Speeldag 10: STVV - Westerlo

Alles over de wedstrijden van STVV
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door smol »

omeloe schreef:
smol schreef:en De Petter mogen ze gesr
Dit kan vanalles zijn , ik opteer om hem uit te schakelen . :fuckyou: :cool:
mogen ze gerust enkele weken extra schorsen :) ... mijn excuses dacht dat het aangepast was omeloe haha
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door STVV-fan »

smol schreef:
omeloe schreef:
smol schreef:en De Petter mogen ze gesr
Dit kan vanalles zijn , ik opteer om hem uit te schakelen . :fuckyou: :cool:
mogen ze gerust enkele weken extra schorsen :) ... mijn excuses dacht dat het aangepast was omeloe haha
Waarom?
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
smol schreef:
omeloe schreef:
smol schreef:en De Petter mogen ze gesr
Dit kan vanalles zijn , ik opteer om hem uit te schakelen . :fuckyou: :cool:
mogen ze gerust enkele weken extra schorsen :) ... mijn excuses dacht dat het aangepast was omeloe haha
Waarom?
Omdat hij niks bijbrengt?
Omdat hij teveel (onnodige) kaarten pakt?
Trouwens, spelers die geen probleem hebben bij het niveau/tempo, pakken niet constant kaarten omdat ze telaat bij de bal zijn.. die moeten nie elk truike van hun tegenstander kapotscheuren omdat ze te snel wegdraaien..

Nog een reden nodig?
Of lag het weer aan den arbiter dat ge nie kon winnen?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door wva »

Slechtste Westerlo dat ik ooit op Stayen heb zien acteren...
Dat we daar niet konden van winnen (en ei zo na zelfs nog hadden kunnen verliezen)...
is alleszeggend over ons eigen niveau.....
(Nog maar eens) een jaartje degradatievoetbal is ons deel....
Met dat verschil dat we vorig jaar door onze goede start van in 't begin een riante voorsprong hadden, die gaandeweg wel slonk als sneeuw voor de zon, om ons uiteindelijk 5 minuten voor affluiten van het seizoen te redden.....
Niets van dit alles dit seizoen, alle degradatiekandidaten halen hier en daar wat punten en staan op een kluitje tesamen.....
Dat ze "volk" en "vuur" maar vervangen door "met de billen samen op de tribune".....Bibbergeld zouden we moeten krijgen in plaats van hiervoor te moeten betalen......
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Brusselmans »

wva schreef:Bibbergeld zouden we moeten krijgen in plaats van hiervoor te moeten betalen......
Had jij iets anders gedacht misschien ?
Indien wel, zou je nog het dubbele moeten betalen, want dat noem ik niet meer normaal !!!
Dat jij hiervoor wil betalen, ligt enkel en alleen aan u !
Daar moet je niemand anders de schuld geven !
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door metser »

Niet echt on topic. Heb juist naar de samenvatting gezien van Anderlecht lokerenen. Schandalig wat voor penalty er niet wordt gefloten door de " onpartijdige " Dierck. Was dat niet de scheids verleden jaar bij stvv Anderlecht die na 50 seconden de bal op de stip legde in het voordeel van Anderlecht ? Is er toch meer aan de hand dan wij al lang vermoeden ? !!!!
En onze champetter, idd een paar matchen schorsen, brengt echt niks bij en benadeeld door al die fouten ook de ploeg . Is een speler voor provinciale reeksen. Zo zijn er 20 in een dozijn.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door smol »

BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
smol schreef:
omeloe schreef:
smol schreef:en De Petter mogen ze gesr
Dit kan vanalles zijn , ik opteer om hem uit te schakelen . :fuckyou: :cool:
mogen ze gerust enkele weken extra schorsen :) ... mijn excuses dacht dat het aangepast was omeloe haha
Waarom?
Omdat hij niks bijbrengt?
Omdat hij teveel (onnodige) kaarten pakt?
Trouwens, spelers die geen probleem hebben bij het niveau/tempo, pakken niet constant kaarten omdat ze telaat bij de bal zijn.. die moeten nie elk truike van hun tegenstander kapotscheuren omdat ze te snel wegdraaien..

Nog een reden nodig?
Of lag het weer aan den arbiter dat ge nie kon winnen?
Boem Boem, ik had het niet beter kunnen verwoorden :) zoals De Petter lopen er in provinciale 100 rond.
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
smol schreef:
omeloe schreef:
smol schreef:en De Petter mogen ze gesr
Dit kan vanalles zijn , ik opteer om hem uit te schakelen . :fuckyou: :cool:
mogen ze gerust enkele weken extra schorsen :) ... mijn excuses dacht dat het aangepast was omeloe haha
Waarom?
Omdat hij niks bijbrengt?
Omdat hij teveel (onnodige) kaarten pakt?
Trouwens, spelers die geen probleem hebben bij het niveau/tempo, pakken niet constant kaarten omdat ze telaat bij de bal zijn.. die moeten nie elk truike van hun tegenstander kapotscheuren omdat ze te snel wegdraaien..

Nog een reden nodig?
Of lag het weer aan den arbiter dat ge nie kon winnen?
Moet je hem daarvoor weken schorsen? Nee toch?

1) Penalty niet gefloten tegen ons
2) Voor zijn goal, moest Gavoula al van de plein voor elleboog aan De petter.

Wie zegt dat De petter te laat is bij de bal?
Niet te laat bij de bal.
Gele kaarten zijn "professioneel" gepakt en sommige gewoon onnozel, omdat je weet dat spelers hun laten vallen.
Volgens die redenering zou iedereen die te laat bij de bal is en de man mee heeft, moeite met het tempo moeten hebben.

Een groot deel van de spelers in België dus.
Maar bon.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Halenaar »

BoemBoem schreef:
STVV-fan schreef:
smol schreef:
omeloe schreef:
smol schreef:en De Petter mogen ze gesr
Dit kan vanalles zijn , ik opteer om hem uit te schakelen . :fuckyou: :cool:
mogen ze gerust enkele weken extra schorsen :) ... mijn excuses dacht dat het aangepast was omeloe haha
Waarom?
Omdat hij niks bijbrengt?
Omdat hij teveel (onnodige) kaarten pakt?
Trouwens, spelers die geen probleem hebben bij het niveau/tempo, pakken niet constant kaarten omdat ze telaat bij de bal zijn.. die moeten nie elk truike van hun tegenstander kapotscheuren omdat ze te snel wegdraaien..

Nog een reden nodig?
Of lag het weer aan den arbiter dat ge nie kon winnen?
Ik zei al dagen voor zijn transfer dat De Petter een middelmatige speler is, maar toen werd ik door sommige nog neergesabeld omdat het naar STVV maatstaven een toptransfer was :lol:

Maar ik ben het trouwens niet eens bij u, want hij draagt wel bij aan het middenveld. Geslepenheid, tactisch inzicht, organisatorisch vermogen, duelkracht en leiderschap. Hij heeft echt wel zijn waarde binnen dit team, en ik zie niet meteen een vervanger (buiten Valdivia, maar die kan ik nog niet inschatten) voor hem in de kern. Hij is zeker niet de beste middenvelder in onze competitie, allesbehalve, maar hij is ook niet de brol wat sommigen er van maken.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Halenaar »

Op de belangrijkste wedstrijd tot nu toe van het seizoen uw slechtste wedstrijd van het seizoen spelen. Daarvoor kan je alleen bij STVV terecht :geelblauw:

Sterkhouders (Peeters, Boli, Bezus) die hun off day hadden, gecombineerd met wat prutsers achteraan. Toch wel schrijnend hoe slecht die Dussaut kan verdedigen. Je hebt 3 linksbacks, maar geen ene die het niveau echt aan kan. Ook dat zie je alleen maar bij STVV :clap:
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door bert1924 »

Wanneer er elleboogstoten uitgedeeld worden aan STVV spelers is dit NIET strafbaar(Koulibaly en speler van Westerlo)
Onverwacht tegen een keeper aanlopen door een STVV speler: twee speeldagen!!!!!
Bevestigd op extra time : geen penalty' bij fout van de petter.
Wanneer houdt die komedie van de maffiacom. Éindelijk eens op
Dat komediestukje va Annys mocht anders ook eens naar die com.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Halenaar »

bert1924 schreef: Onverwacht tegen een keeper aanlopen door een STVV speler: twee speeldagen!!!!!
.
Ja jongens toch, wat je hier toch elke week weer leest :grappig:
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door toyotacorolla »

Te weinig kwaliteit over gans de lijn.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Jacques »

Bert heeft wel een punt wat betreft de andere ellebogen. Als je sommigen hier moet geloven zouden ze Kotysch 5 weken moeten schorsen, idem voor De Petter, maar over Coulibaly (vrijgesproken in beroep) en die van Westerlo reppen ze met geen woord. Dat is te belachelijk voor woorden. Die zelfkastijding mag wel eens stoppen.

Zonder onze rotslechte 2de helft daarmee te willen goedpraten, was onze offday trouwens ook voor een stuk de verdienste van Westerlo. De tegenstander het voetballen beletten, is iets dat Jacky goed kan en waarvoor je geen bijzonder getalenteerde ploeg moet hebben.
Overdrijven is een kunst
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Speeldag 10: STVV - Westerlo

Bericht door Alain »

Los van het feit dat De Petter belachelijk veel kaarten pakt, stoort mij vooral de manier waarop hij corners verdedigt... Enkel oog voor de man, daar aan gaan hangen, geen idee waar de bal is... In Gent hangt hij zo ook aan Perbet, die toch kan binnenkoppen (en anders gewoon penalty had moeten krijgen).
Plaats reactie