Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door weekenders »

Sascha Kotysch krijgt 2 speeldagen schorsing vanaf 6/10 + een boete van € 800.
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door FANFOREVER »

weekenders schreef:Sascha Kotysch krijgt 2 speeldagen schorsing vanaf 6/10 + een boete van € 800.
Die kl..tzakken van de reviewcommissie straffen enkel maar STVV spelers.
Wat gaan ze doen met die blunderarbiters die wekelijks blunderen ? :oops:
:stvv:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door Since '54 »

Dat Kotysch twee speeldagen krijgt is terecht punt andere lijn maar dat Debock na de wedstrijd FC Brugge-Standard voor zijn schopwerk in minuut 93 niet eens wordt opgeroepen vind ik alles behalve consequent.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door Jacques »

Belachelijke sanctie. Twee weken voor een schouderduw. Dit was 1 week max waard. Benieuwd wat ze Fai en Tielemans geven na Standard-anderlecht, 5 en 6 weken dan zeker...ah nee, wacht, die hebben een ander truike. Die reviewcommissie is de grootste klucht in de geschiedenis van de Pro League en dat wil wat zeggen. :roll:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door Jack »

Dat Calimerogedrag staat ons niet.
Terechte schorsing. Wat bij anderen gebeurt...so be it...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door Since '54 »

Inderdaad zelf gezocht en bewust gedaan.
enrique
Berichten: 2873
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door enrique »

Die krijgt maar geel en ik krijg rood
Die moet niet naar de commissie en ik wel

Zal binnen 5 jaar nog zo zijn en 5 jaar geleden was het ook zo (verschil tss scheidsrechters)

Fout van Kotysch niet minimaliseren
Had de reactie hier willen zien als Kotysch een speler van Gent was en hetzelfde deed met Dutoit

Op zich valt die straf nog mee
Ik ben voorstander van veel zwaardere straffen

Fout van die gast van Standard ? 6 speeldagen, niet meer niet minder
En geen beroep mogelijk
Twee snoodaards van KV Mechelen : idem dito
Het zal hen leren

Scheidsrechters Boucaut, burgemeester van Lummen en Delferiere, 6 weken schorsing !

PS. Off topic : Boucaut vond het geen penalty omdat er niet geduwd is met twee armen/handen
Hahaha, wat gaan we nog allemaal krijgen ?
Heeft een smoel om the Godfather 4 te spelen...
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door bert1924 »

Allee de Kotysch bashers vinden de straf terecht,ondanks dat de keeper Rinne beweerde dat het zijn fout was dat Kotysch deze fout maakte.
Hij draaide zijn lichaam onverwacht in de richting van Kotysch.Dezelfde Kotysch is een zeer faire speler.
Dus een ev. schouderduw is even erg als een elleboogstoot in het gezicht.Btw wat heeft Coulibaly voor deze elleboogstoot gekregen?
Er zijn er ook nog die vinden dat Kotysch een belabberde match speelde in Oostende, hoe speelde Sylla dan??????
De verdediging ,vooral het centrale deel ,speelde twee goede matches in Gent en Oostende.Weinig wegegeven.
STVV-fan
Berichten: 6016
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door STVV-fan »

Dat van Kotysch was fout, punt.
Op de beelden zie je duidelijk dat hij Rinne raakt, met "intentie". Dat Rinne zicht daar zelf bij ronddraaid heeft hier niets mee te maken.

De ganse klucht is die reviewcommissie op zich.
Willekeur ten top

Een videoref zoals ze die kennen in het veldhockey. Niet die bullshit die ze in Nederland hebben geïntroduceerd.
Gewoon zoals in het veldhockey ==> zeer simpel ==> geen gezeik meer.
Nu zijn ze al met 4 en zien ze het de helft van de tijd nog verkeerd... .
Gooi daar doellijntechnologie ook nog maar bij.
BoemBoem
Berichten: 2963
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:Dat van Kotysch was fout, punt.
Op de beelden zie je duidelijk dat hij Rinne raakt, met "intentie". Dat Rinne zicht daar zelf bij ronddraaid heeft hier niets mee te maken.

De ganse klucht is die reviewcommissie op zich.
Willekeur ten top

Een videoref zoals ze die kennen in het veldhockey. Niet die bullshit die ze in Nederland hebben geïntroduceerd.
Gewoon zoals in het veldhockey ==> zeer simpel ==> geen gezeik meer.
Nu zijn ze al met 4 en zien ze het de helft van de tijd nog verkeerd... .
Gooi daar doellijntechnologie ook nog maar bij.
Of ne scheidsrechter fout fluit of niet, hangt nog altijd van de scheidsrechter zelf af... idem met kaarten.. zoiets kunt ge onmogelijk oplossen met een videoref.. Scheidsrechter vindt het geen fout, videoref vindt het fout.. wie gaat wie volgen?!

Tenzij ge elke 2 minuten de wedstrijd stil wilt leggen om de scheidsrechter de beelden te laten bekijken?!
In dat geval zal elke ploeg dat weggedrukt wordt constant het spel laten stilleggen door irritante fouten/discussies aan te

Bij buitenspel gevallen of dingen die buiten het gezichtsveld van de scheidsrechter gebeuren is een videoref wel nuttig..

Ter info : Ik ben voor het gebruik van een videoref, maar niet voor alle gevallen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 6016
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:Dat van Kotysch was fout, punt.
Op de beelden zie je duidelijk dat hij Rinne raakt, met "intentie". Dat Rinne zicht daar zelf bij ronddraaid heeft hier niets mee te maken.

De ganse klucht is die reviewcommissie op zich.
Willekeur ten top

Een videoref zoals ze die kennen in het veldhockey. Niet die bullshit die ze in Nederland hebben geïntroduceerd.
Gewoon zoals in het veldhockey ==> zeer simpel ==> geen gezeik meer.
Nu zijn ze al met 4 en zien ze het de helft van de tijd nog verkeerd... .
Gooi daar doellijntechnologie ook nog maar bij.
Of ne scheidsrechter fout fluit of niet, hangt nog altijd van de scheidsrechter zelf af... idem met kaarten.. zoiets kunt ge onmogelijk oplossen met een videoref.. Scheidsrechter vindt het geen fout, videoref vindt het fout.. wie gaat wie volgen?!

Tenzij ge elke 2 minuten de wedstrijd stil wilt leggen om de scheidsrechter de beelden te laten bekijken?!
In dat geval zal elke ploeg dat weggedrukt wordt constant het spel laten stilleggen door irritante fouten/discussies aan te

Bij buitenspel gevallen of dingen die buiten het gezichtsveld van de scheidsrechter gebeuren is een videoref wel nuttig..

Ter info : Ik ben voor het gebruik van een videoref, maar niet voor alle gevallen..
Videoref zoals in het veldhockey, kort, zoals ik het snap:
==> elke ploeg krijgt 1 referral voor 1 helft (dus 2 referrals voor elke ploeg in 1 match)
==> kapitein vraagt referral aan
==> referral aangevraagd?
==> fase "afgewezen" ==> verlies referral
==> fase "toegekend" ==> behouden referral
Hier vermijd je dus dat het spel "constant" stil zal liggen....
Nog zoals in het veldhockey: de videoref heeft het laatste woord en kan NOOIT tegengesproken worden.

Vooral daar hebben ze schrik voor. Moeten toegeven dat, zelfs met 4 volwaardige scheidsrechters, het niveau bij wijlen abominabel is.
En omdat ze nu betwistbare fases met de mantel der liefde kunnen bedekken. Met een videoref kan dat niet meer en zal het uiteindelijk de grote onkunde bewijzen van die 4 volwaardige refs.
Het is niet moeilijk te organiseren, maar je moet het willen/durven
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Stvv fan, je moet lezen wat ik geschreven heb, en er geen andere wenfing aan geven.
Spijtig maar Stvv zal nog lang een beschriden sateliet clubje blijven, of je het graag hoort of niet. :roll:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door Jacques »

Jack schreef:Dat Calimerogedrag staat ons niet.
Terechte schorsing. Wat bij anderen gebeurt...so be it...
U laten naaien, is ook geen fraai zicht. Dit is gewoon een overdreven schorsing. 1 speeldag was het maximum. Twee speeldagen voor een schouderduw, waar haalt men het om dit terecht te noemen? Waarom moeten wij weer als voorbeeld dienen?
Wat bij anderen gebeurt is wel relevant. Wij spelen immers in dezelfde reeks als die anderen. Als ze een strenge lijn willen trekken, mij best, maar niet voor ons wel en voor die anderen niet. Ik ben benieuwd naar de schorsing van Fai. Tielemans is alvast de dans ontsprongen, ondanks een tackle over de bal. Tot zover de lijn...

Nu, deze verontwaardiging gaat niks uitmaken, maar als je telkens over je heen laat lopen onder het motto "wij doen niet mee aan calimero-gedrag", zal er ook nooit wat veranderen. Je mag af en toe wel eens op je strepen staan en je belangen verdedigen, want niemand zal het in onze plaats doen.
Laatst gewijzigd door Jacques op 05 okt 2016, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door Jack »

Die 2 dagen zijn in mijn ogen wel terecht.
De rest krijgt dan gewoon te weinig. Die fout van Fai is bijvoorbeeld 6 weken.
STVV-fan
Berichten: 6016
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door STVV-fan »

toyotacorolla schreef:Stvv fan, je moet lezen wat ik geschreven heb, en er geen andere wenfing aan geven.
Spijtig maar Stvv zal nog lang een beschriden sateliet clubje blijven, of je het graag hoort of niet. :roll:
STVV zal inderdaad nooit een hoogvlieger worden in de Belgische competitie nee, ik beweer ook niets anders en iemand die denkt dat daar ooit verandering in zal komen zal ofwel een andere ploeg, ofwel een andere sport moeten kiezen.

Wat mij stoort is dat ge-orakel van jou. Nu, in fucking oktober ben jij er al heilig van overtuigd dat Peeters zal vertrekken in december.
Eer dat het dan december is, ben je er dan heilig van overtuigd dat hij naar Standard zal vertrekken.
Ik heb het daarmee gehad eerlijk gezegd. Hou gewoon je mond daarover, zeker nu, in oktober.
Van nu tot december kan er veel nog gebeuren, dus nu al zo straffe uitspraken doen, zou ik toch mee stoppen als ik jou was.

Nogmaals, STVV zal waarschijnlijk nooit uitgroeien tot de Belgische top.
Maar om een gooi te doen, om te groeien, zal je onvermijdelijk spelers moeten verkopen ja.

Het zou nogal schoon zijn als er een ploeg komt en 1 miljoen wil geven voor Swers.
Ontegensprekelijk zullen je betere speler(s) opgekocht worden door grotere clubs. Is dit erg? Nee
MAAR: een club met schulden moet eerst zijn schulden wegwerken om te kunnen groeien.
Schulden bijmaken om proberen te groeien is bij weten nog niemand gelukt.
Je zal andere spelers moeten aantrekken waarvan je denkt dat ze even goed of beter zullen zijn.

Nogmaals voetbal is GEEN exacte wetenschap, dat is de fout die de helft van het forum maakt tijdens de transferperiodes en de (toch 1 van) de grote fout van :Roland:. Nu mag jij nog het ontvangen transferbedrag spenderen aan:
- Belgen
- Belgische eerste-klasse ervaring
- "goede" spelers
- Technisch directeur
- uitgebreid scoutingsapparaat
Wanneer het niet wil, wanneer de mayonaise niet pakt ben je nergens. Geld spenderen aan spelers geeft je misschien 5% meer kans dat die speler zal slagen, maar in ieder geval is dat verwaarloosbaar.
Junior was nest uit Luik (gratis)
Schoofs was eigen jeugd
Dompé heeft maar iets van niks gekost
Dutoit was gratis
Peeters was gratis
....
Om maar te zeggen. Natuurlijk zullen er anderen een andere mening toegedaan zijn en dit (sorry mannen) epistel de grond inboren. Maar ge doet maar, dat heb je altijd al gedaan, dus waarom zou je nu ermee stoppen
Plaats reactie