Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Alles over de wedstrijden van STVV
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Bericht door Johan »

gisteren in HBL ; Onze tweede Messi, Ceballos, als ge hoort wat die onnozelaar laat opschrijven.Met wie hij ooit trainde, met wie hij ooit bevriend was, als ge dat kieken aanhoort denk ge wat een aankoop. Niets is minder waar, te slecht om bij ons in tweede een basis plaats te versieren.Mag voor mijn part samen met de onzichtbare en overroepen Depetter onmiddellijk opkrassen.Pros speelde in mijn ogen een moeilijke match, maar wordt niet echt goed aangespeeld en heeft de hele match gelopen en gewerkt, zowel aanvallend maar ook verdedigend.Is natuurlijk allesbehalve een superspits,als ge daar dan het gepruts zie van Tchekoua, Depetter en later ook Bezus , dat is pijnlijk aan de ogen.
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Bericht door enrique »

Ne scorende spits
Als ge die nie vindt, is het 15e of 16e
Op Boli niet rekenen
Die man heeft seizoen nodig om terug op niveau te komen
Koken kost geld
Aan hen de keuze
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef: en stop met die onzin, Ivo. Trek maar zeker 1500 man af van die 7000. :roll:
Ik vrees dat je hier de man achter de piano viseert, die verplicht de valse noten, gecomponeerd door de fantasten van het leugenpaleis, moet afspelen ...
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Bericht door Dreke »

Brusselmans schreef: Ik vrees dat je hier de man achter de piano viseert, die verplicht de valse noten, gecomponeerd door de fantasten van het leugenpaleis, moet afspelen ...
Als ik pianist was en ze verplichtten mij om zoiets te spelen, dan wist ik snel wat gedaan...
A loyal football fan only supports the shirt...
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Bericht door Geel-Blauw »

Proficiat aan de Charleroi supporters om terug sfeer op Stayen te brengen, iets waar Stan niet in slaagt :end:
Spijtig van het geklungel achteraan, met de 1-2 als hoogtepunt... Gelukkig hebben we Peeters, die met zijn assists en goals onze meester is, heb al bang voor moest hij geblesseerd of geschorst geraken dan zullen we er al helemaal niks meer van bakken.
En De Petter, pff verliest telkens de bal. Gerkens erin en Peeters als kapitein, misschien niet een type kapitein naast het veld maar op het veld zeker dat laat hij wel zien met zijn prestaties.
En beste mensen, het bestuur zal Leko niet ontslaan. Ze hebben COL bijna een jaar aan zijn lot overgelaten en toen was het nog véél slechter.
Nie zievere, speile!
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Bericht door Bartman »

Johan schreef:gisteren in HBL ; Onze tweede Messi, Ceballos, als ge hoort wat die onnozelaar laat opschrijven.Met wie hij ooit trainde, met wie hij ooit bevriend was, als ge dat kieken aanhoort denk ge wat een aankoop. Niets is minder waar, te slecht om bij ons in tweede een basis plaats te versieren.Mag voor mijn part samen met de onzichtbare en overroepen Depetter onmiddellijk opkrassen.Pros speelde in mijn ogen een moeilijke match, maar wordt niet echt goed aangespeeld en heeft de hele match gelopen en gewerkt, zowel aanvallend maar ook verdedigend.Is natuurlijk allesbehalve een superspits,als ge daar dan het gepruts zie van Tchekoua, Depetter en later ook Bezus , dat is pijnlijk aan de ogen.
Ceballos, ook al liet hij zich kinderlijk aftroeven bij de 1-2, is sinds enkele weken één van de beteren op het veld. Toen Leko onbegrijpelijk eerst Ceballos en vervolgens Tchenkoua telkens door een centrale middenvelder verving, was het op aanvallend vlak helemaal afgelopen met STVV.

Over de basisploeg hoor je me, op de onbegrijpelijke keuze voor De Petter na, nog niet te veel klagen. Maar dat Leko er letterlijk bij elke wissel in slaagt om de ploeg te verzwakken vind ik toch ongezien.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Bericht door Brusselmans »

Dreke schreef:
Brusselmans schreef: Ik vrees dat je hier de man achter de piano viseert, die verplicht de valse noten, gecomponeerd door de fantasten van het leugenpaleis, moet afspelen ...
Als ik pianist was en ze verplichtten mij om zoiets te spelen, dan wist ik snel wat gedaan...
Da's een andere kwestie ...
Dat hangt van persoon tot persoon af :)
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Oscar schreef:Het was weer een typisch avondje Staaien,juist niet.
Waarom geeft Bagayoko de bal niet aan de volledig vrijstaande Peeters bij een 0 - 0.
Trapt de bal in een onmogelijke positie naar(naast)doel.Juist voor de rust mist Pros een
opgelegde kans,wat een gesukkel om de bal te controleren,lachwekkend.Over de tegendoelpunten
kunnen we kort zijn"wat een geklungel op vierde provinciaal niveau".
Wat zou dit STVV zonder Stef Peeters zijn,goede transfer.
Het moment van de avond was toch het toeschouwersaantal,meer dan 7000.
Hoe kun je als bestuur u zo belachelijk maken.
Gisteren nog vernomen dat op de ladysnight de daar aanwezige vrouwen een aandenken (geschenken)
gekregen hebben.De vrouwen die iedere match betalend komen door weer en wind zijn mooi bedacht.
Goed bezig zou ik zo zeggen!!
als je al Belgacom klant bent krijg je niets, alleen als je wil klant worden :headbang: :headbang:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Brusselmans schreef:
Oscar schreef: Het moment van de avond was toch het toeschouwersaantal,meer dan 7000.
En hoeveel waren het er volgens de politie ?
:lol:
die waren Bengaals vuurwerk aan het opsporen :mrgreen: :toppie:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Bericht door metser »

Ga akkoord met Johan, onze pros is geen topspits, maar zeker en vast een ploegspeler, wat niet van alle spelers kan gezegd worden. Bij de doelpunten mag je niet alleen op cuevas schieten, waar is de rugdekking, waar is het positiespel van een depetter bij het eerste en pulido bij het tweede? Heb juist de match van Mechelen gezien, was niet beter dan die van ons, en de genenomeerde spitsen van Gent en Mechelen waren niet beter dan pros. Trouwens iemand de misser gezien van Kuyt van Feyenoord ? Dat was tien keer erger dan die van pros. Hopelijk een volgende keer ook eens wat mazzel .
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Bericht door darion »

Voila, Beveren klopt Anderlecht.
Daar sta je dan, officieel voorlaatste...
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Bericht door metser »

Idd, Waasland wint verdiend van de dikke nekken van Brussel, wel niet goed voor ons klassement. Die superspits van polen ook niet gezien buiten enkele gemene fouten. Als Anderlecht niet snel zorgt voor een vallabele doelman gaat het geen play off 1 spelen. Wat een patattenzak is dat, en dat weer juist tegen een rechtstreekse concurrent . Al een geluk dat moeskroen ook verliest.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Bericht door Brusselmans »

darion schreef:Voila, Beveren klopt Anderlecht.
Daar sta je dan, officieel voorlaatste...
1 punt bonus ...
Het ideale scenario voor de zonnekoning, lees goedkoopste !!!
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Bericht door enrique »

Ik denk dat Ollie niet de enige is die gokt bij And
Zouden die van Eupen volgende week ook geen gokje willen wagen op een verlies van hun ploegske?
Als het bv 1,5 2,25 3,0 staat?
:D :D
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 12 & 13: STVV - Zulte Waregem en STVV-Charleroi

Bericht door omeloe »

darion schreef:Voila, Beveren klopt Anderlecht.
Daar sta je dan, officieel voorlaatste...
En bij STVV en ook hier op dit forum zijn er tevreden als we in beeld geweest zijn . Gent werd hier een tijdje geleden ook de hemel in geprezen maar zij spelen momenteel zeer matig .
Plaats reactie