anderlecht ook steeds, om toch steeds te hopen op meer.

We hebben er al véél slechter voor gestaan, neem vb. bij de 3-0 onder Caers of bij de 4-3 in 2007-2008. Voor een 4 op 9 zou ik zeker getekend hebben voor het seizoen, zeker tegen 3 tegenstanders als Lokeren, Standard en Anderlecht. Maar we zullen zien,...

Wat die prijzen betreft, die zijn inderdaad veel te hoog.
Laatst gewijzigd door Vouch op 08 aug 2016, 22:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Brozieteam
Berichten: 275
Lid geworden op: 02 jul 2016, 19:52

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Brozieteam »

En toch denk ik dat wij gaan stunten...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Brusselmans »

Vouch schreef:Sommigen op dit forum zouden beter eens een pint gaan drinken, in plaats van al dat azijn.
De muggen blijven alleszins weg ... :cool:

Sociale contacten ? Te moeilijk, wegens Keiharde realiteit vs teveel fantasie, en teveel "als" en "dan" ...

:|
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Vouch »

STimVV schreef:
Tompie schreef:... En hoe vol zal Stayen écht zitten?...
Ik heb daarnet eens gecheckt bij het online-ticketsysteem. En Stayen zit ver van vol... Nog heeeel veel vrije plaatsen. En dan mag je er nog rekening mee houden dat er heel wat anderlechtsupporters in onze vakken zullen zitten.
Ook juist even gekeken, inderdaad nog genoeg plaats. De VIP zit dan weer iets voller dan ik gedacht had. Nja, het is nog een week, maar toch... Ze gaan de bovenste ring niet moeten open doen, denk ik.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door voetballiefhebber »

0-3 denk ik. STVV dat druk gaat zetten tegen Anderlecht zie ik met deze ploeg niet zo goed gebeuren. Voorin kunnen ze geen bal bijhouden, doordat je ook geen flanken hebt heb je geen afspeelmogelijkheden. Die bal is dus snel terug voor het eigen doel. En de verdediging is wel het sterkste wapen, maar als je steeds onder druk komt doordat je voorste mannen enorm zwak zijn, ziet het er niet goed uit.

We zouden al bijna dromen van 0-0. Anderlecht is wakker geschoten na een slecht seizoensbegin. 0-1 Tielemans (Pen), 0-2 Theodorczyk, 0-3 Chipciu of Capel.
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Louis XIV »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=111387
Van de JOERI moeten we ook geen cadeaus verwachten, iedereen weet toch dat hij RCSA warm hart toedraagt ...
Plaats reactie