Speeldag 5: STVV - Kortrijk

Alles over de wedstrijden van STVV
Flavus Caeruleus
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 sep 2014, 07:33

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door Flavus Caeruleus »

panter schreef:
Flavus Caeruleus schreef:
panter schreef:
miel schreef:
toyotacorolla schreef:Volgens Leko op TVL kan er morgen niet met de sterste ploeg gespeeld worden, te weinig belgen.
Dit is toch al te gortig. :zot:
Ik denk dat Leko last heeft van de zon
Waarom zou hij niet met zijn sterkste ploeg kunnen spelen ????????????????????
Hij kan er maar 11 opstellen hé ,
Heel misschien , kan hij niet met zijn sterkste bank starten , maar ook daar heb ik mijn twijfels over .
Ono en de Pros kan hij perfect in de selectie opnemen als hij dat wil .
De selectie tegen KVK bestaat uit maar liefst 8 Belgen
Vanwelkenhuysen ,Desart, Depetter, Peeters, Gerkens, Pirard, Janssen en Swers
Er zouden er nog 2 kunnen af vallen .
Waarom 3 keepers ???
Dus Ono ipv Vanwelkenhuysen of Pirard , en Nick ipv Wolke zou makkelijk kunnen , maar dat is de keuze van de trainer .
Wat extra Belgen met een meerwaarde zou het misschien wat makkelijker maken , maar dan vallen er weer anderen af .
De stelling van Leko , dat hij den Duits en de Japanner niet kan selecteren omwille dat er te weinig Belgen zijn is in deze volledig van de pot gerukt .
Hij kan er max 14 laten spelen , dus een flauw excuse van Leko
Idd belgen genoeg aan de aftrap dus leko zijn uitleg klopt niet!!
Dat de duits niet op de bank zat heeft niks met het belgenverhaal te maken miss dat de duits geen genoegen wou nemen op de bank!!
Ik vindt het wel frusterend voor de belgen die er nu wel bij zijn dat daar weinig of geen meerwaardes inztten (plezant om te horen als belg zie het belang van limburg) . leko moet mij eens uitleggen wat de meerwaarde is van cellabos die is ni beter dan je eigen spelers maar moet blijkbaar spelen!! Dus Miel heeft gelijk leko schiet in zijn eigen voet gewild of niet!! Ik hoop dat er al geen conflict is met de nick of we zitten al zonder echte spits de volgende wedstrijd!
Vanwelkenhuysen en De Sart zaten niet in de selectie tegen KVK.
Dan zaten er nog 6 belgen in de selectie en trouwens wordt kotysch niet beschouwd als voetbalbelg!
Kotysch is geen voetbalbelg, het minimum is 6, dus Leko had niet de mogelijkheid om Ono of Proschwitz in de selectie op te nemen ten koste van een Belg.
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: STVV - Kortrijk

Bericht door omeloe »

omeloe schreef:
STVV-fan schreef:
omeloe schreef:Bamba is bijlange geen Dompé . Hij zal de meubelen niet redden , de zoveelste tweederangs speler .
Ga toch fietsen. Dompé is dompe, Bamba is Bamba. Doe heeft dat niet slecht gedaan
Heeft men bij de aankoop van Bamba niet de vergelijking met Dompé gemaakt ?
Een kenner heeft maar een invalbeurt nodig om dat te zien ! :lol:
Plaats reactie