Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door miel »

Since '54 schreef:Nog veel te vroeg om Bamba en Boli te beoordelen. Van één nieuwe speler kunnen we zeggen dat hij mede met anderen, die er niet voorhanden zijn weliswaar, STVV mede zou kunnen dragen.
Leg dat nog eens uit Since , ik snap er geen kl.... van :)
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door the fan »

Radio 2, Truineer, …. ze zijn weer tickets aan het uitdelen dat het geen naam heeft! haha
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Brusselmans »

the fan schreef:Radio 2, Truineer, …. ze zijn weer tickets aan het uitdelen dat het geen naam heeft! haha
Trudo FM : 2 x 50
Truineer.be : 2 x 50
HBVL : 2 x 150
Radio 2 : ?

Yeah, al 500 op de thema-tribune, GRATIS !!!!
En dei wa de stup en den daavestront gon afvrijve, och vuir niks !

Zijn er nog abo's te koop ? :lol:

De grote vraag : wie gaat optreden in de Rbue ???
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 14 sep 2016, 15:32, 3 keer totaal gewijzigd.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door stvv'er »

Brusselmans schreef: De grote vraag : wie gaat optreden in de Rbue ???
Dat weet ik niet, maar je kan met uwe kleine wel ne lekker smoothie met vers fruit gaan maken in de Kids-box:

"Elke thuismatch kunnen kinderen terecht in de Binkie Kids Box. Een aparte zaal in het stadion van Stayen enkel voor de kleinste STVV-supporters. Hier kunnen de kids, onder begeleiding van de Gezinsbond, samen knutselen, koken, verven of zingen. Elke thuismatch is er een ander thema. Thema van nu zaterdag 17 september 2016 is LEKKER GEZOND

Met het mooie weer gaat een zelfgemaakte smoothie zeker smaken. Iedereen mag zelf een eigen smoothie maken met vers fruit. Maar natuurlijk willen we tijdens de rust ook iets lekkers eten, iedereen mag ook fruitsatés maken die we dan kunnen eten. De kinderen volgen samen de wedstrijd vanuit de VIP-tribune.


Iedereen is welkom vanaf 18u30. Inkom is gratis voor kinderen van abonnementhouders. Anders betaal je 10€ (deelname en wedstrijd). Meer info vind je hier."


:onfire:
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Johan »

Duchatelet en zijn zieke hin zijn gewoon een bende zielepoten, geef maar gratis kaarten weg om Uw kerkhof wat op te vullen. Fijn zo, ,weigeren te investeren op voorhand is nu alles uit eigen zak betalen ipv de supporters. Loontje komt om zijn boontje. Zij dachten dat de Truienaars slaafs zijn zieke wellusten zouden blijven slikken , mis poes. Schijt nu maar op Uw eigen kop ipv van op de onze.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door BoemBoem »

stvv'er schreef:
Brusselmans schreef: De grote vraag : wie gaat optreden in de Rbue ???
Dat weet ik niet, maar je kan met uwe kleine wel ne lekker smoothie met vers fruit gaan maken in de Kids-box:

"Elke thuismatch kunnen kinderen terecht in de Binkie Kids Box. Een aparte zaal in het stadion van Stayen enkel voor de kleinste STVV-supporters. Hier kunnen de kids, onder begeleiding van de Gezinsbond, samen knutselen, koken, verven of zingen. Elke thuismatch is er een ander thema. Thema van nu zaterdag 17 september 2016 is LEKKER GEZOND

Met het mooie weer gaat een zelfgemaakte smoothie zeker smaken. Iedereen mag zelf een eigen smoothie maken met vers fruit. Maar natuurlijk willen we tijdens de rust ook iets lekkers eten, iedereen mag ook fruitsatés maken die we dan kunnen eten. De kinderen volgen samen de wedstrijd vanuit de VIP-tribune.


Iedereen is welkom vanaf 18u30. Inkom is gratis voor kinderen van abonnementhouders. Anders betaal je 10€ (deelname en wedstrijd). Meer info vind je hier."


:onfire:
Zou die linkse trut van STVV - Brugge vorig jaar hier eens niet voor uitgenodigd kunnen worden?

Fruitsate en smoothie..

En na de wedstrijd een flesje melk..

Oh nee wacht, ze gaan ook zingen lees ik net..

Spijtig :(
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door BoemBoem »

Johan schreef:Duchatelet en zijn zieke hin zijn gewoon een bende zielepoten, geef maar gratis kaarten weg om Uw kerkhof wat op te vullen. Fijn zo, ,weigeren te investeren op voorhand is nu alles uit eigen zak betalen ipv de supporters. Loontje komt om zijn boontje. Zij dachten dat de Truienaars slaafs zijn zieke wellusten zouden blijven slikken , mis poes. Schijt nu maar op Uw eigen kop ipv van op de onze.
Idd..
Op STVV komen ze toch altijd terug.. Zijn eigen woorden..

Hoop deze keer eeeeeecht van niet..

Zweet maar..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Louis XIV »

Johan schreef:Duchatelet en zijn zieke hin zijn gewoon een bende zielepoten, geef maar gratis kaarten weg om Uw kerkhof wat op te vullen. Fijn zo, ,weigeren te investeren op voorhand is nu alles uit eigen zak betalen ipv de supporters. Loontje komt om zijn boontje. Zij dachten dat de Truienaars slaafs zijn zieke wellusten zouden blijven slikken , mis poes. Schijt nu maar op Uw eigen kop ipv van op de onze.
Dat er daar nog 4000 en een sic toch nog hun geld willen aan geven vind ik nog veel...die hebben karakter en zien de Roland toch zo graag...nog een paar jaar en 't is hier gedaan schrijf dat maar op.., Louis XIV alias azijnpisser
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: azijnpissers, blijf toch gewoon van het forum, gaat uw opgefokte geest ergens anders ledigen.Als je toch niet meer naar de matchen gaat kijken wat wil je u dan hier nog belachelijk komen maken . Ga dan ergens wat pokkymonnekes zoeken.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Over jezelf belachelijk maken gesproken...
Hierboven lukt dat in twee regels blijkbaar
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Dreke »

Zoals altijd is het weer een zwart-wit verhaal aan het worden.

Is werkelijk alles slecht wat er gebeurt op Stayen? Nee. Ze houden die klein mannen bezig met fruitsap en -satékes te maken. Zou - het gaat nooit gebeuren voor alle duidelijkheid - ik dat liever hebben dan cola en hamburgers? Ja. Maakt mij dat links? Nou...

Langs de andere kant. Het wilt niet zeggen dat als je niet meer komt kijken (in mijn geval is dat niet voor mijn plezier, nogmaals) dat je geen kritiek mag hebben.

Maw: hier leest ge toch iets, zur... :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door BoemBoem »

Dreke schreef:Zoals altijd is het weer een zwart-wit verhaal aan het worden.

Is werkelijk alles slecht wat er gebeurt op Stayen? Nee. Ze houden die klein mannen bezig met fruitsap en -satékes te maken. Zou - het gaat nooit gebeuren voor alle duidelijkheid - ik dat liever hebben dan cola en hamburgers? Ja. Maakt mij dat links? Nou...

Langs de andere kant. Het wilt niet zeggen dat als je niet meer komt kijken (in mijn geval is dat niet voor mijn plezier, nogmaals) dat je geen kritiek mag hebben.

Maw: hier leest ge toch iets, zur... :-)
Fruit en sate maakt u niet links nee,
Maar die trut vorig jaar was wel degelijk vrij links dacht ik :)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Momo
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jan 2013, 14:56
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Momo »

stvvilvoorde schreef:Over jezelf belachelijk maken gesproken...
Hierboven lukt dat in twee regels blijkbaar
Da wel zenne. Wat dan gezegd van al degene die hier al x-keer verkondigen dat ze niet meer gaan kijken, al x-keer zeggen hoe slecht het wel is allemaal, nog x-keer herhalen hoe RD ons met ons p**tje heeft, enz. En toch blijven die mannen daarover zagen en doorgaan. Ik denk 'die zullen toch wel ne keer stoppen zichzelf zo te pijnigen'. Maar nee, ze vinden nog dat een ander zich belachelijk maakt!!
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door Caravaggio »

Willy Roelands schreef::stvv: azijnpissers, blijf toch gewoon van het forum, gaat uw opgefokte geest ergens anders ledigen.Als je toch niet meer naar de matchen gaat kijken wat wil je u dan hier nog belachelijk komen maken . Ga dan ergens wat pokkymonnekes zoeken.

respect man dat ge nog gelooft in RD
Ik geloof in STVV maar niet in die lul
Met alle plezier maak(te) ik de rit van 45 minuten om STVV ah werk te zien, maar nu is de maat vol... beloven, liegen, ... opt moment dat Mhr en Mevr STVV 'terug' overnamen (van Lammens)... jus niks... afgelopen zaterdag bleef ik thuis om STVV te volgen ... wel dat was ook de laatste keer... zo'n potentieel (episode 3144) en er niks mee aanvangen; geweldige zakenman & voetbalkenner
Wel ik ga vollebak pokkemons op de basket zoeken
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 6: KV Mechelen - STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Momo schreef:
stvvilvoorde schreef:Over jezelf belachelijk maken gesproken...
Hierboven lukt dat in twee regels blijkbaar
Da wel zenne. Wat dan gezegd van al degene die hier al x-keer verkondigen dat ze niet meer gaan kijken, al x-keer zeggen hoe slecht het wel is allemaal, nog x-keer herhalen hoe RD ons met ons p**tje heeft, enz. En toch blijven die mannen daarover zagen en doorgaan. Ik denk 'die zullen toch wel ne keer stoppen zichzelf zo te pijnigen'. Maar nee, ze vinden nog dat een ander zich belachelijk maakt!!
Ge moogt mij gerust mijn posts hier posten waar ik het daarover heb.

Het is niet zwart of wit, niet allemaal goed of slecht.
Kritiek geven mag, enkel kritiek geven om kritiek te geven hoeft ook niet.
Aanvallend is er een probleem.
Dat er veel werk aan de winkel was wist je al van in februari.
Voor het grootste deel zijn er vrij goede transfers gedaan, alleen voorin zijn het allemaal spelers die bij geen andere eersteklasser in de 11 zouden staan.
Dat is iets dat al heel lang vastgesteld werd en toch werd er enkel maar kernvulling bijgehaald. Hopelijk kan Boli aan 110% terugkeren en het op zen minst houden tot aan de winterstop.

Dat voor een keertje het 'hondstrouwe' publiek dan ook effectief de 'wait and see' toepast, vind ik dan ook een geslaagde manier van onvrede uiten.
Dat heeft niks te maken met je ploeg in de steek te laten of wat dan ook.
Plaats reactie