Praatavond STVV 10/11

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Since '54 »

... be t-oer famuize voetbalploeg, drèè toures op - n rèè.

Praatavond? Niet meer aan den deze besteed. Het komt toch vanzelf goed: 'We hebben talent genoeg in de ploeg. Het zal er uit komen, de punten gaan volgen'. Het Belang van Limburg dd. 28.10.2016.

Wanneer meneer Leko? Ik voorspel u na Eupen ben je werkloos. Da's dus nog iets meer uitstel dan Stijn Vreven die vandaag ontslagen werd. Want meneer Leko, je zal ook wel een brave man zijn maar in uw plaats was ik nooit met STVV begonnen. Jij kende het spelersmateriaal ongeveer toch, van bij de start en toch trapte je erin. Je kende de politiek van STVV en toch laat je u misleiden. Je wilt doorgaan als een prof maar krijgt de ploeg niet op de rails. Je kon het weten van het moment dat je uw handtekening plaatste. Of beter, je had het moeten weten. Ik kan nu geen medelijden met je hebben. Het spijt me.

En brave trainers, die zijn er voor jou al meer geweest. Eén ervan zit in de vergeetput en je mag hier zijn naam niet eens meer noemen.

Since '54
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Brusselmans »

Wat gezellig, zo nog eens ewa praten onder mekaar ...
:zot:
enrique
Berichten: 2869
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door enrique »

Waar is de tijd van Spartak Varna en Austria Wenen
Dat was ook geen topploeg
Maar wel puur amusement
Pure nostalgie is het
Allemaal kapotgemaakt door een stelletje eikels
Veel plezier ermee, voor wie er zich nog mee bezig houdt
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door KNRI »

Onder Lammens hoorden we niets anders dan besparen, besparen,...en keer op keer hadden we financiële problemen. Ondanks promotie en de record verbrekende abo-verkoop koos men vorig jaar resoluut voor de euro's ten koste van het sportieve. Alle supporters met een abo in hun bloot gat gezet door het vertrek van de sterkhouders en in plaats van een strijd om play-off 1, krabbelen tot de laatste speeldag om erin te blijven. In een 'normale club' verkopen ze spelers om deels met dit geld opnieuw te investeren in de spelerskern. Hier bolt de voorzitter (Lammens) het af met de centen van 'onze duurste transfers aller tijden' en komt pipo de clown :Roland: zijn madam hem vervangen. Ook een beetje als marionet natuurlijk...want zo hoort het hier op Stayen. En voor het eerst hebben we nu een voorzitter die hier ook resoluut voor uitkomt.
Maar soit, dus het geld om ons eventueel sportief te versterker; foetsjie... Chinees geld mocht niet, dus het komt van uit de buurt...

Gelukkig behoren de nieuwe binnenlandse investeerders/eigenaars tot de rijksten der belgen maar toch moeten we via de krant vernemen dat we één van de laagste werkingsbudgetten hebben van eerste klasse. Ik vraag mij dus af in hoeverre er extra kapitaal in het sportieve werd geïnvesteerd door de 'overnemers'. Waarschijnlijk nougabollen...want ze hebben ons toch al een mooi stadion met feestzaal gegund aan een voordelig huurprijsje. De rangschikking spreek momenteel alweer boekdelen en een doemscenario ligt klaar om de hoek. Toch wordt er elke thuismatch gefeest als nooit tervoren...

Dat we na al die tijd met Roland (wat is het intussen....10jaar of langer?) nog steeds de hoop of ambitie moeten uitspreken om ooit een stabiele middenmotor te willen worden stemt toch wel tot nadenken...Waarom niet nu meteen, beste binnenlandse investeerders?

De geloofwaardigheid is weg...de tribunes lopen leeg...
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Oscar »

Dat we na al die tijd met Roland (wat is het intussen....10jaar of langer?) nog steeds de hoop of ambitie moeten uitspreken om ooit een stabiele middenmotor te willen worden stemt toch wel tot nadenken...Waarom niet nu meteen, beste binnenlandse investeerders?
Ik herinner mij nog heel goed zijn eerste"optreden" op Staaien.Het was in de rust van een bepaalde match maar ik weet niet meer welke.Mijnheer was keeper en ging strafschoppen pakken ( binnen laten ) voor een of ander goed doel.Geen enkele
strafschop gestopt en volle pot voor de vereniging.Toen zag je al dat hij vol was vanzichzelf of zoals ze in Antwerpen zeggen
"Die krijgt ne stijve van zijn eige"
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Tompie »

Bormans heeft op FB nog eens uitgehaald naar de kritische supporters. Hij heeft het bericht ondertussen al weer verwijderd.

Hij nodigde die fans ook uit voor de praatavond waar "een nieuwe wereld voor hen zou kunnen open gaan". Arrogantie ten top.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Brusselmans »

Tompie schreef:Bormans heeft op FB nog eens uitgehaald naar de kritische supporters. Hij heeft het bericht ondertussen al weer verwijderd.
Vertel ...
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Jan Bulder »

Tompie schreef:Bormans heeft op FB nog eens uitgehaald naar de kritische supporters. Hij heeft het bericht ondertussen al weer verwijderd.

Hij nodigde die fans ook uit voor de praatavond waar "een nieuwe wereld voor hen zou kunnen open gaan". Arrogantie ten top.
Misschien moet hij, zoals Dutoit, openlijk zijn excuses aanbieden.

Eikel met zijn lelijke arrogante smoel.
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Dreke »

Tompie schreef:Bormans heeft op FB nog eens uitgehaald naar de kritische supporters. Hij heeft het bericht ondertussen al weer verwijderd.

Hij nodigde die fans ook uit voor de praatavond waar "een nieuwe wereld voor hen zou kunnen open gaan". Arrogantie ten top.
Dat hij eens een match volgt tussen het gewone volk. Of wat er van over blijft. Dan gaat er pas een nieuwe wereld open.

Wereldvreemd.
A loyal football fan only supports the shirt...
enrique
Berichten: 2869
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door enrique »

Dju toch
Nergens meer te vinden?
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Tompie »

Bericht werd wellicht verwijderd door de vele reacties.

Het was een link naar de uitnodiging voor de praatavond. Het kwam er op neer dat hij vooral de mensen uitnodigde die "constructief" wilden babbelen over STVV.

Dan volgde er een passage over mensen die achter hun pc beledigingen of kritiek uitten over de club.Dat was precies moeilijk te verdragen.

Maar die mochten dan finaal toch ook komen, want misschien ging er wel een nieuwe wereld voor hen open.

Was niet zozeer de inhoud alleen die stoorde, maar vooral de (onder)toon.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Brusselmans »

Wij doen zoals Driesen in de nieuwe wereld !
Alles per mail of via social media !

Nogmaals een bewijs hoe snel ze gepikeerd zijn daar, als je niet meegaat in hun gebakken (k)lucht !
Nog steeds overtuigd van het grote gelijk ...
Het is gewoon genant ...
Zij die denken dat er echt iets daadwerkelijk gaat veranderen, zijn er aan voor de moeite !!!

De slechtste leerling van het jaar, met grote voorsprong, maar alles is de fout van anderen !!!

Hetgeen het hardst zal stoten, zal het grote gelijk zijn van de "20" ....
:grappig:
enrique
Berichten: 2869
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door enrique »

Maar er is niemand geinteresseerd in hun virtuele wereld
En ja die ondertoon is idd het probleem
Die op ons neerkijkende, arrogante, vernederende ondertoon
Om die redenen blijf ik thuis
Van tegen Anderlecht in januari niet meer gaan kijken
Sorry
De club STVV moet van die blazers af
Ergens anders opnieuw beginnen
Da ze stikken in hun kasteel Stayen
Trouwens, proficiat Tom met uw reactie
Klasse
Zoals er op Stayen geen te vinden is
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Brusselmans »

enrique schreef: En ja die ondertoon is idd het probleem
Die op ons neerkijkende, arrogante, vernederende ondertoon
Pfffff, zo bekijk ik hun ook, met boventoon ...
Jannemannekes bij gratie van de zot, die er niet in slagen iets deftig op poten te zetten.
Jobke dat aan een zijden draadje hangt ...
Het niet meer weten welke excuses nog bovenhalen, want alles is uitgeput ...

Ik lach ze vierkant uit, digitaal weliswaar, zoals in de nieuwe wereld die voor me opengegaan is ...
Ik zou het niet mogen nochtans, want van ezels kan je ......
:grappig:
BoemBoem
Berichten: 2953
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door BoemBoem »

Brusselmans schreef:
enrique schreef: En ja die ondertoon is idd het probleem
Die op ons neerkijkende, arrogante, vernederende ondertoon
Pfffff, zo bekijk ik hun ook, met boventoon ...
Jannemannekes bij gratie van de zot, die er niet in slagen iets deftig op poten te zetten.
Jobke dat aan een zijden draadje hangt ...
Het niet meer weten welke excuses nog bovenhalen, want alles is uitgeput ...

Ik lach ze vierkant uit, digitaal weliswaar, zoals in de nieuwe wereld die voor me opengegaan is ...
Ik zou het niet mogen nochtans, want van ezels kan je ......
:grappig:
Het was dan ook niet slim van Dutoit om net "paarden" te gebruiken om (oa.)Bormans een hak te zetten. :lol:

De pjeidezot gvd.

Da ter het ma nie te letterlijk neemt en de zonnekoning enkel echte paarden aan de hand probeert te doen ..

Nu ik erover nadenk, zou iemand Bormans willen uitleggen wat Dutoit wil zeggen?
Ergens zie ik het al voor mij.. "STVV koopt echt paard"
Waarna Bormans fier op de foto gaat met het STVV logo op de achtergrond..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie