Speeldag 14: Eupen-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Er staan te weinig leiders op het veld, maar enkel lijders.
Die De Petter, daar zullen ze bij Mechelen blij mee zijn dat hij weg is. Dat is absoluut geen leider. Misschien moeten ze Valdivia of Peeters die band geven.
Met dit bestuur zal het zeker niet lukken. De scout zit alleen maar aan zijn computerscherm alles in statistieken te gieten. Niet verwonderlijk dat :Roland: zijn clubs niet scoren. Altijd mogen anderen het gaan oplossen of uitleggen. Nergens zit hij zelf. Op Stayen zet hij Marieke, bij Ujpest zijn zoon, bij Charlton zit Meire die alles over zich krijgt gaf hij zelf toe in Humo.

Vechtlust zie je bij de spelers nog en dat was vorig seizoen niet zo. Dat pleit in het voordeel van Leko. Week na week faalt de man wel tactisch door gewoon bij een achterstand positie per positie te wisselen. Vaak zijn de wissels dan nog eens slecht. Nu kwamen ze gewoon te laat.
Het eerste halfuur was goed, daarna kwam Eupen meer en meer in de match om er in de tweede helft tot minuut 70 gewoon over te lopen.
Iván Bulos
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 nov 2016, 23:59

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door Iván Bulos »

Leko mag opkrassen. Elke wedstrijd op zijn minst 2 goals incasseren, zo win je nooit een match.
Zou beter uitgaan van een stevige organisatie, je weet dat je met Peeters iemand hebt die uit het niks voor gevaar kan zorgen.
Liever 90 minuten lang de bus parkeren dan op deze manier de doelpunten weg te geven.

En dan nog in Stadion gaan beweren dat ze het nieuwe Zulte Waregem willen worden, hoe durf je het zeggen!
Ook elke week De Petter opstellen, dat is gewoon een slechte versie van Peter Delorge. En dat is nog respectloos tegenover Delorge.

Vreven in voor mij, misschien dat hij wat bezieling in deze ploeg kan brengen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door Brusselmans »

Iván Bulos schreef:
En dan nog in Stadion gaan beweren dat ze het nieuwe Zulte Waregem willen worden, hoe durf je het zeggen!
Niet op de verkeerde schieten ...
Effe opnieuw beluisteren !

Leko : "Ik spreek vaak met RD. Ik geloof in het project. Wij willen het nieuwe ZW worden, maar dat heeft tijd nodig !"

Zulke onzin kan maar van 1 kant komen uiteraard.
Dan zou ik de mimiek eens willen zien van de zot, als hij zoiets verder wil verkopen aan de trainer, met 15 nieuwe spelers en blablabla, die ook niks anders kan dan ja-knikken !
Leko is ook maar de boodschapper, en moet het doen met de rommel die meester-analist Driesen voorknabbelt aan de zot !
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 06 nov 2016, 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door darion »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=115243

Dutoit zegt hoe het zit, al hoeft hij niet echt tegen de schenen te schoppen met zijn 4e goal..
HIj zal wel weer naar Standard gaan? :lol:

Je kan niet elke week blijven verkondigen dat het rendement omhoog moet en je mooi voetbal speelt. De feiten zijn dat je nu met een half been in "tweede klasse" staat.
Als je de individuele kwaliteiten ziet bij Eupen man man, daar komen wij nog niet met onze tippen aan.
De Petter, is geen leider, afdanktertje nummer zoveel.
Het moet beter en snel, met of zonder Leko maakt mij niet uit. Als we maar dringend punten pakken.
Moet dat met slecht voetbal dan is dat maar zo, Lokeren speelt ook slecht maar pakt wel een levensbelangrijk punt. En wij...

Vreven aanstellen is misschien nog niet zo slecht, het is een vechter en hij kan dat ook overbrengen aan zijn spelers. Wij zijn nu met Leko makke lammetjes die zelfs nog zijn schoenen zouden poetsen als hij het vraagt..
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door Stan »

Waarom Valvidia het ganse seizoen geen kans gekregen heeft, is voor mij een raadsel. Is één van de weinige, betere spelers, samen met Peeters, die we tijdens de wintermercato kunnen verkopen ...
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door scoormachine »

Individueel is Eupen veel beter. Willen ook voetballen, en hebben spelers die rust brengen en een actie kunnen maken. Dat is er totaal niet bij dit STVV. Mis ook de gedrevenheid bij sommige spelers. Als je ziet hoe sommigen de 2e helft aanvatten. Dat er iets moet gebeuren is duidelijk......maar toch benieuwd hoe je deze ploeg weer op de rails gaat krijgen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door Brusselmans »

Stan schreef:Waarom Valvidia het ganse seizoen geen kans gekregen heeft, is voor mij een raadsel. Is één van de weinige, betere spelers, samen met Peeters, die we tijdens de wintermercato kunnen verkopen ...
Ahzo, jij gaat nog verkopen ...
:grappig:
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door scoormachine »

Denk niet dat je bang moet hebben dat veel spelers gaan vertrekken tijdens de wintermercato....Peeters is de enige die momenteel een meerwaarde is. Bezus kan het .....maar brengt niet wat ze van hem verwachten.....maar dat hij kan voetballen is zeker. Maar gaat momenteel mee kopje onder.....de rest mag content zijn dat ze de kans krijgen op Stayen om in eerste klasse te mogen voetballen.
Gebruikersavatar
Hercules
Berichten: 196
Lid geworden op: 13 dec 2011, 11:10

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door Hercules »

Iván Bulos schreef:Leko mag opkrassen. Elke wedstrijd op zijn minst 2 goals incasseren, zo win je nooit een match.
Zou beter uitgaan van een stevige organisatie, je weet dat je met Peeters iemand hebt die uit het niks voor gevaar kan zorgen.
Liever 90 minuten lang de bus parkeren dan op deze manier de doelpunten weg te geven.

En dan nog in Stadion gaan beweren dat ze het nieuwe Zulte Waregem willen worden, hoe durf je het zeggen!
Ook elke week De Petter opstellen, dat is gewoon een slechte versie van Peter Delorge. En dat is nog respectloos tegenover Delorge.

Vreven in voor mij, misschien dat hij wat bezieling in deze ploeg kan brengen.
Idem. Te weinig tactisch vernuft, geen schwung in de ploeg en bedenkelijke opstellingen/wissels. Laat iemand anders maar de teugels in handen houden. Wilmots is nog vrij :lol:
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door pat@ »

Stan schreef:Waarom Valvidia het ganse seizoen geen kans gekregen heeft, is voor mij een raadsel. Is één van de weinige, betere spelers, samen met Peeters, die we tijdens de wintermercato kunnen verkopen ...
Voor de bal te komen opeisen achter De Petter en tussen de 2 cv's? Komt ook te kort bij heel veel andere ploegen, niveau Zulte Waregem. Cuevas ( ergens anders aangehaald) ook van dat kaliber, zeer goed vrijlopen, op Champions League niveau nog wel. Daar houdt het dan ook op, de rest van zijn kunnen is provinciaal niveau
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door stvv'er »

Zeg niet dat ze het niet zouden durven, Peeters verkopen in de wintermercato.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door toyotacorolla »

Ik zou de statistieken van de conditie eens willen zien van elke speler. Na 30 minuten zitten ze er precies allemaal door. :heil:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door Brusselmans »

stvv'er schreef:Zeg niet dat ze het niet zouden durven, Peeters verkopen in de wintermercato.
Wat had ge nu gedacht ?
Prioriteit nr. 1 !
Ze ruiken een paar duizend euro's hoor ..
Andere ploegen gaan weer stikjaloers zijn ...
Tournée générale als die hier nog speelt begin februari !
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door metser »

Dutoit moet niet zo janken in dat interview , is ook niet vrij van schuld. In mijn vorige reactie gerkens nog vergeten. Wat is dat voor een slak op een voetbalveld, .... overschot van Genk , liefst zo snel mogelijk retour. Al wat je al van Genk hebt binnengehaald is goed voor opvulsel, niet voor een basisplaats. Ik heb de indruk dat leko spelers " moet " opstellen , ik denk daarbij zeker aan de twee " koe's " uit de voorlijn. Deze trainer ook liefst zo snel mogelijk bij al het andere huisvuil buiten zetten.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 14: Eupen-STVV

Bericht door enrique »

In 1e amateurklasse gaan spelen
En aan het Speelhof gaan voetballen
De pot op met Stayen
Dat em er een tennisclub van maakt
Pas maar op dat het binnenkort weer geen 6-0 is
Plaats reactie