Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:Nog iemand die de indruk heeft dat sommigen in hun krampachtige drang naar positiviteit en allergie voor kritiek stilaan de realiteit uit het oog verliezen?

Ik bedoel, uitspraken als dat het voetbal nu beter zou zijn als onder Mathijssen (productiefste aanval van Europa op een bepaald moment, bekerfinale) of onder Brepoels (PO1 als promovendus, ei zo na Europees) of dat ze liever degraderen met mooi voetbal dan erin te blijven met lelijk voetbal, zijn toch echt niet meer normaal? Dat begint stilaan zorgwekkend te worden.
Sommige mensen vergeten snel..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door STVV-fan »

Aan de andere kant worden zij, die niet zo negatief zijn als jullie, hier ook direct afgeschoten, dus dat houdt elkaar wat in evenwicht.

Ik hou van controversiële uitspraken, maar die reactie op Brusselmans is toch niet zo onnozel?

Hij haalt Roland er zelf toch altijd bij?

Ik ben niet zo naïef als jullie willen geloven.
Ik was ook boos na de match op Heist, ik was ook boos bij de verkoop van Junior, Dompé en Schoofs, maar zij die hier beweren "realist" te zijn, zijn diegenen die bij het begin van elk seizoen en bij het begin van elke transferperiode alles en iedereen tot onder de grond zitten af te breken.

Je moet je trainer nu niet buitengooien, je moet gewoon verder bouwen op wat je nu hebt, anders zou je nu alweer vanaf nul beginnen?
DAT zou pas onnozel zijn.

En nogmaals, het ontbreekt ons enkel aan geluk dat die goals niet binnen vallen.

Maar hai, zolang we nog wat met de reacties kunnen lachen is het goed, ik haal alvast de popcorn erbij :cool:

PS: Matthijsen is lichtelijk voor mijn tijd.
Onder Brepoels dat ene seizoen was ook maar 1 keer. Voor dat seizoen (in eerste klasse) was het prut, na dat seizoen (in eerste klasse) ging het ook alleen maar bergaf.
Om die seizoenen nu aan te halen is lichtelijk hypocriet vind ik.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:Aan de andere kant worden zij, die niet zo negatief zijn als jullie, hier ook direct afgeschoten, dus dat houdt elkaar wat in evenwicht.

Ik hou van controversiële uitspraken, maar die reactie op Brusselmans is toch niet zo onnozel?

Hij haalt Roland er zelf toch altijd bij?

Ik ben niet zo naïef als jullie willen geloven.
Ik was ook boos na de match op Heist, ik was ook boos bij de verkoop van Junior, Dompé en Schoofs, maar zij die hier beweren "realist" te zijn, zijn diegenen die bij het begin van elk seizoen en bij het begin van elke transferperiode alles en iedereen tot onder de grond zitten af te breken.

Je moet je trainer nu niet buitengooien, je moet gewoon verder bouwen op wat je nu hebt, anders zou je nu alweer vanaf nul beginnen?
DAT zou pas onnozel zijn.

En nogmaals, het ontbreekt ons enkel aan geluk dat die goals niet binnen vallen.

Maar hai, zolang we nog wat met de reacties kunnen lachen is het goed, ik haal alvast de popcorn erbij :cool:

PS: Matthijsen is lichtelijk voor mijn tijd.
Onder Brepoels dat ene seizoen was ook maar 1 keer. Voor dat seizoen (in eerste klasse) was het prut, na dat seizoen (in eerste klasse) ging het ook alleen maar bergaf.
Om die seizoenen nu aan te halen is lichtelijk hypocriet vind ik.
Ma, ge kunt toch op geen enkele manier zeggen dat er een goeie transferperoide geweest is?!
Komaan jong, doet toch uw ogen open.
Ge moet kretsen om aan genoeg Belgen te raken.
Uw bankspelers zou bij geen enkele andere ploeg op de bank mogen zitten..

Leko moet het doen bij wat hij heeft.
Hem buitengooien heeft volgens mij geen zin.
Hij laat de ploeg spelen op een manier dat de meeste mensen op Staaien wel kunnen smaken.

Geluk krijg je niet, dat dwing je af.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Bartman »

STVV-fan schreef:
Bartman schreef:Het lijkt wel of de ganse Belgische media heeft afgesproken zich lovend uit te laten over het voetbal dat STVV brengt. Echt opvallend toch.
Het lijkt alsof je daar iets achter zoekt?
Kan dat ook gewoon niet eens waar zijn?
Het is niet het voetbal van op het begin van vorig seizoen, maar iedereen weet dat we met deze groep "goed" voetbal brengen.
Ik zoek er niks achter, ik stel alleen vast dat we momenteel op de laatste plaats staan en dat de kans groot is dat we daar zaterdagavond helemaal alleen staan.

Gelukkig moeten we niet ongerust zijn, volgens de kenners komt dit STVV niet in de problemen.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Vouch »

Goed voetbal is een luxe, punten zijn dat niet. Dat "goede voetbal" moet misschien maar eens over boord gesmeten worden, en eerst eens beginnen met de 0 te houden.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Brusselmans »

Vouch schreef:Goed voetbal is een luxe, punten zijn dat niet.
Dacht eerder andersom, maar da zal aan mij liggen ...
Als ge wint, en zogezegd slecht gespeeld hebt, zal toch iedereen zeggen dat het wel OK was, want we zijn Barcelona toch niet, vergelijk de budgetten eens, ga ergens anders als ge champagnevoetbal wil zien, om maar wat cliché's erbij te halen ...
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 25 okt 2016, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door enrique »

Bartman schreef: Gelukkig moeten we niet ongerust zijn, volgens de kenners komt dit STVV niet in de problemen.
Aan alle optimisten hier, en dat zijn er nogal wat
Ik zou daar nie zo zeker van zijn, als ik u was ...
Kwestie van einde maart niet aan de antidepressiva te moeten ...
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef:
Bartman schreef: Gelukkig moeten we niet ongerust zijn, volgens de kenners komt dit STVV niet in de problemen.
Aan alle optimisten hier, en dat zijn er nogal wat
Ik zou daar nie zo zeker van zijn, als ik u was ...
Kwestie van einde maart niet aan de antidepressiva te moeten ...
Hoop vooral dat het een sarcastische post was eigenlijk..
Anders mag die gerust ook in de befaamde top 10..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Bartman »

enrique schreef:
Bartman schreef: Gelukkig moeten we niet ongerust zijn, volgens de kenners komt dit STVV niet in de problemen.
Aan alle optimisten hier, en dat zijn er nogal wat
Ik zou daar nie zo zeker van zijn, als ik u was ...
Kwestie van einde maart niet aan de antidepressiva te moeten ...
En dan krijg je uitspraken zoals vandaag ... volgens Leko zijn we nog top 8 waard ook.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Vouch »

Brusselmans schreef:
Vouch schreef:Goed voetbal is een luxe, punten zijn dat niet.
Dacht eerder andersom, maar da zal aan mij liggen ...
Als ge wint, en zogezegd slecht gespeeld hebt, zal toch iedereen zeggen dat het wel OK was, want we zijn Barcelona toch niet, vergelijk de budgetten eens, ga ergens anders als ge champagnevoetbal wil zien, om maar wat cliché's erbij te halen ...
Kan ik niet goed volgen, maar dat zal dan weer aan mij liggen. Ik denk echter dat we beiden hetzelfde zeggen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Brusselmans »

Volgens mij zijn punten een luxe ...
Hoe die er komen maakt niet zoveel uit !
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Jack »

Brusselmans schreef:Volgens mij zijn punten een luxe ...
Hoe die er komen maakt niet zoveel uit !
Eigenlijk zeggen jullie hetzelfde hoor.
Hij wil ook zeggen dat punten hebben de noodzaak is, goed voetbal is bijkomstige luxe.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Vouch »

Brusselmans schreef:Volgens mij zijn punten een luxe ...
Hoe die er komen maakt niet zoveel uit !
Is het waar? Voor mij zijn punten broodnodig, goed voetbal luxe.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Jack »

De ene ziet hier luxe in de zin van iets extra dat niet echt nodig is.
De andere gebruikt hier luxe in de zin van dat het pas luxe is een deftig aantal punten te hebben.

Iedereen bedoelt hier hetzelfde. Allemaal leuk en wel dat mooie voetbal, maar punten primeren nu toch wel effe. Tussen de regels lezen hé mannen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Brusselmans »

Jack schreef:De ene ziet hier luxe in de zin van iets extra dat niet echt nodig is.
De andere gebruikt hier luxe in de zin van dat het pas luxe is een deftig aantal punten te hebben.

Iedereen bedoelt hier hetzelfde. Allemaal leuk en wel dat mooie voetbal, maar punten primeren nu toch wel effe. Tussen de regels lezen hé mannen.
Na ZW zie ik tussen de regels dat het geen één van de twee was !
Plaats reactie