KRC Genk-K.STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Rikke »

Scandic schreef:Het volledige bericht :

Omwille van veiligheidsredenen in de verdere omgeving rond de Genkse Cristal Arena is in overleg met brandweer, politie en de Burgemeester van Genk beslist de wedstrijd KRC Genk - STVV af te gelasten.

In overleg met de verschillende hulpdiensten en de Genkse Burgemeester werd de toestand in en rondom de Cristal Arena zondagochtend geëvalueerd. In het stadion en directe omgeving was de toestand in orde. In de verdere omgeving rond het stadion beoordeelden de Burgemeester en de hulpdiensten de toestand te gevaarlijk voor de buurtbewoners en de 20.000 supporters die de wedstrijden zouden bijwonen. Daardoor is beslist de match niet te laten doorgaan.

In overleg met de kalendercommissie, KRC Genk en STVV wordt binnenkort naar een nieuwe datum gezocht. Alle tickets blijven geldig. Indien u uw ticket echter wenst in te ruilen kan dat ook. Verder informatie hieromtrent volgt

Gezond verstand? Dat hebben ze niet in G*nk.
Toch raar dat er in Zolder wel gecrosst werd, en ook een pak volk daar.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Scandic »

Rikke schreef: Gezond verstand? Dat hebben ze niet in G*nk.
Toch raar dat er in Zolder wel gecrosst werd, en ook een pak volk daar.
De stad Genk heeft zo beslist, wat men in Heusden/Zolder doet is hun probleem. Terechte beslissing van de stad Genk denk ik. Genk zelf had liever gespeeld, want met de mrecato in zicht weet je nooit wat er zal gebeuren. Wedstrijd ZOU doorgaan op 18 of 19 januari.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Rikke »

Scandic schreef:
Rikke schreef: Gezond verstand? Dat hebben ze niet in G*nk.
Toch raar dat er in Zolder wel gecrosst werd, en ook een pak volk daar.
De stad Genk heeft zo beslist, wat men in Heusden/Zolder doet is hun probleem. Terechte beslissing van de stad Genk denk ik. Genk zelf had liever gespeeld, want met de mrecato in zicht weet je nooit wat er zal gebeuren. Wedstrijd ZOU doorgaan op 18 of 19 januari.

Hangt ervan af he, ik moet altijd lachen met: de wegen rond het stadion zijn niet vrij. En de wegen tussen St Truiden en Genk? En de wegen tussen St Truiden en Zolder? En de wegen naar de jumping van mechelen? Allemaal Bull Shit.
Als je extra time gezien hebt dan befginnen ze nu al te opperen dat de ploeg er ook moet voor zorgen dat de wegen ROND het stadion vrij zijn. Binnenkor kunnen de voetbalclubs heel het land sneeuwvrij maken.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Scandic »

Rikke schreef: Hangt ervan af he, ik moet altijd lachen met: de wegen rond het stadion zijn niet vrij. En de wegen tussen St Truiden en Genk? En de wegen tussen St Truiden en Zolder? En de wegen naar de jumping van mechelen? Allemaal Bull Shit.
Als je extra time gezien hebt dan befginnen ze nu al te opperen dat de ploeg er ook moet voor zorgen dat de wegen ROND het stadion vrij zijn. Binnenkor kunnen de voetbalclubs heel het land sneeuwvrij maken.
Mij gaat het erom dat voetbalclub Genk er alles aan gedaan heeft om de wedstrijd te laten doorgaan, want het kan in januari in hun nadeel zijn. Men had gewoon alles moeten afgelasten en geen risico's te nemen. Ikzelf ben onlangs in Alken op 500 meter van mijn thuis op een ijsplek uitgegleden en zit de komende 6 maanden thuis.
Melle
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Melle »

Rikke schreef:
Gezond verstand? Dat hebben ze niet in G*nk.
Toch raar dat er in Zolder wel gecrosst werd, en ook een pak volk daar.

De wegen rond het circuit van Zolder waren echt niet open hoor... Alleen de grotere banen waren open. Bij het parkeren hebben we al moeten duwen om goed te staan. Bij het uitrijden hetzelfde... Maar veldrijden is nu eenmaal een pure wintersport en dan weet je dat dit weer erbij hoort. En er was een pak minder volk dan vorig jaar, mede dankzij het weer, maar je kiest er uiteindelijk toch zelf voor of je met dit weer buiten wilt komen of niet...

En zoals gisteren aangehaald op Extra-Time wordt er nu ineens gedaan of de supporters hun leven zouden riskeren. Het heeft 3 dagen niet gesneeuwd. Dan heb je tijd genoeg gehad om te strooien. (In Hasselt waren ze zondag bijvoorbeeld nog alle sneeuw van de kanten aan het doen en aan het strooien...) En ondertussen liggen de grote wegen toch al goed berijdbaar hoor... Ok, je kan misschien niet langs de kant parkeren waar je anders staat maar dan wandel je toch gewoon een paar minuten langer...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Brusselmans »

Rikke schreef:
Scandic schreef:Het volledige bericht :

Omwille van veiligheidsredenen in de verdere omgeving rond de Genkse Cristal Arena is in overleg met brandweer, politie en de Burgemeester van Genk beslist de wedstrijd KRC Genk - STVV af te gelasten.

In overleg met de verschillende hulpdiensten en de Genkse Burgemeester werd de toestand in en rondom de Cristal Arena zondagochtend geëvalueerd. In het stadion en directe omgeving was de toestand in orde. In de verdere omgeving rond het stadion beoordeelden de Burgemeester en de hulpdiensten de toestand te gevaarlijk voor de buurtbewoners en de 20.000 supporters die de wedstrijden zouden bijwonen. Daardoor is beslist de match niet te laten doorgaan.

In overleg met de kalendercommissie, KRC Genk en STVV wordt binnenkort naar een nieuwe datum gezocht. Alle tickets blijven geldig. Indien u uw ticket echter wenst in te ruilen kan dat ook. Verder informatie hieromtrent volgt

Gezond verstand? Dat hebben ze niet in G*nk.
Toch raar dat er in Zolder wel gecrosst werd, en ook een pak volk daar.
Gezond verstand hebben ze blijkbaar ook niet meer in St-Truiden blijkt nu.
Zo zie je maar, niet te snel de boemerang gooien, want in dit geval vliegt hij redelijk snel terug tegen je eigen kop.
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Goody »

Brusselmans schreef:
Rikke schreef:
Scandic schreef:Het volledige bericht :

Omwille van veiligheidsredenen in de verdere omgeving rond de Genkse Cristal Arena is in overleg met brandweer, politie en de Burgemeester van Genk beslist de wedstrijd KRC Genk - STVV af te gelasten.

In overleg met de verschillende hulpdiensten en de Genkse Burgemeester werd de toestand in en rondom de Cristal Arena zondagochtend geëvalueerd. In het stadion en directe omgeving was de toestand in orde. In de verdere omgeving rond het stadion beoordeelden de Burgemeester en de hulpdiensten de toestand te gevaarlijk voor de buurtbewoners en de 20.000 supporters die de wedstrijden zouden bijwonen. Daardoor is beslist de match niet te laten doorgaan.

In overleg met de kalendercommissie, KRC Genk en STVV wordt binnenkort naar een nieuwe datum gezocht. Alle tickets blijven geldig. Indien u uw ticket echter wenst in te ruilen kan dat ook. Verder informatie hieromtrent volgt

Gezond verstand? Dat hebben ze niet in G*nk.
Toch raar dat er in Zolder wel gecrosst werd, en ook een pak volk daar.
Gezond verstand hebben ze blijkbaar ook niet meer in St-Truiden blijkt nu.
Zo zie je maar, niet te snel de boemerang gooien, want in dit geval vliegt hij redelijk snel terug tegen je eigen kop.

Dit is laag tegen de grond ... tegen uwe kop vliegen .... :end:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Scandic »

Wedstrijd staat voorlopig op 19 Januari op de kalender. Beide partijen moeten nog hun fiat geven. Benieuwd welke ploeg Genk dan tussen de lijnen kan krijgen.
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door ZANDER »

Scandic schreef:Wedstrijd staat voorlopig op 19 Januari op de kalender. Beide partijen moeten nog hun fiat geven. Benieuwd welke ploeg Genk dan tussen de lijnen kan krijgen.
Vercauteren niet eens met datum inhaalmatch.
Normaal moet de inhaalmatch tegen STVV op woensdag 19 januari worden afgewerkt, maar trainer Vercauteren ziet dat niet zitten omdat Genk pas op maandag terugkeert van de trainingsstage.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Rikke »

Brusselmans schreef:
Rikke schreef:
Scandic schreef:Het volledige bericht :

Omwille van veiligheidsredenen in de verdere omgeving rond de Genkse Cristal Arena is in overleg met brandweer, politie en de Burgemeester van Genk beslist de wedstrijd KRC Genk - STVV af te gelasten.

In overleg met de verschillende hulpdiensten en de Genkse Burgemeester werd de toestand in en rondom de Cristal Arena zondagochtend geëvalueerd. In het stadion en directe omgeving was de toestand in orde. In de verdere omgeving rond het stadion beoordeelden de Burgemeester en de hulpdiensten de toestand te gevaarlijk voor de buurtbewoners en de 20.000 supporters die de wedstrijden zouden bijwonen. Daardoor is beslist de match niet te laten doorgaan.

In overleg met de kalendercommissie, KRC Genk en STVV wordt binnenkort naar een nieuwe datum gezocht. Alle tickets blijven geldig. Indien u uw ticket echter wenst in te ruilen kan dat ook. Verder informatie hieromtrent volgt

Gezond verstand? Dat hebben ze niet in G*nk.
Toch raar dat er in Zolder wel gecrosst werd, en ook een pak volk daar.
Gezond verstand hebben ze blijkbaar ook niet meer in St-Truiden blijkt nu.
Zo zie je maar, niet te snel de boemerang gooien, want in dit geval vliegt hij redelijk snel terug tegen je eigen kop.
Dit heeft niks met Boemerang te maken. Als je ziet dat KVM nu weer aan het melen is op Standard dan weet je het wel. Waarom Zou Standard KVM evt 0-5 moeten worden, en waarom moet er eveneens een vergadering plaatsvinden over STVV CERCLE en NIET over KRC G$nk-STVV?
Tis allemaal heel duidelijk, maar soit. Ik persoon vond ook dat het aflassen omwille van de wegen een kwakkel was aangezien er zondag op de Apres Ski party evenveel, zij het niet meer volk was dan op STVV en dat er toen op een zondagdienst wel te verstaan GEEN probleem was. Maar soit, poets wederoom poets.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Scandic »

Rikke schreef: en waarom moet er eveneens een vergadering plaatsvinden over STVV CERCLE en NIET over KRC G$nk-STVV?
Tis allemaal heel duidelijk, maar soit. Ik persoon vond ook dat het aflassen omwille van de wegen een kwakkel was aangezien er zondag op de Apres Ski party evenveel, zij het niet meer volk was dan op STVV en dat er toen op een zondagdienst wel te verstaan GEEN probleem was. Maar soit, poets wederoom poets.
Er is wel degelijk een vergadering voorzien over Genk-STVV. Door de recente transfergeruchten heb ik echter niet opgevolgd wanneer/wat er besproken zal worden.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door lindoke »

Scandic schreef:
Rikke schreef: en waarom moet er eveneens een vergadering plaatsvinden over STVV CERCLE en NIET over KRC G$nk-STVV?
Tis allemaal heel duidelijk, maar soit. Ik persoon vond ook dat het aflassen omwille van de wegen een kwakkel was aangezien er zondag op de Apres Ski party evenveel, zij het niet meer volk was dan op STVV en dat er toen op een zondagdienst wel te verstaan GEEN probleem was. Maar soit, poets wederoom poets.
Er is wel degelijk een vergadering voorzien over Genk-STVV. Door de recente transfergeruchten heb ik echter niet opgevolgd wanneer/wat er besproken zal worden.
Ik denk dat je Rikke verkeerd begrepen hebt Scandic. Rikke heeft het over een vergadering die het sportcomité gaat hebben over het al dan niet toepassen van een nieuwe 0-5 forfait nederlaag voor STVV wegens het uitstellen van STVV-Cercle Brugge. Trouwens Standard riskeert op dit moment hetzelfde voor de wedstrijd Standard-KV Mechelen. Beide wedstrijden zijn afgelast door politie en burgermeester door moeilijke onbereikbaarheid van het stadion. Eigenlijk juist hetzelfde waarvoor Genk zijn wedstrijd liet afgelasten :roll: Maar over Genk wordt geen woord gerept.

Ik denk dat jij het hebt over een vergadering onderling tussen de clubs Genk en STVV om tot een akkoord te komen van het spelen van de wedstrijd. Toch wel even iets heel anders dacht ik daar het sportcomité daar niet tussen hangt er er geen 0-5 forfait scores aan te pas komen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door Rikke »

lindoke schreef:
Scandic schreef:
Rikke schreef: en waarom moet er eveneens een vergadering plaatsvinden over STVV CERCLE en NIET over KRC G$nk-STVV?
Tis allemaal heel duidelijk, maar soit. Ik persoon vond ook dat het aflassen omwille van de wegen een kwakkel was aangezien er zondag op de Apres Ski party evenveel, zij het niet meer volk was dan op STVV en dat er toen op een zondagdienst wel te verstaan GEEN probleem was. Maar soit, poets wederoom poets.
Er is wel degelijk een vergadering voorzien over Genk-STVV. Door de recente transfergeruchten heb ik echter niet opgevolgd wanneer/wat er besproken zal worden.
Ik denk dat je Rikke verkeerd begrepen hebt Scandic. Rikke heeft het over een vergadering die het sportcomité gaat hebben over het al dan niet toepassen van een nieuwe 0-5 forfait nederlaag voor STVV wegens het uitstellen van STVV-Cercle Brugge. Trouwens Standard riskeert op dit moment hetzelfde voor de wedstrijd Standard-KV Mechelen. Beide wedstrijden zijn afgelast door politie en burgermeester door moeilijke onbereikbaarheid van het stadion. Eigenlijk juist hetzelfde waarvoor Genk zijn wedstrijd liet afgelasten :roll: Maar over Genk wordt geen woord gerept.

Ik denk dat jij het hebt over een vergadering onderling tussen de clubs Genk en STVV om tot een akkoord te komen van het spelen van de wedstrijd. Toch wel even iets heel anders dacht ik daar het sportcomité daar niet tussen hangt er er geen 0-5 forfait scores aan te pas komen.
Idd dit bedoelde ik.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door enrique »

Als ge nu weer 0-5 aan uwe rekker hebt, kunt ge beter stoppen met voetballen. Want dan ga je naar een situatie waarin een paar vetzakken in Brussel beslissen wie mag meedoen in de Liga en wie niet. En wie teveel tegen de dictatuur stemt, ligt eruit ! Dan is er van competitie geen sprake meer. En dan is het Belgische voetbal eraan voor de moeite.
Zouden we niet beter stoppen als land tout court? Welke verdeelsleutel gaan we toepassen ... Ik ben er nog niet helemaal uit welke nationaliteit ik ga kiezen. ;)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: KRC Genk-K.STVV

Bericht door lindoke »

enrique schreef:Als ge nu weer 0-5 aan uwe rekker hebt, kunt ge beter stoppen met voetballen. Want dan ga je naar een situatie waarin een paar vetzakken in Brussel beslissen wie mag meedoen in de Liga en wie niet. En wie teveel tegen de dictatuur stemt, ligt eruit ! Dan is er van competitie geen sprake meer. En dan is het Belgische voetbal eraan voor de moeite.
Zouden we niet beter stoppen als land tout court? Welke verdeelsleutel gaan we toepassen ... Ik ben er nog niet helemaal uit welke nationaliteit ik ga kiezen. ;)
Stel je dan nog eens voor dat we in de rest van de competitie niet van het ongeluk bespaart blijven, geen versterkingen binnenhalen (en eventueel het hele arbitercorps tegen ons krijgen) en op het eind van de rit 1-2 of 3 puntjes te kort komen om in eerste te blijven. Dan gaat die 0-5 tegen KV Mechelen HEEEEEEEEEEEL zuur zijn. Daar spreken ze in Sint-Truiden en omstreken dan 20 jaar later nog altijd van. Weet ge nog hoe we geflikt werden in 2010......
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie