Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door STVV-fan »

toyotacorolla schreef:Heeft helemaal niks met kijken naar Barcelona te maken, je speelt volgens de kwaliteit van je spelers, en dit is dramatisch. :zot:
Vind jij, omdat ze geen spelers zijn gaan halen die bij hun respectievelijke clubs basisspelers waren, die statistieken hebben, elk een paar miljoen moeten kosten en liefst van al nog Belg zijn ook. Dan zul je inderdaad teleurgesteld zijn. Hiermee wil ik niet zeggen dat we een bende topspelers hebben, maar ik persoonlijk schat deze groep (een stuk) hoger in dan dat jij ze hier zo dramatisch staat af te schilderen. In GEEN van de voorbije matchen deed je onder voor een welbepaalde ploeg (wat wel kan voorvallen in de toekomst natuurlijk), maar het ontbrak je aan het nodige geluk. Tegen Beveren had je dat geluk. Dat er afval in het spel zat? Enkel Barcelona kan tiki taka spelen, wil je dat zien, ga dan naar Barcelona kijken. STVV is niet Barcelona, wees al blij dat ze proberen over de grond te spelen en niet steeds de bal naar voren keilen in de hoop dat de spits 1 of 2 duels wint. Je krijgt trouwens al meer voetbal te zien dan de 2de helft van vorig seizoen + de groep hangt (momenteel) beter aan elkaar
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door toyotacorolla »

Je kunt natuurlijk alles door een rozen bril bekijken, de realiteit is anders.
Waarom zitten de tribunes bijna leeg?
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 214
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

STVV speelde gisteren gewoon een goede match. Dat zelfs daar discussie over is, vind ik een beetje triest.
Schimpen steunt STVV
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door smol »

Hasselt Steunt STVV schreef:STVV speelde gisteren gewoon een goede match. Dat zelfs daar discussie over is, vind ik een beetje triest.
Volledig mee akkoord en naar Belgische normen was het gisteren van de kant van STVV zeer goed !!
Wat ik wel straf vond gisteren was het feit dat Stef Peeters na 41' spelen zijn eerste slechte pass gaf (na misschien wel 20 goeie) en al onmiddellijk dook er boe geroep op ...

Over de scheids hadden we gisteren zeker niet te klagen, als het scheidsrechterlijk trio gisteren tegen STVV zou geweest zijn, hadden ze doelpunt 1 & 2 makkelijk kunnen afkeuren wegens twijfelachtig buitenspel :)
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
enrique schreef:Als ge zelf 2 keer gewonnen hebt, vraag ik mij af hoe ge 3 winstmatchen voor kunt staan...
Daar ga ik eens over nadenken ... ;) :)
Ik zou niet willen dat uw fijnbesnaarde kritiek er onder zou lijden. Westel heeft 1 punt, wij hebben er 7 (momenteel). 6 punten verschil, dwz dat Westel al 3 matchen MEER moet winnen dan ons om boven ons te geraken. Daarbij: 3 winstmatchen boven Westerlo. Het is inderdaad verwarrend als je het achterliggende niet vat :) ;) . @Boem: basket is meer een contactsport dan voetbal hoor, basketters (of de goei toch tenminste), zijn ook geen sissies zoals je soms op een voetbalveld ziet, maar let's agree to disagree, dat natrappen op Bezus was wel degelijk rood, ik verkeer immers in de waan dat de beweging al voldoende is om rood te trekken, zonder dat er een schoonheidsduik hoeft te volgen, klopt dit? of kan het zijn dat ik ergens fout zit? :D Btw, Djene werd echt wel vastgehouden door Vanzo in de 16. Was dat een G5 club en de speler liet hem vallen? ik zou mijn hand er niet voor in het vuur willen steken dat het dan geen penalty is, maar bon, nu op naar Harelbeke en dan Gent!
Calimero syndroom..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door enrique »

STVV-fan schreef:
enrique schreef:Als ge zelf 2 keer gewonnen hebt, vraag ik mij af hoe ge 3 winstmatchen voor kunt staan...
Daar ga ik eens over nadenken ... ;) :)
Ik zou niet willen dat uw fijnbesnaarde kritiek er onder zou lijden. Westel heeft 1 punt, wij hebben er 7 (momenteel). 6 punten verschil, dwz dat Westel al 3 matchen MEER moet winnen dan ons om boven ons te geraken. Daarbij: 3 winstmatchen boven Westerlo. Het is inderdaad verwarrend als je het achterliggende niet vat :) ;) . @Boem: basket is meer een contactsport dan voetbal hoor, basketters (of de goei toch tenminste), zijn ook geen sissies zoals je soms op een voetbalveld ziet, maar let's agree to disagree, dat natrappen op Bezus was wel degelijk rood, ik verkeer immers in de waan dat de beweging al voldoende is om rood te trekken, zonder dat er een schoonheidsduik hoeft te volgen, klopt dit? of kan het zijn dat ik ergens fout zit? :D Btw, Djene werd echt wel vastgehouden door Vanzo in de 16. Was dat een G5 club en de speler liet hem vallen? ik zou mijn hand er niet voor in het vuur willen steken dat het dan geen penalty is, maar bon, nu op naar Harelbeke en dan Gent!
Gij hebt rare wiskunde
Hij klopt van geen kanten
Laatst gewijzigd door enrique op 18 sep 2016, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door updatedb »

Wat Pros betreft: ge moogt er van zeggen dat ge wilt, maar hij heeft er gisteren toch maar weer een binnen geduwd (weliswaar afgekeurd).

Het is geen superspits, maar het is toch wel iemand waarmee de defensie zijn handen vol heeft hoor...
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door omeloe »

updatedb schreef:Wat Pros betreft: ge moogt er van zeggen dat ge wilt, maar hij heeft er gisteren toch maar weer een binnen geduwd (weliswaar afgekeurd).

Het is geen superspits, maar het is toch wel iemand waarmee de defensie zijn handen vol heeft hoor...
Pros is archislecht !
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door smol »

omeloe schreef:
updatedb schreef:Wat Pros betreft: ge moogt er van zeggen dat ge wilt, maar hij heeft er gisteren toch maar weer een binnen geduwd (weliswaar afgekeurd).

Het is geen superspits, maar het is toch wel iemand waarmee de defensie zijn handen vol heeft hoor...
Pros is archislecht !
Pros is een spits waar je over 10 jaar iets mee kon doen ... wachten op een goeie center en binnen leggen of koppen.
Maar van zodra hij moet meevoetballen, balletje bijhouden en ploeg laten bijsluiten, kan je bij Pros niks doen ... als je met één spits speelt kan je dus met Pros niks doen. Hopelijk blijft Boli fit !!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef:
STVV-fan schreef:
enrique schreef:Als ge zelf 2 keer gewonnen hebt, vraag ik mij af hoe ge 3 winstmatchen voor kunt staan...
Daar ga ik eens over nadenken ... ;) :)
Ik zou niet willen dat uw fijnbesnaarde kritiek er onder zou lijden. Westel heeft 1 punt, wij hebben er 7 (momenteel). 6 punten verschil, dwz dat Westel al 3 matchen MEER moet winnen dan ons om boven ons te geraken. Daarbij: 3 winstmatchen boven Westerlo. Het is inderdaad verwarrend als je het achterliggende niet vat :) ;) . @Boem: basket is meer een contactsport dan voetbal hoor, basketters (of de goei toch tenminste), zijn ook geen sissies zoals je soms op een voetbalveld ziet, maar let's agree to disagree, dat natrappen op Bezus was wel degelijk rood, ik verkeer immers in de waan dat de beweging al voldoende is om rood te trekken, zonder dat er een schoonheidsduik hoeft te volgen, klopt dit? of kan het zijn dat ik ergens fout zit? :D Btw, Djene werd echt wel vastgehouden door Vanzo in de 16. Was dat een G5 club en de speler liet hem vallen? ik zou mijn hand er niet voor in het vuur willen steken dat het dan geen penalty is, maar bon, nu op naar Harelbeke en dan Gent!
Gij hebt rare wiskunde
Hij klopt van geen kanten
We staan 6 punten van westel. 1 gewonnen match = 3 punten Wint westel 2 wedstrijden (en wint STVV er geen) = 2x3 = 6. Dus dan heeft Westel 6+1 = 7 punten, evenveel dan STVV. LOSSTAAND van doelpuntensaldo, zal Westel nog 1 match meer dan ons moeten winnen om boven ons uit te komen. Volgens mij is mijn wiskunde "spot on"
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door STVV-fan »

toyotacorolla schreef:Je kunt natuurlijk alles door een rozen bril bekijken, de realiteit is anders.
Waarom zitten de tribunes bijna leeg?
Je kunt natuurlijk alles door een verzuurde.bril kijken, de realiteit is dan toch ook anders
Tribunes leeg? Toch simpel, als er meer mensen zijn die zoals u reageren en eveneens ook enkel maar naar de uitslagen kijken, dan zullen uw tribunes nooit snel gevuld raken nee, das waar
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: RE: Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Alain »

STVV-fan schreef:
enrique schreef:
STVV-fan schreef:
enrique schreef:Als ge zelf 2 keer gewonnen hebt, vraag ik mij af hoe ge 3 winstmatchen voor kunt staan...
Daar ga ik eens over nadenken ... ;) :)
Ik zou niet willen dat uw fijnbesnaarde kritiek er onder zou lijden. Westel heeft 1 punt, wij hebben er 7 (momenteel). 6 punten verschil, dwz dat Westel al 3 matchen MEER moet winnen dan ons om boven ons te geraken. Daarbij: 3 winstmatchen boven Westerlo. Het is inderdaad verwarrend als je het achterliggende niet vat :) ;) . @Boem: basket is meer een contactsport dan voetbal hoor, basketters (of de goei toch tenminste), zijn ook geen sissies zoals je soms op een voetbalveld ziet, maar let's agree to disagree, dat natrappen op Bezus was wel degelijk rood, ik verkeer immers in de waan dat de beweging al voldoende is om rood te trekken, zonder dat er een schoonheidsduik hoeft te volgen, klopt dit? of kan het zijn dat ik ergens fout zit? :D Btw, Djene werd echt wel vastgehouden door Vanzo in de 16. Was dat een G5 club en de speler liet hem vallen? ik zou mijn hand er niet voor in het vuur willen steken dat het dan geen penalty is, maar bon, nu op naar Harelbeke en dan Gent!
Gij hebt rare wiskunde
Hij klopt van geen kanten
We staan 6 punten van westel. 1 gewonnen match = 3 punten Wint westel 2 wedstrijden (en wint STVV er geen) = 2x3 = 6. Dus dan heeft Westel 6+1 = 7 punten, evenveel dan STVV. LOSSTAAND van doelpuntensaldo, zal Westel nog 1 match meer dan ons moeten winnen om boven ons uit te komen. Volgens mij is mijn wiskunde "spot on"
Dus als wij 0/6 halen, en Westerlo 6/6, hebben we volgens jouw redenering nog altijd één winstmatch meer? :-D

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door toyotacorolla »

Ik stel gewoon vast.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door AirMontella »

Voor deze ploeg is Proswitch gewoon een goede pinch-hitter. Niet meer of niet minder. Een breekijzer dat je aan het einde van de wedstrijd mee vooraan kunt bij kunt zetten voor extra kopbalsterkte. Daarin heeft hij zeker zijn waarde. Maar voor de basisploeg zal het tussen Boli en Koubemba gaan (en Koubemba kan misschien zelfs van rechts komt).

Bekoorlijke prestatie van de ploeg, karakter getoond. Zoveel mogelijk de voetballende oplossing gezocht en de pressing in de tweede helft was heel goed.

Enige die voor mij zwaar door de mand viel was Ceballos. Moet dringend wat collectiever gaan denken.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door the fan »

Ik weet niet precies hoelang hij heeft gespeeld maar zijn eerste balcontact gaat lekker binnen en het 4de doelpunt maakt hij ook als Köteles daar niet zoveel geluk heeft...
Plaats reactie