Praatavond STVV 10/11

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Jacques »

Tompie schreef:Bericht werd wellicht verwijderd door de vele reacties.

Het was een link naar de uitnodiging voor de praatavond. Het kwam er op neer dat hij vooral de mensen uitnodigde die "constructief" wilden babbelen over STVV.

Dan volgde er een passage over mensen die achter hun pc beledigingen of kritiek uitten over de club.Dat was precies moeilijk te verdragen.

Maar die mochten dan finaal toch ook komen, want misschien ging er wel een nieuwe wereld voor hen open.


Was niet zozeer de inhoud alleen die stoorde, maar vooral de (onder)toon.
't Zal vooral zijn zodat het op de foto in de gazet lijkt alsof er toch nog een kat op is afgekomen. Jef Croughs gaat weer een creatieve hoek moeten vinden om het toch vol te doen lijken. :mrgreen:

Ik denk dat ze wat ambetant worden dat het volk hen blijft de rug toekeren. Ik benieuwd of ze al veel respons gehad hebben voor hun constructieve praatbarak. Kan je voor zo'n avond eigenlijk ook klapvee inhuren? :clap: :clap: :clap:
Overdrijven is een kunst
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door scoormachine »

Ben nog nooit geweest naar zo een avond. Nu.....iedereen heeft er wel veel reacties over.....en het zijn meestal diegene die er tegen zijn.....die de volgende dag als eerste willen weten wat er is gezegd. Versta ook nie wat hun bedoeling is met zo een praatavond.....je moet je vragen op voorhand doorsturen. Ipv het een open gesprek te laten zijn en ja met soms stevige discussies, en naar de frustraties te luisteren van de meeste supporters. Maar dit is gewoon een poging om supporters terug te winnen....dat doe je met prestaties en niet in 1 of ander cafeke met op voorhand ingestudeerde antwoorden.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Brusselmans »

scoormachine schreef:je moet je vragen op voorhand doorsturen. Ipv het een open gesprek te laten zijn en ja met soms stevige discussies, en naar de frustraties te luisteren van de meeste supporters.
Dat kan niet in "de nieuwe wereld" ...
Want dan moet er een paar keer "mea culpa" komen ...
En dat is juist de brug te ver ...

Dus : zinloze bedoening ...
:end:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Jack »

Vragen moeten niet per se op voorhand doorgestuurd worden.
Of ze je vaak aan het woord gaan laten met te kritische niet op voorhand ingestuurde vragen is natuurlijk nog maar de vraag.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Brusselmans »

Jack schreef:Vragen moeten niet per se op voorhand doorgestuurd worden.
Of ze je vaak aan het woord gaan laten met te kritische niet op voorhand ingestuurde vragen is natuurlijk nog maar de vraag.
Er is nu "de zaak Dutoit" om de aandacht af te leiden ...
In plaats van dat te laten rusten, gaat de focus omhoog, komt hun goed uit !
En dit weekend geen voetbal ...
Volgende week kan er dus weer show verkocht worden in de aanloop naar Brugge, met een ongezien aanbod NA de match !
"Iedereen FCB" ?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Jacques »

meh
Laatst gewijzigd door Jacques op 08 nov 2016, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door voetballiefhebber »

Weet je waar ze het over kunnen hebben? Ik las dat Reza en Vetokele niet naar STVV wilden komen om niet opnieuw deel uit te maken het het netwerk van Dûchatelet. Beide spelers gaven onlangs aan dat deze periode niet hun beste periode was.
Loopt STVV op deze manier niet eerder spelers mis uit angst om deel uit te maken van het netwerk, waar ze niet gemakkelijk uit zouden geraken.

Maar ja, men zal er toch wel niet rechtuit om kunnen antwoorden wellicht.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Halenaar »

Misschien goed idee om hier een paar vragen te zetten die straks gesteld kunnen worden?

Ik kom waarschijnlijk als ik op tijd van mijn werk ben. Zijn er nog mensen van hier die komen?
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Dreke »

De beste vraag zou de eerste post in de topic "Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener" zijn.

Ik ga er niet zijn. Te veel van dergelijke avonden meegemaakt.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Jacques »

Ik twijfel nog. Als ik kom, zal het enkel het 1ste deel zijn uit nieuwsgierigheid naar de opkomst en aard van de vragen, eerder dan naar de eigenlijke antwoorden. Dat zal toch wel weer de gebruikelijke zever in pakskes zijn. Deel 2 lijkt me al helemaal nutteloos, want dat wordt gewoon een hoop vage voetbalclichés verkondigen, genre we spelen goed maar hebben pech in de afwerking, de sfeer in de groep is nog goed, we geloven er nog allemaal in en hopen dat de supporters massaal achter ons blijven staan.

De vraag is of ik niet gewoon liever thuis blijf om naar het ongetwijfeld veel nuttigere weerbericht te kijken. :fuck:
Overdrijven is een kunst
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door lakie »

Ik zou die tekst van Tompie gewoon afdrukken en uitdelen aan "het bestuur" straks...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Brusselmans »

Heb net nog gesproken met een ex-speler, die nog een kleine functie heeft aldaar.
Een vergadering gebeurd als volgt :
Men heeft het over allerlei dingen. Na ongeveer een uur bedisselen komt RD binnen : dit gaan we zo en zo doen, en dan weer wegwezen.

Op mijn vraag of hij ook over het sportieve praat : jazeker, dit en dat wordt gezegd. RD knikt altijd ja, verdwijnt dan, en doet gewoon zijn eigen ding, zonder raad in zich op te nemen.

Geen nieuws onder de zon dus ...
En daar zou ik dan mijn tijd moeten gaan verdoen ?

No thanks.
:gek:
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: waarom verdoe je dan je tijd op dit forum vanachter uw pcke?
Hier grote mond maar daar durf je niet terecht met je flauwe zever.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Brusselmans »

Willy Roelands schreef::stvv: waarom verdoe je dan je tijd op dit forum vanachter uw pcke?
Hier grote mond maar daar durf je niet terecht met je flauwe zever.
Ben daar vaker geweest, dan jij ooit in je hele leven nog zal kunnen, al doen ze het 1 keer per maand ...
Bij de eerste beste vraag die hun niet aanstaat, staan ze op en vertrekken ze verontwaardigd ...
Ik zal nog erbij zetten : "Mr. Mangelschots, U bent TD, en Marc Wilmots is manager naar Engels model. Kan U ons daarover een woordje uitleg geven ivm transfers, meer bepaald : bij wie is de eindverantwoordelijkheid ?"
En weg was hij .... :boemel:

Op uw vraag : de nieuwe wereld is voor mij opengegaan. Net zoals bij Driesen : alles per mail of via social media !
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Praatavond STVV 10/11

Bericht door Halenaar »

Pff ik kan er niet meer geraken, ben benieuwd of er hier een verslag volgt.
Plaats reactie