Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door STVV-fan »

Over iets minder dan een week gaan de Kanaries op bezoek bij de Kakkers.
Buiten Kévin Koubemba, die zijn 2 speeldagen bevestigd zag in beroep, zal coach Ivan Leko nagenoeg over de volledige kern kunnen beschikken.
Leko zal misschien ook Yohan Boli selecteren voor de trip naar Achter de Kazerne, de Franse spits speelde een halfuur mee in de gewonnen oefenpot tegen Lokeren, waarin hij een penalty omzette. Het is afwachten hoe Yohan die eerste minuten verteerd heeft
Wat ook met verloren zoon Samy Bourard?

Voor de geselecteerde kern zal het afwachten zijn tot later deze week
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:Over iets minder dan een week gaan de Kanaries op bezoek bij de Kakkers.
Buiten Kévin Koubemba, die zijn 2 speeldagen bevestigd zag in beroep, zal coach Ivan Leko nagenoeg over de volledige kern kunnen beschikken.
Leko zal misschien ook Yohan Boli selecteren voor de trip naar Achter de Kazerne, de Franse spits speelde een halfuur mee in de gewonnen oefenpot tegen Lokeren, waarin hij een penalty omzette. Het is afwachten hoe Yohan die eerste minuten verteerd heeft
Wat ook met verloren zoon Samy Bourard?

Voor de geselecteerde kern zal het afwachten zijn tot later deze week
3-0..

Verloren zoon?
Ik denk als STVV het zelf niet aanhaalde, dat niemand hier zou weten dat die ooit eens in de jeugd van STVV gespeeld heeft..
Om iemand daarom al een verloren zoon te noemen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Brusselmans »

Laat ons eerst afwachten in welke staat onze internationals terugkeren ...
Dan zal ik een droge en simpele 2 - 0 voorspellen ...
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:Laat ons eerst afwachten in welke staat onze internationals terugkeren ...
Dan zal ik een droge en simpele 2 - 0 voorspellen ...
serieus? ik gok 3-0 eerlijk gezegd
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Since '54 »

BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:Over iets minder dan een week gaan de Kanaries op bezoek bij de Kakkers.
Buiten Kévin Koubemba, die zijn 2 speeldagen bevestigd zag in beroep, zal coach Ivan Leko nagenoeg over de volledige kern kunnen beschikken.
Leko zal misschien ook Yohan Boli selecteren voor de trip naar Achter de Kazerne, de Franse spits speelde een halfuur mee in de gewonnen oefenpot tegen Lokeren, waarin hij een penalty omzette. Het is afwachten hoe Yohan die eerste minuten verteerd heeft
Wat ook met verloren zoon Samy Bourard?

Voor de geselecteerde kern zal het afwachten zijn tot later deze week
3-0..

Verloren zoon?
Ik denk als STVV het zelf niet aanhaalde, dat niemand hier zou weten dat die ooit eens in de jeugd van STVV gespeeld heeft..
Om iemand daarom al een verloren zoon te noemen..
... toen hij terug thuis kwam gaf zijn vader een groot feest voor zijn familie en vrienden. Hij slachtte het mooiste kalf ... ;)
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Caravaggio »

wie zit er in de dug-out van KV Mechelen? Geen JANKOVIC meer?
Volgens bronnen op FB (Standardsupporters) zou Yannick Ferrera ontslaan zijn en is Jankovic zijn opvolger
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Halenaar »

Jankovic inderdaad opvolger volgens HLN, word straks al voorgesteld.

Toch ook niet echt een verbetering, imo.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Jack »

Rednic bij Mechelen?
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Caravaggio »

Het bestuur is erger dan ik had verwacht en erger dan Duchâtelet :
- Ze kopen last minutes spelers en ze ontslagen een goede trainer 10 dagen voor de Europa League. Ik schaam me dood zijnde standardsupporter. Ik ben eens subjectief want ik kan niet tegen oneerlijkheid . Er moeten acties ondernomen worden tegen het bestuur!

(quote FB-pagina Standardsupporters)

Denken jullie dat Vennazi een stro-man is (van RD uiteraard), of is Van Buyten gewoon een goeie vriend van Christophe Henrotay ?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Jacques »

Beiden
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef:Beiden
Spreken beiden elkaar niet wat tegen?
Zou roland, als alleenheerser, echt iemand langs zich of schuin onder zich dulden?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Jack »

Het moge duidelijk zijn dat Venanzi niks te zeggen heeft.
Ik denk dus niet dat hij er met veel eigen geld in zit. Of dat geld van RD is betwijfel ik precies toch wel tegenwoordig.
darion
Berichten: 1518
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door darion »

We treffen Mechelen net op een goed moment. Trainer vertrekt naar Standard.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Jacques »

Aangezien er intern een machtsstrijd aan de gang is, sluit het ene volgens mij het andere niet uit.

Het hangt er deels vanaf hoe groot het (financiële) belang van Roland in Standard nog is. Is het aflopend in de tijd? Op welk niveau zitten we dan nog momenteel? Is er een wurgcontract/kansencontract afgesloten? Met welke looptijd? Zaken die we niet weten en officieel ook niet kunnen weten, want wat wel geweten is, is dat er aan de "verkoop" van Standard een geheimhoudingsclausule vast zat. Zolang er met Bob Claes een vertrouweling van Roland in de bestuurskamer zit, blijft er volgens mij nog altijd een zekere invloed aanwezig.
Anderzijds is het een publiek geheim dat jongeren die doorstromen van de Academie naar de A kern "aangemoedigd" worden om hun zaken te laten behartigen door Henrotay, ex-makelaar en goede vriend van Van Buyten. Dat is trouwens één van de redenen dat Dimata naar KVO trok, die had immers al zijn eigen entourage en wou niet met Henrotay in zee gaan. Eigenlijk verschil dat ook niet zo heel veel met wat Roland deed/wou doen: Roland wil liefst spelers zonder makelaar, Van Buyten wil spelers met een bevriende makelaar. Beiden willen vooral zelf de touwtjes in handen hebben en houden ana de onderhandelingstafel.
Ik kan me inbeelden dat Roland niet blij is met deze move, aangezien Ferrera toch zijn stempel draagt na zijn passage hier en wel heel vlotte overgang naar standard, kort nadien gevolgd door Junior, dompé en bijna Schoofs. Vraag is of zijn macht nog groot genoeg is om het af te blokken. Vandaag ben je geneigd te zeggen van niet. Je kan dit ontslag zien als een provocatie in het kader van de interne machtsstrijd Venanzi/Claes vs. Van Buyten/Renard, waarbij die laatsten zich willen laten gelden en zien hoe ver ze kunnen gaan. In het meest extreme geval kan je spreken van een "sportieve coup", waarbij Van Buyten/Renard expliciet zeggen "wij zetten vanaf nu de sportieve lijnen uit". De aanstelling van Jankovic, die Renard nog kent van bij KVM, past ook perfect in dat plaatje.

Soit, deze discussie wordt best elders voortgezet. Anders komt er gegarandeerd straks weer iemand zagen dat het te veel en te lang over Roland gaat.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door AirMontella »

Terug on-topic graag.

Het gaat hier weer teveel over Duchatelet.


















:mrgreen:
Plaats reactie