Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Alles over de wedstrijden van STVV
Geel-Blauw
Berichten: 822
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Geel-Blauw »

Met of zonder Boli is een heel groot verschil. We hebben vandaag meer doelpunten gescoord dan in al onze vorige matchen van dit seizoen te samen, hopelijk is de ban nu gebroken.
Onze duiter zal zolang Boli & Koubemba fit/beschikbaar zijn niet eens op de bank zitten.
Bamba leuke vleugelspeler, man van de wedstrijd voor mij. Jammer dat hij gehuurd is maarja beter zo dan brol uit Chelsea.
Gerkens klaagde onlangs dat als hij niet meer speelt hij zal vertrekken maar met deze prestaties verdient die jongen gewoon geen basisplaats.
Ceballos denkt dat hij Hazard is met die 'voorzetten' achter het steunbeen, goed dat Leko hem bij de rust eraf haalde.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Halenaar »

Since '54 schreef:Verdiende overwinning van STVV. Zal veel mensen goed doen waaronder ondergetekende. Maar deze ploeg zal nooit meer waard zijn dan plaats 13 - 14.

Bagajoko, Djené en Cuevas zijn de zwakste verdedigers van 1ste klasse.
:gek: :gek: :gek:
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door toyotacorolla »

Na deze overwinning euforie alom, doch met dit spelers materiaal zal het knokken blijven om niet te degraderen. :heil:
Vond het toch een zwakke vertoning.

Ps: Bezus?????????
smol
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door smol »

toyotacorolla schreef:Na deze overwinning euforie alom, doch met dit spelers materiaal zal het knokken blijven om niet te degraderen. :heil:
Vond het toch een zwakke vertoning.

Ps: Bezus?????????
Ik ben ook een criticus maar als je dit een zwakke vertoning vond, den ik dat je naar Barcelona moet gaan kijken !!
Een goeie match voetbal kan je alleen maar krijgen als er 2 ploegen echt goed voetbal willen brengen, en Waasland Beveren was dit duidelijk niet van plan ...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door toyotacorolla »

Heeft helemaal niks met kijken naar Barcelona te maken, je speelt volgens de kwaliteit van je spelers, en dit is dramatisch. :zot:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Halenaar »

smol schreef:
toyotacorolla schreef:Na deze overwinning euforie alom, doch met dit spelers materiaal zal het knokken blijven om niet te degraderen. :heil:
Vond het toch een zwakke vertoning.

Ps: Bezus?????????
Ik ben ook een criticus maar als je dit een zwakke vertoning vond, den ik dat je naar Barcelona moet gaan kijken !!
Een goeie match voetbal kan je alleen maar krijgen als er 2 ploegen echt goed voetbal willen brengen, en Waasland Beveren was dit duidelijk niet van plan ...
Was ook wel een zwakke vertoning in de eerste helft. Welliswaar met veel balbezit van STVV, maar zonder er iets mee te doen.

2de helft was veel beter, maar bleef toch ook nog middelmatig. Ik heb de vorige weken betere wedstrijden gezien van ons maar wel met puntenverlies ;) Er werden teveel foute keuzes gemaakt et cetera. Cuevas trouwens een ramp, waarom zet je er die in ipv de betere Sylla? Orders van bovenaf?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door stvvilvoorde »

Gerkens, Bamba en zeker Peeters vond ik gisteren wel goed,
Boli de afwerker die we missen, al had hij wel de kansen om 5 keer te scoren.
Djene achterin, het eerste halfuur zeker niet goed, met die blunder van de tegengoal als gevolg, erna herstelde hij zich wel.
Tchenkoua zeer goed ingevallen.
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door STVV-fan »

den ief schreef:Heel het seizoen vond ik het spel al vrij behoorlijk. Het zat vaak tegen, de bal wou er niet in.
Vandaag oogst je eindelijk. Geen reden om te zweven of overdreven de loftrompet te steken. Net zo min als het nodig was om de laatste weken alles tot de grond af te breken (door sommigen zelfs die zelf aangaven de match niet te hebben gezien).
Moeilijke weken komen er aan, het zou mooi zijn om op Gent of Oostende iets te rapen om dan met vertrouwen de cruciale thuismatch tegen Westel aan te vatten.
Voor degenen die niet meer komen kijken, dat is jullie goed recht. Ik moet zeggen dat ik elke match al gekregen heb wat je verwacht van STVV, strijd en spanning. De laatste 2 matchen kwam er zelfs spektakel bij.
Voila, VOILA.
Tegen Beveren is nu een match geweest, waarin het geluk naar onze kant overhelde en dan zie je wat er gebeurt....
Nu geef je jezelf ademruimte, doordat ook Westel verloren heeft, waardoor je 3 winstmatchen (geloof ik) voor Westel staat.
Nu kan je "rustig" naar het aartsmoeilijke tweeluik Gent-Oostende toewerken.
Geen 0 op 6 pakken is goed.

Doe je dat, verliest Westel ook in tussentijd, dan MOETEN zij op Stayen komen winnen en kan je gewoon je spel spelen.

PS: Ons is een penalty ontnomen (Djene werd vastgehouden door Vanzo was het, doet STVV dat tegen de G5, is het penalty)
Beveren moest rood gekregen hebben voor natrappen op Bezus. Blijkbaar maakt het niet uit of je de speler raakt, de beweging is genoeg. De beweging was er ==> rood.
Moest STVV dit doen tegen elke andere ploeg, was het rood, nu niet. Maar bon, 3 punt, is alles wat telt
enrique
Berichten: 2873
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door enrique »

Als ge zelf 2 keer gewonnen hebt, vraag ik mij af hoe ge 3 winstmatchen voor kunt staan...
Daar ga ik eens over nadenken ... ;) :)
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Krisaias »

stvv'er schreef:
enrique schreef:
smol schreef: Maar er zit duidelijk muziek in deze ploeg.
Dan hoop ik dat ge de volgende thuismatch die muziek niet zelf afzet ...
Wie weet wanneer STVV voor vandaag de laatste keer met 3 goals verschil heeft gewonnen (in 1e klasse) ?
Dat moet bijna dag op dag 1 jaar geleden zijn op Westerlo (0-3), op 19/09/'15 was dat.
Daarvoor gaan we volgens mij al veel verder terug: ik vind hier een 5-2 tegen KV Mechelen in het PO I-jaar terug, op 26/12/'09 was dat.
Klopt, als er 4 doelpunten thuis in eerste klasse bedoeld wordt. Tussendoor was er in tweede nog een 6-0 tegen White Star :-)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4165
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door lindoke »

Halenaar schreef:........ Cuevas trouwens een ramp, waarom zet je er die in ipv de betere Sylla? Orders van bovenaf?
Inderdaad, die kerel was echt ZWAK. Ik kan me ook onmogelijk inbeelden dat ze niks beter rondlopen hebben. Ik heb dan ook een vaag vermoeden dat Cuevas een aantal matchen MOET spelen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door Since '54 »

Halenaar schreef:
Since '54 schreef:Verdiende overwinning van STVV. Zal veel mensen goed doen waaronder ondergetekende. Maar deze ploeg zal nooit meer waard zijn dan plaats 13 - 14.

Bagajoko, Djené en Cuevas zijn de zwakste verdedigers van 1ste klasse.
:gek: :gek: :gek:
Verklaar u nader aub
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door stvvilvoorde »

ik vond bagayoko gisteren anders niet slecht. brengt veel meer diepgang op de flank dan een djene of sylla.
Cuevas vond ik ook ok eigenlijk.
Djene zijn eerste halfuur was niet goed, maar daarna heeft hij zich wel hersteld, of was het dat beveren nog nauwelijks over de middellijn raakte.

Maar vraag me af of dit W-B wel een waardemeter was, want dat vond ik eigenlijk maar een zeer matige ploeg.
BoemBoem
Berichten: 2964
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
den ief schreef:Heel het seizoen vond ik het spel al vrij behoorlijk. Het zat vaak tegen, de bal wou er niet in.
Vandaag oogst je eindelijk. Geen reden om te zweven of overdreven de loftrompet te steken. Net zo min als het nodig was om de laatste weken alles tot de grond af te breken (door sommigen zelfs die zelf aangaven de match niet te hebben gezien).
Moeilijke weken komen er aan, het zou mooi zijn om op Gent of Oostende iets te rapen om dan met vertrouwen de cruciale thuismatch tegen Westel aan te vatten.
Voor degenen die niet meer komen kijken, dat is jullie goed recht. Ik moet zeggen dat ik elke match al gekregen heb wat je verwacht van STVV, strijd en spanning. De laatste 2 matchen kwam er zelfs spektakel bij.
Voila, VOILA.
Tegen Beveren is nu een match geweest, waarin het geluk naar onze kant overhelde en dan zie je wat er gebeurt....
Nu geef je jezelf ademruimte, doordat ook Westel verloren heeft, waardoor je 3 winstmatchen (geloof ik) voor Westel staat.
Nu kan je "rustig" naar het aartsmoeilijke tweeluik Gent-Oostende toewerken.
Geen 0 op 6 pakken is goed.

Doe je dat, verliest Westel ook in tussentijd, dan MOETEN zij op Stayen komen winnen en kan je gewoon je spel spelen.

PS: Ons is een penalty ontnomen (Djene werd vastgehouden door Vanzo was het, doet STVV dat tegen de G5, is het penalty)
Beveren moest rood gekregen hebben voor natrappen op Bezus. Blijkbaar maakt het niet uit of je de speler raakt, de beweging is genoeg. De beweging was er ==> rood.
Moest STVV dit doen tegen elke andere ploeg, was het rood, nu niet. Maar bon, 3 punt, is alles wat telt
Bij mijn weten spelen we nog altijd voetbal.
Voetbal is een contact sport, zulke dingen gebeuren 100 keer op een match.
Bij basketbal is het misschien anders, maar dees is nog altijd voetbal.

Was geen penalty en al helemaal geen rode kaart voor WB.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 7: STVV - Waasland Beveren

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef:Als ge zelf 2 keer gewonnen hebt, vraag ik mij af hoe ge 3 winstmatchen voor kunt staan...
Daar ga ik eens over nadenken ... ;) :)
Ik zou niet willen dat uw fijnbesnaarde kritiek er onder zou lijden. Westel heeft 1 punt, wij hebben er 7 (momenteel). 6 punten verschil, dwz dat Westel al 3 matchen MEER moet winnen dan ons om boven ons te geraken. Daarbij: 3 winstmatchen boven Westerlo. Het is inderdaad verwarrend als je het achterliggende niet vat :) ;) . @Boem: basket is meer een contactsport dan voetbal hoor, basketters (of de goei toch tenminste), zijn ook geen sissies zoals je soms op een voetbalveld ziet, maar let's agree to disagree, dat natrappen op Bezus was wel degelijk rood, ik verkeer immers in de waan dat de beweging al voldoende is om rood te trekken, zonder dat er een schoonheidsduik hoeft te volgen, klopt dit? of kan het zijn dat ik ergens fout zit? :D Btw, Djene werd echt wel vastgehouden door Vanzo in de 16. Was dat een G5 club en de speler liet hem vallen? ik zou mijn hand er niet voor in het vuur willen steken dat het dan geen penalty is, maar bon, nu op naar Harelbeke en dan Gent!
Plaats reactie