Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door Tompie »

Thuis tegen Moeskroen zaterdag. Een derde (thuis)overwinning is in principe een must.
Moeskroen telt momenteel slechts één puntje meer (11) dan STVV (10).

Toch wacht de kanaries geen evidente opdracht. Toegegeven, dat is geen enkele wedstrijd voor de troepen van Leko.

Maar als we louter naar de uitwedstrijden kijken, staat Moeskroen stevig in de middenmoot: een 8ste plaats met 7 punten. Daarmee laat het o.a. AA Gent, Standard en Racing Genk achter zich. Zo won Moeskroen in Westerlo en Eupen en speelde het gelijk in Waasland Beveren. Kortom, puntenwinst bij drie rechtstreekse tegenstanders in de strijd om het behoud.

Het is vooral in eigen huis dat de motor van de Henegouwers sputtert: 4 op 24 en slechts één overwinning. Die overwinning haalden ze...tegen ons.

Toch geldt er voor STVV geen enkel excuus. Wil het een verlengd verblijf in de Jupiler Pro League bewerkstelligen, dan is een driepunter in eigen huis tegen een rechtstreekse concurrent een noodzaak. Zeker met een verplaatsing naar Kortrijk en een thuiswedstrijd tegen Gent in het vooruitzicht.

Benieuwd welk elftal Leko tussen de lijnen brengt, al dan niet op aanraden van tactisch genie Duchatelet.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door STVV-fan »

Dat is het minpunt aan die gelekte mails:
Nu hebben de zagers nog iets meer om over te zagen...

In ieder geval. Als het ooit van moeten is geweest... moet het nu net nog dat ietsje meer. Het is 1 voor 12.
Thuis tegen een rechtstreekse concurrent met maar 1 puntje voorsprong MOET je winnen, zo simpel is dat.

Hoe, dat maakt voor mij 1 match niet uit. Dat er gewonnen wordt is het belangrijkste.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door scoormachine »

Minpunt ????? Sorry, maar dat vind ik geen minpunt. Is het niet normaal dat zoiets naar buiten komt. Er zijn supporters die geloven in hun ploeg en nog het volste vertrouwen hebben in hun trainer......om dan te vernemen dat de trainer de ploeg niet mag opstellen. Waar is je geloofwaardigheid dan nog naartoe ? Hoeveel keer hebben we hier niet gelezen dat het niet normaal is dat Leko zoveel vertrouwen had/heeft in sommige spelers. Zou het niet kunnen dat sommige moeten spelen onder druk van.......
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door STVV-fan »

scoormachine schreef:Minpunt ????? Sorry, maar dat vind ik geen minpunt. Is het niet normaal dat zoiets naar buiten komt. Er zijn supporters die geloven in hun ploeg en nog het volste vertrouwen hebben in hun trainer......om dan te vernemen dat de trainer de ploeg niet mag opstellen. Waar is je geloofwaardigheid dan nog naartoe ? Hoeveel keer hebben we hier niet gelezen dat het niet normaal is dat Leko zoveel vertrouwen had/heeft in sommige spelers. Zou het niet kunnen dat sommige moeten spelen onder druk van.......
Zo een reacties bedoel ik dus
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door smol »

STVV-fan schreef:
scoormachine schreef:Minpunt ????? Sorry, maar dat vind ik geen minpunt. Is het niet normaal dat zoiets naar buiten komt. Er zijn supporters die geloven in hun ploeg en nog het volste vertrouwen hebben in hun trainer......om dan te vernemen dat de trainer de ploeg niet mag opstellen. Waar is je geloofwaardigheid dan nog naartoe ? Hoeveel keer hebben we hier niet gelezen dat het niet normaal is dat Leko zoveel vertrouwen had/heeft in sommige spelers. Zou het niet kunnen dat sommige moeten spelen onder druk van.......
Zo een reacties bedoel ik dus
Degelijke reacties zijn toch de logica zelve. Als je alle fratsen die RD al heeft uitgehaald gaat optellen, zou dit me helemaal niet verwonderen. Bij beslist alles op zijn eentje, dus waarom dit niet. Als Djené der zaterdag nog opstaat, dan twijfel ik er zelfs niet meer aan !!
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door pat@ »

STVV-fan schreef:
scoormachine schreef:Minpunt ????? Sorry, maar dat vind ik geen minpunt. Is het niet normaal dat zoiets naar buiten komt. Er zijn supporters die geloven in hun ploeg en nog het volste vertrouwen hebben in hun trainer......om dan te vernemen dat de trainer de ploeg niet mag opstellen. Waar is je geloofwaardigheid dan nog naartoe ? Hoeveel keer hebben we hier niet gelezen dat het niet normaal is dat Leko zoveel vertrouwen had/heeft in sommige spelers. Zou het niet kunnen dat sommige moeten spelen onder druk van.......
Zo een reacties bedoel ik dus
Die zijn nog redelijk beschaafd voor iemand die meer slecht doet dan goed. Het goede (investeren in werkvoorziening) dat hij al doet heeft 0,0 met de voetbal te maken en brengt dus ook hetzelfde percentage op voor de voetbal. Ik durf nog te wedden dat hij als volgt aan de tafel zit met de mensen van Union voor die Franse-Sloveen, "ik geef 100 000 euro, dat is het hoogste bedrag wat ik veil heb voor deze speler.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door Jacques »

STVV-fan schreef:
scoormachine schreef:Minpunt ????? Sorry, maar dat vind ik geen minpunt. Is het niet normaal dat zoiets naar buiten komt. Er zijn supporters die geloven in hun ploeg en nog het volste vertrouwen hebben in hun trainer......om dan te vernemen dat de trainer de ploeg niet mag opstellen. Waar is je geloofwaardigheid dan nog naartoe ? Hoeveel keer hebben we hier niet gelezen dat het niet normaal is dat Leko zoveel vertrouwen had/heeft in sommige spelers. Zou het niet kunnen dat sommige moeten spelen onder druk van.......
Zo een reacties bedoel ik dus
klapvee
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door STimVV »

Dear Leko,

for the heel important match against Moeskroen zou ik toch eens denken om te spelen in een spelconcept waarin wat more chances gecreëerd kunnen worden. During de laatste 3 matchen speelden we in een 5-3-2, thats a system dat bijvoorbeeld ook Martinez speelt bij de rode duivels. Je weet wel: de trainer van de ploeg with the best belgische spelers. There they play op de flank met Meunier en Carrasco. Dat zijn 2 spelers die aanvallend hun bijdrage kunnen leveren op de flank. Ze moeten dan de hele lijn aflopen, de "lijn" ligt naast de flank. En de flank ligt naast de bank. En op de bank zit u, en u krijgt de centjes maandelijks from me, van Roland Dujamaisvue. Just saying...
Now well, those spelers hebben een actie, een goede voorzet en scoren sometimes. Bij ons spelen op die posities Bagayoko en Cuevas. Our scouts, die onze spelers beter kent dan uzelf, verklaren dat deze jongens gemiddeld 0.02 keer scoren op een seizoen en zowat 0.95 goede voorzetten geven op een match. During de 3 wedstrijden dat we in dit systeem playden konden we geen enkele veldgoal maken. Daarom stellen zowel ik als onze scouts voor dat u het opnieuw probeert in een 4-2-3-1.
Thats a systeem dat in balverlies een 4-5-1 kan worden zodat u ook voldoende defensieve stabiliteit kan inbouwen. Op het middenveld you play in dat systeem dan met een 3-hoek. That you do with 3 players because een driehoek has 3 hoeken. De 3 beste spelers in dat systeem zijn misschien wel Valdivia-Peeters-Bezus. Waarom speelde u dit seizoen nog geen enkele keer met deze 3-hoek? Omdat Bezus geschorst zal zijn stellen wij voor dat u Ono op die plaats zet. Thats then als number 10 die de 3 aanvallende spelers kan steunen. Ono is heel klein so maybe de defenders wont see him. Maybe you can try het zoals hier onder, and it is just a suggestion... u werkt everyday met de spelers, het is dus enkel an idea om u wat te helpen.

----------------------Dutoit----------------------
--Bagayoko---Kotysch--Fernandes--Cuevas--
-----------------Valdivia---Peeters------------
--Ceballos----------Ono--------------Bamba--
---------------------Boli------------------------

As leftback zou ik misschien ook eens Djene durven proberen. Statistisch gezien ontstaan er namelijk a lot of goals from the flank from Cuevas. But because Djene was a naughty boy this week is het misschien best om daar nog wat mee te wachten. Our scouts wijzen er ook op dat Djene in spanje een heel good defender was en daar ook vaak als linksback playde. Also these scouts wisten me te vertellen dat Koubemba also dikwijls als rechtsbuiten speelde with his club. He is not a real spits, want hij maakte never lots of goals in his clubs. Thats why ik hem heb gekocht because hij was zo goed als voor nothing. So maybe he can be an option om in te vallen op de plaats van Ceballos. Die toch wel bij Barcelona geplayd has.

Good luck, your boss.
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door FANFOREVER »

STVV-fan schreef:Dat is het minpunt aan die gelekte mails:
Nu hebben de zagers nog iets meer om over te zagen...
Gij zijt met voorsprong de grootste zager op dit forum.
Kruip nog maar wat in het hol van Duchatelet.
:stvv:
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef:Dear Leko,

for the heel important match against Moeskroen zou ik toch eens denken om te spelen in een spelconcept waarin wat more chances gecreëerd kunnen worden. During de laatste 3 matchen speelden we in een 5-3-2, thats a system dat bijvoorbeeld ook Martinez speelt bij de rode duivels. Je weet wel: de trainer van de ploeg with the best belgische spelers. There they play op de flank met Meunier en Carrasco. Dat zijn 2 spelers die aanvallend hun bijdrage kunnen leveren op de flank. Ze moeten dan de hele lijn aflopen, de "lijn" ligt naast de flank. En de flank ligt naast de bank. En op de bank zit u, en u krijgt de centjes maandelijks from me, van Roland Dujamaisvue. Just saying...
Now well, those spelers hebben een actie, een goede voorzet en scoren sometimes. Bij ons spelen op die posities Bagayoko en Cuevas. Our scouts, die onze spelers beter kent dan uzelf, verklaren dat deze jongens gemiddeld 0.02 keer scoren op een seizoen en zowat 0.95 goede voorzetten geven op een match. During de 3 wedstrijden dat we in dit systeem playden konden we geen enkele veldgoal maken. Daarom stellen zowel ik als onze scouts voor dat u het opnieuw probeert in een 4-2-3-1.
Thats a systeem dat in balverlies een 4-5-1 kan worden zodat u ook voldoende defensieve stabiliteit kan inbouwen. Op het middenveld you play in dat systeem dan met een 3-hoek. That you do with 3 players because een driehoek has 3 hoeken. De 3 beste spelers in dat systeem zijn misschien wel Valdivia-Peeters-Bezus. Waarom speelde u dit seizoen nog geen enkele keer met deze 3-hoek? Omdat Bezus geschorst zal zijn stellen wij voor dat u Ono op die plaats zet. Thats then als number 10 die de 3 aanvallende spelers kan steunen. Ono is heel klein so maybe de defenders wont see him. Maybe you can try het zoals hier onder, and it is just a suggestion... u werkt everyday met de spelers, het is dus enkel an idea om u wat te helpen.

----------------------Dutoit----------------------
--Bagayoko---Kotysch--Fernandes--Cuevas--
-----------------Valdivia---Peeters------------
--Ceballos----------Ono--------------Bamba--
---------------------Boli------------------------

As leftback zou ik misschien ook eens Djene durven proberen. Statistisch gezien ontstaan er namelijk a lot of goals from the flank from Cuevas. But because Djene was a naughty boy this week is het misschien best om daar nog wat mee te wachten. Our scouts wijzen er ook op dat Djene in spanje een heel good defender was en daar ook vaak als linksback playde. Also these scouts wisten me te vertellen dat Koubemba also dikwijls als rechtsbuiten speelde with his club. He is not a real spits, want hij maakte never lots of goals in his clubs. Thats why ik hem heb gekocht because hij was zo goed als voor nothing. So maybe he can be an option om in te vallen op de plaats van Ceballos. Die toch wel bij Barcelona geplayd has.

Good luck, your boss.
Schitterend, STVV-fan approves :toppie:

Dit is ludiek, dit mag ik wel
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door Louis XIV »

FANFOREVER schreef:
STVV-fan schreef:Dat is het minpunt aan die gelekte mails:
Nu hebben de zagers nog iets meer om over te zagen...
Gij zijt met voorsprong de grootste zager op dit forum.
Kruip nog maar wat in het hol van Duchatelet.
Je zou bijna geloven dat het den Duch zelf is...of nee kan niet , ...behalve EQ ontbreekt het volgens mij ook nog aan iets anders
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door scoormachine »

STVV-fan schreef:Dat is het minpunt aan die gelekte mails:
Nu hebben de zagers nog iets meer om over te zagen...

In ieder geval. Als het ooit van moeten is geweest... moet het nu net nog dat ietsje meer. Het is 1 voor 12.
Thuis tegen een rechtstreekse concurrent met maar 1 puntje voorsprong MOET je winnen, zo simpel is dat.

Hoe, dat maakt voor mij 1 match niet uit. Dat er gewonnen wordt is het belangrijkste.
HOE winnen maakt nie uit DEZE keer !!!!!!! Das toch voor alle matchen...... HOE verwacht je dan dat ze de volgende matchen moeten winnen ? Met knap voetbal....technische hoogstandjes....en het liefst met 4 goalen verschil.

3 punten zijn het belangrijkste voor de positie waar je staat. HOE RD.....sorry.....de scout.....dju...Leko bedoel ik de ploeg gaat opstellen is nie belangrijk. HOEveel supporters er gaan zijn ook nie. HOE de club ten onder gaat maakt nie uit.

Nee.....we zetten alles op de 3 punten zaterdag.
Coelmoes
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 dec 2010, 23:20

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door Coelmoes »

STimVV schreef:Dear Leko,

for the heel important match against Moeskroen zou ik toch eens denken om te spelen in een spelconcept waarin wat more chances gecreëerd kunnen worden. During de laatste 3 matchen speelden we in een 5-3-2, thats a system dat bijvoorbeeld ook Martinez speelt bij de rode duivels. Je weet wel: de trainer van de ploeg with the best belgische spelers. There they play op de flank met Meunier en Carrasco. Dat zijn 2 spelers die aanvallend hun bijdrage kunnen leveren op de flank. Ze moeten dan de hele lijn aflopen, de "lijn" ligt naast de flank. En de flank ligt naast de bank. En op de bank zit u, en u krijgt de centjes maandelijks from me, van Roland Dujamaisvue. Just saying...
Now well, those spelers hebben een actie, een goede voorzet en scoren sometimes. Bij ons spelen op die posities Bagayoko en Cuevas. Our scouts, die onze spelers beter kent dan uzelf, verklaren dat deze jongens gemiddeld 0.02 keer scoren op een seizoen en zowat 0.95 goede voorzetten geven op een match. During de 3 wedstrijden dat we in dit systeem playden konden we geen enkele veldgoal maken. Daarom stellen zowel ik als onze scouts voor dat u het opnieuw probeert in een 4-2-3-1.
Thats a systeem dat in balverlies een 4-5-1 kan worden zodat u ook voldoende defensieve stabiliteit kan inbouwen. Op het middenveld you play in dat systeem dan met een 3-hoek. That you do with 3 players because een driehoek has 3 hoeken. De 3 beste spelers in dat systeem zijn misschien wel Valdivia-Peeters-Bezus. Waarom speelde u dit seizoen nog geen enkele keer met deze 3-hoek? Omdat Bezus geschorst zal zijn stellen wij voor dat u Ono op die plaats zet. Thats then als number 10 die de 3 aanvallende spelers kan steunen. Ono is heel klein so maybe de defenders wont see him. Maybe you can try het zoals hier onder, and it is just a suggestion... u werkt everyday met de spelers, het is dus enkel an idea om u wat te helpen.

----------------------Dutoit----------------------
--Bagayoko---Kotysch--Fernandes--Cuevas--
-----------------Valdivia---Peeters------------
--Ceballos----------Ono--------------Bamba--
---------------------Boli------------------------

As leftback zou ik misschien ook eens Djene durven proberen. Statistisch gezien ontstaan er namelijk a lot of goals from the flank from Cuevas. But because Djene was a naughty boy this week is het misschien best om daar nog wat mee te wachten. Our scouts wijzen er ook op dat Djene in spanje een heel good defender was en daar ook vaak als linksback playde. Also these scouts wisten me te vertellen dat Koubemba also dikwijls als rechtsbuiten speelde with his club. He is not a real spits, want hij maakte never lots of goals in his clubs. Thats why ik hem heb gekocht because hij was zo goed als voor nothing. So maybe he can be an option om in te vallen op de plaats van Ceballos. Die toch wel bij Barcelona geplayd has.

Good luck, your boss.

Echt geestig!!! 'He was so good as for nothing' :grappig:

Ik snap ook echt niet wat dat kieken bezielt om in een 5-3-2 te spelen met 3 strijkijzers centraal vanachter en 2 prullemannen op de zijkant. Soms vraagt ge u toch af of ge werkelijk iets van voetbal moet kennen om zo een trainer licentie te krijgen. :zot:

'We know for sure, Ivan Leko is magic'
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door stvvilvoorde »

Koubemba niet in de kern wegens disciplinaire schorsing
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door Alain »

stvvilvoorde schreef:Koubemba niet in de kern wegens disciplinaire schorsing
Niks, maar dan ook niks laten zien op het veld, en dan ook nog eens een kutmentaliteit.
Salut en de kost, zou ik zeggen.
Plaats reactie