Speeldag 21: STVV - Standard

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 21: STVV - Standard

Bericht door zipke373 »

smol schreef:
zipke373 schreef:De commentator van Telenet vindt het constante uitfluiten van Edmilson blijkbaar ongepast...of er niet meer respect moest zijn voor wat Edmilson hier gepresteerd heeft.... :kots:

Halftime wil hij nog van Sonck gezegd krijgen dat de fout van Bagayoko bewust was... Loemp dat wel, maar niet bewust. Wederom :kots:
inderdaad als je denkt dat het niet erger kan dat Raes en Joos, die van telenet is nog een stukje partijdiger ....
Irritant...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 21: STVV - Standard

Bericht door toyotacorolla »

Altijd penalty op Boli.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 21: STVV - Standard

Bericht door zipke373 »

toyotacorolla schreef:Altijd penalty op Boli.
Amai niet...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 21: STVV - Standard

Bericht door lindoke »

Dikke strafschop niet gefloten. Of hoe corrupt de voetbalbond en hun scheidsrechtersgilde wel niet kan zijn!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 21: STVV - Standard

Bericht door zipke373 »

Boli had er al minimum twee moeten maken.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 21: STVV - Standard

Bericht door toyotacorolla »

1-1
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 21: STVV - Standard

Bericht door zipke373 »

Het is de match van loempigheden precies.. :roll:
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 21: STVV - Standard

Bericht door darion »

Je verliest twee punten door weeral een stomme fout..
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 21: STVV - Standard

Bericht door toyotacorolla »

Excuseer, als Boli zijn 100% kansen afmaakt wint Stvv met 4-2
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 21: STVV - Standard

Bericht door lindoke »

Die handsbal van Djené was volgens mij volledig onvrijwillig. Ik heb al scheidsrechters geweten die daar niet voor fluiten.

Ik had heel graag de 3 punten gehad maar ben blij met dat 1 puntje. Ook de getoonde mentaliteit kon me bekoren.

Feit is en blijft dat er toch zeker nog kwaliteit moet bijgehaald worden. Al is het maar met het oog op volgend seizoen. Of onze stadsnar daar ook zo over denkt is nog maar zeer de vraag!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 21: STVV - Standard

Bericht door zipke373 »

lindoke schreef:Die handsbal van Djené was volgens mij volledig onvrijwillig. Ik heb al scheidsrechters geweten die daar niet voor fluiten.

Ik had heel graag de 3 punten gehad maar ben blij met dat 1 puntje. Ook de getoonde mentaliteit kon me bekoren.

Feit is en blijft dat er toch zeker nog kwaliteit moet bijgehaald worden. Al is het maar met het oog op volgend seizoen. Of onze stadsnar daar ook zo over denkt is nog maar zeer de vraag!
Onvrijwillig of niet maakt niks meer uit ondertussen...Handsbal in de rechthoek is altijd penalty.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 21: STVV - Standard

Bericht door metser »

De fout van goreux op boli was veel erger dan die van djene op vossen , maar voor ons gene penalty !. Al bij al mag je tevreden zijn met 1 puntje....tegen een toch wel zwak Standard. Peeters ook in een mindere periode en ceballos zeker niet beter dan cuevas, ondanks zijn goal . Boli zwak in de afwerking, en ja ik vergeet hem niet, onze champetter was weer gewoon om van te huilen. Proberen te verkassen, maar zal niet lukken want iedereen weet en ziet dat hij het provinciaal niveau benaderd . Een fijn eindejaar aan alle lezers!
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 21: STVV - Standard

Bericht door smol »

metser schreef:De fout van goreux op boli was veel erger dan die van djene op vossen , maar voor ons gene penalty !. Al bij al mag je tevreden zijn met 1 puntje....tegen een toch wel zwak Standard. Peeters ook in een mindere periode en ceballos zeker niet beter dan cuevas, ondanks zijn goal . Boli zwak in de afwerking, en ja ik vergeet hem niet, onze champetter was weer gewoon om van te huilen. Proberen te verkassen, maar zal niet lukken want iedereen weet en ziet dat hij het provinciaal niveau benaderd . Een fijn eindejaar aan alle lezers!
Dit was een zuivere strafschop en op de beelden.kon je zien dat Laforge nochtans goed geplaatst stond om te oordelen.
Voor Boli en Peeters hoog tijd dat ze even kunnen rusten de frisheid is bij beiden echt weg.
Laten we hopen op een fitte Valdivia ik januari om De Petter te vervangen.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 21: STVV - Standard

Bericht door kenniksvanvoetbal »

zipke373 schreef:
lindoke schreef:Die handsbal van Djené was volgens mij volledig onvrijwillig. Ik heb al scheidsrechters geweten die daar niet voor fluiten.

Ik had heel graag de 3 punten gehad maar ben blij met dat 1 puntje. Ook de getoonde mentaliteit kon me bekoren.

Feit is en blijft dat er toch zeker nog kwaliteit moet bijgehaald worden. Al is het maar met het oog op volgend seizoen. Of onze stadsnar daar ook zo over denkt is nog maar zeer de vraag!
Onvrijwillig of niet maakt niks meer uit ondertussen...Handsbal in de rechthoek is altijd penalty.

Dat kan allemaal wel zijn maar dan moet alles volgens het boekje gefloten worden !! Dan kan je de scheids weinig verwijten op een penalty voor stvv na..
Geen wedstrijdgevoel heeft die man , dus een dikke nul....... :bat:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 21: STVV - Standard

Bericht door Tompie »

toyotacorolla schreef:Excuseer, als Boli zijn 100% kansen afmaakt wint Stvv met 4-2
Zonder Boli verlies je vandaag kansloos.

Een eenmansvoorhoede om U tegen te zeggen, meer dan 70 minuten lang.

Dat hij dan niet meer fris voor doel is, is de logica zelve.
De mensen die bij een 0-1 riepen om zijn wissel, waren bij de rode kaart en zijn doelpunt hard genoeg aan het juichen.

Ik denk dat sommigen niet beseffen hoe belangrijk Boli is voor STVV.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie