Speeldag 10: STVV - Westerlo

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Jack »

STVV mist zondag tegen RC Genk de geschorste aanvoerder Steven De Petter. Hierdoor krijgt Ivan Leko het nog moeilijker om aan de zes verplichte Belgen te komen in zijn achttienkoppige kern. Reservedoelman Lucas Pirard, Stef Peeters, Pieter Gerkens, Iebe Swers en Yohan Boli zijn al vijf voetbal-Belgen die normaal gezien op het wedstrijdblad komen. Boli is dan wel Fransman, maar hij heeft een Belgisch voetbalpaspoort. Voor de zesde naam moet Leko kiezen tussen zijn youngsters: Alexis De Sart, Alexis Castro Montes of Wolke Janssens. Laatstgenoemde sukkelde de voorbije weken met een knieblessure, maar raakt mogelijk fit. Er zijn ook nog verdediger Steve Ryckaert, spits Yentl Meyssen en middenvelder Samy Bourard, maar zij trainden tot nog toe niet altijd met de A-kern.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef:
BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
smol schreef:
omeloe schreef: Dit kan vanalles zijn , ik opteer om hem uit te schakelen . :fuckyou: :cool:
mogen ze gerust enkele weken extra schorsen :) ... mijn excuses dacht dat het aangepast was omeloe haha
Waarom?
Omdat hij niks bijbrengt?
Omdat hij teveel (onnodige) kaarten pakt?
Trouwens, spelers die geen probleem hebben bij het niveau/tempo, pakken niet constant kaarten omdat ze telaat bij de bal zijn.. die moeten nie elk truike van hun tegenstander kapotscheuren omdat ze te snel wegdraaien..

Nog een reden nodig?
Of lag het weer aan den arbiter dat ge nie kon winnen?
Ik zei al dagen voor zijn transfer dat De Petter een middelmatige speler is, maar toen werd ik door sommige nog neergesabeld omdat het naar STVV maatstaven een toptransfer was :lol:

Maar ik ben het trouwens niet eens bij u, want hij draagt wel bij aan het middenveld. Geslepenheid, tactisch inzicht, organisatorisch vermogen, duelkracht en leiderschap. Hij heeft echt wel zijn waarde binnen dit team, en ik zie niet meteen een vervanger (buiten Valdivia, maar die kan ik nog niet inschatten) voor hem in de kern. Hij is zeker niet de beste middenvelder in onze competitie, allesbehalve, maar hij is ook niet de brol wat sommigen er van maken.
Geslepen spelers pakken niet constant kaarten, imo.
Onder tactisch inzicht verstaan wij meer dan waarschijnlijk iets anders :)..

Leiderschap en duelkracht geef ik u gelijk, maar zo vindt ge er veeeeeel..

Voor mij is De Petter een speler die ge in uw kern kunt gebruiken STVV zijnde, maar om van hem uw vaste nummer 6 te maken is spelen bij vuur..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door STVV-fan »

Jack schreef:
STVV mist zondag tegen RC Genk de geschorste aanvoerder Steven De Petter. Hierdoor krijgt Ivan Leko het nog moeilijker om aan de zes verplichte Belgen te komen in zijn achttienkoppige kern. Reservedoelman Lucas Pirard, Stef Peeters, Pieter Gerkens, Iebe Swers en Yohan Boli zijn al vijf voetbal-Belgen die normaal gezien op het wedstrijdblad komen. Boli is dan wel Fransman, maar hij heeft een Belgisch voetbalpaspoort. Voor de zesde naam moet Leko kiezen tussen zijn youngsters: Alexis De Sart, Alexis Castro Montes of Wolke Janssens. Laatstgenoemde sukkelde de voorbije weken met een knieblessure, maar raakt mogelijk fit. Er zijn ook nog verdediger Steve Ryckaert, spits Yentl Meyssen en middenvelder Samy Bourard, maar zij trainden tot nog toe niet altijd met de A-kern.
Meyssen of Bourard is goed genoeg om op de bank te zitten
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
Jack schreef:
STVV mist zondag tegen RC Genk de geschorste aanvoerder Steven De Petter. Hierdoor krijgt Ivan Leko het nog moeilijker om aan de zes verplichte Belgen te komen in zijn achttienkoppige kern. Reservedoelman Lucas Pirard, Stef Peeters, Pieter Gerkens, Iebe Swers en Yohan Boli zijn al vijf voetbal-Belgen die normaal gezien op het wedstrijdblad komen. Boli is dan wel Fransman, maar hij heeft een Belgisch voetbalpaspoort. Voor de zesde naam moet Leko kiezen tussen zijn youngsters: Alexis De Sart, Alexis Castro Montes of Wolke Janssens. Laatstgenoemde sukkelde de voorbije weken met een knieblessure, maar raakt mogelijk fit. Er zijn ook nog verdediger Steve Ryckaert, spits Yentl Meyssen en middenvelder Samy Bourard, maar zij trainden tot nog toe niet altijd met de A-kern.
Meyssen of Bourard is goed genoeg om op de bank te zitten
Waarom?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Jacques »

Laat mij raden: je kan maar met 11 spelers starten en 3 keer wisselen, dus speler nummer 15, 16 en 17 zijn eigenlijk niet zo belangrijk.
Zoiets waarschijnlijk. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:Laat mij raden: je kan maar met 11 spelers starten en 3 keer wisselen, dus speler nummer 15, 16 en 17 zijn eigenlijk niet zo belangrijk.
Zoiets waarschijnlijk. :mrgreen:
:mierenneuker:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie