Speeldag 16: Lokeren - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door STVV-fan »

Het is inderdaad dat.
Een andere trainer gaat uw spitsen ook niet laten scoren.
Gaat u ook zo geen onnozel penalties laten tegenkrijgen.

Maar nog een match of 3 van die zoals tegen Brugge en Lokeren, waar je helemaal NIETS ziet en je kan het stadion vullen met asielzoekers.

Dat je verliest, goed, misschien kan ik daar nog inkomen, dat is dat je het niveau niet haalt, maar zorg dan tenminste dat de mensen die wel nog betalen om te komen kijken ook iets om naar te kijken hebben.

Gooi die 5-3-2 overboord.
Speel zoals op het begin van het seizoen

DM: Pirard
RB: Djene
CB: Kotysch
CB: Fernandes
LB: Cuevas
VM: Peeters
VM: Valdivia
AM: Bezus/Ono (want ze zullen Bezus wel zwaar schorsen om een "voorbeeld" te stellen :roll: )
LAM: Bamba
RAM: Tchenkoua
SP: Boli

Bank: Dutoit, De Petter, Jannsens, Ryckaert, Ono/Ceballos, Proschwitz, Bagayoko
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door Jacques »

Heeft allemaal betrekkelijk weinig met de opstelling op zich te maken. Als je kiest voor een opstelling met aanvallende flanken en je zet daar Ceballos, Tchenkoua of Swers heb je ook niks gezien. 't Is een illusie dat je goed voetbal zou brengen, als je amper kansen afdwingt en wekelijks domme doelpunten weggeeft. Een beetje steriel rondtikken tussen de carrés is echt geen goed voetbal. Eens we in de zone van de waarheid komen, is het gewoon om van te grinsen, offensief en defensief, ook in 4-2-3-1. De samenstelling van de kern en vooral de individuele kwaliteit van de spelers zijn veel grotere problemen dan de opstelling.

Maarja, als je daar in augustus wat van zei, was je een moeilijke mens die alles negatief zag. Misschien toen toch beter wat veeleisender geweest?
Men oogst wat men zaait.
Laatst gewijzigd door Jacques op 27 nov 2016, 18:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door enrique »

Breng hem toch niet op ideeën
Stadion vullen met asielzoekers ...
:)
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door Bartman »

Ik ben het er grotendeels mee eens, maar toch ... Als je ziet welke spelers Westerlo, Moeskroen, Lokeren, Waasland Beveren op de mat brengen dan is er toch iets mogelijk met deze kern.

Het gevoel dat Leko alles uit deze kern haalt heb ik absoluut niet. Wekelijks heb ik bedenkingen bij zijn keuzes voor spelerskern, systeem, basisploeg en zeker ook de wissels tijdens de wedstrijden.

We komen stilaan in een situatie dat je iets moet doen. Soms is een slechte beslissing beter dan geen beslissing. Herinner u vorig seizoen, toen was niet beslissen (COL) bijna faliekant afgelopen.

Wachten tot de mercato kan te laat zijn, het is trouwens al meermaals aangetoond dat deze transfers zelden succes brengen. Daarom liever nu actie en een nieuwe trainer die ten eerste het vuur er weer inkrijgt en ten tweede een herkenbaar systeem en blok kan brengen.
Dan kan je je achteraf al niet verwijten dat je niet geprobeerd hebt de bakens te verzetten.

Zoals het nu verdergaat moet je echt geen helderziende zijn om de afloop te voorspellen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door Dreke »

enrique schreef:Breng hem toch niet op ideeën
Stadion vullen met asielzoekers ...
:)
Dat zal nooit gebeuren. Te weinig rendement in zijn Rebue...
A loyal football fan only supports the shirt...
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door Louis XIV »

enrique schreef:Breng hem toch niet op ideeën
Stadion vullen met asielzoekers ...
:)
Van ne primeur gesproken , dat zou er ene zijn ...heeft hij ineens trok bij 'Mutti'...misschien Maggie De Blok er bij en stadion is ineens gevuld...random vraag past die haar gat op zo'n stoelke of zit die bij de VIPS (vette imposante perSonen
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door Louis XIV »

Jacques schreef:Heeft allemaal betrekkelijk weinig met de opstelling op zich te maken. Als je kiest voor een opstelling met aanvallende flanken en je zet daar Ceballos, Tchenkoua of Swers heb je ook niks gezien. 't Is een illusie dat je goed voetbal zou brengen, als je amper kansen afdwingt en wekelijks domme doelpunten weggeeft. Een beetje steriel rondtikken tussen de carrés is echt geen goed voetbal. Eens we in de zone van de waarheid komen, is het gewoon om van te grinsen, offensief en defensief, ook in 4-2-3-1. De samenstelling van de kern en vooral de individuele kwaliteit van de spelers zijn veel grotere problemen dan de opstelling.

Maarja, als je daar in augustus wat van zei, was je een moeilijke mens die alles negatief zag. Misschien toen toch beter wat veeleisender geweest?
Men oogst wat men zaait.
Tja dan was je ne zagevent en moest je maar naar Barca gaan kijken...mon oeuil
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door smol »

Moeskroen krijgt er ondertussen al 7 rond de oren op Anderlecht ... zeker niet positief voor ons, die mannen zullen volgende week op revanche belust zijn, tenzij ze natuurlijk even tam zijn als de onze 11 !!

Alvast een wedstrijd om naar uit te kijken volgende week :)
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Leko kunnen we niet verwijten dat er geen inzet is, want die is er duidelijk wel en dat is een groot verschil met onze O'Loughlin vorig seizoen.
Concentratie is een probleem en de samenstelling van de kern met spelers zonder verstand. Nu herhaalde Leko in de pers bijna de woorden van Dutoit door boos te zijn op Bagayoko en dat hij slimmer moet zijn.

Wat je Leko wel zou kunnen verwijten is zijn systeem dat vooral de laatste weken nogal wat verandert, zonder resultaat. Op den duur heb je helemaal niets meer en daar zitten ze al bijna ongeveer aan vrees ik.
En zijn wissels zijn ook niet schitterend. Vaak brengt hij spelers in die dan nog eens punten verliezen ipv winnen. Ik zou het wagen om met Vreven verder te gaan. Ik denk dat hij de spelers net wat meer zou kunnen prikkelen nog. Vreven ademt voetbal hé. Al was het maar om Vreven nog op tijd aan je te binden, want die zie ik op termijn echt doorbreken als trainer.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door smol »

voetballiefhebber schreef:Leko kunnen we niet verwijten dat er geen inzet is, want die is er duidelijk wel en dat is een groot verschil met onze O'Loughlin vorig seizoen.
Concentratie is een probleem en de samenstelling van de kern met spelers zonder verstand. Nu herhaalde Leko in de pers bijna de woorden van Dutoit door boos te zijn op Bagayoko en dat hij slimmer moet zijn.

Wat je Leko wel zou kunnen verwijten is zijn systeem dat vooral de laatste weken nogal wat verandert, zonder resultaat. Op den duur heb je helemaal niets meer en daar zitten ze al bijna ongeveer aan vrees ik.
En zijn wissels zijn ook niet schitterend. Vaak brengt hij spelers in die dan nog eens punten verliezen ipv winnen. Ik zou het wagen om met Vreven verder te gaan. Ik denk dat hij de spelers net wat meer zou kunnen prikkelen nog. Vreven ademt voetbal hé. Al was het maar om Vreven nog op tijd aan je te binden, want die zie ik op termijn echt doorbreken als trainer.
volledig akkoord met je redenering ... Vreven zou ons inderdaad wat kunnen bij brengen en is een topper in wording ... trouwens die Weiler die kan mee met onze Col van vorig seizoen, wat een kwal zeg
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door stvv'er »

smol schreef:Moeskroen krijgt er ondertussen al 7 rond de oren op Anderlecht ... zeker niet positief voor ons, die mannen zullen volgende week op revanche belust zijn, tenzij ze natuurlijk even tam zijn als de onze 11 !!

Alvast een wedstrijd om naar uit te kijken volgende week :)
Ik lees op dit moment Roland zijn gedachten: "Nu moeten we niet meer 1 punt meer halen dan de laatste (bv. Westerlo, Moeskroen). Gelijk aantal punten is genoeg, ons doelsaldo is toch beter".
De visionair in volle actie!
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door Bartman »

smol schreef:Moeskroen krijgt er ondertussen al 7 rond de oren op Anderlecht ... zeker niet positief voor ons, die mannen zullen volgende week op revanche belust zijn, tenzij ze natuurlijk even tam zijn als de onze 11 !!

Alvast een wedstrijd om naar uit te kijken volgende week :)
Daar zit zaterdag dus een andere trainer op de bank ... hopelijk ook bij STVV
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door Since '54 »

LEKO is een brave en gewillige en suffer van een man maar dat was COL ook en met geen van beiden zullen we een betere ploeg worden omdat die bravekes blij zijn dat ze werk hebben en niks durven voorstellen aan de visionair. Eerder dan geen punten halen is de mond opentrekken catastrofaler voor hun werkzekerheid. Sukkeltjes toch. Als ik in juni voor zo'n selectie zou staan dan mocht RD voor mij de boom in en ging ik elders werk zoeken. LEKO had al 5 jaar gezien hoe dit STVV aan 't aanmodderen was. Enige goede periode(ke) enkele weken, ten tijde van Ferrera met Dompé, Edmilson en Schoofs en voor de rest sinds Brepoels zijn kampioenstitel en later zijn PO I niks meer. 'Ik ben vereerd maar ik dank u zeer Mr. Duchâtelet' zou ik hem gezegd hebben. Sukkelaars, doppers!
Laatst gewijzigd door Since '54 op 28 nov 2016, 00:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door Brusselmans »

Als de zot niet bereid gaat zijn om eens in eigen boezem te kijken, en van zijn wolk af te dalen, is het compleet reddeloos verloren !
Akties of niet, hij zal moeten mea culpa doen, zoniet ...

Hij gaat dat dus niet doen, wegens te vol van zichzelf, dat heeft het verleden ons geleerd !
Integendeel, hij gaat nog averechtser doen !

RD, from me to you, dzjee se suggel : :grappig:
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door wva »

Brusselmans schreef:Als de zot niet bereid gaat zijn om eens in eigen boezem te kijken, en van zijn wolk af te dalen, is het compleet reddeloos verloren !
Akties of niet, hij zal moeten mea culpa doen, zoniet ...

Hij gaat dat dus niet doen, wegens te vol van zichzelf, dat heeft het verleden ons geleerd !
Integendeel, hij gaat nog averechtser doen !

RD, from me to you, dzjee se suggel : :grappig:
"'t es no de kloéte"
das ne uiverregse
Plaats reactie