Speeldag 19: STVV - AA Gent

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 19: STVV - AA Gent

Bericht door Since '54 »

toyotacorolla schreef:Wissmann niet vergeten?
Karl-Heinz kwam van MSV Duisburg en speelde bijna uitsluitend als buitenspeler, meestal linksbuiten. Heeft vaak gescoord maar ik denk niet dat hij ook topschutter is geweest. Hij was 22 toen hij te Sint-Truiden in 1970 toekwam (°1947) en werd fanionspeler.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 19: STVV - AA Gent

Bericht door Since '54 »

Zoals Leko vandaag verklaart in HBvL, dat Proschwitz tactisch en fysiek sterk is door zijn 90 minuten lang storend (niet scorend) werk, is honing aan de baard van de Duitser smeren. Ik begrijp niet waarom Leko dit doet. Immers 90 minuten lang storen zonder enige actie te ondernemen, met enige kans op slagen, zo lopen er tientallen rond in Haspengouw en ver daarbuiten.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 19: STVV - AA Gent

Bericht door Krisaias »

Since '54 schreef:
toyotacorolla schreef:Wissmann niet vergeten?
Karl-Heinz kwam van MSV Duisburg en speelde bijna uitsluitend als buitenspeler, meestal linksbuiten. Heeft vaak gescoord maar ik denk niet dat hij ook topschutter is geweest. Hij was 22 toen hij te Sint-Truiden in 1970 toekwam (°1947) en werd fanionspeler.
Nummer 15 in de topschutters allertijden voor STVV in eerste klasse met 23 doelpunten in totaal. Was nooit de beste schutter bij STVV, wel een aantal maal tweede beste Kanarie ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie