Praatavond STVV 10/11

Alles over de wedstrijden van STVV
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Vouch »

Omdat ze blijkbaar gezegd hebben dat de prijsstijging van de abo's de eerste was in 6 jaar heb ik even de moeite gedaan om de prijsevolutie van een abo op een bepaalde plaats in het stadion eens te bekijken:

Ik ben een plaatsje genomen in rij 7, vak F, Oost-Tribune. Ik moest iets nemen...:

Stoeltje op rij 7, Vak F
2016-2017 360 euro
2015-2016 325 euro
2014-2015 230 euro
2013-2014 230 euro
2012-2013 260 euro
2011-2012 -
2010-2011 300 euro

Die van 2011-2012 vind ik nergens meer terug op internet...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Jack »

'11-'12 was Vak C rij 13 aan 300 euro. Denk hetzelfde voor jou.

Het jaar dat we per ongeluk eens PO1 haalden hebben ze dan nog 90 euro extra uit mijn zakken geslagen ipv dat als compensatie te geven voor al de miserie de jaren ervoor. :)
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Vouch »

Jack schreef:'11-'12 was Vak C rij 13 aan 300 euro. Denk hetzelfde voor jou.

Het jaar dat we per ongeluk eens PO1 haalden hebben ze dan nog 90 euro extra uit mijn zakken geslagen ipv dat als compensatie te geven voor al de miserie de jaren ervoor. :)
Ik zit daar niet ze, ik verander al eens van plaats in het stadion dus ik kon mijn plaats niet nemen om een prijsevolutie te construeren, heb dan maar lukraak een plaats gekozen :) .
Ik ben eens gaan snuffelen in de abocampagnes van de laatste jaren, die kun je gemakkelijk op het internet vinden, behalve dan die van 2011-2012.
VaNeSsA
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Sint-Truiden

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door VaNeSsA »

pat@ schreef:Gisteren mijn oor ook eens te luisteren gaan leggen. Wat mij wel opviel was hoe beteuterd Delorge langs Bormans en De Petter en Peeters langs Leko zaten. Hopelijk hebben ze de negatieve toon die door de meesten gelegd werd begrepen. Naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer 'oor in en oor uit'. Volgend jaar nog een paar duizend abo's minder als ze er geen werk gaan van maken.
De Petter en Peeters zaten toch niet langs Leko?
Vond eigenlijk ook niet dat Delorge er beteuterd zat.
Wat ik wel niet zo goed begrijp: Bormans en Höfte vielen uit de lucht toen ze hoorden dat kids ook moesten betalen... Zij dachten dat kids t.e.m 12 jaar niet moesten betalen. Het kan toch niet zijn dat je de tarieven niet kent van tickets/abo's! Nu, hopelijk gaan ze deze prijzen ook effectief bekijken.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Mikman »

In ( onder andere ) vak C betaal je nu 265 Euro voor abo's die in 2003 ( jaar van de opening tribune Oost ) nog 300 Euro kostten. Op 13 jaar tijd dus een daling van 10%. Toen was STVV de duurste van alle clubs, geen idee hoe het nu staat in vergelijking daarmee. Maar de ticketprijzen vind ik dan absoluut ook geen issue ( behalve dan dat van de -12 zoals hierboven aangegeven ) , vergelijk maar eens de evolutie van bijvoorbeeld Werchter op 13 jaar tijd. In 2003 nog 108€, nu 236€, dat is meer dan een verdubbeling.
Zou zelfs met plezier voor een dure plaats op West betalen als daar wat sportieve zekerheid tegenover stond. Tegen Westerlo gratis tickets gehad daar en toch echt wel top, nog beter dan bv. In Genk. Andere matchen is het poepsimpel om met een goedkoop ticket voor tribune C een duurdere plaats in te nemen.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Vouch »

Mikman schreef:In ( onder andere ) vak C betaal je nu 265 Euro voor abo's die in 2003 ( jaar van de opening tribune Oost ) nog 300 Euro kostten. Op 13 jaar tijd dus een daling van 10%. Toen was STVV de duurste van alle clubs, geen idee hoe het nu staat in vergelijking daarmee. Maar de ticketprijzen vind ik dan absoluut ook geen issue ( behalve dan dat van de -12 zoals hierboven aangegeven ) , vergelijk maar eens de evolutie van bijvoorbeeld Werchter op 13 jaar tijd. In 2003 nog 108€, nu 236€, dat is meer dan een verdubbeling.
Zou zelfs met plezier voor een dure plaats op West betalen als daar wat sportieve zekerheid tegenover stond. Tegen Westerlo gratis tickets gehad daar en toch echt wel top, nog beter dan bv. In Genk. Andere matchen is het poepsimpel om met een goedkoop ticket voor tribune C een duurdere plaats in te nemen.
An sich vind ik het ook geen issue. Ik wou het gewoon even mee geven. Ik begrijp gewoon niet waarom je na zo'n jaar als vorig jaar de prijzen verhoogd...
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Jokke »

Dreke schreef:
luc de kanarie schreef:als je zo anti stvv bent stop dan met lullen
Ik ben er zeker van dat hij niet anti-STVV is. Wel tegen dit bestuur. Net als zovelen...
De lege plekken in de tribunes moeten nog groter worden zolang het sportieve beleid van de club niet drastisch verbetert.
Dat is het enige drukkingsmiddel dat we kunnen inbrengen , het enige ook dat pijn doet in hun portefeuille.
Plaats reactie