Speeldag 22: RSCA - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Ons spel was zeker de eerste helft niet goed, teveel afval door slecht combinatiespel.
Maar zolang de nul op het bord blijft..........
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Van de aanwinsten vond ik Mechele het meest overtuigend. Defensief in ieder geval toch vrij sterk en is logisch dat je op Anderlecht niet teveel risico's in je spel steekt. Eén van de beteren vanavond vond ik Ruben Fernandes, die de topschutter in zijn zak stak.
Gerkens was ook sterk en Peeters speelt een beetje zoals de laatste paar weken voor de winterstop. Hij is nog lang niet klaar voor een stap hogerop.

Onze Boli is toch heel wat beter dan Vetokele vind ik. Die laatste zei zelfs onlangs ergens dat hij niet op een kunstgras kan voetballen. Dat belooft dus een sterkte aanwinst te worden, zeker op eigen veld.

Bolingoli vond ik bij Club Brugge nooit echt goed spelen, maar in een interview zei hij dat hij technisch beter is dan de broertjes Lukaku, die zijn neven zijn. Hopelijk kan hij dit bewijzen op het veld, maar vandaag leek het er niet echt op.

Hopelijk worden in de week de punten gesprokkeld, want anders wordt het nog heel moeilijk.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door metser »

Zwakke wedstrijd met een zwakke scheids. Onze aanwinsten.....boligoli idd een versie cuevas, niet beter niet slechter. Worden wel dikwijls in de steek gelaten door Peeters zijn slecht positiespel en verdedigend werk. Zal het misschien al wat hoog in het bolleke krijgen na enkele lovende commentaren in de krant, maar vandaag ontzettend zwak zowel aanvallend aks verdedigend. Vetokele is een spits van dertien in een dozijn, zo lopen er in tweede klasse of als je wil 1 B nog enkele rond. Had ook niet meer verwacht van van deze transfer, is al op teveel plaatsen mislukt ! Maar ook boli was zwak in het aannemen van ballen en passes die niet aan kwamen. Indien er woensdag en of zaterdag geen punten worden gehaald wordt het weer een seizoenseinde
zoalshet vorige, bibberen en beven ! Ook leko begrijp ik niet, je ziet dat Anderlecht niet goed is, je staat achter en dan vervang je een zwakke defensieve middenvelder door hetzelfde type, hij brengt een ceballos in plaats van op dat moment bijv een bezus te brengen en al je offensieve troeven op tafel te gooien ! Wat is het verschil tussen 2 - 1 of een 3-1 ? Angsthazen noem ik zoiets !
truieneer
Berichten: 106
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door truieneer »

Mikman schreef:De invoering van de videoref gaat ons straks zonder twijfel meer punten opleveren dan eender welke topspits ook.
Video-ref is oud-scheidsrechter. Die kennen het spelleke ook wel.
Stel u maar eens voor dat Joeri Van de Velde de video-ref van dienst is!!

Greetz
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

En dan zitten weer de uitslagen eens tegen dit weekend. Westerlo en Moeskroen winnen gewoon.
Ze hadden beter fatsoenlijke spelers gehaald ipv die Vetokele of Bolingoli.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door Geel-Blauw »

Kv mechelen - Westerlo 1-2..
Nie zievere, speile!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door toyotacorolla »

We zitten terug in de rats.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door den ief »

voetballiefhebber schreef:En dan zitten weer de uitslagen eens tegen dit weekend. Westerlo en Moeskroen winnen gewoon.
Ze hadden beter fatsoenlijke spelers gehaald ipv die Vetokele of Bolingoli.
1 match gespeeld, op anderlecht nota bene, en het is weer allemaal rommel dat we gehaald hebben. Sterk.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door Mikman »

truieneer schreef:
Mikman schreef:De invoering van de videoref gaat ons straks zonder twijfel meer punten opleveren dan eender welke topspits ook.
Video-ref is oud-scheidsrechter. Die kennen het spelleke ook wel.
Stel u maar eens voor dat Joeri Van de Velde de video-ref van dienst is!!

Greetz

Ik denk niet dat scheidsrechters de topclubs echt moedwillig bevoordelen, wel dat het ergens onbewust in hun achterhoofd speelt dat die clubs op de één of andere manier sneller een strafschop verdienen, dat de grens om een strafschop te fluiten voor hun lager ligt. Dus de objectieve scheidsrechter wordt op die manier tot ergens subjectief. Door videorefs objectiveer je de zaken enigszins.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Wat er tijdens de winterstop de afgelopen seizoenen is binnengehaald bij Stvv i belachelijk zwak. Wat een beleid. :zot:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door Mikman »

den ief schreef:
voetballiefhebber schreef:En dan zitten weer de uitslagen eens tegen dit weekend. Westerlo en Moeskroen winnen gewoon.
Ze hadden beter fatsoenlijke spelers gehaald ipv die Vetokele of Bolingoli.
1 match gespeeld, op anderlecht nota bene, en het is weer allemaal rommel dat we gehaald hebben. Sterk.

Inderdaad, reacties waren zo voorspelbaar. Bovendien slaagt men er hier maar zelden in om de prestatie van een speler in één wedstrijd los te koppelen van hun inhoud/potentieel. Ik ben tevreden over wat ik vandaag van de nieuwkomers gezien heb, los van hun prestatie. Ze gaan op hun positie alle drie een serieuze upgrade zijn tegenover hun voorgangers ( al weet ik niet of we de snelheid van Djené achteraan meer gaan missen dan we denken ).

Bijkomende bedenking bij de kritiek op de transfers: misschien was het toch geen slecht idee om er eerst voor te zorgen dat men gered is ( op korte termijn denken dus ). En als die nieuwkomers dan toch maar rommel blijken te zijn volgens sommigen, is het misschien maar goed dat ze enkel maar gehuurd zijn?
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door Geel-Blauw »

Ik vind nu ook niet dat je alle aanwinsten al moet beginnen afbreken, voor de wedstrijd was iedereen nog fier dat we met zoveel Belgen speelden!
Geef die jongens wat tijd en het samenspel zal wel beteren.
Nie zievere, speile!
bink
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2012, 10:38
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door bink »

het probleem is het middenveld,peeters is uit vorm en depetter daar kan ik niks goed over zeggen waarom valdiva niet in de basis zetten
in de aanval boli nooit fit,vetokele veel te licht en de pros veel traag
wie dat niet ziet jah
gevraagd:degelijke spits en spelmaker
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door tesneusdoek »

De aanwinsten zijn goed. Vandaag verlies je dankzij "Smetciu" een match waar niemand op punten rekende. Wat ons ontbreekt, is een scorende spits om Boli bij te staan in zijn operatie "S.O.S. STVV". Anders zou het wel eens kunnen mislopen...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: RSCA - STVV

Bericht door STVV-fan »

Dat ze hier spelers afbreken na 1 matcj is geweten. Zeker nu Westel en Moeskroen 3 punten inlopen beginnen de frustro's te komen. Matchke "gekocht", was vandaag wel overduidelijk. Ik wil de match nog wel eens zien als de 1-0 niet valt en de penalty er was gekomen, maar goedi. De twee penalties waren BULLSHIT. De tweede goal was lekker. Anderslecht was nergens, zonder de ref nog minder. Thielemans minstens geel, loopt 2 keer een speler los in de rug... . Maar bon, laten we dit gewoon rusten, want hoe meer ik er over denk, des te kwader ik word en de nek van Smet wil breken. Arm schaap.
Plaats reactie