KRC Genk-K.STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

KRC Genk-K.STVV

Bericht door Dries Herbots »

Hier is precies nog geen topic over gemaakt.
We hebben toch geen bang?
K.STVV speelt op Staaien.
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door leuvenaar »

Dries Herbots schreef:Hier is precies nog geen topic over gemaakt.
We hebben toch geen bang?
die match gewoon negeren,misschien lukt het dan eens.
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door stvv'er »

leuvenaar schreef:
Dries Herbots schreef:Hier is precies nog geen topic over gemaakt.
We hebben toch geen bang?
die match gewoon negeren,misschien lukt het dan eens.
Daarom juist dat er 5 dagen voor de match nog geen topic over bestaat ;)

Ik voel iets :clap:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Jacques »

Is dat al binnen 5 dagen? Op wa nen dag is dat dan juist? Maandag?

Eerlijk gezegd, ik lig er totaal niet wakker van. Het belang zal nog wel zijn jaarlijkse zever gezever-offensief inzetten om te match wat op te kloppen, maar mij boeit het echt niet. Ik zal al blij zijn als ik de samenvatting niet gewoonweg mis.
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2094
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door enerkey »

Met die zondagavond, wanneer allle andere ploegen spelen btw, had ik nog kunnen leven. Maar die wedstrijd op maandagavond mogen ze in hun **** steken.
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door patattenboer »

Zal Belgacom TV worden.
2 redenen, te duur en wil niet dat ze nog een rotte cent van mij verdienen.
Reden N2 mag er toch niet meer binnen :gek:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Jack »

Maandag op verplaatsing is niet aan mij besteed.
Thuis ga ik dan wel, maar ook niet met volle goesting.
Voetbal op zaterdagavond graag!
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door lindoke »

Pfffft.....op een mandagavond. Dat alleen maakt het al minder interessant. Hoe het eigenlijk komt weet ik niet maar ik heb nog nooit zo weinig interesse gevoeld in een wedstrijd tegen de smurfen. Het is een soort van gelatenheid. Als we winnen of gelijk spelen, fijn. Als we verliezen, dan is het ook maar zo. Ik zal het voelen als een verlies tegen eender welke andere ploeg. Ik heb het gevoel dat het op dit moment voor heel wat supporters/forumgangers zo is. Iemand een idee waarom we allemaal onder dezelfde noemer vallen dit seizoen wat betreft de match tegen de smurfen?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Ugo Dorst
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:15

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Ugo Dorst »

lindoke schreef:Pfffft.....op een mandagavond. Dat alleen maakt het al minder interessant. Hoe het eigenlijk komt weet ik niet maar ik heb nog nooit zo weinig interesse gevoeld in een wedstrijd tegen de smurfen. Het is een soort van gelatenheid. Als we winnen of gelijk spelen, fijn. Als we verliezen, dan is het ook maar zo. Ik zal het voelen als een verlies tegen eender welke andere ploeg. Ik heb het gevoel dat het op dit moment voor heel wat supporters/forumgangers zo is. Iemand een idee waarom we allemaal onder dezelfde noemer vallen dit seizoen wat betreft de match tegen de smurfen?
Altijd dezelfde plaat wordt op den duur saai ...
Er zullen weinig, om niet te zeggen geen matchen meer zijn die me nog kunnen boeien.
Grjze muis - grijs seizoen ...
Mee doen om de hoop compleet te maken, zonder enige ambitie, tenzij plaats 13.
Sorry, maar dat boeit me allerminst.
Daar nog zot veel geld voor afdokken zie ik nog minder, om niet te zeggen helemaal niet zitten.

Dure competitiesport gaat nog steeds om om prijzen, of resultaten. Plaats 13 is dat voor mij allerminst.
Maaaaar .... ieder zijn ding uiteraard.
"Er is nog niemand door het ijs gezakt" (GM).
"Alleen dode vissen drijven met de stroom mee." (M. Muggeridge)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Jack »

Ugo Dorst schreef:
lindoke schreef:Pfffft.....op een mandagavond. Dat alleen maakt het al minder interessant. Hoe het eigenlijk komt weet ik niet maar ik heb nog nooit zo weinig interesse gevoeld in een wedstrijd tegen de smurfen. Het is een soort van gelatenheid. Als we winnen of gelijk spelen, fijn. Als we verliezen, dan is het ook maar zo. Ik zal het voelen als een verlies tegen eender welke andere ploeg. Ik heb het gevoel dat het op dit moment voor heel wat supporters/forumgangers zo is. Iemand een idee waarom we allemaal onder dezelfde noemer vallen dit seizoen wat betreft de match tegen de smurfen?
Altijd dezelfde plaat wordt op den duur saai ...
Er zullen weinig, om niet te zeggen geen matchen meer zijn die me nog kunnen boeien.
Grjze muis - grijs seizoen ...
Mee doen om de hoop compleet te maken, zonder enige ambitie, tenzij plaats 13.
Sorry, maar dat boeit me allerminst.
Daar nog zot veel geld voor afdokken zie ik nog minder, om niet te zeggen helemaal niet zitten.

Dure competitiesport gaat nog steeds om om prijzen, of resultaten. Plaats 13 is dat voor mij allerminst.
Maaaaar .... ieder zijn ding uiteraard.
Was je er vorig jaar wel vaak bij? Toen was 't nog duurder met PO1 erbij...
Laat je je niet te fel leiden door de resultaten?
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door leuvenaar »

Ugo Dorst schreef:
lindoke schreef:Pfffft.....op een mandagavond. Dat alleen maakt het al minder interessant. Hoe het eigenlijk komt weet ik niet maar ik heb nog nooit zo weinig interesse gevoeld in een wedstrijd tegen de smurfen. Het is een soort van gelatenheid. Als we winnen of gelijk spelen, fijn. Als we verliezen, dan is het ook maar zo. Ik zal het voelen als een verlies tegen eender welke andere ploeg. Ik heb het gevoel dat het op dit moment voor heel wat supporters/forumgangers zo is. Iemand een idee waarom we allemaal onder dezelfde noemer vallen dit seizoen wat betreft de match tegen de smurfen?
Altijd dezelfde plaat wordt op den duur saai ...
Er zullen weinig, om niet te zeggen geen matchen meer zijn die me nog kunnen boeien.
Grjze muis - grijs seizoen ...
Mee doen om de hoop compleet te maken, zonder enige ambitie, tenzij plaats 13.
Sorry, maar dat boeit me allerminst.
Daar nog zot veel geld voor afdokken zie ik nog minder, om niet te zeggen helemaal niet zitten.

Dure competitiesport gaat nog steeds om om prijzen, of resultaten. Plaats 13 is dat voor mij allerminst.
Maaaaar .... ieder zijn ding uiteraard.
1995 - 1996 : 12
1997 - 1998 : 14
1999 - 2000 + 2000 - 2001 : 13
2003 - 2004 : 13
2004 - 2005 : 14

3 keer prijs en drie keer er juist naast op 10 seizoenen,laat de lat maar op 13 dat is al behoud en natuurlijk hopen dat ze het een stuk beter doen.

en het is maandag Boxing-day misschien vliegen er zes rendieren met geel-blauwe sjerp en een gezette Standard-supporter
op een slee over Genk.
Gebruikersavatar
Ugo Dorst
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:15

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Ugo Dorst »

Jack schreef:
Was je er vorig jaar wel vaak bij? Toen was 't nog duurder met PO1 erbij...
Laat je je niet te fel leiden door de resultaten?
Ook niet. De reden is wel bekend denk ik ... het werk.
Maar toch ...
Er zit gene sprankel meer op, gene tssssssssshhh, als je begrijpt wat ik bedoel.
Allee, voor mij is dat zo, iemand anders denkt wat hij wil.
"Er is nog niemand door het ijs gezakt" (GM).
"Alleen dode vissen drijven met de stroom mee." (M. Muggeridge)
jukke
Berichten: 84
Lid geworden op: 14 nov 2010, 18:45

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door jukke »

leuvenaar schreef:en het is maandag Boxing-day misschien vliegen er zes rendieren met geel-blauwe sjerp en een gezette Standard-supporter op een slee over Genk.
???
Ik weet ni welke kalender jij hanteert, maar volgens mij is zondag boxing day
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door 't kanarieke »

De match komt er weer aan waarin het altijd weer dat gemekker en gezever van Barda, Ogunjimmy, ... is tegenover de scheidsrechter :mad: . Dan doe ik toch wel liever andere dingen met dienen hoop geld dat ge daar moet voor betalen.

Of we nu winnen of verliezen :fuck: . De 3 punten meenemen is natuurlijk altijd fijn, maar dan moet voor mij absoluut niet tegen Genk.

Natuurlijk zal den hele sh*t weer uitgebreid besproken worden op TVL en in HBVL; "De Limburgse derby komt eraan !!!!", met dan nog een schep van "het Limburggevoel" er bovenop. Persoonlijk vind ik een wedstrijd tegen Standard, Tienen en Club Luik meer van een derby weg hebben, dan een wedstrijd tegen de Smurfen.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Jack »

Ugo Dorst schreef:
Jack schreef:
Was je er vorig jaar wel vaak bij? Toen was 't nog duurder met PO1 erbij...
Laat je je niet te fel leiden door de resultaten?
Ook niet. De reden is wel bekend denk ik ... het werk.
Maar toch ...
Er zit gene sprankel meer op, gene tssssssssshhh, als je begrijpt wat ik bedoel.
Allee, voor mij is dat zo, iemand anders denkt wat hij wil.
Uiteraard he, dat is ieder zijn eigen visie en mening.

Begrijp me trouwens niet verkeerd, ik ben ook ongelofelijk teleurgesteld in het gebrek aan ambitie van onze club.
Maar ik heb er precies al mee leren leven, en blijf gaan...
Plaats reactie