Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Alles over de wedstrijden van STVV
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door metser »

Wat een draak van een wedstrijd ( allee dat was pottekesstamp). En zeggen dat sommigen dat nog goed vinden ! Zelfs onze heilige coach vindt het nog goed! Voor mij onbegrijpelijk dat die man nog coach is. Shame on you is toepasselijk voor hem . Ik begrijp echt niet dat daarvoor mensen nog betalen. Wat de spelers betreft, een paar zijn eersteklasser waardig, de rest is gewoon bijeengeraapt afval, mensen die geen grijntje verstand hebben,jonge mannen die waarschijnlijk denken dat ze iets kunnen maar die goed zijn om op de ^travaux^ te gaan werken. Dat diegene die al dat grut hier aanbrengt eens voor de spiegel gaat staan ! Spelers als een koebemba, djene, paulido, gerkens, ceballos, thenkoua, de Sart, en ik vergeet er waarschijnlijk nog enkele, zijn mannen die best teruggestuurd worden naar afkomst, dat is gewoon materiaal dat ge in uw eigen land in de provinciale reeksen ook vindt ! Maar allee, onze voorzitster is toch content, nog zoiets onbegrijpelijk. Hopelijk komt boontje om zijn loontje ! Volgend jaar in 1 B is het ook plezant, kunnen de vlaggemannen ook wat rondspringen om zich warm te houden want het aangeboden spektakel is ook daar ondermaats. Ik zeg * Shame you * bestuur, coach, spelers en het entourage van deze laatsten, want ook dat zijn criminelen die vrij blijven rondlopen omdat sommige bestuurders daar nog wensen mee te handelen. SHAME YOU ALL .....!......!
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door stvv'er »

Bla... bla... bla...
10 op 45 : DAT zijn de feiten !
2 zeges op 15 matchen: tegen de huidige nrs. 12 & 13 !

Stop toch met die excuses !
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Brusselmans »

metser schreef:Ik zeg * Shame you * bestuur, coach, spelers en het entourage van deze laatsten, want ook dat zijn criminelen die vrij blijven rondlopen omdat sommige bestuurders daar nog wensen mee te handelen. SHAME YOU ALL .....!......!
Alles te herleiden tot ene zot die dit gezelschap dansende narren bijneengezet heeft.
Ge moet het klaarkrijgen toch, dat ze er allemaal niks van bakken !
Het doet me een beetje denken aan de dokter uit de slimste mens. Uitmuntend in zijn vak, maar niet in staat om een buffel of vis te herkennen. Wereldvreemd dus.
Daarbij nog vrij simpel van geest zijn, en zo iemand gaat het dan eens doen bij voetbalclubs.

:gek:
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door luc de kanarie »

als je daarvoor penalty geeft moet je die voor stvv ook geven en ook de fout op bezus rood geven en bezus geel
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door omeloe »

luc de kanarie schreef:als je daarvoor penalty geeft moet je die voor stvv ook geven en ook de fout op bezus rood geven en bezus geel
"sylla niet goed genoeg en prosw beter dan koubemba en de petter eruit voor Gerkens dan halen we nog genoeg punten"
"met deze ploeg kom je nooit in moelijkheden en er is dit jaar maar 1 afvaller"
Dit zijn nog een paar meningen van u , als je begrijpt wat ik bedoel .
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door enrique »

Iedereen weet natuurlijk wie de hoofdschuldige is
Eigenlijk kan je spelers niet verwijten dat ze niet genoeg kwaliteit hebben
Ze zetten zichzelf niet op het veld
De geschiedenis herhaalt zich de hele tijd
Degraderen, stijgen, degraderen, stijgen, ...
Eens komt ook daar een einde aan ...
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door smol »

luc de kanarie schreef:als je daarvoor penalty geeft moet je die voor stvv ook geven en ook de fout op bezus rood geven en bezus geel
En waarom zou Bezus maar geel moeten krijgen .... Izqueirdo verdiende lichtrood, maar Bezus in deze fase donkerrood !! Bij de strafschoppen als je één fluit moet je de andere ook fluiten, akkoord daarmee, maar met je stelling over Bezus, daar moet je toch even je geel-blauwe bril laten bijstellen.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Dreke »

Natrappen is rood. Dat is zo klaar als wat. Tackle langs achter met beide voeten (die neigen naar schaar) is dat ook. In die fase moeten we niet klagen.
A loyal football fan only supports the shirt...
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door scoormachine »

Hoeveel punten er al verloren zijn gegaan door de arbiter als ik velen mag geloven. Zet toch eens die blauw-gele bril af. Je gaat toch nie zeggen dat het goed was !!!! Sommigen zien in alle fouten rood en penalty's. Kwalitatief ben je te zwak voor 1ste klasse. Dat is geen schande.....maar geef dat gewoon toe. Als ge Leko bezig hoort is het precies dat deze ploeg po1 kon halen....maar door pech op de voorlaatste plaats staat. Die man is zelf de pedalen kwijt.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Brusselmans »

De penalty's, wel en niet gefloten ... Er zit waarheid in, niet te ontkennen ...
Alleen is het zo dat ze aan de Tiense weer een afleidingsmaneuverke erbij hebben, om de ware reden van het falen naar rang 2 te verschuiven !
In eigen boezem kijken, van hoog tot laag, zit er niet in ... Alleen de goed-nieuws-show ...
3 tot 4000 zeiden al "nee, bedankt' .... maar ze knoeien rustig verder. Niks aan de hand !
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door STVV-fan »

Louis XIV schreef:Hoe verschillende nationaliteiten en bijhorende taalversprekingen tot een nederlaag kunnen leiden:
Vrijdagavond 18 November – 20.13u stipt op de klok van de Truiense speelkamer laatste besprekingen van de trainer alvorens onze helden de pélouse zullen betreden,… daar wordt aan de deur geklopt wie zal dat zijn : Marieke Hofte komt als voorzitster de jongens nog wat peptalk geven.
Mijne heren, Cher amis …jullie zijn heel goed bezig, ik wens jullie vanavond alle succes toe. Laat die mannen van Brugge eens zien en weten waar dat Haspengouw ligt. Bovendien moet ik jullie ook vragen EXTRA JULLIE BEST te doen. Zoals jullie allemaal weten Roland is een vooruitziend man en geeft daarom aan Pleegzorg Limburg de kans hen in de kijker te zetten. Er zullen hier vanavond records verbroken worden mannekes, let maar eens op ! Allez tot straks in de RVUE, en weg was ze…Djéné zat er wat verdwaasd naar te kijken en zegt : C’est quoi ça ? Delorge heeft dit gehoord en repliceert: Roland wil PLEEGZORG LIMBURG nen DUW IN DE RUG geven…….Ah oui, oui, bien compris…. de rest van het verhaal kennen we …daarenboven meende Leko iets gelijkaardig gehoord te hebben en staat na de match als een bezetene op de deur van Roland en Marieke te kloppen ..Shame on you, Shame on you….
….wie braaf is krijgt lekkers wie stout is …
Ik mag jou niet, maar dat laatste stukje vind zelfs STVV-fan ongelofelijk grappig :clap: STVV-fan approves :toppie: 1 lichtpunt, Westel 5-0 de boot in, samenvatting gezien, nog feller guddereers dan wij gisteren
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door STVV-fan »

Brusselmans schreef:De penalty's, wel en niet gefloten ... Er zit waarheid in, niet te ontkennen ...
Alleen is het zo dat ze aan de Tiense weer een afleidingsmaneuverke erbij hebben, om de ware reden van het falen naar rang 2 te verschuiven !
In eigen boezem kijken, van hoog tot laag, zit er niet in ... Alleen de goed-nieuws-show ...
3 tot 4000 zeiden al "nee, bedankt' .... maar ze knoeien rustig verder. Niks aan de hand !
Er zit zeker iets in. Maar een afleidingsmaneuvre? Hoe verklaar je dan die 4000 afgehaakte mensen? Ik heb niet echt veel lawaai gehoord... . Ik stel jullie echter de vraag: wil je degraderen mrt het voetbal van vrijdag? Of met het voetbal van tegen Genk, Anderlecht? Ik stel jullie die vraag, omdat jullie er met velen heilig van overtuigd zijn dat we gaan degraderen en jullie mij een paar weken terug voor gek verklaarden?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Jones »

Djene is nen uil. Dit lijkt op omgekochte boel, de laatste seconden ! Gokt Djene misschien ook ?
Nen hele hoop uilen op het veld op een 5-tal na die het niveau normaal aankunnen.
Ooit wordt ik nog supporter van Genk als deze soep niet ophoudt. Die Roland doet ons een degout krijgen van ONZE ploeg waar hij met zijn fikken had moeten afblijven.
Op het kanon en naar de maan schieten da ingenieurke van mijn voeten met zijn Hollands uithangbord.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door Dreke »

Jones schreef: Ooit wordt ik nog supporter van Genk als deze soep niet ophoudt.
Ik krijg ook een degout van het circus. Maar dit...
A loyal football fan only supports the shirt...
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 15: STVV - Club Brugge

Bericht door kenniksvanvoetbal »

luc de kanarie schreef:als je daarvoor penalty geeft moet je die voor stvv ook geven en ook de fout op bezus rood geven en bezus geel
Als je de TV beelden bekijkt mag je van geluk spreken dat Bezus onder de pauze nog niet gewassen was.
Van op de tribune is het moeilijk te zien ,maar hij maakt een paar zeeer venijnige fouten,
Hij heeft de vraag naar meer agressiviteit duidelijk ter harte genomen. : :gek:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Plaats reactie