Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door STVV-fan »

:geelblauw:
Alain schreef:
STVV-fan schreef:
enrique schreef:
STVV-fan schreef:
enrique schreef:Als ge zelf 2 keer gewonnen hebt, vraag ik mij af hoe ge 3 winstmatchen voor kunt staan...
Daar ga ik eens over nadenken ... ;) :)
Ik zou niet willen dat uw fijnbesnaarde kritiek er onder zou lijden. Westel heeft 1 punt, wij hebben er 7 (momenteel). 6 punten verschil, dwz dat Westel al 3 matchen MEER moet winnen dan ons om boven ons te geraken. Daarbij: 3 winstmatchen boven Westerlo. Het is inderdaad verwarrend als je het achterliggende niet vat :) ;) . @Boem: basket is meer een contactsport dan voetbal hoor, basketters (of de goei toch tenminste), zijn ook geen sissies zoals je soms op een voetbalveld ziet, maar let's agree to disagree, dat natrappen op Bezus was wel degelijk rood, ik verkeer immers in de waan dat de beweging al voldoende is om rood te trekken, zonder dat er een schoonheidsduik hoeft te volgen, klopt dit? of kan het zijn dat ik ergens fout zit? :D Btw, Djene werd echt wel vastgehouden door Vanzo in de 16. Was dat een G5 club en de speler liet hem vallen? ik zou mijn hand er niet voor in het vuur willen steken dat het dan geen penalty is, maar bon, nu op naar Harelbeke en dan Gent!
Gij hebt rare wiskunde
Hij klopt van geen kanten
We staan 6 punten van westel. 1 gewonnen match = 3 punten Wint westel 2 wedstrijden (en wint STVV er geen) = 2x3 = 6. Dus dan heeft Westel 6+1 = 7 punten, evenveel dan STVV. LOSSTAAND van doelpuntensaldo, zal Westel nog 1 match meer dan ons moeten winnen om boven ons uit te komen. Volgens mij is mijn wiskunde "spot on"
Dus als wij 0/6 halen, en Westerlo 6/6, hebben we volgens jouw redenering nog altijd één winstmatch meer? :-D

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
Dan moet Westerlo nog 1 match meer winnen dan ons om boven ons uit te komen idd ja :D. Dus dan staan wij 1 winstmatch voor Westel. Ik snap de verwarring wel: winstmatch staat hier NIET gelijk aan aantal gewonnen matchen, dat misschien beter eerst uitgeklaard
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door enrique »

Er bestaat nog zoiets als een gelijkspel waarvoor je een punt krijgt...
Als Sint-Truiden 7 punten voor staat op Westerlo hebben ze 3 gewonnen matchen nodig om echt boven u te staan
Nu staat Sint-Truiden 6 punten voor en hebben ze met 2 winstmatchen en een gelijkspel voldoende om 1 punt voor u te staan
Dit is leerstof van het 1e studiejaar
Moeilijk he
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Since '54 »

Waarde forumgangers jullie zijn al aan 't rekenen alsof je nabij de eindafrekening staat. In mei 2017 hebben we nog tijd genoeg ;)
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door stvv'er »

Since '54 schreef:Waarde forumgangers jullie zijn al aan 't rekenen alsof je nabij de eindafrekening staat. In mei 2017 hebben we nog tijd genoeg ;)
Inderdaad, ik vind het een beetje een vreemde discussie, zo vroeg op het seizoen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door stvvilvoorde »

enrique schreef:Er bestaat nog zoiets als een gelijkspel waarvoor je een punt krijgt...
Als Sint-Truiden 7 punten voor staat op Westerlo hebben ze 3 gewonnen matchen nodig om echt boven u te staan
Nu staat Sint-Truiden 6 punten voor en hebben ze met 2 winstmatchen en een gelijkspel voldoende om 1 punt voor u te staan
Dit is leerstof van het 1e studiejaar
Moeilijk he
ergens heeft hij wel gelijk hoor.
Wij hebben doelsaldo van -2 momenteel en westerlo van -12.
Wij hebben twee serieuze verplaatsingen voor de boeg, waar billenkoek wel mogelijk is.
Maar wil westerlo boven ons geraken op twee speeldagen, dan moet het 2 keer winnen (oa op anderlecht en met veel goals verschil of hopen dat wij minstens twee keer 5-0 om de oren krijgen).
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door enrique »

Alle de laatste
Hij zei dat ze 3 keer moeten winnen en da's nie just
En nu gedaan :D :D
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door STVV-fan »

Ik hou geen rekening met gelijke spelen, maar zo kan je inderdaad ook tellen als je wil. We hebben gedaan wat we moeten doen, aan de vooravond van de aartsmoeilijke verplaatsingen naar Gent en Oostende. Op papier beiden (veel) beter dan STVV. Openen we direct een Gent-STVV topic, of besteedt iemand noh aandacht aan de bekermatch op Harelbeke?
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef:Ik hou geen rekening met gelijke spelen, maar zo kan je inderdaad ook tellen als je wil.
Een vijfde van de matchen eindigt op een gelijkspel. Laat ons daar geen rekening mee houden, ja... :roll:
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Since '54 »

En ze geven niet op hé :)
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Dreke »

Since '54 schreef:En ze geven niet op hé :)
Er is geen "ze".

Een discussie was er niet eens geweest als iemand gewoon had gezegd: "Juist, het zijn 6 punten en die kan je inhalen door 7 punten in te halen ipv 9. Foutje van mij." Maar bon, ge hebt een punt. Laten rusten.
A loyal football fan only supports the shirt...
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door wva »

Indien Boli beschikbaar (lees fit) blijft, maken we een goede kans om ons te redden, indien niet wacht ons (weer) een heel moeilijk seizoen.....
Er komen nu een aantal moeilijke matchen, eind oktober kan de situatie al heel anders zijn.....
Veel te vroeg om al aan 't rekenen te slaan, de teerlingen worden pas op het einde geworpen....
Westerlo wacht ook een heel moeilijk seizoen, maar wees gerust dat Wijnants nog één en ander uit zijn mouw gaat schudden, geoorloofd en minder geoorloofd, om de situatie uiteindelijk in hun voordeel te keren.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Since '54 »

wva schreef:Indien Boli beschikbaar (lees fit) blijft, maken we een goede kans om ons te redden, indien niet wacht ons (weer) een heel moeilijk seizoen.....
Er komen nu een aantal moeilijke matchen, eind oktober kan de situatie al heel anders zijn.....
Veel te vroeg om al aan 't rekenen te slaan, de teerlingen worden pas op het einde geworpen....
Westerlo wacht ook een heel moeilijk seizoen, maar wees gerust dat Wijnants nog één en ander uit zijn mouw gaat schudden, geoorloofd en minder geoorloofd, om de situatie uiteindelijk in hun voordeel te keren.
Beste wva om het met een cliché te zeggen: 'Eén zwaluw maakt de lente niet' Boli mag dit seizoen nog zo goed spelen als hij ooit bij Verviers gespeeld heeft, met hem alleen redt je het niet. Het zal de ganse ploeg moeten zijn die moet blijven rechtstaan om zich te hoeden voor plaats 15 en 16 en dit zal aartsmoeilijk worden. Spijtig voor ons, supporters, maar zo is het nu eenmaal.
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door luc de kanarie »

met deze ploeg kom je nooit in moelijkheden en er is dit jaar maar 1 afvaller
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Since '54 »

luc de kanarie schreef:met deze ploeg kom je nooit in moelijkheden en er is dit jaar maar 1 afvaller
Des te beter!
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door vdl »

Since '54 schreef:


Waar was Gerkens ergens? Heb zijn naam amper gehoord.
zijn naam niet gehoord,je moet anders eens kijken.
Hij speelde een sterke match,veel beter dan De Petter,die alleen maar kan schoppen.
Gerkens heeft veel meer voetballend vermogen en bracht de ploeg echt iets bij,maar is u waarschijnlijk niet opgevallen vanachter uwe radio of tv.
Plaats reactie