Speeldag 3: STVV - RSCA

Alles over de wedstrijden van STVV
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Louis XIV »

bert1924 schreef:Dit STVV met zogezegd 11 prutsers en derde rangs voetballers heeft het klaargespeeld om tegen anderlecht,met zogezegd elf toppelers slechts eenmaal in de problemen te komen op 90 min.Wel dan hebben deze prutsers een schitterende match gespeeld.
En dan hebben deze prutsers ook nog een viertal kansen gehad en ook een flagrante penalty niet gekregen.
Deze prutsersploeg is voetballend beter dan de ploeg van vorig sijzoen.
Hier aan de kust op TWv gezien ...volgens mij kent gij weinig van voetbal...STVV zwak , RSCA ongezien wat die op de mat brachten ...ontzettend zwak van beide kanten 0-0 terecht daarmee is alles gezegd
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door vdl »

Deze ploeg is geen degradatiekandidaat ,mooie combinaties veel en hoog druk zetten .
De nieuwe zwarte parel die inviel kon mij wel bekoren,sterk en snel en kan nog voetballen ook.
Ceballos is nogal licht,maar laat die enkele matchen spelen,kan wel iets inzitten.
Pulido was voor mij de beste man op het veld,wat is die goed zeg,spijtig van de rode kaart.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door vdl »

Louis XIV schreef:
bert1924 schreef:Dit STVV met zogezegd 11 prutsers en derde rangs voetballers heeft het klaargespeeld om tegen anderlecht,met zogezegd elf toppelers slechts eenmaal in de problemen te komen op 90 min.Wel dan hebben deze prutsers een schitterende match gespeeld.
En dan hebben deze prutsers ook nog een viertal kansen gehad en ook een flagrante penalty niet gekregen.
Deze prutsersploeg is voetballend beter dan de ploeg van vorig sijzoen.
Hier aan de kust op TWv gezien ...volgens mij kent gij weinig van voetbal...STVV zwak , RSCA ongezien wat die op de mat brachten ...ontzettend zwak van beide kanten 0-0 terecht daarmee is alles gezegd
gij dan helemaal niks
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Louis XIV »

vdl schreef:
Louis XIV schreef:
bert1924 schreef:Dit STVV met zogezegd 11 prutsers en derde rangs voetballers heeft het klaargespeeld om tegen anderlecht,met zogezegd elf toppelers slechts eenmaal in de problemen te komen op 90 min.Wel dan hebben deze prutsers een schitterende match gespeeld.
En dan hebben deze prutsers ook nog een viertal kansen gehad en ook een flagrante penalty niet gekregen.
Deze prutsersploeg is voetballend beter dan de ploeg van vorig sijzoen.
Hier aan de kust op TWv gezien ...volgens mij kent gij weinig van voetbal...STVV zwak , RSCA ongezien wat die op de mat brachten ...ontzettend zwak van beide kanten 0-0 terecht daarmee is alles gezegd[/suite
gij dan helemaal niks
Waarschijnlijk niet ...zeg nu zelf waar was sterkte van RSCA ..middenveld totaal onbestaande
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Since '54 »

vdl schreef:Deze ploeg is geen degradatiekandidaat ,mooie combinaties veel en hoog druk zetten .
De nieuwe zwarte parel die inviel kon mij wel bekoren,sterk en snel en kan nog voetballen ook.
Ceballos is nogal licht,maar laat die enkele matchen spelen,kan wel iets inzitten.

Pulido was voor mij de beste man op het veld,wat is die goed zeg,spijtig van de rode kaart.
Inderdaad voor mij ook.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Brusselmans »

Verdiend punt !
Op basis van inzet en goede wil hadden het er 3 mogen zijn, maar zo zit voetbal niet in elkaar.
Een onwaarschijnlijk slordig Anderlecht, een gretig STVV, helaas zonder kruit in de voeten.
Als deze match als slecht beoordeeld wordt, ligt dat alleen aan Anderlecht.
Voor STVV was dit top, meer kan je niet varwachten.
Of dat gaat volstaan is een andere vraag ...

Pijnlijk om te zien : de enorme kale plekken in de tribunes.
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 13 aug 2016, 00:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door weekenders »

Louis XIV schreef:
vdl schreef:
Louis XIV schreef:
bert1924 schreef:Dit STVV met zogezegd 11 prutsers en derde rangs voetballers heeft het klaargespeeld om tegen anderlecht,met zogezegd elf toppelers slechts eenmaal in de problemen te komen op 90 min.Wel dan hebben deze prutsers een schitterende match gespeeld.
En dan hebben deze prutsers ook nog een viertal kansen gehad en ook een flagrante penalty niet gekregen.
Deze prutsersploeg is voetballend beter dan de ploeg van vorig sijzoen.
Hier aan de kust op TWv gezien ...volgens mij kent gij weinig van voetbal...STVV zwak , RSCA ongezien wat die op de mat brachten ...ontzettend zwak van beide kanten 0-0 terecht daarmee is alles gezegd[/suite
gij dan helemaal niks
Waarschijnlijk niet ...zeg nu zelf waar was sterkte van RSCA ..middenveld totaal onbestaande
Als dat middenveld zwak is, heeft dat niet voor een groot stuk te maken met de weerbaarheid van de tegenstander ? Ge kunt natuurlijk ook gewoon alles afbreken als dat het best in uw kraam past.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Jones »

Leko's werk loont. Hij krijgt zijn ploeg op de rails. Verdediging zit snor, centraal middenveld ook, Swerts tja als je niet beter kunt...
Tchenkoua, leuk spelertje, wordt beter, alleen nog scoren. Ceballos moeilijk te beoordelen. Door zijn uitvallen kon je geen wissel doen met Swerts. Koubemba niet te beoordelen.
Het zal wachten worden tot eind augustus : solden 70 %. Hopelijk ! We hebben amper 1 goal gemaakt op 270 minuten !

Live interviews ? Cynthia in de noord niet te horen, laat staan voor doven en slechthorenden. Anders ondertiteling op het scherm of een doventolk ? :P

Vernomen dat STVV toch nog zou blijven gaan voor Conte (Anderlecht)
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Louis XIV »

weekenders schreef:
Louis XIV schreef:
vdl schreef:
Louis XIV schreef:
bert1924 schreef:Dit STVV met zogezegd 11 prutsers en derde rangs voetballers heeft het klaargespeeld om tegen anderlecht,met zogezegd elf toppelers slechts eenmaal in de problemen te komen op 90 min.Wel dan hebben deze prutsers een schitterende match gespeeld.
En dan hebben deze prutsers ook nog een viertal kansen gehad en ook een flagrante penalty niet gekregen.
Deze prutsersploeg is voetballend beter dan de ploeg van vorig sijzoen.
Hier aan de kust op TWv gezien ...volgens mij kent gij weinig van voetbal...STVV zwak , RSCA ongezien wat die op de mat brachten ...ontzettend zwak van beide kanten 0-0 terecht daarmee is alles gezegd[/suite
gij dan helemaal niks
Waarschijnlijk niet ...zeg nu zelf waar was sterkte van RSCA ..middenveld totaal onbestaande
Als dat middenveld zwak is, heeft dat niet voor een groot stuk te maken met de weerbaarheid van de tegenstander ? Ge kunt natuurlijk ook gewoon alles afbreken als dat het best in uw kraam past.
Allee t'is goe, STVV speelde een wereldpartij...jongens toch...kijk eens wat objectiever naar het voetbal
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door vdl »

Louis XIV schreef:
weekenders schreef:
Louis XIV schreef:
vdl schreef:
Louis XIV schreef: Hier aan de kust op TWv gezien ...volgens mij kent gij weinig van voetbal...STVV zwak , RSCA ongezien wat die op de mat brachten ...ontzettend zwak van beide kanten 0-0 terecht daarmee is alles gezegd[/suite
gij dan helemaal niks
Waarschijnlijk niet ...zeg nu zelf waar was sterkte van RSCA ..middenveld totaal onbestaande
Als dat middenveld zwak is, heeft dat niet voor een groot stuk te maken met de weerbaarheid van de tegenstander ? Ge kunt natuurlijk ook gewoon alles afbreken als dat het best in uw kraam past.
Allee t'is goe, STVV speelde een wereldpartij...jongens toch...kijk eens wat objectiever naar het voetbal
neen we speelden een degelijke wedstrijd tegen een sterke ploeg.
er staat iets en tis niet zomaar achter een lange bal rennen,er zit een idee achter.
Natuurlijk is er nog werk aan,we zijn nog maar half augustus he.
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door bert1924 »

Mensen die boemboem heten neem ik zeker niet serieus :lol:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Brusselmans »

bert1924 schreef:Mensen die boemboem heten neem ik zeker niet serieus :lol:
Vraag hem om zijn naam in "Mangel" te veranderen !
:o
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door enrique »

Brusselmans schreef:
bert1924 schreef:Mensen die boemboem heten neem ik zeker niet serieus :lol:
Vraag hem om zijn naam in "Mangel" te veranderen !
:o
Ik vind dat Mangel moet terug komen
Die had tenminste een lijstje
:mrgreen: :mrgreen:
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door toyotacorolla »

Gaat deze inzet ook gebracht worden tegen de zo geheten mindere van eerste klasse?
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Speeldag 3: STVV - RSCA

Bericht door Ozzy »

De inzet tegen mindere ploegen en daar reken ik Moeskroen bij zal er zeker zijn
We hebben een combinatie van robuuste en snelle verdedigers
Op het middenveld heb je ook wel een combinatie van bikkelaars en techniek
Met name de driehoek Peeters , De Petter en Bezus
En vooraan heb je werkkracht (Proswitch)
Op de flanken zou je moeten starten met Tjsenkoua en Ceballos zodat je snel kan omschakelen
Nee deze groep heeft de nodige agressie en power om eender welke wedstrijd aan te vatten
Kan onze nieuwe spits een aanwinst zijn dan krijg je toch een goed uitgebalanceerd team
Plaats reactie