Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Alles over de wedstrijden van STVV
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door enrique »

toyotacorolla schreef:Doodse stilte op Staaien, nu nog de klokken luiden.
Zwak tot zeer zwak.
0-1 het kost al moeite om zo een doelpunt in cadeau verpakking weg te geven. :zot:
Da's allemaal niet erg
Seffens weer dikke ambiance in de feesttent
Jawadde
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door droopy »

Niet te begrijpen dat Ceballos mee mag doen


Sent from my iPhone using Tapatalk
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door darion »

2-1 , twee goals van Boli in nog geen 5 min!
Verdiend! Mooie aanval bij de tweede goal.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door STVVninof »

:stvv: ze zijn nu zeker beter maar me al mateloos geërgerd aan cuevas
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door darion »

Peeters speelt sterke wedstrijd.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door darion »

3-1 oververdiend. Bamba met het knappe schot.
Deze ploeg kan het wel als het meezit en met vertrouwen.
Proschwitz valt wel zwak in, wint geen enkel duel en balaannames een voor een slecht. Toch een verschil met Boli. Hopen dat hij fit blijft. Het is toch wel een serieuze meerwaarde in deze ploeg, staat altijd op de goede plaats.

Sterke spelers van deze match: Peeters,Boli, Bamba en Tchenkoua.

We pakken 3 broodnodige punten, hopelijk zijn we vertrokken nu want we staan of niet veilig. Zit kort op elkaar vanonder
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door lindoke »

Verdiende overwinning van STVV. Nieuw goudklompje Bamba scoort 2x

Een ander STVV in de tweede helft en een verdiende overwinning met 3 belangrijke punten.

Laat er echter geen twijfel over bestaan dat er nog heel veel werk aan de winkel is. Dus voetjes op de grond!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door enrique »

Dit is dus het verschil met of zonder een echte diepe spits ...
Die stadionspeaker mankeert toch iets hoor
Klonk serieus hol
Met al die toeschouwers ...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door toyotacorolla »

Volgens de verslaggever van Belgacom 11 was het een rommelmarkt de laatste 20 minuten.
De drie punten is het voornaamste.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door smol »

Sedert lang nog eens naar Staaien :) afgezakt en aangenaam verrast, ook tijdens de 1e helft trouwens.
STVV speelde 90' verzorgd voetbal onder impuls van een sterke Stef Peeters, voor mij de beste man bij dit STVV.
Vooraan zag je meteen het belang van de aanwezigheid van Boli zeker toen Proswitch inviel. Onze Duits heeft veel goede wil, maar kan als hij ingespeeld wordt over de grond geen enkele bal deftig controleren en bijgevolg het team niet laten opschuiven.
Voor de rest vielen ook Bamba en voor mij ook Gerkens in positieve zin op. Pieter moet op deze positie zeker niet onder doen voor De Petter (5x geel op 6 wedstrijden is teveel). Ook Tchenkoua zorgde voor een sterke invalbeurt.
Tegenvallend vond ik de prestatie van Djene en Ceballos. Deze laatste stelt echt niets voor. Maar er zit duidelijk muziek in deze ploeg.

Over de tegenstander kunnen we kort zijn, maar een Ghano heb ik toch liever in mijn eigen kern dan in die van de tegenstander en is nog Belg ook :)
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door enrique »

smol schreef: Maar er zit duidelijk muziek in deze ploeg.
Dan hoop ik dat ge de volgende thuismatch die muziek niet zelf afzet ...
Wie weet wanneer STVV voor vandaag de laatste keer met 3 goals verschil heeft gewonnen (in 1e klasse) ?
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Since '54 »

Verdiende overwinning van STVV. Zal veel mensen goed doen waaronder ondergetekende. Maar deze ploeg zal nooit meer waard zijn dan plaats 13 - 14.

Bagajoko, Djené en Cuevas zijn de zwakste verdedigers van 1ste klasse.
Waar was Gerkens ergens? Heb zijn naam amper gehoord.
Peeters speelde een min of meer behoorlijke match alhoewel hij me constant irriteert met zijn rugbystijl bij vrije- en hoekschoppen. Verhouding weer eventjes 8/2 en wij doen daar niks mee. Balbezit 53/47.
Ook vrij degelijke match van Boli en Bamba en goede invalbeurt van Tchenkoua. Valdivia lijkt me een vrij goede middenvelder die vertrouwen verdient te krijgen.
De STVV-site is blijven steken op 3-1
Tenslotte het 'bal in de voet spel' van Leko kan alleen maar toegejuicht worden maar hiervan was vandaag niet veel te merken. Groot balverlies aan beide zijden.
Indien STVV ook de volgende thuismatch wint tegen Westerlo kan iedereen op en rond Stayen was beter ademen. Laten we hoop koesteren
Laatst gewijzigd door Since '54 op 17 sep 2016, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door smol »

enrique schreef:
smol schreef: Maar er zit duidelijk muziek in deze ploeg.
Dan hoop ik dat ge de volgende thuismatch die muziek niet zelf afzet ...
Wie weet wanneer STVV voor vandaag de laatste keer met 3 goals verschil heeft gewonnen (in 1e klasse) ?
15 Sep '15 Westerlo - STVV 0-3 :) ongeveer één jaar geleden.
Maar hoe lang is het geleden dat we nog eens 4 x scoorden in eigen huis ?
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door stvv'er »

enrique schreef:
smol schreef: Maar er zit duidelijk muziek in deze ploeg.
Dan hoop ik dat ge de volgende thuismatch die muziek niet zelf afzet ...
Wie weet wanneer STVV voor vandaag de laatste keer met 3 goals verschil heeft gewonnen (in 1e klasse) ?
Dat moet bijna dag op dag 1 jaar geleden zijn op Westerlo (0-3), op 19/09/'15 was dat.
Daarvoor gaan we volgens mij al veel verder terug: ik vind hier een 5-2 tegen KV Mechelen in het PO I-jaar terug, op 26/12/'09 was dat.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door den ief »

Heel het seizoen vond ik het spel al vrij behoorlijk. Het zat vaak tegen, de bal wou er niet in.
Vandaag oogst je eindelijk. Geen reden om te zweven of overdreven de loftrompet te steken. Net zo min als het nodig was om de laatste weken alles tot de grond af te breken (door sommigen zelfs die zelf aangaven de match niet te hebben gezien).
Moeilijke weken komen er aan, het zou mooi zijn om op Gent of Oostende iets te rapen om dan met vertrouwen de cruciale thuismatch tegen Westel aan te vatten.
Voor degenen die niet meer komen kijken, dat is jullie goed recht. Ik moet zeggen dat ik elke match al gekregen heb wat je verwacht van STVV, strijd en spanning. De laatste 2 matchen kwam er zelfs spektakel bij.
Plaats reactie