Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 6016
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door STVV-fan »

omeloe schreef:
stvv'er schreef:
bert1924 schreef:Proficiat MIEL dit is eens iets anders dan het eeuwig afbreken en gezaag
:grappig:

Zegt degene die jaren lang lang het bloed kon drinken van een zekere Guy Mangelschots.
" Er zijn twee mensen die altijd de club afbreken ..." :grappig:
https://www.youtube.com/watch?v=bfJ6FtRjnUI&gl=BE
Toen waren het er 2, nu zijn dat er een pak meer :lol: :grappig:
omeloe
Berichten: 1166
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door omeloe »

STVV-fan schreef:
omeloe schreef:
stvv'er schreef:
bert1924 schreef:Proficiat MIEL dit is eens iets anders dan het eeuwig afbreken en gezaag
:grappig:

Zegt degene die jaren lang lang het bloed kon drinken van een zekere Guy Mangelschots.
" Er zijn twee mensen die altijd de club afbreken ..." :grappig:
https://www.youtube.com/watch?v=bfJ6FtRjnUI&gl=BE
Toen waren het er 2, nu zijn dat er een pak meer :lol: :grappig:
Maar weet er iemand de naam van die twee :mangel: kritische mannen uit het fragment ? ;) :D
Ik denk dat Brusselmans het weet , hij had het een tijdje geleden over beeldmateriaal . :cool:
smol
Berichten: 1390
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door smol »

Tompie schreef:
voetballiefhebber schreef:Op zich zeker geen slechte wedstrijd en een verdiend punt werd behaald. Alleen ontbreekt het vaak aan die laatste pass. De bal gaat toch zo moeizaam tussen de palen. Gelukkig is Boli weer fit, hij weegt toch wat meer op een verdediging dan Pros.

De rechterflank is een echt drama met Swers. Hij is de man die de meeste ruimte krijgt en dan geeft hij nog constant slechte passen. Gerkens is dan een man die ik als eerste naam op het scheidsrechtersblad zou schrijven. Als je ziet dat die jongen STVV eigenlijk op het hoogste niveau heeft gehouden. Hij was zowat de enige op niveau met O'Loughlin, samen met Dutoit wellicht. Die jongen wilt echt niet meer blijven als hij de bank moet blijven warm houden en hij heeft dat nog wat scorend vermogen.

Toekomstgericht zou ik wat meer gaan scouten in België, want er lopen heus wel talenten rond die bij de grote clubs en zelfs subtoppers hun kans niet echt krijgen. Jammer eigenlijk dat de eigen jeugd precies tekort komt. Als versterking moet je gaan kijken bij spelers die al in de A-kern zitten in de Pro League.
In dat stukje over Gerkens heb ik me toch bijna even verslikt. STVV op het hoogste niveau heeft gehouden? Heb ik wat gemist? Ik heb hem enkele degelijke wedstrijden zien spelen, om erna al snel mee te verzuipen in het O'Loughlin zootje van vorig seizoen.

Dit seizoen waren zijn invalbeurten ook zeer pover, zeker in Gent. Ook gisteren kwam hij eigenlijk gewoon zwak in, maar hij scoort wel een belangrijk doelpunt.
Maar tegen Waasland speelde hij wel zeer degelijk ... ik heb De Petter, buiten wekelijks geel pakken en kansen missen nog niet veel beter zien doen dit seizoen. En hij krijgt nauwelijks kritiek toch raar als je het mij vraagt
smol
Berichten: 1390
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door smol »

Tompie schreef:
voetballiefhebber schreef:Op zich zeker geen slechte wedstrijd en een verdiend punt werd behaald. Alleen ontbreekt het vaak aan die laatste pass. De bal gaat toch zo moeizaam tussen de palen. Gelukkig is Boli weer fit, hij weegt toch wat meer op een verdediging dan Pros.

De rechterflank is een echt drama met Swers. Hij is de man die de meeste ruimte krijgt en dan geeft hij nog constant slechte passen. Gerkens is dan een man die ik als eerste naam op het scheidsrechtersblad zou schrijven. Als je ziet dat die jongen STVV eigenlijk op het hoogste niveau heeft gehouden. Hij was zowat de enige op niveau met O'Loughlin, samen met Dutoit wellicht. Die jongen wilt echt niet meer blijven als hij de bank moet blijven warm houden en hij heeft dat nog wat scorend vermogen.

Toekomstgericht zou ik wat meer gaan scouten in België, want er lopen heus wel talenten rond die bij de grote clubs en zelfs subtoppers hun kans niet echt krijgen. Jammer eigenlijk dat de eigen jeugd precies tekort komt. Als versterking moet je gaan kijken bij spelers die al in de A-kern zitten in de Pro League.
In dat stukje over Gerkens heb ik me toch bijna even verslikt. STVV op het hoogste niveau heeft gehouden? Heb ik wat gemist? Ik heb hem enkele degelijke wedstrijden zien spelen, om erna al snel mee te verzuipen in het O'Loughlin zootje van vorig seizoen.

Dit seizoen waren zijn invalbeurten ook zeer pover, zeker in Gent. Ook gisteren kwam hij eigenlijk gewoon zwak in, maar hij scoort wel een belangrijk doelpunt.
Maar tegen Waasland speelde hij wel zeer degelijk ... ik heb De Petter, buiten wekelijks geel pakken en kansen missen nog niet veel beter zien doen dit seizoen. En hij krijgt nauwelijks kritiek toch raar als je het mij vraagt
darion
Berichten: 1510
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door darion »

Westerlo, Lokeren en Moeskroen winnen, het komt allemaal dicht bij elkaar..
Thuis tegen Westerlo wordt lastig voor ons..
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

darion schreef:Westerlo, Lokeren en Moeskroen winnen, het komt allemaal dicht bij elkaar..
Thuis tegen Westerlo wordt lastig voor ons..
Een wedstrijd die je eigenlijk moet winnen om de rust te bewaren. Zal heel moeilijk worden, tegen een ploeg waar we het doorgaans erg moeilijk mee hebben. Meestal is STVV dan op Westerlo zelfs nog iets beter dan thuis. Herinner me ginder 2 keer een 0-3 en een keer een 4-6 geloof ik.

En je hebt een speciaal pigment der trainers nu. Mathijssen was zeer boos over leugens die STVV over hem verteld zou hebben en dat ze dan niet eens met hem spraken. Jacky woont inmiddels in Sint-Truiden, nadat hij verhuisde uit Halle Booienhoven.
Dat is één aspect, maar Mathijssen heeft ook Leko opgevolgd in Leuven en daar was ook nogal veel over te doen met een aantal uitspraken.
Vandaag klopte de ene Truienaar eigenlijk de andere. Vreven was jeugdspeler bij STVV en beëindigde zijn carrière bij STVV en Mathijssen woont dus in de stad en maakte er zijn eerste trainingservaring mee.

Gelukkig pak je 1 punt in Oostende, alleen jammer dat je er niet veel mee opschiet. Is wel positief voor het gevoel dat er nu is, bij de break.
enrique
Berichten: 2873
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door enrique »

darion schreef:Westerlo, Lokeren en Moeskroen winnen, het komt allemaal dicht bij elkaar..
Thuis tegen Westerlo wordt lastig voor ons..
Zoals al eerder gezegd
Ge moet winnen tegen Westerlo
Geen keuze
Een beetje druk op de ketel kan geen kwaad
Anders geen 10 punten uit 10 matchen
Maw degradatieschema
Branson
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 mei 2013, 22:29
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door Branson »

Ben gisteren eens naar de jeugd gaan kijken, STVV - Genk u11.
Uitslag (ongeveer) 4-21 !!!
En in de hele ploeg van STVV speelt er een spelertje mee met postcode 3800.
Dus in Sint-Truiden zou er geen enkel manneke kunnen tegen een bal stampen?
Ze gaan maar verder zoeken, maar zijn die beter, en zo ja, dan gaan die dan nog maar eens op een ander schotten.
Jones
Berichten: 3186
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door Jones »

Branson schreef:Ben gisteren eens naar de jeugd gaan kijken, STVV - Genk u11.
Uitslag (ongeveer) 4-21 !!!
En in de hele ploeg van STVV speelt er een spelertje mee met postcode 3800.
Dus in Sint-Truiden zou er geen enkel manneke kunnen tegen een bal stampen?
Ze gaan maar verder zoeken, maar zijn die beter, en zo ja, dan gaan die dan nog maar eens op een ander schotten.
Vele ouders van ploegen rond Sint-Truiden zien op tegen of kunnen de verplaatsingen voor de matchen niet maken om zoonlief te volgen door werk of hun half weekend is eraan als je in Brugge of Moeskroen moet gaan spelen. 4 keer per week trainen en dan nog match in t weekend. Je moet er ook veel voor over hebben.
Jones
Berichten: 3186
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door Jones »

enrique schreef:
darion schreef:Westerlo, Lokeren en Moeskroen winnen, het komt allemaal dicht bij elkaar..
Thuis tegen Westerlo wordt lastig voor ons..
Zoals al eerder gezegd
Ge moet winnen tegen Westerlo
Geen keuze
Een beetje druk op de ketel kan geen kwaad
Anders geen 10 punten uit 10 matchen
Maw degradatieschema
Westerlo nu naar huis sturen met een droge 5-0, zoals de 4-1 tegen Waasland-Beveren, dat is u bewijzen en laten gelden. In die matchen moeten Boli en co er staan, niet alleen tegen de top 6. Win je tegen de onderste 5, sta je automatisch in de middenmoot. Tegen Lokeren en Beveren is het gelukt huis, uit in Moeskroen niet. Westerlo moet eraan. Westel is het kneusje van eerste: amper volk, slappe ploeg, stadion om mee te lachen en geen uitstraling. Vriendjespolitiek met Anderlecht.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4183
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Tegen westerlo moet je inderdaad de volle buit pakken.
Al is het maar omdat we de weken erna op Genk moeten, dan thuis tegen zulte en charleroi, dan naar eupen en dan thuis tegen brugge.
stvv'er
Berichten: 2445
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door stvv'er »

Jones schreef:Westel is het kneusje van eerste: amper volk, slappe ploeg, stadion om mee te lachen en geen uitstraling.
Tja, dat kan je ook makkelijk van Eupen, Moeskroen en W-Beveren zeggen ...
BoemBoem
Berichten: 2963
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door BoemBoem »

stvv'er schreef:
Jones schreef:Westel is het kneusje van eerste: amper volk, slappe ploeg, stadion om mee te lachen en geen uitstraling.
Tja, dat kan je ook makkelijk van Eupen, Moeskroen en W-Beveren zeggen ...
Denk trouwens niet dat er op STVV zoveel meer volk zit dit seizoen :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 6016
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door STVV-fan »

stvvilvoorde schreef:Tegen westerlo moet je inderdaad de volle buit pakken.
Al is het maar omdat we de weken erna op Genk moeten, dan thuis tegen zulte en charleroi, dan naar eupen en dan thuis tegen brugge.
:o :shock: WOW, zwaar programma :|

Er moet thuis van Westel gewonnen worden. Het is alles of niets.
Op ons kunstgras gaat Westerlo waarschijnlijk komen betonneren en ga jij het spel moeten maken...
Dan is het een kwestie van het eerste kwartier vol vooruit te spelen en geen kutgoal te pakken zoals op Oostende.

Westerlo ligt ons inderdaad niet, maar ik kan mij niet herinneren dat ze ons vorig jaar gedomineerd hebben thuis... en toen vond ik die ploeg iets beter dan dees seizoen, dan die onnozele penalty voor Gounongbe.... .
Maar bon, nu alles geven tijdens de interlandbreak, de spelers inpeperen dat er MOET gewonnen worden van Westel en proberen te combineren zoals op Oostende en dan zien hoe de match evolueert.

@Boem: wij hebben dan tenminste zo geen armtierig stadion :grappig: wij hebben de RVUE :lol:
BoemBoem
Berichten: 2963
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 9: KV Oostende - STVV

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
stvvilvoorde schreef:Tegen westerlo moet je inderdaad de volle buit pakken.
Al is het maar omdat we de weken erna op Genk moeten, dan thuis tegen zulte en charleroi, dan naar eupen en dan thuis tegen brugge.
:o :shock: WOW, zwaar programma :|

Er moet thuis van Westel gewonnen worden. Het is alles of niets.
Op ons kunstgras gaat Westerlo waarschijnlijk komen betonneren en ga jij het spel moeten maken...
Dan is het een kwestie van het eerste kwartier vol vooruit te spelen en geen kutgoal te pakken zoals op Oostende.

Westerlo ligt ons inderdaad niet, maar ik kan mij niet herinneren dat ze ons vorig jaar gedomineerd hebben thuis... en toen vond ik die ploeg iets beter dan dees seizoen, dan die onnozele penalty voor Gounongbe.... .
Maar bon, nu alles geven tijdens de interlandbreak, de spelers inpeperen dat er MOET gewonnen worden van Westel en proberen te combineren zoals op Oostende en dan zien hoe de match evolueert.

@Boem: wij hebben dan tenminste zo geen armtierig stadion :grappig: wij hebben de RVUE :lol:
Ik zou kunnen zeggen dat wij in principe géén stadion hebben :Roland:

Maar die tour gaan we niemeer op liefst :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie