Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door Jacques »

Jack schreef:Die 2 dagen zijn in mijn ogen wel terecht.
De rest krijgt dan gewoon te weinig. Die fout van Fai is bijvoorbeeld 6 weken.
Mja, ik vind het nog altijd maar een schouderduw en geen elleboog. Voor mij is dat spelbederf en geel, geen rood en zeker niks dat "de fysieke integriteit in het gedrang brengt" (en dus voro de review moet verschijnen), want dan brengt elk foutief contact de fysieke integriteit in het gedrag. Maar so be it.
Overdrijven is een kunst
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door den ief »

Jacques schreef:
Jack schreef:Die 2 dagen zijn in mijn ogen wel terecht.
De rest krijgt dan gewoon te weinig. Die fout van Fai is bijvoorbeeld 6 weken.
Mja, ik vind het nog altijd maar een schouderduw en geen elleboog. Voor mij is dat spelbederf en geel, geen rood en zeker niks dat "de fysieke integriteit in het gedrang brengt" (en dus voro de review moet verschijnen), want dan brengt elk foutief contact de fysieke integriteit in het gedrag. Maar so be it.
100% mee akkoord. Dit is een vuile fout. Maar is spelbederf. Dit soort fouten (gewoon iemand neermaaien of omtrekken die een fase op gang brengt) gebeurt iedere match en is terecht altijd meteen geel.
Ik kijk niet naar anderen of vergelijk niet, maar deze fout is verwerpelijk te noemen maar nooit rood.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Het laatste wat ik hierover wil zeggen, als je bij het minste eurogerinkel je spelers van de hand doet, blijf je inderdaad het kneusje. Er moet deftig geinvesteerd worden.
Mvg.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door STVV-fan »

toyotacorolla schreef:Het laatste wat ik hierover wil zeggen, als je bij het minste eurogerinkel je spelers van de hand doet, blijf je inderdaad het kneusje. Er moet deftig geinvesteerd worden.
Mvg.
- Minste eurogerinkel: Jij baseert je op vorig seizoen.
aan alle drie de transfers hangt een luchtje aan. Laat je trouwens spelers als een Dompé of Edmilson niet gaan, dan spelen die met een bakkes tot op de grond en ben je geen stap verder.
Dit seizoen is er GEEN ENKELE aanleiding om de spelers te verkopen, jij zal ze natuurlijk wel vinden, dat zal wel

- Deftig investeren: Wat is deftig? Daarbij is voetbal geen exacte wetenschap, nog ne keer.

Maar bon, luisteren is nooit echt een eigenschap geweest precies.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door bert1924 »

Bij elke hoekschop gebeuren ergere dingen dan Kotysch deed.
Er was geen sprake van de integriteit van de speler in gevaar te brengen
Deze fase hoorde niet thuis in de mafiacom.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door Brusselmans »

2 speeldagen !!!
:onfire:
Ge ziet, de review is echt niet tegen STVV !!!
Dank U wel om een handje toe te steken !

En Swers gekwetst !!!
Alleen maar goed nieuws !
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door Halenaar »

Niet te veel over zeveren: is een meer dan verdiende en correcte straf.

Alhoewel het voor mij toch wat langer mocht zijn, kwestie van niet meer naar die zijn geklungel te moeten kijken :mrgreen:
bert1924 schreef:Allee de Kotysch bashers vinden de straf terecht,ondanks dat de keeper Rinne beweerde dat het zijn fout was dat Kotysch deze fout maakte.
Hij draaide zijn lichaam onverwacht in de richting van Kotysch.Dezelfde Kotysch is een zeer faire speler.
Dus een ev. schouderduw is even erg als een elleboogstoot in het gezicht.Btw wat heeft Coulibaly voor deze elleboogstoot gekregen?
Er zijn er ook nog die vinden dat Kotysch een belabberde match speelde in Oostende, hoe speelde Sylla dan??????
De verdediging ,vooral het centrale deel ,speelde twee goede matches in Gent en Oostende.Weinig wegegeven.
Tis duidelijk wie de meest sympathieke speler is naast het trainingsveld :lol:
Plaats reactie