Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
bertie8
Berichten: 216
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:55

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door bertie8 »

Cuevas - Djene - De Petter - Swers is geen materiaal voor 1° klasse. Gisteren de match gezien op Play Sport. Het 4-tal dat ik opnoem is geen 3 notering waard. De trainer mag zijn gezever na de match ook wel eens gaan aanpassen.Voor zijn ploegopstelling en zijn geleverde spel verdient hij geen 4.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door Johan »

beste Miel, ik denk dat het hoog nodig is dat ge U een nieuwe bril besteld, Stvv was niet zo slecht, amai , ge hebt het toch over de match tegen Gent he.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door Johan »

den ief, hetgeen Kotysch daar uitdeelt , een gemikte elleboogstoot , een vulgaire degoutante crapuleuze elleboog.Als ik trainer ben gooi ik hem voor een paar weken uit de kern.Hetzelfde geld ook voor Coulibaly, dit hoort niey op een voetbalterrein. Review commissie , aub ,doe Uw werk!!!!!
Wat de trainer betreft : 7 op 24 = GEBUISD over de ganse lijn ondanks zijn gelul, het trekt op NIKS.Met zo een kern na 8 wedstrijden nog altijd geen typeploeg en constant schuiven, het word niet alleen qua puntengewin maar ook voetballend iedere keer minder en minder.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door Tompie »

Weer weinig nuance hier.

1-1 tot de laatste seconde maar we zouden zogezegd wel rotslecht gespeeld hebben. Een beetje zin voor realisme mag wel.

STVV deed gewoon wat het moest en kon doen. Dat was vooral verdedigen. Speel je vanaf minuut 1 aanvallender, dan sta je bij de rust 2 of 3-0 achter. Of waarom zou zowat elke ploeg zich aanpassen aan het Gents systeem?

Het is net knap dat het na de 1-0 nog 1-1 wordt. Die 2de had vermeden kunnen worden en smaakt bijzonder zuur, maar om dan maar alles rotslecht te noemen...

De trainer had gisteren wel beter gekund, dat wel. Boli tegen twee torens, dat was hopeloos. Waarom Bamba niet als diepe spits met zijn snelheid tegen die statische verdedigers? Nu offer je Bamba op als veredelde verdediger.

Swers deed zijn best, was de man die wat ruimte kreeg voor de rust, maar deed daar te weinig bij. Niet de zwakste van de hoop gisteren, maar qua kwaliteit gewoon invallersmateriaal.

En Gerkens die invalt als aanvallende middenvelder vond ik ook geen meesterzet.

Tijd voor wat meer standvastigheid in de basiself.

Maar op zich vond ik dat de jongens die speelden het niet onaardig deden.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door den ief »

Johan schreef:den ief, hetgeen Kotysch daar uitdeelt , een gemikte elleboogstoot , een vulgaire degoutante crapuleuze elleboog.Als ik trainer ben gooi ik hem voor een paar weken uit de kern.Hetzelfde geld ook voor Coulibaly, dit hoort niey op een voetbalterrein. Review commissie , aub ,doe Uw werk!!!!!
Wat de trainer betreft : 7 op 24 = GEBUISD over de ganse lijn ondanks zijn gelul, het trekt op NIKS.Met zo een kern na 8 wedstrijden nog altijd geen typeploeg en constant schuiven, het word niet alleen qua puntengewin maar ook voetballend iedere keer minder en minder.
Iedere keer minder en minder? Dan vergeet je gemakkelijkheidshalve even vorige week tegen waasland-beveren.
We speelden op gent gisteren he. Zelfs vorig jaar, nog met ons sterkste ploeg, hadden we daar geen 3 kansen. Het stond gisteren vrij goed, Gent kwam er zelden door. Aanvallen brachten we idd weinig maar dat heeft ook te maken met de sterkte van Gent.
Dat Swers geen eersteklassemateriaal is ben ik mee akkoord. Onbegrijpelijk dat hij zoveel kansen krijgt. De rest die daar worden opgenoemd is dikke quatsch.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door Bartman »

lindoke schreef:We verdienden misschien op basis van organisatie een punt. Wat betreft stoutmoedigheid en afgedwongen kansen verdienden we absoluut NIKS! Ik weet dat het op twee gedachten hinken is maar ik vond dat na de 1-0 STVV (alweer) dan pas zijn eigen spel begon te spelen en dan pas begon mee te spelen met als logisch gevolg de 1-1. Misschien volgende week Oostende eens proberen te verrassen door vrank en vrij voor aanvallend voetbal te kiezen in plaats van puur op defensieve organisatie.

Los van het feit dat Gent verdiend gewonnen heeft, had ik de indruk dat de ref desnoods tot minuut 100 had laten doorspelen om Gent toch maar de overwinning te geven. Vraag me af of er echt 6 minuten overgespeeld moesten worden!
Wat het eerste deel van jouw post betreft, hier ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het zelfs de schaamte voorbij hoe wij ons als uitploeg overal aandienen ... om dan nog geen enkel punt te behalen ook !

Met het tweede deel ben ik het niet eens, als Peeters die bal buiten trapt is het afgelopen.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door Since '54 »

Dat STVV op La Gantoise de nodige punten niet moet gaan rapen daar zijn wij het allen over eens. Dat AA Gent verdiend gewonnen heeft lijdt geen enkele twijfel maar dat we, na een volle wedstrijd goed te hebben verdedigd, in de 94' een vermijdbare goal binnenkrijgen doet toch pijn. Op basis van de organisatie en sterk defensief werk zou in de laatste minuut een puntje niet eens gestolen zijn geweest.
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door Oscar »

http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/691 ... ldig-.html
Dat had iedereen van STVV gisteren gezien behalve de man die het moest zien.
Als klein ploegske is het altijd moeilijk om bij de G5 (in België) iets te halen.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door miel »

Johan schreef:beste Miel, ik denk dat het hoog nodig is dat ge U een nieuwe bril besteld, Stvv was niet zo slecht, amai , ge hebt het toch over de match tegen Gent he.
Mijne beste vriend , enig realisme gaat wel aan u voorbij .
Ik heb gezegd dat het collectief vanuit de organisatie niet eens zo slecht was , dat gij er een andere mening op na houd is uw goed recht ,
Dit Gent is al 3 seizoenen met voorsprong de best voetballende Belgische ploeg en dat was zaterdag avond niet anders .
Ook op het Europees toneel kwamen ze aardig voor de dag .
Als gij dan denkt dat ge deze ploeg zomaar punten kan ontfutselen is een nieuwe bril misschien iets voor u :)
Wanneer je tegen dit Gent op luttele seconden van het einde een punt vast hebt kan je stellen dat het niet eens zo slecht was .
En daar heb ik absoluut geen bril voor nodig .
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Knappe zege van Westel op Anderlecht, de bodem komt langzaam maar zeker omhoog.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

toyotacorolla schreef:Knappe zege van Westel op Anderlecht, de bodem komt langzaam maar zeker omhoog.
Inderdaad, zij pakken wel bonuspunten die STVV niet kan pakken.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door enrique »

voetballiefhebber schreef:
toyotacorolla schreef:Knappe zege van Westel op Anderlecht, de bodem komt langzaam maar zeker omhoog.
Inderdaad, zij pakken wel bonuspunten die STVV niet kan pakken.
De spelers van Anderlecht hebben vooraf gegokt op 1-2
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door STVVninof »

In Gent waren ze blijkbaar meer onder de indruk van Djene :

Die rechtsachter van STVV (nr 3) is mij trouwens ook positief opgevallen. Verloor tegen Couli geen enkel kopbalduel, staat stevig op de benen en speelt zuiver in.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door AirMontella »

Buiten het uitverdedigen en passing is Djene ook gewoon een erg goede verdediger.

Je geraakt er als flankspeler niet zo gemakkelijk voorbij, bijt zich vast in zijn tegenstander. En door zijn snelheid haalt hij heel veel terug.

Maar als mensen zijn verdedigende kwaliteiten afrekenen op dat balverlies tegen Waasland-Beveren, zijn inspeelpass en mindere voorzetten,... tja...

Véél liever Djene dan een Bagayoko die er verdedigend veel te onbesuisd durft in te vliegen en daardoor vaak te gemakkelijk wordt uitgespeeld.
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door wva »

Since '54 schreef:Dat STVV op La Gantoise de nodige punten niet moet gaan rapen daar zijn wij het allen over eens. Dat AA Gent verdiend gewonnen heeft lijdt geen enkele twijfel maar dat we, na een volle wedstrijd goed te hebben verdedigd, in de 94' een vermijdbare goal binnenkrijgen doet toch pijn. Op basis van de organisatie en sterk defensief werk zou in de laatste minuut een puntje niet eens gestolen zijn geweest.
Wat mij vooral stoorde, in de 92ste minuut zijn we op rechts in de aanval en in plaats van de hoekschopvlag op te gaan zoeken en het professioneel uit te spelen geven wij nog een voorzet naar het centrum. Die bal wordt uiteraard opgepikt door Gent, laatste tegenaanval met het gekende gevolg....
Plaats reactie