Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door Tompie »

Morgen staat alweer een nieuwe wedstrijd op het programma. De kanaries trekken dan naar de Freethiel.

Waasland-Beveren staat momenteel op een 14de plaats en telt 15 punten. Dat zijn er 4 minder dan onze kanaries, die met 19 punten op een 12de plaats staan. De Waaslanders hebben wel nog een inhaalwedstrijd tegen Racing Genk voor de boeg.

In de heenwedstrijd won STVV met 4-1. Kunnen de troepen van Leko een vervolg breien aan de 9 op 9 (Moeskroen (thuis), Kortrijk (uit) en AA Gent (thuis))? Puntenwinst zou stamnummer 373 alvast opnieuw wat dichter bij het behoud brengen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door Jack »

Winnen en je kan echt wel stellen dat je gered bent.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door STimVV »

de selectie: Djene, Pulido, De Sart, De Petter, Peeters, Proschwitz, Boli, Gerkens, Cuevas, Bagayoko, Ceballos, Dussaut, Pirard, Janssens, Kotysch, Ono, Fernandes, Swers, Dutoit.

Bezus is geblesseerd. Valdivia nog steeds tandpijn veronderstel ik.
Bamba zit weer niet op de bank. Zelfs niet nu Bezus, Koubemba en Tchenkoua er niet bij zijn.
Swers krijgt de voorkeur. tZal aan mij liggen, maar ik begrijp dat niet.
Met Pirard, Gerkens, De Petter, Peeters, Janssens, De Sart en Boli hebben we al 7 voetbalbelgen in de kern. Dat kan de drogreden dus al niet zijn.
En met Ceballos en Dussaut hebben we voldoende alternatieven voor de backposities waardoor Swers echt niet nodig is.
Bamba en Bezus zijn in mijn ogen 2 spelers die u een meerwaarde kunnen bezorgen. Maar de laatste weken krijgen ze nog 0,0 minuten. Ondertussen is hun matchritme dus volledig weg, want ook bij de 2e ploeg spelen ze niet. Ik veronderstel dat dit een manier is om hen duidelijk te maken dat ze asap weg mogen.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door Since '54 »

Jack schreef:Winnen en je kan echt wel stellen dat je gered bent.
STVV wint in Beveren. Moeskroen en Westerlo spelen gelijk. Zeg niet dat het niet kan. Dan staan we 10 punten los van de twee rode lantarens. Straks mogen we zelfs een beetje naar boven kijken :P
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Since '54 schreef:
Jack schreef:Winnen en je kan echt wel stellen dat je gered bent.
STVV wint in Beveren. Moeskroen en Westerlo spelen gelijk. Zeg niet dat het niet kan. Dan staan we 10 punten los van de twee rode lantarens. Straks mogen we zelfs een beetje naar boven kijken :P
Dan kunnen het ook 11 punten worden op de laatste en er zakt maar 1 ploeg dit seizoen. Mijn gevoel voor morgen zit nu wel iets minder goed. Het is kort dag en sommigen zijn wel ver gegaan denk ik en voor een club als STVV is dit iets te veel vrees ik.

:Roland: op de bank morgen en we hebben een waardige vervanger voor Leko :lol:
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door nippy »

STimVV schreef:de selectie: Djene, Pulido, De Sart, De Petter, Peeters, Proschwitz, Boli, Gerkens, Cuevas, Bagayoko, Ceballos, Dussaut, Pirard, Janssens, Kotysch, Ono, Fernandes, Swers, Dutoit.

Bezus is geblesseerd. Valdivia nog steeds tandpijn veronderstel ik.
Bamba zit weer niet op de bank. Zelfs niet nu Bezus, Koubemba en Tchenkoua er niet bij zijn.
Swers krijgt de voorkeur. tZal aan mij liggen, maar ik begrijp dat niet.
Met Pirard, Gerkens, De Petter, Peeters, Janssens, De Sart en Boli hebben we al 7 voetbalbelgen in de kern. Dat kan de drogreden dus al niet zijn.
En met Ceballos en Dussaut hebben we voldoende
alternatieven voor de backposities waardoor Swers echt niet nodig is.
Bamba en Bezus zijn in mijn ogen 2 spelers die u een meerwaarde kunnen bezorgen. Maar de laatste weken krijgen ze nog 0,0 minuten. Ondertussen is hun matchritme dus volledig weg, want ook bij de 2e ploeg spelen ze niet. Ik veronderstel dat dit een manier is om hen duidelijk te maken dat ze asap weg mogen.


sorry maar waarom is boli voetbalbelg? Die is toch een fransman. Mss omdat hij al eventjes in belgie speelt? Ik heb dat nog eens van hem gehoord maar nooit de reden waarom?
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door STimVV »

nippy schreef:
STimVV schreef:de selectie: Djene, Pulido, De Sart, De Petter, Peeters, Proschwitz, Boli, Gerkens, Cuevas, Bagayoko, Ceballos, Dussaut, Pirard, Janssens, Kotysch, Ono, Fernandes, Swers, Dutoit.

Bezus is geblesseerd. Valdivia nog steeds tandpijn veronderstel ik.
Bamba zit weer niet op de bank. Zelfs niet nu Bezus, Koubemba en Tchenkoua er niet bij zijn.
Swers krijgt de voorkeur. tZal aan mij liggen, maar ik begrijp dat niet.
Met Pirard, Gerkens, De Petter, Peeters, Janssens, De Sart en Boli hebben we al 7 voetbalbelgen in de kern. Dat kan de drogreden dus al niet zijn.
En met Ceballos en Dussaut hebben we voldoende
alternatieven voor de backposities waardoor Swers echt niet nodig is.
Bamba en Bezus zijn in mijn ogen 2 spelers die u een meerwaarde kunnen bezorgen. Maar de laatste weken krijgen ze nog 0,0 minuten. Ondertussen is hun matchritme dus volledig weg, want ook bij de 2e ploeg spelen ze niet. Ik veronderstel dat dit een manier is om hen duidelijk te maken dat ze asap weg mogen.


sorry maar waarom is boli voetbalbelg? Die is toch een fransman. Mss omdat hij al eventjes in belgie speelt? Ik heb dat nog eens van hem gehoord maar nooit de reden waarom?
Een voetbalbelg ben je wanneer je voor een bepaalde leeftijd een bepaald aantal jaren bij een belgische club hebt gespeeld.
(ik geloof 3jaar voor je 23e of 25e en dan is het nog verschillend wanneer je uit de EU komt of niet)
Wanneer je daar dus een deel van je opleiding hebt gehad. Boli zat al bij Roeselare toen hij 20 jaar was. Idem bij Nirisarike vorig seizoen, die zat al op jonge leeftijd bij Antwerp. Idem bij iemand als Ibrahima Conté bijvoorbeeld.
nippy
Berichten: 93
Lid geworden op: 28 jun 2016, 12:41

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door nippy »

Voila nu weet ik het. Tnx mate
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door zipke373 »

Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door Since '54 »

Komaan STVV. Verliezen is helemaal geen optie. Minstens één punt. Go!
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door zipke373 »

1-0...
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door the fan »

Toch niet te schatten hoe je weer die wedstrijd aanvangt...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door Halenaar »

Proschwitz :grappig:

Alle ruimte van de wereld 2 meter voor doel en nog niet scoren, al een geluk dat hij zijn truitje nat maakt :yes:
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door darion »

Halenaar schreef:Proschwitz :grappig:

Alle ruimte van de wereld 2 meter voor doel en nog niet scoren, al een geluk dat hij zijn truitje nat maakt :yes:
Ongelofelijk he..
Winnen wordt moeilijk
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door the fan »

Cuevas wederom even zwak zenne!
Plaats reactie