Speeldag 25: Westerlo-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door Jacques »

Brusselmans schreef:
voetballiefhebber schreef: Waar zit Bezus trouwens? Nu zijn familie hier is zou hij zich toch beter moeten kunnen integreren zou ik denken.
:cool:
Op de bank.
Omdat er iemand besloten had dat 200 waardeloze lange ballen trappen een betere tactiek was dan een voetballende oplossing zoeken.
En na 60 minuten besloot om daar nog een schepje bovenop te doen, door Proschwitz in te brengen.
En er dan Janssens te laat opbracht.
En er dan nog meer te laat Ceballos opbracht.

(n.b. initieel snap ik dat plan nog gezien de staat van het veld, maar na slechte lange bal nr 120 mag je misschien wel eens wat anders proberen)
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door enrique »

En dat zou allemaal zonder voorbedachte rade zijn ...
Ik geloof er niks van
Sorry voor de goedgelovigen onder ons
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door Mikman »

Jacques schreef:
Brusselmans schreef:
voetballiefhebber schreef: Waar zit Bezus trouwens? Nu zijn familie hier is zou hij zich toch beter moeten kunnen integreren zou ik denken.
:cool:
Op de bank.
Omdat er iemand besloten had dat 200 waardeloze lange ballen trappen een betere tactiek was dan een voetballende oplossing zoeken.
En na 60 minuten besloot om daar nog een schepje bovenop te doen, door Proschwitz in te brengen.
En er dan Janssens te laat opbracht.
En er dan nog meer te laat Ceballos opbracht.

(n.b. initieel snap ik dat plan nog gezien de staat van het veld, maar na slechte lange bal nr 120 mag je misschien wel eens wat anders proberen)
En vooral: inzien dat het niet is omdat Pros groot is, dat hij daarom ook veel kopbalduels wint. Wat een belabberde timing in de lucht. Zijn lijf is ook veel te lang in verhouding tot zijn benen, wat altijd tot klungelige toestanden leidt. Eigenlijk had hij zwemmer moeten worden.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door Mikman »

enrique schreef:En dat zou allemaal zonder voorbedachte rade zijn ...
Ik geloof er niks van
Sorry voor de goedgelovigen onder ons
Wat heeft STVV ermee te winnen dat Westerlo in eerste blijft? Ok, ik heb ook liever Moeskroen eruit maar niet van die aard dat we hun concurrenten gaan laten winnen, zeker niet als we zelf nog een paar punten zouden kunnen gebruiken om helemaal safe te zitten. Denk ook niet dat Boli die bal opzettelijk tegen de paal trapte. Leko is met zijn sterkste ploeg begonnen ( of toch de ploeg die ik ook zou gezet hebben :) ) maar het idee achter de wissels waren van bedenkelijk niveau.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door Jones »

Mikman schreef:
Jacques schreef:
Brusselmans schreef:
voetballiefhebber schreef: Waar zit Bezus trouwens? Nu zijn familie hier is zou hij zich toch beter moeten kunnen integreren zou ik denken.
:cool:
Op de bank.
Omdat er iemand besloten had dat 200 waardeloze lange ballen trappen een betere tactiek was dan een voetballende oplossing zoeken.
En na 60 minuten besloot om daar nog een schepje bovenop te doen, door Proschwitz in te brengen.
En er dan Janssens te laat opbracht.
En er dan nog meer te laat Ceballos opbracht.

(n.b. initieel snap ik dat plan nog gezien de staat van het veld, maar na slechte lange bal nr 120 mag je misschien wel eens wat anders proberen)
En vooral: inzien dat het niet is omdat Pros groot is, dat hij daarom ook veel kopbalduels wint. Wat een belabberde timing in de lucht. Zijn lijf is ook veel te lang in verhouding tot zijn benen, wat altijd tot klungelige toestanden leidt. Eigenlijk had hij zwemmer moeten worden.
Nick Phelps :D
Of doelman he
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door miel »

We kunnen het draaien of keren zoals we willen .
Zelfs ondanks een zeer slechte wedstrijd van de Kanaries
Boli moet altijd scoren en de redding was een feit en al de rest is slaap voor de vaak
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door STimVV »

Ik zat de voorbije 2 weken in Thailand, en miste met Mechelen en Oostende blijkbaar 2 leuke thuismatchen.
Daardoor werd ik verleid om in Westerlo nog eens een verplaatsing mee te pikken. Was lang geleden, terwijl ik ze niet zo lang geleden nog allemaal deed.
Het zal nu wel weer een tijdje duren om me zo ver te krijgen... :|
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door Since '54 »

miel schreef:We kunnen het draaien of keren zoals we willen .
Zelfs ondanks een zeer slechte wedstrijd van de Kanaries
Boli moet altijd scoren en de redding was een feit en al de rest is slaap voor de vaak
Absoluut juist Miel! Maar, mag ik het nog éénmaal herhalen... mét Boli in de ploeg op Westerlo creëerden we 4 open kansen. Toen Boli vervangen werd, het laatste half uur, geen énkele kans meer. Een nadenkertje toch ....
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door Vouch »

Since '54 schreef:
miel schreef:We kunnen het draaien of keren zoals we willen .
Zelfs ondanks een zeer slechte wedstrijd van de Kanaries
Boli moet altijd scoren en de redding was een feit en al de rest is slaap voor de vaak
Absoluut juist Miel! Maar, mag ik het nog éénmaal herhalen... mét Boli in de ploeg op Westerlo creëerden we 4 open kansen. Toen Boli vervangen werd, het laatste half uur, geen énkele kans meer. Een nadenkertje toch ....
Ben ik mee akkoord, de match was verloren toen Boli afgenomen werd. Ineens stond Vetekole op hetzelfde eiland waar oa Stolica zolang op heeft rond gelopen... Dat was een zéér zwakke wissel van Leko.

Boli moet altijd scoren (zeker bij de fase waarin hij alleen voor doel staat) maar zonder hem kreeg je gewoon de mogelijkheid niet meer om te scoren.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door Brusselmans »

Het is net hetzelfde als zou je een superkeeper hebben, die 10 gemaakte goals eruit haalt, maar één keer per match grof blundert ... waardoor je telkens verliest met 1 - 0 ...
Boli MOET gewoon meer efficient worden, en in dit geval effe zijn oogkleppen afzetten, en Vetokele die goal gunnen, anders is het zinloos dat je kansen creëert.
Of is dat te moeilijk voor hem, op enkele weken voorbij gestoken worden door een nieuwkomer ?
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door STimVV »

Niet akkoord dat Boli daar de bal zou moeten passen op Vetokele.
Dan zou hij de verdediger, die nu op de lijn stond, de kans gegeven hebben om in te grijpen. Vanop 4 meter van de goal moet je hem gewoon rustig binnen leggen.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STimVV schreef:Niet akkoord dat Boli daar de bal zou moeten passen op Vetokele.
Dan zou hij de verdediger, die nu op de lijn stond, de kans gegeven hebben om in te grijpen. Vanop 4 meter van de goal moet je hem gewoon rustig binnen leggen.
Hij zal dat vrijdag rechtzetten ! :beer:
Voor het overige kan ik me meestal wel vinden in de ploegopstelling van Leko , maar zijn wissels zijn altijd even belabberd als die
van zijn voorganger ! :shock:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door Bartman »

Mikman schreef:
Jacques schreef:
Brusselmans schreef:
voetballiefhebber schreef: Waar zit Bezus trouwens? Nu zijn familie hier is zou hij zich toch beter moeten kunnen integreren zou ik denken.
:cool:
Op de bank.
Omdat er iemand besloten had dat 200 waardeloze lange ballen trappen een betere tactiek was dan een voetballende oplossing zoeken.
En na 60 minuten besloot om daar nog een schepje bovenop te doen, door Proschwitz in te brengen.
En er dan Janssens te laat opbracht.
En er dan nog meer te laat Ceballos opbracht.

(n.b. initieel snap ik dat plan nog gezien de staat van het veld, maar na slechte lange bal nr 120 mag je misschien wel eens wat anders proberen)
En vooral: inzien dat het niet is omdat Pros groot is, dat hij daarom ook veel kopbalduels wint. Wat een belabberde timing in de lucht. Zijn lijf is ook veel te lang in verhouding tot zijn benen, wat altijd tot klungelige toestanden leidt. Eigenlijk had hij zwemmer moeten worden.
Twee topmomenten uit de wedstrijd :

- het shot van Pros uit de tweede lijn deed me onmiddellijk denken aan de even historische als hilarische strafschop van Roland Velkeneers. Vraag me niet waarom.

- binnen dezelfde minuut dat de Play Sports verslaggever de wissel van Pros uitgelegd had als een keuze voor een kopbalsterke spits presteerde diezelfde Pros het om effectief de lucht in te gaan ... en dan gewoon naast de bal te koppen. Een kwartier later had ik nog de slappe lach.

Ik ben er echt zeker van dat in onze derde klasse veel betere spitsen te vinden zijn dan onze piemelspits. Maar hij doet wel altijd zijn best natuurlijk.

Wat moet Wolke Janssens toch denken ?
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Bartman schreef: Ik ben er echt zeker van dat in onze derde klasse veel betere spitsen te vinden zijn dan onze piemelspits. Maar hij doet wel altijd zijn best natuurlijk.

Wat moet Wolke Janssens toch denken ?
Boli komt trouwens uit derde klasse. Wolke Janssens was trouwens ook vooral bankzitter bij Dessel Sport, toen onderaan in tweede klasse. Nog geen topspeler momenteel uiteraard, maar toch duidelijk al beter dan Pros.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 25: Westerlo-STVV

Bericht door Since '54 »

Toen Proschwitz met de kop naar die bal ging verbeterde hij wel zijn eigen record 'hoogspringen met zolen van de grond' nl . van 14 naar 16 cm dus met 2 volle centimeter!! :onfire:
Plaats reactie