Speeldag 16: Lokeren - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door zipke373 »

voetballiefhebber schreef:Leko kunnen we niet verwijten dat er geen inzet is, want die is er duidelijk wel en dat is een groot verschil met onze O'Loughlin vorig seizoen.
Concentratie is een probleem en de samenstelling van de kern met spelers zonder verstand. Nu herhaalde Leko in de pers bijna de woorden van Dutoit door boos te zijn op Bagayoko en dat hij slimmer moet zijn.

Wat je Leko wel zou kunnen verwijten is zijn systeem dat vooral de laatste weken nogal wat verandert, zonder resultaat. Op den duur heb je helemaal niets meer en daar zitten ze al bijna ongeveer aan vrees ik.
En zijn wissels zijn ook niet schitterend. Vaak brengt hij spelers in die dan nog eens punten verliezen ipv winnen. Ik zou het wagen om met Vreven verder te gaan. Ik denk dat hij de spelers net wat meer zou kunnen prikkelen nog. Vreven ademt voetbal hé. Al was het maar om Vreven nog op tijd aan je te binden, want die zie ik op termijn echt doorbreken als trainer.
Concentratie? Lompigheid is het woord waar je naar zocht denk ik...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door Vouch »

De redding van Roland?

http://www.hln.be/hln/nl/2738/KVC-Weste ... tter.dhtml

Ik kan me immers inbeelden dat het nu financieel warm wordt in de Antwerpse Kempen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 16: Lokeren - STVV

Bericht door Jacques »

Dat kan in 2 richtingen werken. Als er onenigheid is in de bestuurskamer, sijpelt dat vaak door naar de rest van de club en gaat finaal ook de ploeg eronder lijden. Westerlo heeft geen kwaliteit op overschot, verre van, maar dit zal misschien ook meegespeeld hebben bij hun slechte prestaties?
Nu er duidelijkheid komt in de bestuurskamer zal de financiële slagkracht ongetwijfeld minder zijn, maar trekt men mogelijk wel terug allemaal aan hetzelfde zeel, waardoor ze het sportief misschien net beter zullen doen?

Het zou in ieder geval dwaas zijn om te rekenen dat Westerlo in elkaar zakt. Dat is dezelfde wishfull thinking onzin als Moeskroen dat al 3 jaar geen licentie meer haalt volgens sommigen. Thans spelen ze nog altijd in dezelfde reeks als ons, staan ze zelfs voor ons. Laat het wishfull thinking dus maar achterwege.
Het probleem is mogelijk wel dat Russische roulette net één van de favoriete bezigheden van ons bestuur is. Denk maar aan STVV-Lokeren vorig seizoen. Ik zie Flippo en co. al achteruit leunen in hun stoel, denkend "da komt hier allemaal dik in de sjakoche".
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie