Speeldag 10: STVV - Westerlo

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door KNRI »

De vele lege zitjes in het stadion zeggen alles...
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door smol »

bert1924 schreef:Wat men hier weer hoort.De bal was nog niet in het spel bij de fout van de petter,dus GEEN strafschop
De bal was wel degelijk vertrokken hoor ... hij durfde gewoon de penalty niet fluiten. Andersom zouden wij hem ook reclameren, dus ja het was strafschop.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door toyotacorolla »

Het is te slecht om er veel woorden aan vuil te maken.
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Johan »

Na die rotzooi van gisteren vind ik dat wij allen zeer dankbaar moeten zijn dat Duchatelet en natuurlijk zijn vrouw ons weer eens hebben gered van de ondergang.Plat kieken Bormans , kontkruiper 1 ste klas heeft ons gisteren in HBL er nog maar eens opgewezen dat wij zonder de grote Goedheid van de Duchatelets nergens zouden zijn.Goddank heeft hij ons gered van
Lammens , niet capabel en zonder geld, mar wel door hem aangesteld.Wat een circus 6500 toeschouwers ?Waarvan 1500 gratis genodigden en vrouwen, waarschijnlijk 1500 imaginaire supporters en maar de schone schijn ophouden.Goddank snijdt
Duchatelet in zijn eigen vlees,loontje komt om zijn boontje.Waardeloze club met waardeloze spelers en dubbele waardeloze onbenul van een trainer.9 op 30 bravo , maar Leko blijft maar doorbrabbelen hoe goed hij en de zijnen wel zijn.Op een ander lag hij allang buiten ,maar niet hier.En dan verwonderd zijn dat de supporters wegblijven.Wanneer krijgen wij eens een stielman als trainer.Of misschien binnenkort arriveert die Luzon wel aan het firmament.Zou mij niet verbazen.Dab is het circus kompleet.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Bartman »

De thuisblijvers hebben gelijk, daarmee is alles gezegd !
Als Leko volgende week nog op die bank zit begrijp ik er niks meer van.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door metser »

At Bart ....ge moet uwe gele bril eens afzetten en naar de herhaling op tv kijken..... bal was wel degelijk weg toen hij floot...dus duidelijk strafschop. 6500 toeschouwers, 2999 uitnodigingen, 1999 gelogen, 799 kinderen die niet-betalend zijn, de rest....... ?
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Oscar »

Juist op hbvl verslag van de ladysnight bekeken.Wat een schande voor de trouwe supporter.
Wij zitten ons op te jagen in die ellende op het veld terwijl ze binnen met bh's zitten gooien.
Wat een opgefokte komedie met die pummel van de calboys.Het is om van te kotsen,
DE THUISBLIJVERS HEBBEN WEER GELIJK !!!
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Geel-Blauw »

Een match die zo zwak was dat de scheidsrechter zich in een hoofdrol wou plaatsen door constant te fluiten.

Boli zat echt niet in de match maar scoort wel.
Bezus probeert te veel hooi op zn vork te nemen, hij wil 4 man na elkaar dribbelen en dat gaat niet. Als die is een goal scoort denk ik dat hij terug vertrouwen krijgt want nu speelt hij gewoon heel slordig en dat beseft hij zelf ook wel.
Dussaut aanvallend OK, maar verdedigend zo zwak.
Als we zo blijven verdedigen gaan we tegen dat ander ploegske uit Limburg ferm op ons doos krijgen.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Brusselmans »

Johan schreef: vind ik dat wij allen zeer dankbaar moeten zijn dat Duchatelet en natuurlijk zijn vrouw ons weer eens hebben gered van de ondergang.
:heil: :heil: :heil: :heil: :heil: :heil: :heil:

Het was hem toch te doen om de Ladies Night, en het rekord dat zelfs in Stadion moet vermeld worden !!!
En RD, hij danste de boogie met zijn vrouwen !
De rest is van geen belang ....
Vond het zelfs de moeite niet meer om de match te bekijken op TV, de samenvatting later volstond ruimschoots !

En nog, het is toch niet tegen de topploegen dat de punten moeten gehaald worden !
:mrgreen:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door lindoke »

Ik ben niet gaan kijken (nog geen enkele wedstrijd dit seizoen trouwens) maar iemand die wel gaan kijken is vertelde me dat de eerste helft "nogal ging" maar dat de tweede helft alweer voor te janken was. En dan die onnozelaar van ene Bormans maar in de gazet vertellen hoe goed het voetbal wel is. Stoem kieke! Als ze iets of wat degelijk kunnen spelen staan ze in de linker kolom. Erm schoap! En maar ja-knikken. Hij spreekt van potentiële chinese, duitse en turkse investeerders. Awel ze hadden de club beter verkocht aan zo'n investeerder want veel erger af zijn dan dat we nu zijn kan niet. Dan verklaren dat ze er niet op ingingen omdat het niet duidelijk was waar die investeerder met de club naartoe wil. 't Zal wel zijn ja, Roland die de cirque niet uit handen wil geven. Dat is het!!!!

Enfin, dat ze hunne plan trekken. Mij interesseert het al een hele tijd niet meer!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Bob Van Beethoven
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 okt 2010, 22:06

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Bob Van Beethoven »

De bal is vertrokken alvorens de scheidsrechter fluit, maar de fout is gemaakt vooraleer de bal vertrokken is, dus geen strafschop.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Jacques »

Wat een slappe vertoning. Westerlo is niks, maar wij moeten uiteindelijk nog blij zijn met een punt. Wij waren gisteren evenzeer niks.
Maar ach, 't was toch weer feest in de rebu...

:fuck:
Overdrijven is een kunst
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Vouch »

Tot de 1-1 ca va, er na was het 0,0, miserie troef. Dit Westerlo moet je altijd met 0 punten terug naar de Antwerpse Kempen sturen.

Fase op Bamba, dat was voor mij wel penalty. Dat heeft niets meer met de bal afschermen of schouderduw te maken...

Fase met De Petter op het einde. Ik vind het zéér goed dat men dat eens gaat aanpakken. Op dit moment krijgen gewoon de aanvallers steeds fout tegen, terwijl ze minstens evenveel aan mekaars trui zitten te trekken. Zelfde met Boli in de 2e helft, maar Boli kreeg wel geel! Als verdediger wordt het je héél gemakkelijk gemaakt. Doe gewoon wat je wil, als er gefloten wordt is het toch in je voordeel. In dat opzicht kan ik de arbiter dus wel volgen, maar dan moet je dat wel héél de match consequent doen, en niet 1 keer en alle andere keren gewoon mee heulen met de al de rest van de arbiters.

Wat De Petter in het algemeen betreft... Pakt véél maar dan ook véél te veel kaarten. Nu al zijn tweede schorsingsdag, en op welke manier dan nog. Als ervaren speler u op 3 min. tijd zo'n rode kaart laten aansmeren, man man man. Dan moet je geen ervaring hebben, dan kun je even goed met jong mannen spelen. Annys was wel goed bezig op het laatste, na het aansmeren van de rode kaart aan De Petter, probeerde hij nog even het zelfde te doen met Boli toen hij liet vallen voor een vermeende elleboog. Zoiets mag ook bestraft worden met geel, me dunkt.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door smol »

Vouch schreef:Tot de 1-1 ca va, er na was het 0,0, miserie troef. Dit Westerlo moet je altijd met 0 punten terug naar de Antwerpse Kempen sturen.

Fase op Bamba, dat was voor mij wel penalty. Dat heeft niets meer met de bal afschermen of schouderduw te maken...

Fase met De Petter op het einde. Ik vind het zéér goed dat men dat eens gaat aanpakken. Op dit moment krijgen gewoon de aanvallers steeds fout tegen, terwijl ze minstens evenveel aan mekaars trui zitten te trekken. Zelfde met Boli in de 2e helft, maar Boli kreeg wel geel! Als verdediger wordt het je héél gemakkelijk gemaakt. Doe gewoon wat je wil, als er gefloten wordt is het toch in je voordeel. In dat opzicht kan ik de arbiter dus wel volgen, maar dan moet je dat wel héél de match consequent doen, en niet 1 keer en alle andere keren gewoon mee heulen met de al de rest van de arbiters.

Wat De Petter in het algemeen betreft... Pakt véél maar dan ook véél te veel kaarten. Nu al zijn tweede schorsingsdag, en op welke manier dan nog. Als ervaren speler u op 3 min. tijd zo'n rode kaart laten aansmeren, man man man. Dan moet je geen ervaring hebben, dan kun je even goed met jong mannen spelen. Annys was wel goed bezig op het laatste, na het aansmeren van de rode kaart aan De Petter, probeerde hij nog even het zelfde te doen met Boli toen hij liet vallen voor een vermeende elleboog. Zoiets mag ook bestraft worden met geel, me dunkt.
Zowel die elleboogstoot van Westel als die komedie van Annys mogen door de review commissie bestraft worden vind ik ... en De Petter mogen ze gesr
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door omeloe »

smol schreef:en De Petter mogen ze gesr
Dit kan vanalles zijn , ik opteer om hem uit te schakelen . :fuckyou: :cool:
Plaats reactie