Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Bericht door Tompie »

Woensdag dus tegen Zulte Waregem. Benieuwd welke elftallen beide trainers tussen de lijnen brengen en hoeveel toeschouwers er in totaal aanwezig zullen zijn.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Bericht door STimVV »

We spelen voor een plaats in de halve finale... daar mag je uw best toch al eens voor doen.
Daar zijn we sinds de bekerfinale niet meer in geraakt zeker?
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Bericht door save-stvv »

match op tv?

of ergens te bekijken op t net?
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Bericht door STVV-fan »

save-stvv schreef:match op tv?

of ergens te bekijken op t net?
Ik heb net gekeken voor Proximus.
Op TV geven ze blijkbaar niks (de gewone digitale tv).

Voor livestreams zou ik woensdag eens kijken op: http://sebn.sc/

Normaal staan die daar wel tussen ("normaal")
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Bericht door Mikman »

STimVV schreef:We spelen voor een plaats in de halve finale... daar mag je uw best toch al eens voor doen.
Daar zijn we sinds de bekerfinale niet meer in geraakt zeker?
Neen, wel nog 2 keer kwartfinale dacht ik. Eén keer Charleroi en was die keer op Kortrijk dat we met 4-2 verloren ook al geen kwartfinale?

Maar inderdaad: sterkste ploeg opstellen en geen gezever dat de competitie primeert.

Wel al een vakantie geboekt op het moment dat de bekerfinale gespeeld wordt dus het is niet dat ik er bijster hard in geloof dat we dit jaar nog eens naar de Heizel gaan. Statistisch gezien spelen we om de 32 jaar de bekerfinale dus in 2035 zou het nog eens kunnen lukken ;)
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Bericht door Tompie »

STVV-fan schreef:
save-stvv schreef:match op tv?

of ergens te bekijken op t net?
Ik heb net gekeken voor Proximus.
Op TV geven ze blijkbaar niks (de gewone digitale tv).

Voor livestreams zou ik woensdag eens kijken op: http://sebn.sc/

Normaal staan die daar wel tussen ("normaal")
Eupen-Kortrijk komt dinsdag op RTL.

Charleroi-Genk komt woensdag op zowel Sporting Telenet als RTL.

Zulte Waregem - STVV wordt niet uitgezonden. Een stream zal er dan wellicht ook niet zijn. Wie de kanaries aan het werk wil zien, zal dat in het stadion moeten doen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Bericht door Krisaias »

Mikman schreef:
STimVV schreef:We spelen voor een plaats in de halve finale... daar mag je uw best toch al eens voor doen.
Daar zijn we sinds de bekerfinale niet meer in geraakt zeker?
Neen, wel nog 2 keer kwartfinale dacht ik. Eén keer Charleroi en was die keer op Kortrijk dat we met 4-2 verloren ook al geen kwartfinale?

Maar inderdaad: sterkste ploeg opstellen en geen gezever dat de competitie primeert.

Wel al een vakantie geboekt op het moment dat de bekerfinale gespeeld wordt dus het is niet dat ik er bijster hard in geloof dat we dit jaar nog eens naar de Heizel gaan. Statistisch gezien spelen we om de 32 jaar de bekerfinale dus in 2035 zou het nog eens kunnen lukken ;)
Idd, twee keer kwartfinale, tegen Charleroi en Kortrijk, maar tegen Kortrijk was het niet die match die op 4-2 eindigde (dat was een achtste finale). Tegen Kortrijk was in 2012-2013 (na de spectaculaire 5-5 tegen Westel de ronde ervoor). Toen thuis 0-0 en op Kortrijk 1-0 verloren.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Bericht door metser »

Oostende Gent komt ook op telenet . Was ook zondag een goede wedstrijd.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: Kan Since mij eens zeggen hoeveel spelers van andere ploegen zoals Westerlo, Moeskroen, Beveren-Waas, Lokeren, Kortrijk, Mechelen hebben die eerste-klasse waardig zijn.
:mad:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Bericht door Since '54 »

Willy Roelands schreef::stvv: Kan Since mij eens zeggen hoeveel spelers van andere ploegen zoals Westerlo, Moeskroen, Beveren-Waas, Lokeren, Kortrijk, Mechelen hebben die eerste-klasse waardig zijn.
:mad:
????? :roll:
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Bericht door STVV-fan »

Since '54 schreef:
Willy Roelands schreef::stvv: Kan Since mij eens zeggen hoeveel spelers van andere ploegen zoals Westerlo, Moeskroen, Beveren-Waas, Lokeren, Kortrijk, Mechelen hebben die eerste-klasse waardig zijn.
:mad:
????? :roll:
Ergens begrijp ik Willy wel. Je vit altijd dat dit jouw STVV niet mee is en dat er maar 2-3 spelers eerste klasse waardig zijn, maar dan vraag ik mij terecht ook af, welke ploegen van zij die onderaan spelen, spelers hebben die eerste-klasse waardig zijn.

Dan kijk ik vooral naar Moeskroen, Beveren en Westerlo.

KVK
KVM en Lokeren hebben een snertseizoen en moeten normaal met de aanwezige kernen hoger staan
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Bericht door Tompie »

Ik zou zeggen: massaal de Facebook pagina van Play Sports spammen om alsnog Zulte Waregem - STVV uit te zenden.

Dacht te gaan met een kameraad, maar de bus (enkelvoud, er is er maar eentje) zit vol. En bovendien moet je in volle avondspits voorbij Brussel (of eventueel Antwerpen). Vertrekken na 17u lijkt me bijna garantie op laattijdig aankomen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Bericht door den ief »

Tompie schreef:Ik zou zeggen: massaal de Facebook pagina van Play Sports spammen om alsnog Zulte Waregem - STVV uit te zenden.

Dacht te gaan met een kameraad, maar de bus (enkelvoud, er is er maar eentje) zit vol. En bovendien moet je in volle avondspits voorbij Brussel (of eventueel Antwerpen). Vertrekken na 17u lijkt me bijna garantie op laattijdig aankomen.
Ik ga gewoon met de auto hoor. Tegen harelbeke heel laat vertrokken en toch op tijd. Gewoon in de gaten houden hoe het verkeer is en indien nodig via antwerpen gaan.
Vertrek in diest tegen 18u en ben zeker dak op tijd ga zijn.
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Bericht door nippy »

is er eigenlijk al ergens een vermoedelijke opstelling vrij gegeven?
ik weet dat er een deel geblesseerde zitten maar wie speelt is precies koffiedik kijken
joske85
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 okt 2010, 09:37

Re: Kwartfinale beker van België: Zulte Waregem - STVV

Bericht door joske85 »

STVV-fan schreef:
Since '54 schreef:
Willy Roelands schreef::stvv: Kan Since mij eens zeggen hoeveel spelers van andere ploegen zoals Westerlo, Moeskroen, Beveren-Waas, Lokeren, Kortrijk, Mechelen hebben die eerste-klasse waardig zijn.
:mad:
????? :roll:
Ergens begrijp ik Willy wel. Je vit altijd dat dit jouw STVV niet mee is en dat er maar 2-3 spelers eerste klasse waardig zijn, maar dan vraag ik mij terecht ook af, welke ploegen van zij die onderaan spelen, spelers hebben die eerste-klasse waardig zijn.

Dan kijk ik vooral naar Moeskroen, Beveren en Westerlo.

KVK
KVM en Lokeren hebben een snertseizoen en moeten normaal met de aanwezige kernen hoger staan
Voor mij omwille van onderstaande redenen.

Ik heb noch Moeskroen, Beveren of Westerlo gehoord met de volgende quote: " Wij spiegelen ons aan Zulte Waregem". Als je dit zegt, dan mag je toch wel een iets meer verwachten.

Van alle niet G5 ploegen was STVV de eerste ploeg met een serieus vernieuwd stadion of verbouwingswerken en daar zou bijgevolg toch ook een serieuze budgetstijging bij horen. Dit is toch het geval bij Zulte Waregem en KV Mechelen, ploegen waar wij ons aan spiegelen. Neen, wij hebben ondertussen nog 2 jaar tweede klasse erbij gekregen.

Wij hebben vorig jaar 3 spelers verkocht aan de G5 en hebben hiervoor "weinig" geld gekregen. Wat is hiermee gebeurd? Niet gebruikt als versterking wat we zaten bijna terug in tweede klasse.

DIt is niet vitten, dit is de realiteit. Noch Moeskroen, Beveren (miss het stadion) of Westerlo hedft volgens mij 1 van bovenstaande dingen gedaan of kunnen realiseren.

Ons beleid is gewoon slecht.
Plaats reactie