Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Brusselmans »

Match gekocht !!!
Eerste van Boli : buitenspel !!!
Nu hoor ik niemand over de scheidsrechter zagen ??!!
:lol:
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door StvvBoy »

Brusselmans schreef:Match gekocht !!!
Eerste van Boli : buitenspel !!!
Nu hoor ik niemand over de scheidsrechter zagen ??!!
:lol:
Duidelijk natrappen op Bezus (altijd rood) en een duidelijke handsbal in de 16 meter van Waasland Beveren (altijd penalty). Dus de tegenstander heeft niets te klagen.
Inderdaad de eerste goal van Boli is buitenspel. Maar dit is zoals de reporter zegt millimeter werk.

Na de vele scheidsrechterlijke blunders op Stayen van de laatste jaren mag het wel eens meezitten ... .
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door updatedb »

AirMontella schreef:Voor deze ploeg is Proswitch gewoon een goede pinch-hitter. Niet meer of niet minder. Een breekijzer dat je aan het einde van de wedstrijd mee vooraan kunt bij kunt zetten voor extra kopbalsterkte. Daarin heeft hij zeker zijn waarde. Maar voor de basisploeg zal het tussen Boli en Koubemba gaan (en Koubemba kan misschien zelfs van rechts komt).
Ja akkoord hoor.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Since '54 »

vdl schreef:
Since '54 schreef:


Waar was Gerkens ergens? Heb zijn naam amper gehoord.
zijn naam niet gehoord,je moet anders eens kijken.
Hij speelde een sterke match,veel beter dan De Petter,die alleen maar kan schoppen.
Gerkens heeft veel meer voetballend vermogen en bracht de ploeg echt iets bij,maar is u waarschijnlijk niet opgevallen vanachter uwe radio of tv.
Even ter verduidelijking: 'Amper gezien of gehoord'. Naar mijn idee en gevoelen is Gerkens een matige technicus die amper progressie heeft gemaakt sinds zijn eerste match in 1ste klasse. Waarom denk je dat hij bij Genk mocht weggaan? Voor zijn schone ogen? Ieder zijn mening hé VDL. Ik neem trouwens aan dat jij in de Spaanse , Duitse of Engelse competities een sterke zowel als een onzichtbare speler kunt opmerken voor uw TV of ga je misschien telkens ter plaatse in Madrid, München of Liverpool?
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Krikke »

Iemand de "keek op de week" gezien van Filip Joos in Extra Time? Het ging over Djene die tijdens de peptalk voor de match ongeïnteresseerd naar de lucht kijkt ipv mee samen met het team de motivatie te verzorgen. Moet maar ff kijken op sporza.be
Ik kots van zo'n onverschilligheid! Hoeveel individuele fouten heeft die gast al gemaakt om daar dan zo te staan! Onprofessioneel!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door STVV-fan »

Krikke schreef:Iemand de "keek op de week" gezien van Filip Joos in Extra Time? Het ging over Djene die tijdens de peptalk voor de match ongeïnteresseerd naar de lucht kijkt ipv mee samen met het team de motivatie te verzorgen. Moet maar ff kijken op sporza.be
Ik kots van zo'n onverschilligheid! Hoeveel individuele fouten heeft die gast al gemaakt om daar dan zo te staan! Onprofessioneel!
Omdat je naar de lucht kijkt, wil nog niet zeggen dat.je niet luistert. Waarschijnlijk is Djene verschiliger dan sommig ander. Storm in glas water, olifant in porseleinkast, enz.... . @ Herman: maar hij steekt er toch in? Het enige dat telt zijn toch de cijfers op dat bord na 90 minuten? Hoe slecht de scheidsrechter ook was.. Is dit niet zoiets wat jij dan zou zeggen als reactie op ons weeklagen?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Jacques »

Als ge ne stok zoekt om mee te slaan, zult ge er altijd wel ene vinden.Dat beeld tijdens de peptalk is een momentopname. Een wedstrijdvoorbereiding duurt al snel 45 minuten. Het interesseert me meer hoe hij er tijdens de overige 44 minuten bijliep. Die zaten helaas niet in de kijk op de week. Die kijk is trouwens gewoon een rondje langs de velden met een kwinkslag en knipoog. Maak er aub niet meer van.

I.v.m. de goal van Boli: dat is nog compensatie voor de bodycheck die Schoofs vorig jaar van Buatu kreeg en waaruit WB kon scoren. ;)
Klagen over scheidsrechters doe je alleen maar als het in jouw nadeel is. Af en toe is er reden toe, af en toe is er geen reden toe. Ik denk dat we het alles bij elkaar niet meer of minder doen dan anderen. Case closed.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Brusselmans »

Ik zal ne keer iets zeggen seh, gemeend en uit het hart !

Ik ben supercontent voor den Ivan Leko.
De man werkt hard, maar moet met veel onbegrip naar de bestuurskamer kijken waar RD maar wat aanrommelt en pokert !
Het moet enorm frustrerend zijn om in die omstandigheden te moeten werken, van jezelf wetend dat je het wel kan, je stinkende best doet, gemotiveerd bent, maar dat de middelen je niet toegereikt worden ...

Daarom ben ik blij dat dieje mens ook eens gelukkig kan zijn ...
Been there, done that ....
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:Ik zal ne keer iets zeggen seh, gemeend en uit het hart !

Ik ben supercontent voor den Ivan Leko.
De man werkt hard, maar moet met veel onbegrip naar de bestuurskamer kijken waar RD maar wat aanrommelt en pokert !
Het moet enorm frustrerend zijn om in die omstandigheden te moeten werken, van jezelf wetend dat je het wel kan, je stinkende best doet, gemotiveerd bent, maar dat de middelen je niet toegereikt worden ...

Daarom ben ik blij dat dieje mens ook eens gelukkig kan zijn ...
Been there, done that ....
Dat vind ik schoon van u. Aan de andere kant weet je waaraan je begint als je voor RD tekent
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Caravaggio »

Brusselmans schreef:Ik zal ne keer iets zeggen seh, gemeend en uit het hart !

Ik ben supercontent voor den Ivan Leko.
De man werkt hard, maar moet met veel onbegrip naar de bestuurskamer kijken waar RD maar wat aanrommelt en pokert !
Het moet enorm frustrerend zijn om in die omstandigheden te moeten werken, van jezelf wetend dat je het wel kan, je stinkende best doet, gemotiveerd bent, maar dat de middelen je niet toegereikt worden ...
Daarom ben ik blij dat dieje mens ook eens gelukkig kan zijn ...
Been there, done that ....
²

Ik was enorm septisch naar zaterdag toe, wel STVV heeft me de mond gesnoerd.
Nooit had ik durven denken dat STVV 4 goalen zou gaan maken tegen het team van Vreven. Overtuigd zoals ik was dacht ik aan 1-3 of 0-2, maar soit STVV doet het ... fijn! 1 zwaluw maakt de lente niet en we zullen zien als STVV echt afhankelijk is van Boli of het ook zonder hem kan scoren bijv. tegen Harelbeke, waar ik verwacht dat toch wel 2 à 3 andere spelers zullen opdraven (en men Boli niet wil verbranden)
Jammer is het dat die koppige ezel in de ivoren toren niet ziet dat mits 2 à 3 versterkingen dit STVV een zorgeloos seizoen zou kunnen draaien
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Mikman »

Caravaggio schreef:


Ik was enorm septisch naar zaterdag toe,
Om het sch**t van te krijgen :lol:
(je bedoelde ongetwijfeld sCeptisch, septisch is iets heel anders ;)
Jammer is het dat die koppige ezel in de ivoren toren niet ziet dat mits 2 à 3 versterkingen dit STVV een zorgeloos seizoen zou kunnen draaien
Er loopt wel degelijk kwaliteit genoeg rond ( Boli, Bezus, Bamba ) om een zorgeloos seizoen te draaien. De kans lijkt me ook erg klein dat die spelers hier volgend jaar nog rondlopen, wat ook iets zegt over hun kwaliteiten. Intrinsiek is dit een kern om ergens tussen plaats 9 en 12 te spelen. 7 op 21 is geen juiste weergave van het geleverde spel. De pionnen vallen stilaan op hun plaats maar net nu komen er een paar zware uitmatchen aan en lijkt puntengewin op papier moeilijker dan de voorbije weken, jammer.


De coach valt veel beter mee dan ik had gehoopt/verwacht/gevreesd. Ik heb geen abo genomen omdat ik niet in Leko geloofde en heb de eerste twee thuismatchen gemist omdat ik andere prioriteiten stelde ( vroeger zou STVV altijd prioriteit nr 1 geweest zijn ) maar afgelopen zaterdag ben ik met veel goesting naar Stayen getrokken. Mij verbaasde de prestatie niet want het was een logische voortzetting van de voorbije weken, dit keer wél met voldoende efficiëntie. Me wel blauw geërgerd aan de spreekkoren om Kotysch.

Boli leek me dit keer écht fit. In tegenstelling tot vorig seizoen toen je kon zien dat hij niet fit was. Hopelijk blijft hij nu ook echt blessurevrij. Opmerkelijk dat hij net voor zijn vervanging teken deed naar de bank dat hij niet gewisseld wilde worden en duidelijk niet tevreden was dat hij er af werd gehaald. Het verschil met Proszwich, die op zijn eentje meer ballen inleverde aan de Beverse aanval dan hun defensie zelf deed, was pijnlijk groot. Hopelijk komt daar met Koubemba toch wat anders voor in de plaats de komende weken.

Overigens vond ik Ceballos het verre van onaardig doen op de rechterflank. Was zeker de eerste twintig minuten echt wel dreigend. Veel beter dan het met technische mankementen overgoten gedraaf van Swers de weken daarvoor. Alleen moet je als speler niet met fantasietjes uitpakken als je 0-1 achter staat, of een hopeloos afstandsschot van 40 meter proberen als er drie ploegmaats langs je staan. Hopelijk heeft hij de les van Leko begrepen ( of kan Tchenkoua als basisspeler eens brengen wat hij als invaller brengt ).

Pluim voor Gerkens die tot het eind altijd goed druk ging zetten op de bal zodat er geen gevaarlijke voorzetten kwamen. Goed verdedigen begint vaak de linie(s) daarvoor en hij deed zijn taak erg goed. Maar ik weet niet of hij de ideale combinatie is met Peeters en Bezus, af en toe mis je een beetje grinta en power op het middenveld. Cuevas speelde en degelijke eerste helft maar in de tweede helft speelde hij vaak als een kieken zonder kop, ik vind Sylla dan toch de betere optie ( en is ook geen huurspeler). Djené blunderde zwaar en moet dringend inzien dat zijn opbouwende kwaliteiten absoluut niet overeenkomen met zijn defensieve kwaliteiten. Defensief wordt zijn waarde door de buitenwereld wel nog altijd zwaar onderschat. Kan perfect 1-op-1 spelen met eender welk type aanvaller.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door vdl »

Since '54 schreef:
vdl schreef:
Since '54 schreef:


Waar was Gerkens ergens? Heb zijn naam amper gehoord.
zijn naam niet gehoord,je moet anders eens kijken.
Hij speelde een sterke match,veel beter dan De Petter,die alleen maar kan schoppen.
Gerkens heeft veel meer voetballend vermogen en bracht de ploeg echt iets bij,maar is u waarschijnlijk niet opgevallen vanachter uwe radio of tv.
Even ter verduidelijking: 'Amper gezien of gehoord'. Naar mijn idee en gevoelen is Gerkens een matige technicus die amper progressie heeft gemaakt sinds zijn eerste match in 1ste klasse. Waarom denk je dat hij bij Genk mocht weggaan? Voor zijn schone ogen? Ieder zijn mening hé VDL. Ik neem trouwens aan dat jij in de Spaanse , Duitse of Engelse competities een sterke zowel als een onzichtbare speler kunt opmerken voor uw TV of ga je misschien telkens ter plaatse in Madrid, München of Liverpool?
Als ik een speler deftig wil beoordelen ga ik hem inderdaad in het stadion bekijken,de camera staat er niet constant op.
Het is namelijk eens zo belangrijk wat een speler doet als hij de bal niet heeft.
Maar stel maar rustig kaarten man De Petter op,voetballend veel minder dan Gerkens brengt uw spel niks bij .
Maar inderdaad zo heeft iedereen zijn ideeën over voetbal, maar zie ik het het liefst live,zonder invloeden van de commentatoren .
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Since '54 »

Oké, geen commentaar meer op Champions League dan maar. Wegens je kan geen speler beoordelen.
Plaats reactie