Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Alles over de wedstrijden van STVV
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Oscar »

De advocaat van Verhaegen en groene Michel nemen en alle problemen zijn opgelost.Verhaegen mag IN de
kleedkamer van de scheidsrechter ruzie gaan maken wat normaal één jaar stadionverbod oplevert.Het
resultaat: geen straf.Groene Michel kaffert een ganse match op vierde scheids,geen probleem.
Ik keur het gedrag van Ivan Leko niet goed maar wel begrijpelijk na zo een matcheinde.
Duidelijk verschil in bestraffing,normaal dat supporters "voetbalbond MAFIA" roepen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Brusselmans »

Hai toch, het gaat toch zo moeilijk als het niet met 15 tegen 10 of 11 is en zonder goedkope penaltiekes na flopduiken !!!
BRUKOB
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Mikman »

Preud'Homme had bij het begin van de Champions League gezegd dat ze gingen proberen de nul te houden.

Opdracht volbracht lijkt me! :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Since '54 »

Mikman schreef:Preud'Homme had bij het begin van de Champions League gezegd dat ze gingen proberen de nul te houden.

Opdracht volbracht lijkt me! :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol:
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: De schorsing voor 4 wedstrijden van Leko is een regelrechte schande.
De heer Visser laat duidelijk blijken dat hij anti STVV is.
Eerst STVV bestelen in de wedstrijd en dit valt niet te ontkennen en dan een fel overdreven verslag opgemaakt over het incident met Leko.
Wat bezielt die man die toch onpartijdig moet zijn.
Wat dan te zeggen van andere voorbeelden van trainers zoals Preudhome , Maes, Vreven enz...
STVV moet niet alleen in beroep gaan maar moet ook zeker en vast de scheidsrechter Visser wreken voor alle wedstrijden, zoniet vrees ik dat er dingen zouden kunnen gebeuren die de veiligheid van deze man in het gedrang zouden kunnen brengen.
wat ook niet goed te keuren is maar waartoe er een reeele kans bestaat als VOLK en VUUR eens zou ontploffen. De te brave supporters van STVV kunnen niet langer blijven toezien hoe hun ploeg dit seizoen al werd bestolen. De kruik gaat zo lang te water tot ze barst , is het gezegde.
Hopelijk ziet het bestuur dit in en vragen ze om deze scheidsrechter te wreken, er is trouwens de laatste weken al genoeg heibel geweest die het voetbal niet ten goede komt.
Laten we een inspanning doen om dit te voorkomen. Uit vele gesprekken met supporters blijkt dat ze moe getergd zijn en dat hun potje op overkoken staat. Laten we daarom voorzorgen nemen die gewettigd zijn om dit te voorkomen.
LEVE HET GEZOND VERSTAND.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Dreke »

Dat er met twee maten en gewichten wordt gewerkt, is niks nieuw. Die opmerking wordt terecht gemaakt.

Maar ik vind de schorsing van Leko terecht. Zo doe je niet...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Jack »

Dreke schreef:Dat er met twee maten en gewichten wordt gewerkt, is niks nieuw. Die opmerking wordt terecht gemaakt.

Maar ik vind de schorsing van Leko terecht. Zo doe je niet...
Het gaat er in dit geval ook vooral over dat de scheidsrechter zich fysiek aangevallen voelde doordat Leko de deur tegen hem had doen slaan.
De schorsing is wat mij betreft te verantwoorden.
Het staat echter buiten kijf dat Preud'homme al te vaak niet of te licht gestraft is voor zijn wangedrag. Los van of hij de scheidsrechter ooit het gevoel gaf fysiek bedreigd te worden.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: Ik zeg nergens dat leko geen straf verdient, maar 4 wedstrijden is er dik over.
STVV wordt alrijd zwaarder gestraft dan andere ploegen.
1 of 2 wedstrijden was zeker voldoende aangezien er geen voorgaande bestraffingen waren.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Mikman »

Dreke schreef:Dat er met twee maten en gewichten wordt gewerkt, is niks nieuw. Die opmerking wordt terecht gemaakt.

Maar ik vind de schorsing van Leko terecht. Zo doe je niet...

Schorsing is terecht maar de strafmaat is buiten proportie in vergelijking met andere sancties, iets wat Cox terecht aanklaagde. Spajic gaf een bewuste elleboog waarbij de tegenstander geraakt werd ( naar het schijnt, want zelf niet gezien ) en kreeg 2 speeldagen, Leko voor verbale agressie onmiddelijk 4. Preud'Homme heeft ondanks zijn herhaaldelijke verbale agressie en zijn niet bepaalde voorbeeldfunctie langs de lijn nog nooit 4 speeldagen gekregen.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Iniesta »

NVA laat weten dat ze bij de KBVB wereldvreemd en knettergek zijn :lol:

#iksteunleko
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Jacques »

Om hier nog even op terug te keren:
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20161213_0262 ... -geschorst

Ferrera en Asselman krijgen voor het verwijten van de scheids, en het betreden en het weigeren te verlaten van het scheidsrechterslokaal 100 euro boete en 1 week schorsing. Die ene week schorsing is voor beiden geen (extra) straf voor dit incident maar wel het effectief worden van een eerdere voorwaardelijke sanctie. Beiden zijn dus ook niet aan hun proefstuk toe.

Vergelijk dat met de 4 speeldagen schorsing en 1000 euro boete die Leko krijgt en je begint je toch echt af te vragen welke lul in die geschillencommissie ne pik op ons heeft.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie