Praatavond STVV 10/11

Alles over de wedstrijden van STVV
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Praatavond STVV 10/11

Bericht door nedr@ »

Op donderdag 10 november organiseren STVV en het overkoepelend supportersverbond een avond voor de supporters.
Het is bedoeling dat u vragen kan stellen over het algemeen en het sportief beleid van onze club.

De avond begint om 19u30. Tot 20u15 kan u vragen stellen over het algemeen beleid aan voorzitster Marieke Höfte, CEO Phillipe Bormans en teammanager Peter Delorge. Na een pauze van een kleine 10 minuten beantwoorden trainer Ivan Leko, aanvoerder Steven Depetter en speler Stef Peeters de vragen over het sportief beleid.

U kan uw vragen schriftelijk indienen bij [email protected].
Er is ook mogelijkheid om tijdens de avond zelf te reageren op antwoorden van de clubverantwoordelijken.

De avond zal doorgaan in de Raymond Goethalszaal op Stayen
Cynthia Reekmans zal alles in goede banen leiden...dus "Stayen laat je horen!"
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door the fan »

En weet je waarom ze zo'n avond willen??? Omdat ze de supportersclubs plots nodig hebben!
Ze zien het stadion leeglopen en hebben nog steeds de façade kunnen redden met hun 1000 kinderen, vrouwen en studenten...
Binnenkort eens geen Rebue-actie en nog 4100 supporters, waarvan 700 sponsors die hun tickets niet kwijt kunnen!

Ik zou Bormans zijn interview eens voorleggen van enkele maanden geleden...
Toen hij trots aankondigde dat we een immense voorsprong hadden op de andere ploegen en wij heel slim waren omgesprongen met de contacten en onze middelen. Ons huiswerk was af en gingen verbazen! Die denken echt dat wij alles vergeten, zeker???
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door nedr@ »

De eerste gesprekken over de praatavond hebben al plaatsgevonden eind september. Ze hebben zo een praatavond gedaan nadat ze reeds afgesproken hadden met het supportersverbond en alle supportersclubs en willen de traditie die er vroeger was (jaarlijkse praatavond) terug invoeren.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Jack »

nedr@ schreef:De eerste gesprekken over de praatavond hebben al plaatsgevonden eind september. Ze hebben zo een praatavond gedaan nadat ze reeds afgesproken hadden met het supportersverbond en alle supportersclubs en willen de traditie die er vroeger was (jaarlijkse praatavond) terug invoeren.
En waarover gingen de eerdere gesprekken precies?
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door nedr@ »

De voorzitster wou kennismaken met alle clubs, het verbond en die mensen leren kennen
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door pat@ »

Zou het graag eens zien zonder dat er vragen doorgespeeld worden. Nu worden de vragen doorgespeeld en krijgt men weer dezelfde cliché antwoorden. Onze voorzitster zou rap bij haar mond vol tanden staan als er allerhande 'niet politiek correcte' vragen op haar afkomen, idem dito voor Borrie en de staf. Als dit mogelijk was kwam ik direct, voor gemaakte en geforceerde boel (specialiteit van de NV) haak ik af.
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door nedr@ »

pat@ schreef:Zou het graag eens zien zonder dat er vragen doorgespeeld worden. Nu worden de vragen doorgespeeld en krijgt men weer dezelfde cliché antwoorden. Onze voorzitster zou rap bij haar mond vol tanden staan als er allerhande 'niet politiek correcte' vragen op haar afkomen, idem dito voor Borrie en de staf. Als dit mogelijk was kwam ik direct, voor gemaakte en geforceerde boel (specialiteit van de NV) haak ik af.
Er staat toch degelijk "u kan", niet "u moet" de vragen doorsturen.
Dat was een voorwaarde van het verbond dat het niet verplicht was om op voorhand in te schrijven (zoals de laatste praatavond) en dat het niet verplicht was om de vragen door te sturen. Net als de mogelijkheid om vrije vragen te stellen de avond zelf.

Dus ik kan er van uit gaan dat u aanwezig gaat zijn? ;)
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door pat@ »

nedr@ schreef:
pat@ schreef:Zou het graag eens zien zonder dat er vragen doorgespeeld worden. Nu worden de vragen doorgespeeld en krijgt men weer dezelfde cliché antwoorden. Onze voorzitster zou rap bij haar mond vol tanden staan als er allerhande 'niet politiek correcte' vragen op haar afkomen, idem dito voor Borrie en de staf. Als dit mogelijk was kwam ik direct, voor gemaakte en geforceerde boel (specialiteit van de NV) haak ik af.
Er staat toch degelijk "u kan", niet "u moet" de vragen doorsturen.
Dat was een voorwaarde van het verbond dat het niet verplicht was om op voorhand in te schrijven (zoals de laatste praatavond) en dat het niet verplicht was om de vragen door te sturen. Net als de mogelijkheid om vrije vragen te stellen de avond zelf.

Dus ik kan er van uit gaan dat u aanwezig gaat zijn? ;)
Dus als er nul vragen doorgespeeld zijn gaat de avond ook door?
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Jan Bulder »

Met alle respect voor het werk van het Supportersverbond in deze, maar de enige die daar ter verantwoording moet staan is de verantwoordelijke van ruim 10 jaar afbraak van een traditieclub,de opperclown himself. De huichelaar die verantwoordelijk is voor dit debacle is niet eens aanwezig? Met zijn vrouw en de geliefde Delorge wordt het een goednieuwsshow waar de hardste kritiek alweer gemeden wordt omdat het 2 sympathieke mensen zijn. En kontkruiper Bormans zal gewoon dezelfde opgewarmde kost die hij anders uitkotst serveren.
Laatst gewijzigd door Jan Bulder op 28 okt 2016, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Jack »

Inderdaad wel verrassend dat dé sportief verantwoordelijke er niet aanwezig zal zijn.
Bormans heeft al genoeg gezegd dat hij uitvoerend is.
Höfte heeft al genoeg gezegd dat ze niks van het sportieve kent. Waarover komt zij praten dan?
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Tompie »

Ik mag hopen dat er ten minste een supportersbeurs is met een heuse afterparty in de Revue, met een lapdance van enkele bevallige dames voor Binkie en gratis tickets voor de komende 7 thuiswedstrijden!

Anders voel ik me toch heel wat minder dan een doorsnee student, carnavalist of vrouw... ;)

Over het initiatief: goed dat het georganiseerd wordt. Als er niks georganiseerd wordt, is er kritiek. Wordt er wel wat georganiseerd, is die er ook want de aanwezigen zijn niet de juiste (wat wellicht ook effectief zo is) of smeren alleen maar wat stroop aan de mond van de brave Truienaar. Zo kan je natuurlijk nooit goed doen. Dus ik wil hier wel even benadrukken dat ik het goed vind dat ze iets dergelijks proberen te organiseren, op wat er die avond verteld wordt heeft het supportersverbond naar mijn weten toch geen invloed.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Jacques »

Jack schreef: Höfte heeft al genoeg gezegd dat ze niks van het sportieve kent. Waarover komt zij praten dan?
Voorstelling van het nieuwe feestprogramma in de rebu? :party:
Vanuit clubstandpunt bekeken, maakt dat van haar in zekere zin de belangrijkste persoon in de zaal. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Louis XIV »

Jack schreef:Inderdaad wel verrassend dat dé sportief verantwoordelijke er niet aanwezig zal zijn.
Bormans heeft al genoeg gezegd dat hij uitvoerend is.
Höfte heeft al genoeg gezegd dat ze niks van het sportieve kent. Waarover komt zij praten dan?
Inderdaad, de echte verantwoordelijke achter de schermen zal zich niet laten zien , voor de rest is dit opnieuw één
one woman / one man good show waarbij op serieuze vragen zeer algemeen geantwoord zal worden...we drinken een glas,
we pissen ne plas en akkes bleef gelijk het was...
Ik voorspel de volgende rode draad in hun verhaal :
- sportief gaat het niet zo goed ALS VERWACHT
- we vragen de supporters hun MASSALE STEUN de komende matchen
Team manager wordt gevraagd een EMOTIONELE bijdrage te doen
- we blijven kijken naar OPPORTUNITEITEN om de ploeg te "VERSTERKEN" tijdens de winterstop
MOCHT dit nodig zijn
- we BOUWEN aan een concept maar dit kan voor een ploeg als STVV enkel maar GELEIDELIJK gebeuren
we vragen onze supporters dan ook om het nodidge geduld.
- we blijven initiatieven op poten zetten om THEMA AVONDEN te organiseren waarbij bepaalde doelgroepen
(studenten, geile vrouwen die goed kunnen dansen, de boerinnenbond, senioren van +85 ) GRATIS toegang
krijgen zodoende kennis te maken met de SFEER op STAYEN. (we vergeten er wel bij te zeggen dat abonnementhouders
die betaald hebben om IETS te zien gewoon in de kou worden gelaten

...en ga zo maar door

Vragen dienen vooraf doorgespeeld te worden om zoveel mogelijk idee te krijgen van wat er 'leeft' tussen de supporters
en de algemene antwoorden min of meer op voorhand gelijk te stemmen, that's it ...als je panel op voorhand vast staat
dan hoeft dit NIET en is ook alle SPONTANITEIT verdwenen laat staan dat je een TO THE POINT en EERLIJK antwoord mag verwachten
Sorry, is een gemiste kans en zegt voor mij althans voldoende over 'HET NUT' van dergelijke meetings.

Boycot diene boel en stop aub met positivisme te zoeken van iets waar het VUUR al lang is UITGEBLUST

Stayen is Staaien niet meer zolang ....
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Louis XIV »

Tompie schreef:Ik mag hopen dat er ten minste een supportersbeurs is met een heuse afterparty in de Revue, met een lapdance van enkele bevallige dames voor Binkie en gratis tickets voor de komende 7 thuiswedstrijden!

Anders voel ik me toch heel wat minder dan een doorsnee student, carnavalist of vrouw... ;)

Over het initiatief: goed dat het georganiseerd wordt. Als er niks georganiseerd wordt, is er kritiek. Wordt er wel wat georganiseerd, is die er ook want de aanwezigen zijn niet de juiste (wat wellicht ook effectief zo is) of smeren alleen maar wat stroop aan de mond van de brave Truienaar. Zo kan je natuurlijk nooit goed doen. Dus ik wil hier wel even benadrukken dat ik het goed vind dat ze iets dergelijks proberen te organiseren, op wat er die avond verteld wordt heeft het supportersverbond naar mijn weten toch geen invloed.
Wat denk je van : GEEN WOORDEN MAAR DADEN
Eerst bewijzen dat er ambitie is, nadien kan je gaan praten , anders is dit ne gewone koffieklets waarop GEKAKELD wordt
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Dreke »

De club is niet van de ene dag op de andere naar de vaantjes geraasd. Dit proces is al langer aan de gang. En daar kon ik nog enigszins mee leven zolang het publiek op Staaien maar uniek bleef. Dat ebt meer en meer weg. Door de manier waarop de club gerund wordt, door de manier waarop platte commerce de bovenhand neemt, door de manier waarop de supporters behandeld worden en - voor mij het belangrijkste - door de manier waarop de supporters vertegenwoordigd worden.

De totale onwil van het verbond om eind vorig jaar de actie van die mannen van Charlton te steunen, is voor mij de druppel geweest. Als je al niet meer kunt geloven in de vertegenwoordiging van wat STVV uniek maakt(e), tja... Ik besef maar al te goed dat ik daarmee ook mensen aanval die ik goed ken. Het zij zo.

Ik heb genoeg van die praatavonden meegemaakt. Je ziet er altijd dezelfde mensen, je krijgt er altijd dezelfde antwoorden.

Deze club is mij kwijt. De redenen hoeven niet nog eens opgesomd te worden. Ik heb woensdag mijn eerste centen van het seizoen aan de club uitgegeven door een inkomkaart te kopen. Zolang het beleid rond de club niet drastisch verandert, zullen het ook de laatste zijn. Dit is niet mijn STVV. Laat staan dat ik het wil doorgeven aan de volgende generatie.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie