Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door BoemBoem »

Condor schreef:STVV zat heel goed in de wedstrijd en gaf blijk van ambitie tegenover de sterkste ploeg van het land. Spijtig moeten we vaststellen dat de ongelooflijke misstap van het vorig bestuur door o.a drie van onze beste spelers te verkopen (in plaats van ze een salarisverhoging te geven) zich doordrukt. Dat we van onze vorige kapitein,met de eeuwige glimlach, op de laatste seconde het deksel op de neus kregen is dan ook geen wonder. De lege zitjes op stayen zijn de stille getuigen van deze blunder van het vorige bestuur. Het vertrouwen in de leiding moet eerst hersteld worden. Alleszins proficiat Leko, aan u ligt het zeker niet.
Goh, ik denk eerlijk gezegd dat er wel wat meer nodig was om zowel schoofs als de 2 luikmannen hier te houden..
Edmilson en Schoofs hebben openlijk gezegd dat ze kost wat kost weg wilden.. Edmilson omdat hij zichzelf te goed vond voor ons, en Schoofs wegens een gebrek aan ambitie bij STVV.. enkel Dompe is zonder natrappen vertrokken bij ons, nadat die dacht voor Standard getekend te hebben natuurlijk ;)..

Het eenige wat STVV volgens mij had kunnen doen was het spel harder spelen..

Dat wat uitgaande transfers betreft..
Inkomende transfers is een heel ander verhaal ;)..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door Jack »

Het vorige bestuur? Dat waren dezelfde als nu hoor.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door Jacques »

Schoofs wou wel pas weg nadat Flippo en Lammens Junior en Dompé voor een appel en een ei aan de Luikse "vrienden" cadeau gedaan hadden.* En dan komt Flippo nog eens zeggen dat de concurrentie jaloers op ons is, omdat we net 2 van onze beste spelers verkocht hadden. Inderdaad een gebrek aan ambitie, een gebrek dat van hogerhand gevoed wordt. Velen willen vooruit met deze club. Het bestuur helaas helemaal niet. Ge zou voor minder weg willen.

* ben eens benieuwd hoeveel ze opgebracht hebben. Ik gok op nog geen 3 miljoen samen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door Since '54 »

Kotysch naar de reviewcommissie. Spijtig maar terecht!
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door bert1924 »

Ben niet akkoord ivm Kotysc naar de revieuw com, maar Hij moest dit niet doen.Een gele kaart was hier op zijn plaats.
Er gebeuren veel ergere dingen op de velden dan de duw van Kotysch en die gaan niet naar de R.Com.
Hij brengt de integriteit van de speler niet in gevaar.
Indien Sascha bv.een speeldag krijgt dan moet Coulibaly er minstens vier krijgen.Ben eens benieuwd.
Bij de twee doelpunten van Gent gaan weer twee scheids-blunders vooraf
Geen hoekschop al had Djene beter de bal weggtrapt
Vrijschop werd minstens drie meter te kort genomen.
Ook Peeters ,een zeer goede speler heeft ook een grote verantwoordelijkheid bij het tweede doelpunt.
Ik vind Leko een goede trainer maar soms heb ik mijn twijfels bij zijn keuzes.
In een uitwedstrijd moet Pros in de tribune.Swers komt te kort.Cuevas komt te kort.
stofke
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 dec 2012, 09:56
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door stofke »

Jacques schreef:Schoofs wou wel pas weg nadat Flippo en Lammens Junior en Dompé voor een appel en een ei aan de Luikse "vrienden" cadeau gedaan hadden.* En dan komt Flippo nog eens zeggen dat de concurrentie jaloers op ons is, omdat we net 2 van onze beste spelers verkocht hadden. Inderdaad een gebrek aan ambitie, een gebrek dat van hogerhand gevoed wordt. Velen willen vooruit met deze club. Het bestuur helaas helemaal niet. Ge zou voor minder weg willen.

* ben eens benieuwd hoeveel ze opgebracht hebben. Ik gok op nog geen 3 miljoen samen.

Transfer opbrengsten:

Dompé : 1.500.000 + 35% netto doorverkoop

Edmilson : 1.200.000 + 40% netto doorverkoop (+ dusaut en de Sart ) + voorkooprecht 60% transfersom.

Schoofs : 1.000.000 + 50% doorverkoop meerwaarde
Bij verkoop < 3.000.000 voorkooprecht.

Bron : ik heb de contracten zelf gezien.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door metser »

Bert
Vind Leko geen goede trainer, teveel verschillende opstellingen , zo krijg je geen automatismen. Idd soms foute keuzes van het beschikbare materiaal. Peeters heeft zeker boter op het haar bij dat tweede doelpunt. Bal gewoon wegrammen en je had een puntje, Ceuvas kon niet anders dan de fout maken om het fantasietje te neutraliseren. Vind ook dat er veel te defensief gespeeld wordt.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

stofke schreef:
Jacques schreef:Schoofs wou wel pas weg nadat Flippo en Lammens Junior en Dompé voor een appel en een ei aan de Luikse "vrienden" cadeau gedaan hadden.* En dan komt Flippo nog eens zeggen dat de concurrentie jaloers op ons is, omdat we net 2 van onze beste spelers verkocht hadden. Inderdaad een gebrek aan ambitie, een gebrek dat van hogerhand gevoed wordt. Velen willen vooruit met deze club. Het bestuur helaas helemaal niet. Ge zou voor minder weg willen.

* ben eens benieuwd hoeveel ze opgebracht hebben. Ik gok op nog geen 3 miljoen samen.

Transfer opbrengsten:

Dompé : 1.500.000 + 35% netto doorverkoop

Edmilson : 1.200.000 + 40% netto doorverkoop (+ dusaut en de Sart ) + voorkooprecht 60% transfersom.

Schoofs : 1.000.000 + 50% doorverkoop meerwaarde
Bij verkoop < 3.000.000 voorkooprecht.

Bron : ik heb de contracten zelf gezien.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Straf dat jij dat hier durft te verkondigen. Die contracten zou ik helemaal niet betwisten, maar ik denk eerder dat veel geld niet naar de club vloeit. Misschien moet Roland een groot stuk zelf hebben of is een stuk voor Lammens die ook naar verluidt geld in de club zou hebben gestoken. Misschien vloeit er nog extra geld naar Venanzi ivm bepaalde contracten met Roland.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door STVV-fan »

voetballiefhebber schreef:
stofke schreef:
Jacques schreef:Schoofs wou wel pas weg nadat Flippo en Lammens Junior en Dompé voor een appel en een ei aan de Luikse "vrienden" cadeau gedaan hadden.* En dan komt Flippo nog eens zeggen dat de concurrentie jaloers op ons is, omdat we net 2 van onze beste spelers verkocht hadden. Inderdaad een gebrek aan ambitie, een gebrek dat van hogerhand gevoed wordt. Velen willen vooruit met deze club. Het bestuur helaas helemaal niet. Ge zou voor minder weg willen.

* ben eens benieuwd hoeveel ze opgebracht hebben. Ik gok op nog geen 3 miljoen samen.

Transfer opbrengsten:

Dompé : 1.500.000 + 35% netto doorverkoop

Edmilson : 1.200.000 + 40% netto doorverkoop (+ dusaut en de Sart ) + voorkooprecht 60% transfersom.

Schoofs : 1.000.000 + 50% doorverkoop meerwaarde
Bij verkoop < 3.000.000 voorkooprecht.

Bron : ik heb de contracten zelf gezien.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Straf dat jij dat hier durft te verkondigen. Die contracten zou ik helemaal niet betwisten, maar ik denk eerder dat veel geld niet naar de club vloeit. Misschien moet Roland een groot stuk zelf hebben of is een stuk voor Lammens die ook naar verluidt geld in de club zou hebben gestoken. Misschien vloeit er nog extra geld naar Venanzi ivm bepaalde contracten met Roland.
Jij denkt.
Als Stof die contracten gezien heeft, is het om jou te counteren op die "appel en ei'.
Dat counter jij dan met "ik denk".

Zo kunnen we bezig blijven.
Het is niet persoonlijk zo tegen jou, maar dat zijn beweringen die niet te staven zijn, zonder dat iemand dat effectief gezien heeft.
Het wil niet zeggen omdat degenen met de roze bril niet kunnen bewijzen dat het niet zo is, dat het daadwerkelijk wel zo is (dat is de grote denkfout van de complottheoristen).
Daarenboven zijn al die assumpties maar gebaseerd op gedachtenkronkels, die bij alles wat er gebeurt, bevestigd worden blijkbaar. Daar moet je mee oppassen als je geen tastend bewijs (of toch iets meer dan wat veronderstelling gegeven door mensen die de man sowieso niet moeten hebben)

Hoe kun je een voorkooprecht hebben op een percentage van de transfersom?
Welke transfersom? De geboden transfersom van kandidaat overnemers? of de transfersom die voor Junior is gegeven door Standard?
een voorkooprecht/belofte is toch dat men, mocht er een ploeg Junior willen overnemen, STVV ten belope van datzelfde bedrag een voorrang heeft om Junior terug over te nemen?

2de vraag: is % netto doorverkoop niet hetzelfde als doorverkoop op meerwaarde? Gaat het niet beiden over het percentage op de winst van de doorverkoop die de verkopende clubs maken?
Gewoon om wat verwarring recht te zetten :D
stofke
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 dec 2012, 09:56
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door stofke »

STVV-fan schreef:
voetballiefhebber schreef:
stofke schreef:
Jacques schreef:Schoofs wou wel pas weg nadat Flippo en Lammens Junior en Dompé voor een appel en een ei aan de Luikse &quot;vrienden&quot; cadeau gedaan hadden.* En dan komt Flippo nog eens zeggen dat de concurrentie jaloers op ons is, omdat we net 2 van onze beste spelers verkocht hadden. Inderdaad een gebrek aan ambitie, een gebrek dat van hogerhand gevoed wordt. Velen willen vooruit met deze club. Het bestuur helaas helemaal niet. Ge zou voor minder weg willen.

* ben eens benieuwd hoeveel ze opgebracht hebben. Ik gok op nog geen 3 miljoen samen.

Transfer opbrengsten:

Dompé : 1.500.000 + 35% netto doorverkoop

Edmilson : 1.200.000 + 40% netto doorverkoop (+ dusaut en de Sart ) + voorkooprecht 60% transfersom.

Schoofs : 1.000.000 + 50% doorverkoop meerwaarde
Bij verkoop < 3.000.000 voorkooprecht.

Bron : ik heb de contracten zelf gezien.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Straf dat jij dat hier durft te verkondigen. Die contracten zou ik helemaal niet betwisten, maar ik denk eerder dat veel geld niet naar de club vloeit. Misschien moet Roland een groot stuk zelf hebben of is een stuk voor Lammens die ook naar verluidt geld in de club zou hebben gestoken. Misschien vloeit er nog extra geld naar Venanzi ivm bepaalde contracten met Roland.
Jij denkt.
Als Stof die contracten gezien heeft, is het om jou te counteren op die "appel en ei'.
Dat counter jij dan met "ik denk".

Zo kunnen we bezig blijven.
Het is niet persoonlijk zo tegen jou, maar dat zijn beweringen die niet te staven zijn, zonder dat iemand dat effectief gezien heeft.
Het wil niet zeggen omdat degenen met de roze bril niet kunnen bewijzen dat het niet zo is, dat het daadwerkelijk wel zo is (dat is de grote denkfout van de complottheoristen).
Daarenboven zijn al die assumpties maar gebaseerd op gedachtenkronkels, die bij alles wat er gebeurt, bevestigd worden blijkbaar. Daar moet je mee oppassen als je geen tastend bewijs (of toch iets meer dan wat veronderstelling gegeven door mensen die de man sowieso niet moeten hebben)

Hoe kun je een voorkooprecht hebben op een percentage van de transfersom?
Welke transfersom? De geboden transfersom van kandidaat overnemers? of de transfersom die voor Junior is gegeven door Standard?
een voorkooprecht/belofte is toch dat men, mocht er een ploeg Junior willen overnemen, STVV ten belope van datzelfde bedrag een voorrang heeft om Junior terug over te nemen?

2de vraag: is % netto doorverkoop niet hetzelfde als doorverkoop op meerwaarde? Gaat het niet beiden over het percentage op de winst van de doorverkoop die de verkopende clubs maken?
Gewoon om wat verwarring recht te zetten :D

% netto doorverkoop is inderdaad hetzelfde als doorverkoop op meerwaarde

Het voorkooprecht bij junior is aan 60% van de geboden transfersom. Stel dat een club 3.500.000€ bied voor hem dan zou STVV hem terug kunnen kopen voor 2.100.000€ als ik goed begrepen heb wat in het contract stond. Ik ben geen jurist dus ik kan het fout begrepen hebben.




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door Since '54 »

Allez vooruit Stofke er zijn er zo een stuk of vier hier op het forum die over dergelijke onderwerpen epistels kunnen schrijven. Jullie gaan plezier aan mekaar hebben. Alleen niet iedereen leest die epistels :)
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door enrique »

Als ik die charge van Kotysch zie, ben ik gewoon beschaamd
En diep
Hij gaat er speciaal naartoe om hem een mep te verkopen
En dat is volgens sommigen hier een gele kaart
Wat een schande zeg
Ik weet niet wat ik lees
We zullen de namen dan nu maar noemen, Dutoit en Kotysch moeten dan maar heilig verklaard worden
De 2e goal is de fout van iedereen behalve uwe fantastische keeper
Geef die Kotysch maar 6 weken schorsing
Als ik baas was op STVV , mocht hij opkrassen
Contract ontbonden
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Waren die van Gent zoveel heiliger??? Coulibaly ?????
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door enrique »

Ja
Toch een beetje wel ja
Waarom doet hij zoiets? Hij heeft gewoon rechtdoor terug naar zijn plaats te lopen. Niks anders.
Over fouten van de tegenpartij wordt moord en brand geschreeuwd
Maar als er ene van hier iets uitsteekt, is het mantel en grote liefde
Begin eerst voor uw eigen deur te vegen
Kotysch heeft zich zwaar misdragen
Dit hoort echt niet thuis op een voetbalveld
Weg ermee
Ge hebt centrale verdedigers genoeg
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 8 : AA Gent - STVV

Bericht door AirMontella »

En eerlijk, zou je hetzelfde reageren (contract ontbinden) als het over Bezus, Bamba of Boli ging?

(Los van het feit dat zo'n actie inderdaad helemaal niet thuishoort op een voetbalveld.)
Plaats reactie