Speeldag 24: STVV - Oostende

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Speeldag 24: STVV - Oostende

Bericht door Iniesta »

STVV-fan schreef:Als er 1 ding is wat Roland MOET doen, met MOET in grote hoofdletters, is deze ploeg bij elkaar houden naar volgend jaar toe.
Peeters, Vetokele, Gerkens, Mechele, Bolingoli..... en de posities waar het nu schort, bijhalen. Dan hoef je in de zomer maar een transfer of 2, 3 meer te doen

Dan zijn die mannen beter op elkaar ingespeeld, wie weet wat we dan mogen verwachten, eindelijk eens een seizoen zonder zorgen?....

Het zou mooi zijn, zij het niet dat het voor Mechele en Bolingoli waarschijnlijk moeilijker gaat zijn om ze te houden.
Doe dit, Roland, en je stadion is tot de nok gevuld, je Revue zit dan haast elke thuismatch vol en Staaien beleeft weer plezier.
Ok, het is duidelijk dat hij dat dus niet gaat doen, het moet OUT of the box zijn :lol:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV - Oostende

Bericht door STVV-fan »

Iniesta schreef:
STVV-fan schreef:Als er 1 ding is wat Roland MOET doen, met MOET in grote hoofdletters, is deze ploeg bij elkaar houden naar volgend jaar toe.
Peeters, Vetokele, Gerkens, Mechele, Bolingoli..... en de posities waar het nu schort, bijhalen. Dan hoef je in de zomer maar een transfer of 2, 3 meer te doen

Dan zijn die mannen beter op elkaar ingespeeld, wie weet wat we dan mogen verwachten, eindelijk eens een seizoen zonder zorgen?....

Het zou mooi zijn, zij het niet dat het voor Mechele en Bolingoli waarschijnlijk moeilijker gaat zijn om ze te houden.
Doe dit, Roland, en je stadion is tot de nok gevuld, je Revue zit dan haast elke thuismatch vol en Staaien beleeft weer plezier.
Ok, het is duidelijk dat hij dat dus niet gaat doen, het moet OUT of the box zijn :lol:

Zou dat voor Roland dan niet out of the box zijn? Gezien wat hij in het verleden heeft gedaan? :D :lol:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 24: STVV - Oostende

Bericht door Brusselmans »

Zie ne keer seh !!!!
EEN SPITS VAN NIVEAU ERBIJ, EN ZOWAAR ....
Zou de almachtige nu het licht gezien hebben, of is het nog te donker ???

Beste match van het jaar.
Daar kan "het goede voetbal" dat velen meenden gezien te hebben in de verste verte nog niet aan tippen !
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 24: STVV - Oostende

Bericht door Jones »

Met een beetje efficientie van Boli maak je 2 goals meer. We moeten nog meer op goal durven schieten. Komt hij terug, moeten we er als de kippen bijzijn om die bal binnen te tikken.
Nog 2 dagen. Zouden Pros en Koubemba nog weg geraken ?
Hoe doe onze huurlingen van Geel het eigenlijk ? Volgt iemand ze nog ?
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 24: STVV - Oostende

Bericht door smol »

Dutoit werd gisterenavond trouwens op zijn plaats gezet door Coucke ivm zijn sociale media toestanden.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 24: STVV - Oostende

Bericht door BoemBoem »

Bossaerts deze middag tegengekomen op de grote markt in
Sint-Truiden....





Hij was nog altijd achter Vetokele aan het zoeken .. :lol: :lol: :lol:

:geelblauw:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV - Oostende

Bericht door lindoke »

Ook ik heb dit seizoen geen abo genomen omwille van de gekende redenen - beste spelers in de vorige winter verkopen, tot op de laatste match moeten bibberen, zwakke transfers tijdens de zomer, de belachelijke uitspraken van de stadsnar.... - en ik ga nu mijn jas voor de laatste 7 matchen niet draaien omdat er nu eindelijk wat meer kwaliteit rond loopt en een wedstrijd winnen nu meer tot de mogelijkheden behoort.

Ook ik heb zoals een paar duizend andere supporters een signaal willen geven van "teveel is teveel". Heeft het iets uitgehaald? Ik denk het wel. Er is toch vrij vlug en gericht gereageerd deze winterstop. Toch ben ik nog altijd verre van overtuigd van de bedoelingen van de stadsnar. Hij heeft mij en vele andere supporters te fel tegen de kar gereden en ontgoocheld om dat zomaar te kunnen herstellen. Ik verwacht nog altijd dat hij Peeters en Vetokele in het tussenseizoen van de hand gaat doen als er gegadigden zijn. Meer dan waarschijnlijk dan nog veel te goedkoop en zonder dat er 1 euro daarvan terug naar het sportieve vloeit. Tel daar nog bij dat hij geen moeite zal doen om Mechele en Bolingoli langer of definitief hier te houden en de rekening is alweer snel gemaakt, zijnde volgend seizoen verdere leegloop van de tribunes.

Daarentegen moest hij - wonder boven wonder - deze kern bij mekaar houden en op enkele plaatsen nog gevoelig versterken zal de ontgoochelde supporter - waaronder ikzelf - met plezier terug een abonnement aanschaffen en zullen er terug vlotjes 9 a 10.000 supporters op Stayen plaats nemen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
castvv
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 jul 2011, 23:16

Re: Speeldag 24: STVV - Oostende

Bericht door castvv »

Ik kan toch moeilijk begrijpen dat Bossaerts geen rode kaart kreeg na het omtrekken van Vetokele. Hij is toch alleen weg daar of niet?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 24: STVV - Oostende

Bericht door BoemBoem »

castvv schreef:Ik kan toch moeilijk begrijpen dat Bossaerts geen rode kaart kreeg na het omtrekken van Vetokele. Hij is toch alleen weg daar of niet?
Ik kan vooral moeilijk begrijpen dat die Bossaerts zo'n groot talent genoemd wordt.. Dé komende centrale verdediger voor de komende 15 jaar luidde het vorig jaar nog bij Man.City..

Jawadde.. Ge zijt snel een ster tegenwoordig..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV - Oostende

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef:
castvv schreef:Ik kan toch moeilijk begrijpen dat Bossaerts geen rode kaart kreeg na het omtrekken van Vetokele. Hij is toch alleen weg daar of niet?
Ik kan vooral moeilijk begrijpen dat die Bossaerts zo'n groot talent genoemd wordt.. Dé komende centrale verdediger voor de komende 15 jaar luidde het vorig jaar nog bij Man.City..

Jawadde.. Ge zijt snel een ster tegenwoordig..
Toch zeker in België. Als ge 3 keer deftig tegen een bal stampt ben je een aanstormend toptalent.
Als je 10 keer deftig tegen een bal stampt (toch zeker als speler van de "G5") vragen ze zich af waarom je geen cap krijgt voor de Rode Duivels.

Awel, waarom krijgt Peeters geen Rode-Duivel cap met zijn gouden linker? Die heeft toch meer dan 10 keer deftig tegen een bal gestampt? :beer: :lol: :grappig:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 24: STVV - Oostende

Bericht door Jones »

Is het geen tijd om wat contracten te verlengen van ons trainerstrio ? Als we Westerlo kloppen blijven we in eerste he.
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV - Oostende

Bericht door Condor »

Het was een mooie match waarbij de nieuwkomers van STVV zich getoond hebben. Heerlijk en doeltreffend voetbal. De prachtige hoekschoppen en vrijschoppen van de voet van Peeters doen me denken aan de shoots van Kevin De Bruyne.
Bravo IvanLeko en gans je ploeg. Roland mag fier zijn.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 24: STVV - Oostende

Bericht door Jacques »

Tweede sterke wedstrijd op rij. Weer veel kansen, weer dik verdiend gewonnen. Oostende zoekt naar zichzelf en wij zijn in vorm.
Vetokele en Mechele zijn aanwinsten. Enigszins vreemde keuzes op de flank: Dussaut en Cuevas. Volgens mij zijn Bolingoli en Bagayoko beiden beter, ma soit. Verder nog mooi volk op de bank: Bezus, Boli, Valdivia.
't Is al slechter geweest. ;)

Behoud is nu wel (zo goed als) zeker. Gewoon zorgen dat we hier en daar nog een punt meesprokkelen, zodat we een bonus van 2 wedstrijden blijven houden. Moeskroen gaat wel nog druk zetten op de concurrentie. Met een correcte scheids hadden ze 9/9 gehaald. Westerlo en W-B gaan het nog lastig krijgen.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 24: STVV - Oostende

Bericht door STimVV »

Lap... ik zit gedurende 2 weken aan den andere kant van de wereld en we beleven blijkbaar de 2 leukste weken in meer dan een jaar. (Waar ik nog niets van heb gezien)
Geen nood: tegen Genk ben ik terug. Dan zal het wel weer bergaf gaan zeker... :geelblauw:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 24: STVV - Oostende

Bericht door lindoke »

Condor schreef:.....Roland mag fier zijn.
Da was ter na just tevoul oan sé!!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie