Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door Louis XIV »

Brusselmans schreef:2 goals binnen !!!
"No way" ... Komaan Roland, tijd om in te grijpen !
:drunk:
Dat wordt weer nachtwerk voor Roland en zijn staf
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door tesneusdoek »

't Wordt tijd dat Wolke Janssens eens voor een hattrick gaat... :headbang:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door Brusselmans »

Louis XIV schreef:
Brusselmans schreef:2 goals binnen !!!
"No way" ... Komaan Roland, tijd om in te grijpen !
:drunk:
Dat wordt weer nachtwerk voor Roland en zijn staf
Neenee, gevaar geweken, het zijn er ondertussen 3 ...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door Jack »

Pff, zege van afgelopen weekend ineens gedevalueerd.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door tesneusdoek »

Misschien even van de positieve kant bekijken...indien we vandaag ook vlot wonnen, bleef de knip op de portemonnee van :Roland: ... Na zo een bolwassing door een rechtstreekse concurrent, is het duidelijk dat er kwaliteit bij moet komen (vooraan en achteraan). Ineens staan we ook meteen terug met beide voetjes op de grond en zien we in dat onze echte competitie erin bestaat om steeds zes of meer punten voor te blijven op Westerlo (die zakken volgens mij o.v. de sociale onrust...terwijl Moeskroen met zijn makelaarsconnecties er wel zal inblijven).
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door tesneusdoek »

tesneusdoek schreef:'t Wordt tijd dat Wolke Janssens eens voor een hattrick gaat... :headbang:
:mad: Lap...Wolke zijn hattrick zal er geen zuivere meer zijn... :grappig:
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

3-1. Nu het te laat is krijgen we letterlijk een penalty en zo heeft Roland gelijk, want het verschil is weer niet meer dan 2 verschil.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door Brusselmans »

tesneusdoek schreef:Ineens staan we ook meteen terug met beide voetjes op de grond
:zot:
Die met de voeten van de grond, mogen eens naar Asster ...
De bus rijdt daar toch voorbij bij de volgende drugscontrole !
:gek:
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 20 dec 2016, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door tesneusdoek »

Brusselmans schreef:
tesneusdoek schreef:Ineens staan we ook meteen terug met beide voetjes op de grond
:zot:
De met de voeten van de grond, mogen eens naar Asster ...
De bus rijdt daar toch voorbij bij de volgende drugscontrole !
:gek:
Waar las ik vandaag weer dat als er gewonnen werd, dat er dan niet meer naar beneden, maar zelfs naar boven mocht gekeken worden...? :lollig:
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door metser »

Degene die mij vandaag een speler kan noemen die eerste klas waardig is zal toch een bril moeten kopen. Pirard zwak, Peeters zwakker, boli zwakst. Maar ik kan er nog zo een rijtje zetten. Al een geluk dat moeskroen en westel ook zwak zijn en de punten delen. Trainen op het afleveren van een goede voorzet op kerstdag en tweede kerstdag zou ik zeggen. Ook Beveren zwak maar dat zegt genoeg over je kwaliteiten. Ik heb medelijden met die 50 supporters die daar in de kou zaten . Ik zat warm in mijne zetel en heb maar wat gezapt naar Mechelen en de slimste mens, kwestie van niet al te ziek te worden van het vertoonde spel. Shame you....zou leko dat vandaag ook zeggen . Ik wel in ieder geval!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door Brusselmans »

metser schreef:Ik heb medelijden met die 50 supporters die daar in de kou zaten
Dat doe je jezelf toch aan, daar kan toch niemand medelijden mee hebben ...
Alleen RD zal zeggen dat ze dom zijn ...
Ik ook, maar ik durf het niet hardop zeggen ...
:lol:
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door tesneusdoek »

metser schreef:Degene die mij vandaag een speler kan noemen die eerste klas waardig is zal toch een bril moeten kopen. Pirard zwak, Peeters zwakker, boli zwakst. Maar ik kan er nog zo een rijtje zetten. Al een geluk dat moeskroen en westel ook zwak zijn en de punten delen. Trainen op het afleveren van een goede voorzet op kerstdag en tweede kerstdag zou ik zeggen. Ook Beveren zwak maar dat zegt genoeg over je kwaliteiten. Ik heb medelijden met die 50 supporters die daar in de kou zaten . Ik zat warm in mijne zetel en heb maar wat gezapt naar Mechelen en de slimste mens, kwestie van niet al te ziek te worden van het vertoonde spel. Shame you....zou leko dat vandaag ook zeggen . Ik wel in ieder geval!

De mannen die gedelibereerd worden:

(Kleine) lichtpuntjes in het duister...: Djené, Bagayoko en Fernandes vond ik niet zo slecht. Ono was vaak aanspeelbaar, nam de bal steeds goed aan en probeerde met vista enkele goede passes te geven (de helft kwam niet aan, maar toch...). Van Boli gaat er ondanks een mindere match toch steeds dreiging uit... en Wolke Janssens en Gerkens deden hun best, maar die jongens kunnen het ook niet alleen.

Lichte buizen:
Waren vandaag zwak voor hun doen: Peeters en Pirard en ook Ceballos moet beter kunnen.

Zwaar gebuisd:
Proschwitz toont goede wil en...goede wil en ook een beetje... goede wil...maar meer is daar niet uit te halen.

De Petter was slecht (maar niet slechter dan andere wedstrijden)...Sorry maar ik zie echt niet in wat ze daarin gezien hebben of van die man verwachten...te traag en ook zijn positiespel laat te wensen over. 't Is te hopen dat het een prachtmens is die in de kleedkamer voor de nodige samenhang en groepssfeer zorgt, want anders snap ik niet waarom die in de A-kern blijft...
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door scoormachine »

Sorry......maar ik heb echt niemand gezien die op niveau 1ste klasse speelde.
Drie dagen geleden lees ik hier :
- Pros is een degelijke spits.....met hem in de basis al zoveel punten, niet in de basis zoveel punten. Maar wat is die man slecht....en dat is niet om die gemiste kans, maar vooral ook door zijn looplijnen.
- Pirard beter als Dutoit.....heb toen gezegd ....wil hem eens zien in een mindere match van STVV....gisteren dus....en je zag het
- Cotysch......zo speel je nog 30 jaar in eerste klasse....20 meter achter uw verdediging
- De Petter.....oho....een schande van de coach om die te laten starten aan een match.
- Gerkens....door iedereen afgeschreven.....tot na de match tegen Gent....dan opeens was hij van goudwaarde voor dit stvv.....maar gisteren wederom op zijn nornale niveau....te weinig dus
- cuevas....voor sommige nog niet zo slecht .....heb je niets aan....staat daar zo ongeinteresseerd en komt helemaal niets van
- Peeters ....was niet goed.....maar heeft al bewezen dat hij beter kan....slechte match heeft iedereen wel eens
- Djene.....vond ik de betere gisteren.....probeerde steeds een actie te maken.
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door kedkedet »

Als ploeg hebben ze gisteren onder hun niveau gepresteerd. Aantal spelers hadden hun dagje niet en dan verliest STVV zo'n match.
Dit verlies is trouwens geen ramp.
Hoofdjes leegmaken nu en de batterijen nog eens opladen voor volgende week. Tegen Standard met het mes tussen de tanden.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 20: Waasland Beveren - STVV

Bericht door Bartman »

scoormachine schreef:Sorry......maar ik heb echt niemand gezien die op niveau 1ste klasse speelde.
Drie dagen geleden lees ik hier :
- Pros is een degelijke spits.....met hem in de basis al zoveel punten, niet in de basis zoveel punten. Maar wat is die man slecht....en dat is niet om die gemiste kans, maar vooral ook door zijn looplijnen.
- Pirard beter als Dutoit.....heb toen gezegd ....wil hem eens zien in een mindere match van STVV....gisteren dus....en je zag het
- Cotysch......zo speel je nog 30 jaar in eerste klasse....20 meter achter uw verdediging
- De Petter.....oho....een schande van de coach om die te laten starten aan een match.
- Gerkens....door iedereen afgeschreven.....tot na de match tegen Gent....dan opeens was hij van goudwaarde voor dit stvv.....maar gisteren wederom op zijn nornale niveau....te weinig dus
- cuevas....voor sommige nog niet zo slecht .....heb je niets aan....staat daar zo ongeinteresseerd en komt helemaal niets van
- Peeters ....was niet goed.....maar heeft al bewezen dat hij beter kan....slechte match heeft iedereen wel eens
- Djene.....vond ik de betere gisteren.....probeerde steeds een actie te maken.
Dus als Peeters niet goed is, dan heeft hij een slechte dag ... en als Cuevas niet goed is, dan kan hij het niet.

Hilarisch
Plaats reactie