Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Alles over de wedstrijden van STVV
darion
Berichten: 1518
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door darion »

1-0 winst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door Halenaar »

Alain schreef:
stvvilvoorde schreef:Koubemba niet in de kern wegens disciplinaire schorsing
Niks, maar dan ook niks laten zien op het veld, en dan ook nog eens een kutmentaliteit.
Salut en de kost, zou ik zeggen.
Weer uitstekend werk van onze videoscouts :onfire:
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door miel »

Coelmoes schreef:
STimVV schreef:Dear Leko,

for the heel important match against Moeskroen zou ik toch eens denken om te spelen in een spelconcept waarin wat more chances gecreëerd kunnen worden. During de laatste 3 matchen speelden we in een 5-3-2, thats a system dat bijvoorbeeld ook Martinez speelt bij de rode duivels. Je weet wel: de trainer van de ploeg with the best belgische spelers. There they play op de flank met Meunier en Carrasco. Dat zijn 2 spelers die aanvallend hun bijdrage kunnen leveren op de flank. Ze moeten dan de hele lijn aflopen, de "lijn" ligt naast de flank. En de flank ligt naast de bank. En op de bank zit u, en u krijgt de centjes maandelijks from me, van Roland Dujamaisvue. Just saying...
Now well, those spelers hebben een actie, een goede voorzet en scoren sometimes. Bij ons spelen op die posities Bagayoko en Cuevas. Our scouts, die onze spelers beter kent dan uzelf, verklaren dat deze jongens gemiddeld 0.02 keer scoren op een seizoen en zowat 0.95 goede voorzetten geven op een match. During de 3 wedstrijden dat we in dit systeem playden konden we geen enkele veldgoal maken. Daarom stellen zowel ik als onze scouts voor dat u het opnieuw probeert in een 4-2-3-1.
Thats a systeem dat in balverlies een 4-5-1 kan worden zodat u ook voldoende defensieve stabiliteit kan inbouwen. Op het middenveld you play in dat systeem dan met een 3-hoek. That you do with 3 players because een driehoek has 3 hoeken. De 3 beste spelers in dat systeem zijn misschien wel Valdivia-Peeters-Bezus. Waarom speelde u dit seizoen nog geen enkele keer met deze 3-hoek? Omdat Bezus geschorst zal zijn stellen wij voor dat u Ono op die plaats zet. Thats then als number 10 die de 3 aanvallende spelers kan steunen. Ono is heel klein so maybe de defenders wont see him. Maybe you can try het zoals hier onder, and it is just a suggestion... u werkt everyday met de spelers, het is dus enkel an idea om u wat te helpen.

----------------------Dutoit----------------------
--Bagayoko---Kotysch--Fernandes--Cuevas--
-----------------Valdivia---Peeters------------
--Ceballos----------Ono--------------Bamba--
---------------------Boli------------------------

As leftback zou ik misschien ook eens Djene durven proberen. Statistisch gezien ontstaan er namelijk a lot of goals from the flank from Cuevas. But because Djene was a naughty boy this week is het misschien best om daar nog wat mee te wachten. Our scouts wijzen er ook op dat Djene in spanje een heel good defender was en daar ook vaak als linksback playde. Also these scouts wisten me te vertellen dat Koubemba also dikwijls als rechtsbuiten speelde with his club. He is not a real spits, want hij maakte never lots of goals in his clubs. Thats why ik hem heb gekocht because hij was zo goed als voor nothing. So maybe he can be an option om in te vallen op de plaats van Ceballos. Die toch wel bij Barcelona geplayd has.

Good luck, your boss.

Echt geestig!!! 'He was so good as for nothing' :grappig:

Ik snap ook echt niet wat dat kieken bezielt om in een 5-3-2 te spelen met 3 strijkijzers centraal vanachter en 2 prullemannen op de zijkant. Soms vraagt ge u toch af of ge werkelijk iets van voetbal moet kennen om zo een trainer licentie te krijgen. :zot:

'We know for sure, Ivan Leko is magic'
De 5-3-2 is zeker niet mijn geliefkoosd systeem , daar hebben wij de spelers niet voor om via vlotte counters te scoren .
Dit systeem is voor de spelers die wij voorhanden hebben te defensief en vooral in thuismatchen , amusementswaarde is dan ook nihil
Wanneer het vorig systeem geen resultaten brengt kan ik het begrijpen dat de trainer een punt wil veilig stellen .
Ook al trekt het voetbal op niks , wij bevinden ons momenteel in een situatie dat elk punt telt .
Tegen Brugge en Lokeren was dat zonder die belachelijke beslissingen van de refs ook gelukt .
Als ge dat niet snapt vraag ik me toch af wie hier het kieken is :oops:
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door voetballiefhebber »

Als je de selectie bekijkt kan ik niet snappen dat Djene er weer bij is. Die kost u iedere keer punten door zijn geblunder. Je kunt hem ook niet inbrengen, want dan is er miserie. Mijn indruk is dat Leko een mail krijgt van Roland, dat die altijd geselecteerd moet zijn omdat hij van één van zijn clubs komt.
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door enrique »

Halenaar schreef:
Alain schreef:
stvvilvoorde schreef:Koubemba niet in de kern wegens disciplinaire schorsing
Niks, maar dan ook niks laten zien op het veld, en dan ook nog eens een kutmentaliteit.
Salut en de kost, zou ik zeggen.
Weer uitstekend werk van onze videoscouts :onfire:
Op de computer ziet ge nie wa voor karakter ze hebben he
Zij kopen hun spelers zoals ik de mijne op dugout, soccermanager, footballmanager... op de computer
Alleen... de mijne zijn beter
Mikman
Berichten: 3683
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door Mikman »

miel schreef: De 5-3-2 is zeker niet mijn geliefkoosd systeem , daar hebben wij de spelers niet voor om via vlotte counters te scoren .
Dit systeem is voor de spelers die wij voorhanden hebben te defensief en vooral in thuismatchen , amusementswaarde is dan ook nihil
Wanneer het vorig systeem geen resultaten brengt kan ik het begrijpen dat de trainer een punt wil veilig stellen .
Ook al trekt het voetbal op niks , wij bevinden ons momenteel in een situatie dat elk punt telt .
Tegen Brugge en Lokeren was dat zonder die belachelijke beslissingen van de refs ook gelukt .
Als ge dat niet snapt vraag ik me toch af wie hier het kieken is :oops:

De doelpunten die we in de 4-3-3 slikten hadden weinig met het systeem te maken. Het ging om individuele fouten ( Djené ) die in een 5-3-2 ook kunnen gebeuren of om stilstaande fases ( Gent, Genk, Zulte-Waregem...) . Het voetbal is in de 5-3-2 gewoon niet goed meer, er is nu één centrale verdediger meer om de bal achteraan rond te spelen zodat het allemaal nog wat trager gaat. In de 4-3-3 werden er nog kansen gecreëerd, nu zo goed als geen meer ( uit het veldspel ).
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door scoormachine »

5-3-2 ......vooraan krijg je geen bal....in het middenveld man te kort....en vanachter hopen den boel toe te houden. Speel je zo deze avond mag je al op voorhand uw boeken toedoen. Das gokken op die 1ne kans die je gaat krijgen en die dan nog binnen moet. Systeem.......hoeveel systemen hebben we dit jaar al gezien. Tegen Brugge 6-3-1.....en nog krijg de het deksel op de neus. Ge hebt te veel spelers die nie kunnen spelen in eender welk systeemnin hoogste klasse. Lopen en werken tot uwe kop er bij neervalt....en je zal wel punten pakken. Op die manier moet het in deze situatie gebeuren. Zie Charleroi......helft van de plog weg.....maar wel opnieuw knokken voor elke bal.....en dan heb je ook regelmatig de bal.......nee wij wachten af.....soit....zullen deze avond zien.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door Since '54 »

Wat was het hier vroeger plezant. Forumleden konden naar hartenlust ploegen opstellen met alle spelers van 1ste klasse niveau en het is amper enkele jaren geleden. Wie waagt zich er nu nog aan? Je weet op voorhand dat je minimum 6 tweede- of derdeklassers moet opstellen.

Wintermercato? Met nog 6 matchkes in 't verschiet?
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door Bartman »

Volgens HBVL staat Djene gewoon in de basis vanavond


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door STVV-fan »

Since '54 schreef:Wat was het hier vroeger plezant. Forumleden konden naar hartenlust ploegen opstellen met alle spelers van 1ste klasse niveau en het is amper enkele jaren geleden. Wie waagt zich er nu nog aan? Je weet op voorhand dat je minimum 6 tweede- of derdeklassers moet opstellen.

Wintermercato? Met nog 6 matchkes in 't verschiet?
Ja? Bij mij weten stond de laatste keer Simon nog in de goal en Peter en Wim opt middenveld

@ Bart: elke gazet schrijft maar wat. HBVL, HLN zetten zo maar een opstelling op papier. Maar als je nog met die 5-3-2; 5-4-1 of whatever gaat spelen, is het ofwel Djene, ofwel Pulido, ofwel Ryckaert in de basis droppen in zo'n belangrijke match
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door Since '54 »

Bartman schreef:Volgens HBVL staat Djene gewoon in de basis vanavond


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Inderdaad met nog een of ander kaartje erbij of een strafschop in minuut 94 ?
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door Bartman »

STVV-fan schreef:
Since '54 schreef:Wat was het hier vroeger plezant. Forumleden konden naar hartenlust ploegen opstellen met alle spelers van 1ste klasse niveau en het is amper enkele jaren geleden. Wie waagt zich er nu nog aan? Je weet op voorhand dat je minimum 6 tweede- of derdeklassers moet opstellen.

Wintermercato? Met nog 6 matchkes in 't verschiet?
Ja? Bij mij weten stond de laatste keer Simon nog in de goal en Peter en Wim opt middenveld

@ Bart: elke gazet schrijft maar wat. HBVL, HLN zetten zo maar een opstelling op papier. Maar als je nog met die 5-3-2; 5-4-1 of whatever gaat spelen, is het ofwel Djene, ofwel Pulido, ofwel Ryckaert in de basis droppen in zo'n belangrijke match
Dat probeer ik mezelf ook in te praten ...


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Mikman
Berichten: 3683
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door Mikman »

Deze elf staan aan de aftrap:

---------------Pirard----------

-----Djene---Kotysch---Fernandes--

Bagayoko----------------------------Cuevas

-------------Peeters---Valdivia----------

--------------------Ono------------------------

-----------------Pros-----Boli-------------


Zelfde opmerking als vorige week: 7 spelers aan de aftrap die er vorig seizoen ook al bij waren en dan is Pirard zeker geen verbetering tov de Dutoit van vorig seizoen.

De drie "nieuwkomers" zijn Djene, Peeters en Valdivia.

Leko houdt dus ook vast aan zijn 5-3-2.

Al bij al weinig hoopvol allemaal, goeie moed aan zij die naar het stadion zijn afgezakt.
omeloe
Berichten: 1166
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door omeloe »

Mikman schreef: Al bij al weinig hoopvol allemaal, goeie moed aan zij die naar het stadion zijn afgezakt.
Dat ze dan thuisblijven , ze moesten veel kou lijden !
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 17: STVV - Moeskroen

Bericht door voetballiefhebber »

Djené centraal en Bagayoko staat op rechts zie ik net in de opstelling. Hoeveel blunders gaan we dan zien? Hopelijk leren beide steenezels eens uit hun fouten.
Weinig volk op Stayen weer zo te zien. Wel mooie tifo!
Plaats reactie