Speeldag 22: RSCA - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door den ief »

Ge zag het aankomen he. Dat getelefoneerd dribbelke terwijl hij zo goed als laatste man was, onbegrijpelijk. Die jongen heeft wel wat potentieel maar is toch nog veel werk aan.
Hier zat meer in deze match. Moeilijk natuurlijk na de zoveelste gefantaseerde penalty tegen.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door Mikman »

Mikman schreef:Match is verloren
Moet dan eens meer zeggen...
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door tesneusdoek »

Komaan Sintruin!!!! Als er gerechtigheid bestaat onder de voetbalgoden.... :beer: Pros met een kopbal...daar gokt Ivan op ...
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door den ief »

Mechele vind ik tot nu toe trouwens wel een aanwinst. Sterk verdedigend, rustig aan de bal, ....
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door tesneusdoek »

Dikke match van die Smetciu van Anderlecht :kots: die heeft zijn prenie weer goed verdiend :mad:
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door stvv'er »

Ale, om het af te leren: nog ne penalty! :yes:
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Als dat een penalty was, die tegen Boli dan ook.
Stvv niet meer gewoon om op een patattenveld te spelen.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door scoormachine »

toyotacorolla schreef:Als dat een penalty was, die tegen Boli dan ook.
Stvv niet meer gewoon om op een patattenveld te spelen.
Idd.....maar andere ploegen zijn niet gewoon om op een kunstgras te spelen.....dus zal je de punten thuis moeten halen.
Zeer zwakke match langs beide kanten.
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door Alain »

den ief schreef:Mechele vind ik tot nu toe trouwens wel een aanwinst. Sterk verdedigend, rustig aan de bal, ....
Vond ik ook opvallen in de positieve zin!
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Het zal woensdag moeten gebeuren ..... :heil: :beer: :geelblauw:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door scoormachine »

Alain schreef:
den ief schreef:Mechele vind ik tot nu toe trouwens wel een aanwinst. Sterk verdedigend, rustig aan de bal, ....
Vond ik ook opvallen in de positieve zin!
Was idd de beste van de nieuwkomers.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Ondertussen Westel 0-1 voor op Mechelen
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door Tompie »

Ik vond de nieuwkomers weinig overtuigend, maar wil ze niet afrekenen op een wedstrijd in Anderlecht.

Bolingoli ongelukkig bij de ingebeelde penalty maar ook een prima assist, maar regelmatig verkeerd instappend en daardoor veel ruimte weggevend. Een hoog Cuevas gehalte.

Vetokele vrij onzichtbaar vanavond.

Mechele zeer sober, zelden vooruit voetballend en dat vind ik wel een werkpunt. Bijna altijd terug richting het centrum spelend (Kotysch of Fernandes).

Dussaut vond ik zwak, net als Peeters. Goede invalbeurt van Ceballos en ook Gerkens speelde goed en niet enkel door zijn doelpunt.

Maar goed, na de onterechte 1-0 werd het sowieso moeilijk. Al had ik het gevoel dat er ook gewoon teveel afval in ons eigen spel zat.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door Jones »

Arm schapen, als je zo moet winnen door de scheids. Daar schiet Anderlecht niks mee op, zeker niet als ze Europees spelen want daar hebben ze die partijdige refs niet. Zou STVV ook eens niet gaan beginnen met scheidsen wraken of voor de tv hun beklag doen ?
Het is nodig zur en als ik Mikman zijn post lees kan ik hem alleen maar bijtreden : de videoref wordt onze beste spits. Dan pas komt er hopelijk rechtvaardigheid. Dan is de wrevel uit een match en dat hebben de scheidsen niet graag; Dan kunnen ze niet meer met kaartjes zwaaien de oranje flikkers.
Laatst gewijzigd door Jones op 22 jan 2017, 20:39, 2 keer totaal gewijzigd.
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door scoormachine »

Jones schreef:Arm schapen, als je zo moet winnen door de scheids. Zou STVV ook eens niet gaan beginnen met scheidsen wraken of voor de tv uw beklag doen ?
Het is nodig zur en als ik Mikman zijn post lees kan ik hem alleen maar bijtreden : de videoref wordt onze beste spits. Dan pas komt er hopelijk rechtvaardigheid. Dan is de wrevel uit een match en dat hebben de scheidsen niet graag; Dan kunnen ze niet meer met kaartjes zwaaien de oranje flikkers.
Idd...onterechte strafschop....maar zo goed was het spel van stvv ook nie he......niet alles op de penalty schuiven. Nog veel werk aan de winkel.
Plaats reactie