Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Willy Roelands schreef: Het ontbreekt ons alleen aan een beetje geluk.
Waarom valt zo'n floddergoal als die van Genk ons niet eens te beurt.
Geluk moet je ook afdwingen. Iedere week pech kan niet, dan is het eerder onkunde.
En een floddergoal hebben we op de eerste speeldag al gescoord door geblunder van Verhulst bij Lokeren toen. 1-0 voor STVV en daarna enkel thuis tegen Waasland-Beveren kunnen winnen. Topclubs AA Gent, Genk en Anderlecht wel een beetje pijn gedaan, maar niet kunnen stunten. Stunten heeft de concurrentie wel al gedaan.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Johan »

Goed spelen of niet ,ge haalt 9 op30 ,een geweldige dikke buis,en Mijnheer Leko heeft nog geen een match met dezelfde ploeg gespeeld en hij weet het nog altijd niet.Goed spelen maar geen punten , dat is de harde waarheid en op die manier gaat ge gewoon af.Die opstelling iedere week van Leko ??? eerste helft goed tweede helft niets, of omgekeerd het is altijd iets.En Leko maar brabbelen en lullen. Een paar echte killers gevraagd en een stielman als trainer.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Jacques schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: Blijkbaar is het nooit goed !! de punten blijven inderdaad achterwege ,maar het voetbal dat ik vandaag zie op stayen heb ik nog nooit gezien hier !
:shock:

Gij komt pas zien sinds nieuwjaar ofzo?
Verzorgd voetbal ja, bij momenten, beste ooit, bijlange niet!
4de plaats onder Mathijssen met Kalisa, Boffin, Vrancken, Delorge, Désiré
4de plaats onder Brepoels met Mignolet, Odoi, Cantaluppi, Chimedza, Sidibe
Start vorig jaar onder Ferrera met Schoofs, Angban, Edmilson, Dompé en Boli.
Wa was da dan? Niveau Barcelona ofzo?

Wa ge hier soms leest. Ge staat laatste na 1/3de competitie, ma als ik sommigen hier moet geloven houdt enkel de nodige pech ons van een PO1 plaats. :o

ik kom al 34 jaar kijken beste vriend! en het is niet omdat je toen eens een vierde plaats haalde dat dit met beter voetbal was.
Er zijn wel tijden geweest dat je voor het maken van een doelpunt een halve ploeg kon aanspreken ,als dat de dag vandaag zo was....
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door STVV-fan »

Geluk dwing je niet af. Kansen dwing je af.
Je moet geluk hebben om de kansen die je zelf creëert kunnen af te maken.
Heeft niet echt iets met onkunde te maken, buiten misschien de kans van Bezus op Oostende, meer moeite om hem over de goal te plaatsen dan iets anders.

@ Johan: Dat is natuurlijk als je gewoon naar het scorebord en klassement kijkt, uw goed recht. Maar nogmaals, uwe trainer nu buitenstampen heeft geen enkel nut. De spelers zijn eerst gewend aan Leko en dan placeer je daar ne andere voor?
Leko voerde soms gedwongen wissels door: rode kaart, blessure enzo.
Maar voor de rest waren het gewoon keuzes op basis van voorafgaande prestaties. Je moet een speler ook niet gaan belonen omdat hij de week ervoor minder gepresteerd dan iemand anders he. Automatismen zijn er, ik zie zo niet direct iemand die niet met iemand anders kan samenspelen.
Wat ik nu wel zou doen is de ploeg van tegen Genk houden zoals hij was en zo tegen Zulte spelen thuis.

@Kenniksvanvoetbal: Dat is waar. Typevoorbeeld vind ik hier Athletico Madrid (nog wel van een totaal ander niveau natuurlijk, maar kom).
Die winnen ook hun matchen, maar het zal niet zijn van het meest prachtige voetbal te brengen.... .
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Brusselmans »

kenniksvanvoetbal schreef:
Jacques schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: Blijkbaar is het nooit goed !! de punten blijven inderdaad achterwege ,maar het voetbal dat ik vandaag zie op stayen heb ik nog nooit gezien hier !
:shock:

Gij komt pas zien sinds nieuwjaar ofzo?
Verzorgd voetbal ja, bij momenten, beste ooit, bijlange niet!
4de plaats onder Mathijssen met Kalisa, Boffin, Vrancken, Delorge, Désiré
4de plaats onder Brepoels met Mignolet, Odoi, Cantaluppi, Chimedza, Sidibe
Start vorig jaar onder Ferrera met Schoofs, Angban, Edmilson, Dompé en Boli.
Wa was da dan? Niveau Barcelona ofzo?

Wa ge hier soms leest. Ge staat laatste na 1/3de competitie, ma als ik sommigen hier moet geloven houdt enkel de nodige pech ons van een PO1 plaats. :o

ik kom al 34 jaar kijken beste vriend! en het is niet omdat je toen eens een vierde plaats haalde dat dit met beter voetbal was.
Er zijn wel tijden geweest dat je voor het maken van een doelpunt een halve ploeg kon aanspreken ,als dat de dag vandaag zo was
....
Geweldig dit forum !!!
En ze menen het nog ook !!!
:lol: :lol: :lol:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Vouch »

Louis XIV schreef:
Vouch schreef:Het is hier al geschreven, maar het is een waarheid als een koe: je bent zo goed als je bank. Als je elke keer kwaliteit moet inboeten als je wisselt, kan je niet winnen. Als onze Duits opkomt, speelt je met 10, hij valt serieus door de mand.
Wat is er toch gebeurd met Koubemba? Bezus, die moet toch altijd op de bank zitten? Ik ben akkoord dat hij de laatste weken een serieuze terugval heeft. Maar wij kunnen ons toch niet permiteren om zo'n speler thuis te laten, als je dan ook nog eens Tchenkoua thuis laat heb je nog 0,0 creativiteit op de bank zitten.

Leko lijkt me nog 3 weken te hebben om zijn vel te redden, na Eupen is er de interlandstop, ideaal voor een trainerswissel en zoals Waasland nu speelt zou Vreven tegen dan wel eens vrij kunnen zijn.
Leko doet het m.i. verre van slecht met het materiaal dat hij ter zijn beschikking heeft ...mentaliteit zit goed , haalt veel uit een groep met relatief beperkte kwaliteit ...enigste opmerking zijn idd de bizarre wissels en al dan niet hun timing
Wat Vreven betreft , meester motivator maar de mayonaise bij SKB pakt niet meer...zie eerlijk gezegd niet wat hij hier zou kunnen komen doen en schat Leko met zijn surplus aan ervaring als speler toch hoger vs Vreven...om dan nog maar te zwijgen over die laatste zijn houding tov STVV de laatste jaren
Ik vind ook dat Leko het niet slecht doet, een trainerswissel heeft ook weinig nut denk ik. Alhoewel, als je ziet hoe Matthijssen Westerlo aan de gang gekregen heeft, daar waar het een vogel voor de kat leek onder Peeters....

Waar ik op doelde, Roland is hier de baas en hij aarzelt niet echt om een trainer te bedanken voor bewezen diensten. Denk maar aan de periode 2004-2010 of de trainerscarrousel bij Charlton... Zeker omdat hij een Luzon op de loonlijst heeft staan, Fraye, die hem genegen is, terug vrij is en het verhaal Vreven idd op zijn einde loopt bij Waasland. Allemaal jonge trainers (dat is wat Roland moet hebben) en mannen waar hij het voor heeft. Keuze genoeg, met andere woorden :) .

Daarom, ik denk dat Leko voor cruciale weken staat. Zeker met een match tegen Eupen net voor een interlandstop...
Laatst gewijzigd door Vouch op 24 okt 2016, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
Jacques schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: Blijkbaar is het nooit goed !! de punten blijven inderdaad achterwege ,maar het voetbal dat ik vandaag zie op stayen heb ik nog nooit gezien hier !
:shock:

Gij komt pas zien sinds nieuwjaar ofzo?
Verzorgd voetbal ja, bij momenten, beste ooit, bijlange niet!
4de plaats onder Mathijssen met Kalisa, Boffin, Vrancken, Delorge, Désiré
4de plaats onder Brepoels met Mignolet, Odoi, Cantaluppi, Chimedza, Sidibe
Start vorig jaar onder Ferrera met Schoofs, Angban, Edmilson, Dompé en Boli.
Wa was da dan? Niveau Barcelona ofzo?

Wa ge hier soms leest. Ge staat laatste na 1/3de competitie, ma als ik sommigen hier moet geloven houdt enkel de nodige pech ons van een PO1 plaats. :o

ik kom al 34 jaar kijken beste vriend! en het is niet omdat je toen eens een vierde plaats haalde dat dit met beter voetbal was.
Er zijn wel tijden geweest dat je voor het maken van een doelpunt een halve ploeg kon aanspreken ,als dat de dag vandaag zo was
....
Geweldig dit forum !!!
En ze menen het nog ook !!!
:lol: :lol: :lol:
Oei? Heeft hij :Roland: niet minstens 1 keer afgebroken? foei foei :rood:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Bartman »

Het lijkt wel of de ganse Belgische media heeft afgesproken zich lovend uit te laten over het voetbal dat STVV brengt. Echt opvallend toch.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Brusselmans »

Case closed : het is niet tegen de topploegen dat ge de punten moet halen ... :mrgreen:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door STVV-fan »

Bartman schreef:Het lijkt wel of de ganse Belgische media heeft afgesproken zich lovend uit te laten over het voetbal dat STVV brengt. Echt opvallend toch.
Het lijkt alsof je daar iets achter zoekt?
Kan dat ook gewoon niet eens waar zijn?
Het is niet het voetbal van op het begin van vorig seizoen, maar iedereen weet dat we met deze groep "goed" voetbal brengen.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door enrique »

Niet vergeten jongens
Goed voetbal en geen punten = degraderen
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Louis XIV »

kenniksvanvoetbal schreef:
Alain schreef:Ik ben ook nog altijd positief tegenover Leko. Iets wat ik bij zijn komst trouwens helemaal niet was. Hij heeft mij dus gecharmeerd.
MAAR! Als de punten niet volgen wordt het met "we spelen toch wel goed voetbal" stilaan een karikatuur. Beetje zoals OHL inderdaad.
Ik verwacht ook een evaluatie na Eupen. Als we tegen dan niet zijn kunnen opschuiven in de ranglijst, vrees ik het ergste voor Leko.

P.S.: Ik hoop dat na gisteren De Petter geen vanzelfsprekendheid meer is in de basis.

Blijkbaar is het nooit goed !! de punten blijven inderdaad achterwege ,maar het voetbal dat ik vandaag zie op stayen heb ik nog nooit gezien hier ! :stvv: :stvv: :geelblauw: :geelblauw:
Op uitzondering van de wedstrijd tegen Westerlo was het prima. Een terechte dikke pluim voor Leko die met een bus vol nieuwelingen zulke ploeg
heeft neergepoot ,wetende dat de grootste hoop van de basisspelers pas van de partij was toen de rest reeds een aantal oefenpotten had gespeeld.
Een troost , als je tweemaal na mekaar kan winnen ziet alles er weer heeel anders uit. :stvv: :stvv:
Amaai gij durft toch nogal wat schrijven zenne ...ge hebt uw forum gebruikersnaam echt niet gestolen :grappig:
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Louis XIV »

STVV-fan schreef:
Brusselmans schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
Jacques schreef:
kenniksvanvoetbal schreef: Blijkbaar is het nooit goed !! de punten blijven inderdaad achterwege ,maar het voetbal dat ik vandaag zie op stayen heb ik nog nooit gezien hier !
:shock:

Gij komt pas zien sinds nieuwjaar ofzo?
Verzorgd voetbal ja, bij momenten, beste ooit, bijlange niet!
4de plaats onder Mathijssen met Kalisa, Boffin, Vrancken, Delorge, Désiré
4de plaats onder Brepoels met Mignolet, Odoi, Cantaluppi, Chimedza, Sidibe
Start vorig jaar onder Ferrera met Schoofs, Angban, Edmilson, Dompé en Boli.
Wa was da dan? Niveau Barcelona ofzo?

Wa ge hier soms leest. Ge staat laatste na 1/3de competitie, ma als ik sommigen hier moet geloven houdt enkel de nodige pech ons van een PO1 plaats. :o

ik kom al 34 jaar kijken beste vriend! en het is niet omdat je toen eens een vierde plaats haalde dat dit met beter voetbal was.
Er zijn wel tijden geweest dat je voor het maken van een doelpunt een halve ploeg kon aanspreken ,als dat de dag vandaag zo was
....
Geweldig dit forum !!!
En ze menen het nog ook !!!
:lol: :lol: :lol:
Oei? Heeft hij :Roland: niet minstens 1 keer afgebroken? foei foei :rood:
De belachelijkste opmerking van het jaar gaat naar ... :stvv: -fan
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door Jacques »

Nog iemand die de indruk heeft dat sommigen in hun krampachtige drang naar positiviteit en allergie voor kritiek stilaan de realiteit uit het oog verliezen?

Ik bedoel, uitspraken als dat het voetbal nu beter zou zijn als onder Mathijssen (productiefste aanval van Europa op een bepaald moment, bekerfinale) of onder Brepoels (PO1 als promovendus, ei zo na Europees) of dat ze liever degraderen met mooi voetbal dan erin te blijven met lelijk voetbal, zijn toch echt niet meer normaal? Dat begint stilaan zorgwekkend te worden.
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 11: Racing Genk - STVV

Bericht door BoemBoem »

Louis XIV schreef:
STVV-fan schreef:
Brusselmans schreef:
kenniksvanvoetbal schreef:
Jacques schreef: :shock:

Gij komt pas zien sinds nieuwjaar ofzo?
Verzorgd voetbal ja, bij momenten, beste ooit, bijlange niet!
4de plaats onder Mathijssen met Kalisa, Boffin, Vrancken, Delorge, Désiré
4de plaats onder Brepoels met Mignolet, Odoi, Cantaluppi, Chimedza, Sidibe
Start vorig jaar onder Ferrera met Schoofs, Angban, Edmilson, Dompé en Boli.
Wa was da dan? Niveau Barcelona ofzo?

Wa ge hier soms leest. Ge staat laatste na 1/3de competitie, ma als ik sommigen hier moet geloven houdt enkel de nodige pech ons van een PO1 plaats. :o

ik kom al 34 jaar kijken beste vriend! en het is niet omdat je toen eens een vierde plaats haalde dat dit met beter voetbal was.
Er zijn wel tijden geweest dat je voor het maken van een doelpunt een halve ploeg kon aanspreken ,als dat de dag vandaag zo was
....
Geweldig dit forum !!!
En ze menen het nog ook !!!
:lol: :lol: :lol:
Oei? Heeft hij :Roland: niet minstens 1 keer afgebroken? foei foei :rood:
De belachelijkste opmerking van het jaar gaat naar ... :stvv: -fan
Stvv-Fan is alomtegenwoordig in de top 10 van de belachelijkste uitspraken btw..

Langs de andere kant kan je het hem niet kwalijk nemen..
Het is mooi om te zien dat sommige mensen ondanks alles hun naīviteit niet kwijtraken.. :lol: :lol: :lol:


:grappig:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie