Speeldag 14: Eupen-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:En als je dacht dat Dutoit al beter gezwegen had, komt Flippo nog wat olie op het vuur gooien:
http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/701 ... uses-.html

Kuul, ga een beetje kaartjes knippen en met de pony's spelen. :stupid:
Hola, als er eens iemand durft zeggen dat het niet het beste voetbal ooit is !!! :o
Hier wordt ook de zot gevizeerd, dan ontploft de bom ... :cool:
Stoute jongens moeten in de hoek gaan staan, en Sint zal er rekening mee houden !
En ja, de pers blijft de goed nieuws-show verkopen, in ruil volgt binnenkort weer een primeur ...

Ze doen maar, ik vind het best grappig, en kan echt waar de lach niet tegenhouden bij zoveel gelul.

Waar zou Dutoit naartoe gaan voor een som waar elke andere club weer jaloers op gaat zijn ?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door Jones »

De reactie van Bormans is er eentje van iemand die zich persoonlijk aangevallen voelt en terugmept in de media. En Vandenbempt en Wijnants mogen zeggen wat ze willen maar Dutoit is voor mij meer kapitein dan De petter die helemaal niet voorop gaat in de strijd maar Dutoit durft wel een kat een kat noemen. Als uwe voorzitter nooit eens polst bij de kapitein of andere spelers en de halstarrige wil uithangen is dit de enige mogelijkheid om het aan de toren te laten weten.
Dutoit straffen lost niks op want het enige wat hem kan verweten worden is dat hij niet snel genoeg terug was bij die laatste goal. Dutoit wou hem er zelf desnoods intrappen, zoals vorig jaar tegen Lokeren. Dutoit heeft ons dit en vorig seizoen al mooie ballen gepakt.

Bormans zou beter in de media zeggen dat Dutoit de verkeerde woorden heeft gebruikt maar het wel goed voor heeft met de club, we zullen dat intern bespreken.
Hij zou blij moeten zijn dat er iemand laat horen dat hij iets inzit met de club.
Wat Leko betreft ben ik het niet eens met wat sommigen hier schrijven. Hij kan moeilijk schrijven : ik weet het niet meer. Zo een man verdient krediet. Hij is al willen komen naar deze hannekesnest. Men belooft de man versterking zoals zovelen voor hem en dan komt men af met nobele onbekenden die nog alles moeten bewijzen ipv die man deftige spelers te geven. Statistieken ? Scouting door ene Driesen ? Mijn gat !
De nieuwkomers komen nog niet kort in de buurt met goede statistieken. De mensen waar vorig jaar al vraagtekens achter hun naam hadden staan zijn nog steeds hier : Bagayoko, Ono en Proschwitz , Tchenkoua bv.

Alles draait om de nalatigheid, gierigheid, koppigheid, noem het sado-masochisme om offensieve kwaliteit in te halen. Al hun wintertransfers zijn al jaren aan een stuk mislukkingen en toch doen ze het opnieuw en opnieuw. Met nieuwjaar is er niks deftig op de markt wat naar STVV wil komen. Welke deftige speler wil komen naar een ploeg die onderaan staat met zo een clown van een voorzitter ?

Koop in de zomer ! Koop er geen 10 maar 5. Bezus, Peeters, Valdivia,Boli, Fernandez, Dutoit en Cuevas kunnen het, de rest is te weinig rendabel voor eerste. Ge hebt geen deftige rechtsback, maar 1 deftige centrale verdediger, geen flanken en een spits op halve krachten die vorig jaar niet gespeeld heeft bijna.

Waar blijven we ons toch druk om maken ? Allen thuisblijven van de supportersavond zou pas een signaal zijn, ze weten het toch allemaal beter. Bouw deftig in de zomer, dan moet je in de winter niet krasselen. Van De petter had ik meer verwacht. Heeft wel ervaring maar laat daarvan niks zien op het veld. Leko durft zijn kapitein niet langdurig op de bank zetten.

Wat kan een pakweg Vreven hier meer ? Niks ! Als je geen spelersmateriaal hebt...
Spelen met de ploeg van tegen Genk, dat is de beste opstelling die je kan doen en dan moeten ze nog allemaal in hun dagje zijn.

Spelers halen in de winter ? Enkel met het grote geld zal je meerwaardes strikken en die tonen dan meestal 0,0 clubliefde maar 100 % eigenbelang dat ze voorop stellen.
Emond en co mochten niet komen, tja dan stopt het he. Types als Emond, Nill Depauw (Belgen) en een goede centrale verdediger hebben we nodig. Ik zou Djene nog even kansen geven op de rechtsback. Hij heeft tegen Genk bewezen dat hij het kan.

Maar ja alles valt en staat met uwe voorzitter die genoeg geld op tafel wil en kan leggen. Koop die 2 nu in de winter bv. en stop met huren. Haal spelers die de competitie kennen
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door Since '54 »

Brusselmans schreef:
Jacques schreef:En als je dacht dat Dutoit al beter gezwegen had, komt Flippo nog wat olie op het vuur gooien:
http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/701 ... uses-.html

Kuul, ga een beetje kaartjes knippen en met de pony's spelen. :stupid:
Hola, als er eens iemand durft zeggen dat het niet het beste voetbal ooit is !!! :o
Hier wordt ook de zot gevizeerd, dan ontploft de bom ... :cool:
Stoute jongens moeten in de hoek gaan staan, en Sint zal er rekening mee houden !
En ja, de pers blijft de goed nieuws-show verkopen, in ruil volgt binnenkort weer een primeur ...

Ze doen maar, ik vind het best grappig, en kan echt waar de lach niet tegenhouden bij zoveel gelul.

Waar zou Dutoit naartoe gaan voor een som waar elke andere club weer jaloers op gaat zijn ?
Goed gezegd Jacques en best wel grappig ook. Ik vermoed dat Dutoit, en hij heeft gelijk tenminste als 'smeerlapjes' synoniem is van 'killers', al contacten heeft met een andere eerste klasser. We moeten ruzie in de ploeg niet goedpraten noch oppoken maar wat hij zei mocht gezegd worden.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door Brusselmans »

Iemand die de waarheid durft zeggen, zal altijd geviseerd worden door degenen met "de" functie !
Terugslaan doen ze met "openlijk excuses aanbieden", een beetje de vernederende toer op dus, terwijl er gewoon gezegd is hoe het in mekaar zit ...
Dat is uit den boze voor "de" functies, eender waar ...
Verontwaardigd rondlopen, in plaats van eens verder na te denken of er misschien geen grond van waarheid in zit !
Ah nee, onmogelijk voor het ego !!!

Achteraf, als het helemaal de spuigaten uitloopt met hun volledige verkeerde zienswijze, gaan ze zelf misschien herstellen, als het narcisme niet te groot is, en als het toch iets teveel geld kost.
Dan moeten de pluimen echter wel op hun eigenste hoed gestoken worden !

Politiek, gerecht, zakenleven, politie, pers, media, zowel nationaal als lokaal, overal hetzelfde ...
Daar lopen er nog een heel pak rond, die denken dat ze met 9 vrouwen een kind kunnen baren op 1 maand tijd ....

:gek:

Nu willen ze alle supporters, die "on hold" staan, één voor één terugwinnen.
De nieuwe slogan tijdens de volgende maanden.

Awel, Ik ga nooit meer terug, en zal ook nooit 1 cent uitgeven in alle filialen van het zelfverklaarde paleis !
Don't like circus RD ... :bweik:
Denk maar verder "out of the box", en draai maar rond de pot, en verkoop maar veel lucht, en negeer de echte feiten maar, je ziet wat het overal gebracht heeft op 10 jaar tijd ....
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door miel »

Voor eerst , ik ben er niet over te spreken over de manier waarop wij zaterdag de punten hebben te grabbel gegooid
Los van alles .
Het is onbegrijpelijk dat er hier nog zijn die de uitspraken van Dutoit blijven tolereren
Hij heeft hier veel krediet opgebouwd door zijn prestaties in vorige seizoenen
Maar dit seizoen moet hij zwijgen , want hij geeft al heel het seizoen een onzekere indruk , en op hoge ballen komt hij zelf niet meer .We hebben al een aantal tegen doelpunten moeten slikken waar hij zeker niet vrij uit gaat .
Om er al maar één te noemen de 3de van Eupen , stond verkeerd en gaat met verkeerde arm naar de bal .
Niemand neemt hem deze goal kwalijk , maar deze bal was zeker te pakken .
In één zaak kan ik hem volgen , dat de spelers te braaf zijn , want moest hij mij op tv zo publiekelijk aanvallen hij zou
wel anders piepen
Die kerel is de arrogantie ten top , en kan het niet laten collega's n diskrediet te brengen ( ook al zou hij gelijk hebben ) zo iets doet alleen iemand met slechte bedoelingen .Ik vind het niet meer dan normaal dat het bestuur daarop reageert .
Als het van mij afhangt heeft hij zijn laatste selectie gehad .
Laatst gewijzigd door miel op 07 nov 2016, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door scoormachine »

Om zulke zaken te zeggen van je ploegmaats moet je toch wel sterk in je schoenen staan hoor. Voor mij is het er over. Je kan kritiek geven maar je moet dit nog steeds doen op een respectvolle manier. Het is niet dat hij zo een sterk seizoen aan het keepen is he..... Heb wel respect dat hij de enige is die iets wil aankaarten. Maar dit doe je niet via de media. Bormans zou beter zijn excuses aanbieden aan alle supporters omdat hij zijn beloftes niet is nagekomen om een goed voetballende ploeg bij elkaar te brengen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door Brusselmans »

miel schreef:Los van alles ,
Het is onbegrijpelijk dat er hier nog zijn die de uitspraken van Dutoit blijven tolereren
In één z
Maar wat heeft hij dan gezegd dat niet zou kloppen ?
Of mogen alleen Jan Mulder en Bossie dat ?
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door scoormachine »

Van ezels geen koerspaarden maken.......zegt de man die te traag is bij het vierde doelpunt !!!! Problemen los je nie op in de media. Eerst zelf in de spiegel kijken.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door miel »

Brusselmans schreef:
miel schreef:Los van alles ,
Het is onbegrijpelijk dat er hier nog zijn die de uitspraken van Dutoit blijven tolereren
In één z
Maar wat heeft hij dan gezegd dat niet zou kloppen ?
Of mogen alleen Jan Mulder en Bossie dat ?
Hola Herman
Ge pakt mij in snelheid :)
Mijn post was niet af .
Het gaat er niet om of het klopt of niet .
Bossie en Mulder mogen dat inderdaad , zelfs gij moogt dat :)
Iemand op de loonlijst van STVV mag dat ook , maar dan intern
Dutoit is niet aan zijn proefstuk toe wat dat betreft , en de manier waarop kan ik niet apressieren :kots:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door Brusselmans »

scoormachine schreef:Van ezels geen koerspaarden maken.......
En daar heeft hij nu eens 100% gelijk !!!
Als ze je uitleggen wat te doen (voorbereiding en competitie), en na 25 matchen en talloze trainingen heb je het nog altijd niet, dan ben je een dikke ezel ...
Leko geeft het trouwens ook aan : er werd gehamerd, tot vervelens toe, op de gevaarlijke 10 minuten na de rust ...
En wat zien we dan ???? :zot:

15 nieuwe en jonge spelers die de competitie niet kennen ?
Das dus hetzelfde als ik een vertaalbureau NL/FR zou openen, en ik recruteer er 15 die hun Frans nog moeten leren, omdat die niks kosten ! En de dag dat ze een mondje Frans spreken, zijn ze weer weg, en komen er 15 anderen !,
Als er dan eens ene zegt die het wel kan, dat het zo niet werkt, dan gooi ik die maar buiten, en smodder gewoon verder.
En ik leg vooral de focus op hem, om mijn eigen uit de wind te zetten ...
Hoelang ga ik het redden met opdrachten denk je ?

DE FOUT LIGT GEWOON BIJ RD EN ZIJN NERD DRIESEN.
NERGENS ANDERS.
WANT ANDERS RECRUTEER JE GEWOON MENSEN DIE CAPABEL ZIJN VOOR DE JOB !
KAN JE DAT NIET BETALEN ? DAN HEB JE NIKS TE ZOEKEN IN DE BRANCHE !
NIET MET EEN VERTAALBUREAU, EVENMIN MET EEN VOETBALPLOEG !
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 07 nov 2016, 17:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door Jacques »

Brusselmans schreef: Leko geeft het trouwens ook aan : er werd gehamerd, tot vervelens toe, op de gevaarlijke 10 minuten na de rust ...
En wat zien we dan ???? :zot:
Tegen Eupen, maar ook...
- tegen Moeskroen: 52ste en 61ste minuut
- tegen Gent: 54ste minuut
- tegen Kortrijk: 50ste minuut
- tegen Charleroi: 57ste minuut

In 1 match op 3 pak je na rust binnen het kwartier een doelpunt en meestal gewoon door slap verdedigen. Dan ben je hardleers of niet capabel, vrees ik. Dan is het moeilijk een wedstrijd te winnen...
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Alles is hier zowat gezegd en geschreven.

- Stvv begon goed aan de match met een uitstekend eerste halfuur. Er waren genoeg kansen op de 0-2, maar men verzuimde opnieuw af te werken. Daarna liet men Eupen terug in de match komen, door zelf naar achter te kruipen met het gekende resultaat.
- Onder Leko beginnen we altijd wel vrij goed aan de match, maar als de tegenstander tactisch bijstuurt dan vinden we daar geen antwoord meer op. op die manier doet Leko me wel wat aan Wilmots denken, die kampte ook met een onvermogen om tactisch bij te sturen tijdens een match.
- Leko krijgt volgens mij de match tegen Brugge nog. Kunnen daar geen punten geraapt worden, dan zal het niet lang meer duren vooraleer Vreven hier zal staan. Dat is zowat het enige konijn dat je nu nog uit je hoed kan toveren. De punten moeten nu, voor de winterstop geraapt worden. De matchen na de winterstop zijn van een kaliber dat we niet veel gaan rapen.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door Since '54 »

Vreven? Tja die is inderdadad vrij maar waarom Vreven? Hij kreeg het zwalpende Beveren ook niet op de rails
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Het is net goed dat iemand eens de top wakker maakt, alhoewel ik vrees dat ze niet snappen waarom iemand zoiets zegt. Van de ezel en koerspaarden had hij misschien beter achterwege gelaten, maar voor de rest steun ik zijn woorden helemaal!
En 10 november komt er wel opnieuw een goednieuwsshow op de mensen af.

Niemand is leider en niemand staat op in deze ploeg! De man die zijn nek uitsteekt wordt dan nog eens met de vinger gewezen en voorts valt alles weer in dovemansoren.

Bij Anderlecht zit er zelfs zo'n trainer die zegt dat er geen automatismen zijn, terwijl ze al zoveel matchen hebben gespeeld. Nooit wordt iemand zelf in vraag gesteld. Iedere dag wordt er getraind, er worden zoveel matchen gespeeld. Het tikken en combineren lukt bij momenten vrij goed, maar voorin is er enkel Boli en via vrije trap kan Peeters verwarring stichten bij de tegenstander. Wie heb je anders nog?
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door panter »

miel schreef:Voor eerst , ik ben er niet over te spreken over de manier waarop wij zaterdag de punten hebben te grabbel gegooid
Los van alles .
Het is onbegrijpelijk dat er hier nog zijn die de uitspraken van Dutoit blijven tolereren
Hij heeft hier veel krediet opgebouwd door zijn prestaties in vorige seizoenen
Maar dit seizoen moet hij zwijgen , want hij geeft al heel het seizoen een onzekere indruk , en op hoge ballen komt hij zelf niet meer .We hebben al een aantal tegen doelpunten moeten slikken waar hij zeker niet vrij uit gaat .
Om er al maar één te noemen de 3de van Eupen , stond verkeerd en gaat met verkeerde arm naar de bal .
Niemand neemt hem deze goal kwalijk , maar deze bal was zeker te pakken .
In één zaak kan ik hem volgen , dat de spelers te braaf zijn , want moest hij mij op tv zo publiekelijk aanvallen hij zou
wel anders piepen
Die kerel is de arrogantie ten top , en kan het niet laten collega's n diskrediet te brengen ( ook al zou hij gelijk hebben ) zo iets doet alleen iemand met slechte bedoelingen .Ik vind het niet meer dan normaal dat het bestuur daarop reageert .
Als het van mij afhangt heeft hij zijn laatste selectie gehad .

Dutoit heeft overschot van gelijk alleen had hij het misschien beter intern gedaan!
Die laatste goal ok daar moet hij verder meevoetballen maar de rest van de doelpunten daar zijn onze spelers zwaar in de fout gegaan bij geen duels meer aan te gaan! Trouwens wie gaat je in het doel zetten Pirard die moet mij nog alles bewijzen want die maakt wekelijks wel een blunder van formaat! Dus miel ik denk niet dat je regelmatig naar de beloften gaat kijken! Hier zitten inderdaad veel supporters die heel kritisch zijn en ook terecht na jaren van meer dan wanbeleid!
Plaats reactie